Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

3 minuten geleden zei putdus:

Een blinde eekhoorn vindt ook weleens een nootje

Niet alleen nergens wat gepresteerd, maar zelfs ontslagen

Even als voorbeeld; Lyon is er na zijn ontslag flink op vooruit gegaan ook toch? Bij Dortmund ook heel sterk begonnen en naar mijn mening te snel geslachtofferd. 

Maargoed, je kan bij jou net zo goed tegen een muur praten natuurlijk.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei Michaelinho*:

Even als voorbeeld; Lyon is er na zijn ontslag flink op vooruit gegaan ook toch? Bij Dortmund ook heel sterk begonnen en naar mijn mening te snel geslachtofferd. 

Maargoed, je kan bij jou net zo goed tegen een muur praten natuurlijk.

Ja een trainer die overal ontslagen wordt en die vervolgens niet halen is heel raar ja.

dortmund en leverkussen gingen er ook niet op vooruit naar zijn ontslag.

Maargoed zoals wel vaker hier, vinden de meeste dat Ajax bosz moest halen , dus een andere inkijk met argumenten wordt niet gewaardeerd. ( tunnelvisie)

bewerkt door putdus
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Pot. Ketel. 

Denk dat zelfs KNVB-433-trainer Pascal Janssen een betere optie zou zijn dan Peter Bosz op dit moment. Niemand die hier een goed geheel van gaat smeden gedurende dit seizoen. De term tussenjaar is zelden zo toepasbaar geweest. Uithuilen, puinruimen en opnieuw beginnen met bouwen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei Fantasy:

Pot. Ketel. 

Denk dat zelfs KNVB-433-trainer Pascal Janssen een betere optie zou zijn dan Peter Bosz op dit moment. Niemand die hier een goed geheel van gaat smeden gedurende dit seizoen. De term tussenjaar is zelden zo toepasbaar geweest. Uithuilen, puinruimen en opnieuw beginnen met bouwen. 

Er mag flink worden gewerkt om het bij één tussenjaar te houden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Fantasy:

Pot. Ketel. 

is dit niet al tussenjaar 2?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

48 minuten geleden zei ElPrincipito:

Achteraf he, Bosz niet willen.. ;c 

Benieuwd wat hij ervan had kunnen maken. 

Ja? Als ik zo de 'namen' lees zou je er echt veel meer uit moeten kunnen halen toch? Sutalo is international, echt geen Koekebakker (ja nu wel). 

Nou, het gaat misschien nog wel meer om het 5-4-1 verhaal ja. Maar goed, sutalo is dan wel international, die moet wat weten over de bondscoach daar gok ik. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

35 minuten geleden zei Gert:

Zoveel progressieve passes (en rust) van Kaplan. Laat gelukkig precies zien wat hij ook al weken in Jong liet zien. Kan het in het pleziertjes topic posten, maar doe het maar hier. Erg blij mee. 9 voor deze koning.

Voor de rest vooraf had ik het veel erger verwacht. Blij dat AZ ook wel pover was. Zijn uiteraard niet in vorm, maar dit Ajax is om te griezelen natuurlijk. 

Denk alle Kroaten maar op vakantie sturen enkele maanden en verkopen. En ook onze Deense vriend maar niet meer doen. Sosa eindelijk eens in een rol gebruikt wat em zou moeten liggen. Kreeg ook best vaak de bal, waarbij hij ruimte had voor een voorzet of een actie. Echt teleurstellend dan weer.

Goede post Gert! Zeer eens over Kaplan, lijkt mij dat hij gewoon in de basis gaat starten de komende weken en denk dat John ook met vijf achterin blijft spelen.

Sneu voor Gaaei, maar dat kan gewoon niet meer in een Ajax shirt voetballen. Op de amateurvelden lopen echt betere backs rond dan dit.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Dat Schip ook zegt we dachten dat Gaaei in dit systeem goed kan renderen. Dat was niet zo.

Heb oprecht het idee dat hij spelers wekelijks zo beoordeeld. Oh je speelde kut, dan pas jij er niet in.

Vandaar dat alles los zand is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Lees hier veel positiefs over Kaplan. Heb alleen de samenvatting gezien (en dus geen recht van spreken), maar die ging wel enorm de mist in bij de 2-0 toch, tegenover Lahdo? Of was hij dat niet? Was kinderlijk eenvoudig in elk geval. Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Hwb:

Lees hier veel positiefs over Kaplan. Heb alleen de samenvatting gezien (en dus geen recht van spreken), maar die ging wel enorm de mist in bij de 2-0 toch, tegenover Lahdo? Of was hij dat niet? Was kinderlijk eenvoudig in elk geval. Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'.

Was inderdaad Kaplan. Voorzet had natuurlijk nooit gegeven mogen worden.

Vond hem verder erg sterk. Veruit de beste verdediger bij Ajax. Won - volgens mij - al zijn luchtduels van Pavlidis, goede inspeelpass (slaat makkelijk een linie over in de opbouw), rustig aan de bal. Liet vandaag meer zien dan Sutalo het gehele seizoen heeft laten zien. Hoop dat hij blijft staan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei sennid:

Er is maar 1 man voor deze klus en dat is:

image.png.a3ae4cfd093841a339b647df62edd279.png

Ik zit in dit topic, al qua posts onder het niveau, en iedereen ergert zich vaak groen en geel eraan... 

:classic_ninja:;c

Maar ik kon hier wel heel hard om lachen hahahahaha haahah 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Hwb:

Ja, dat deed hij wel wat te gretig. Denk dat die gretigheid wel zijn grootste valkuil lijkt. Maar dat is wel trainbaar nog. Maar hij was echt een verademing en ware leider als middelste verdediger in een 3 mans blok. Vond hierdoor ook Sutalo ook het laatste half uur wat zekerder ogen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites