Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

6 minuten geleden zei 007mark:

Wil weer eens afspreken met een oud-collega/vriend van mij en had zondagmiddag voorgesteld. Zijn reactie is de vraag of ik dan mee ga naar Ajax, want hij zoekt nog iemand om mee te gaan. Wat moet ik doen boys? :classic_ninja:

Hij weet dat ik voor Feyenoord ben overigens.

Gezien de meeste Feyenoorders meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord zou ik gaan ;)

Maar als je deze vraag stelt heb ik jet vermoeden dat je er op zich wel voor open staat. Waarom zou je dan niet gaan? Omdat je voor Feyenoord bent?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

24 minuten geleden zei 007mark:

Wil weer eens afspreken met een oud-collega/vriend van mij en had zondagmiddag voorgesteld. Zijn reactie is de vraag of ik dan mee ga naar Ajax, want hij zoekt nog iemand om mee te gaan. Wat moet ik doen boys? :classic_ninja:

Hij weet dat ik voor Feyenoord ben overigens.

Ik zou oprecht nog een keer heel graag naar een pot van Feyenoord gaan man in een volle Kuip. #durftezeggen #nohomo

Zin in vanavond! Vakkie 429 laat je horen!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

46 minuten geleden zei ReneLeBlanc:

Afwijzen natuurlijk. Anders hoef je nooit meer te komen.

Busted! Blijkt RLB toch de man te zijn achter dit Twitter-account: https://twitter.com/nooitmeerkomenF

42 minuten geleden zei timpy00:

Gezien de meeste Feyenoorders meer met Ajax bezig zijn dan met Feyenoord zou ik gaan

Maar als je deze vraag stelt heb ik jet vermoeden dat je er op zich wel voor open staat. Waarom zou je dan niet gaan? Omdat je voor Feyenoord bent?

:D

Heb ook als goed voornemen om dit jaar weer vaker naar voetbal wedstrijdjes te gaan. Haal er ook veel plezier uit. Maar moet zeggen, die vriend overvalt mij een beetje met deze vraag hehe. Blijkbaar wilt echt geen enkele Ajacied meer naar de wedstrijden toe.

25 minuten geleden zei Rogier.:

Gewoon gaan joh inderdaad, lachen toch? Zou een potje Feyenoord zelf ook niet afwijzen. En daarnaast, Ajax een Jantje zien krijgen is altijd fijn als Feyenoorder toch

Denk oprecht dat de kans zeer aanwezig is dat ze zondag punten verliezen. Zeker als ze vanavond een zware pot hebben gehad.

25 minuten geleden zei Thierryvane:

Ik zou oprecht nog een keer heel graag naar een pot van Feyenoord gaan man in een volle Kuip. #durftezeggen #nohomo

Daar kan ik mij dan wel weer iets bij voorstellen ;c 

23 minuten geleden zei Gert:

Ik zou zeker niet gaan Mark. Als ze je herkennen van je tweets, dan zien we je hier niet meer terug :( 

Woon natuurlijk ook nog eens in Amsterdam, dus kans is oprecht aanwezig dat ik mensen tegenkom die mij herkennen. Of mensen uit Zaanstad, waar ik best veel mensen ken met een seizoenkaart. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Busted! Blijkt RLB toch de man te zijn achter dit Twitter-account: https://twitter.com/nooitmeerkomenF

Heb ook als goed voornemen om dit jaar weer vaker naar voetbal wedstrijdjes te gaan. Haal er ook veel plezier uit. Maar moet zeggen, die vriend overvalt mij een beetje met deze vraag hehe. Blijkbaar wilt echt geen enkele Ajacied meer naar de wedstrijden toe.

Denk oprecht dat de kans zeer aanwezig is dat ze zondag punten verliezen. Zeker als ze vanavond een zware pot hebben gehad.

Daar kan ik mij dan wel weer iets bij voorstellen  

Woon natuurlijk ook nog eens in Amsterdam, dus kans is oprecht aanwezig dat ik mensen tegenkom die mij herkennen. Of mensen uit Zaanstad, waar ik best veel mensen ken met een seizoenkaart. 

Scheelt dat je hard kunt lopen :checkit:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei Thierryvane:

408 vanavond. We hebben ons goed voorbereid want de koelkast ligt vol blikken bier, en die hebben we wel nodig vanavond om naar Villa te kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 uur geleden zei 007mark:

Daar kan ik mij dan wel weer iets bij voorstellen  

Ik post wel even met mannetje of 100 rondom bijlmer vanaf 7:00 sochtends

Snap niet dat je zou gaan naar de rivaal. En zeker nu, zie je geen geweldig Ajax. In andere tijden zou ik het(ergens heel ver) nog wel snappen😂

Hier gewoon trainen, erg blij als ik die opstelling van hun zie. Dacht altijd dat zr wel wat jongens spaarden..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Mooi hoe een 3-5-2 ook echt 3-5-2 betekent bij onze Sjon. Echte nationaal team-trainer.

Edit: Brobbey loopt ook echt dwars door iedereen heen hè, ongekend. Vind het niet eens zo slecht. Veldbezetting is best aardig. Simpel en direct spelletje, maar ze komen ergens.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei Bolderbast:

Ajax speelt de beste helft van het seizoen en jullie zijn allemaal stil :uhoh:

Blijkbaar is iedereen van z'n stoel gevallen. Moet zeggen dat ik ook verbaasd ben hoe solide het staat. Prima steekpassjes tussendoor en de drive van Sosa bevalt me wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is echt wennen deze selectie te zien spelen met discipline en geduld. Puzzel valt aardig qua organisatie. Jammer dat je Hlynsson en Taylor hebt staan. Spelen wel goed in hun taak zover ik het kan beoordelen, maar als je daar creativiteit hebt staan, dan ben je stuk gevaarlijker nog. Zou mooi zijn als Godts snel wedstrijdfit is samen met Bergwijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 minuten geleden zei Gert:

Het is echt wennen deze selectie te zien spelen met discipline en geduld. Puzzel valt aardig qua organisatie. Jammer dat je Hlynsson en Taylor hebt staan. Spelen wel goed in hun taak zover ik het kan beoordelen, maar als je daar creativiteit hebt staan, dan ben je stuk gevaarlijker nog. Zou mooi zijn als Godts snel wedstrijdfit is samen met Bergwijn.

Waar zou je Bergwijn willen zien dan? Op de linkerflank?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pohhhhh, dat doet Akpom heel slim. Vond het meer zijn overtreding dan die van Konsa eigenlijk. Akpom haakt zijn arm in die van Konsa, die laat ‘ie vallen door het wegdraaien en in de val kan Konsa niks meer doen. Maar dit kan je niet anders beslissen als scheids eigenlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites