neva Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Dit jaar doet ie het anders ook best redelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zojuist zei neva: Dit jaar doet ie het anders ook best redelijk. Gaat dus niet om dit jaar Gaat erom waarom Ajax hem voor het seizoen niet wou Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Wat loopt die Vink nou te lullen "Het is geen schande om van AZ te verliezen" 25 februari bewerkt door sennid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 minuten geleden zei putdus: Een blinde eekhoorn vindt ook weleens een nootje Niet alleen nergens wat gepresteerd, maar zelfs ontslagen Even als voorbeeld; Lyon is er na zijn ontslag flink op vooruit gegaan ook toch? Bij Dortmund ook heel sterk begonnen en naar mijn mening te snel geslachtofferd. Maargoed, je kan bij jou net zo goed tegen een muur praten natuurlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 5 minuten geleden zei putdus: Gaat dus niet om dit jaar Gaat erom waarom Ajax hem voor het seizoen niet wou Want de andere opties hadden wel een geweldige erelijst? Steijn > Bosz? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 8 minuten geleden zei Michaelinho*: Even als voorbeeld; Lyon is er na zijn ontslag flink op vooruit gegaan ook toch? Bij Dortmund ook heel sterk begonnen en naar mijn mening te snel geslachtofferd. Maargoed, je kan bij jou net zo goed tegen een muur praten natuurlijk. Ja een trainer die overal ontslagen wordt en die vervolgens niet halen is heel raar ja. dortmund en leverkussen gingen er ook niet op vooruit naar zijn ontslag. Maargoed zoals wel vaker hier, vinden de meeste dat Ajax bosz moest halen , dus een andere inkijk met argumenten wordt niet gewaardeerd. ( tunnelvisie) 25 februari bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Pot. Ketel. Denk dat zelfs KNVB-433-trainer Pascal Janssen een betere optie zou zijn dan Peter Bosz op dit moment. Niemand die hier een goed geheel van gaat smeden gedurende dit seizoen. De term tussenjaar is zelden zo toepasbaar geweest. Uithuilen, puinruimen en opnieuw beginnen met bouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Er is maar 1 man voor deze klus en dat is: Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 9 minuten geleden zei Fantasy: Pot. Ketel. Denk dat zelfs KNVB-433-trainer Pascal Janssen een betere optie zou zijn dan Peter Bosz op dit moment. Niemand die hier een goed geheel van gaat smeden gedurende dit seizoen. De term tussenjaar is zelden zo toepasbaar geweest. Uithuilen, puinruimen en opnieuw beginnen met bouwen. Er mag flink worden gewerkt om het bij één tussenjaar te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 6 minuten geleden zei Fantasy: Pot. Ketel. Denk dat zelfs KNVB-433-trainer Pascal Janssen een betere optie zou zijn dan Peter Bosz op dit moment. Niemand die hier een goed geheel van gaat smeden gedurende dit seizoen. De term tussenjaar is zelden zo toepasbaar geweest. Uithuilen, puinruimen en opnieuw beginnen met bouwen. is dit niet al tussenjaar 2? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 minuut geleden zei PJHoutman: is dit niet al tussenjaar 2? Jup en volgend jaar weer één. Dus lekker 3 tussenjaren na 3 succesvolle jaren. Beetje uit balans. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 48 minuten geleden zei ElPrincipito: Achteraf he, Bosz niet willen.. Benieuwd wat hij ervan had kunnen maken. Ja? Als ik zo de 'namen' lees zou je er echt veel meer uit moeten kunnen halen toch? Sutalo is international, echt geen Koekebakker (ja nu wel). Nou, het gaat misschien nog wel meer om het 5-4-1 verhaal ja. Maar goed, sutalo is dan wel international, die moet wat weten over de bondscoach daar gok ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Maurice' Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 35 minuten geleden zei Gert: Zoveel progressieve passes (en rust) van Kaplan. Laat gelukkig precies zien wat hij ook al weken in Jong liet zien. Kan het in het pleziertjes topic posten, maar doe het maar hier. Erg blij mee. 9 voor deze koning. Voor de rest vooraf had ik het veel erger verwacht. Blij dat AZ ook wel pover was. Zijn uiteraard niet in vorm, maar dit Ajax is om te griezelen natuurlijk. Denk alle Kroaten maar op vakantie sturen enkele maanden en verkopen. En ook onze Deense vriend maar niet meer doen. Sosa eindelijk eens in een rol gebruikt wat em zou moeten liggen. Kreeg ook best vaak de bal, waarbij hij ruimte had voor een voorzet of een actie. Echt teleurstellend dan weer. Goede post Gert! Zeer eens over Kaplan, lijkt mij dat hij gewoon in de basis gaat starten de komende weken en denk dat John ook met vijf achterin blijft spelen. Sneu voor Gaaei, maar dat kan gewoon niet meer in een Ajax shirt voetballen. Op de amateurvelden lopen echt betere backs rond dan dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 12 minuten geleden zei PJHoutman: is dit niet al tussenjaar 2? Dat zou kunnen. Maar goed. De 80-jarige oorlog bestond ook niet uit 80 jaar oorlog Dus het is een ruim begrip, dat tussenjaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Dat Schip ook zegt we dachten dat Gaaei in dit systeem goed kan renderen. Dat was niet zo. Heb oprecht het idee dat hij spelers wekelijks zo beoordeeld. Oh je speelde kut, dan pas jij er niet in. Vandaar dat alles los zand is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 20 minuten geleden zei Fantasy: Dat zou kunnen. Maar goed. De 80-jarige oorlog bestond ook niet uit 80 jaar oorlog Dus het is een ruim begrip, dat tussenjaar. Die had 12 tussenjaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 uur geleden zei Elsjorro1990: Dit moet echt de meest treurige Ajax opstelling zijn die ik ooit gezien heb... Zoiets? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Gaaei dus z’n Instagram-berichten verwijderd. Zoals Mike Tyson ooit eens zei: “Social media made y'all way too comfortable with disrespecting people and not getting punched in the face for it.” Kansloze figuren. 25 februari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Lees hier veel positiefs over Kaplan. Heb alleen de samenvatting gezien (en dus geen recht van spreken), maar die ging wel enorm de mist in bij de 2-0 toch, tegenover Lahdo? Of was hij dat niet? Was kinderlijk eenvoudig in elk geval. Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 2 minuten geleden zei Hwb: Lees hier veel positiefs over Kaplan. Heb alleen de samenvatting gezien (en dus geen recht van spreken), maar die ging wel enorm de mist in bij de 2-0 toch, tegenover Lahdo? Of was hij dat niet? Was kinderlijk eenvoudig in elk geval. Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'. Was inderdaad Kaplan. Voorzet had natuurlijk nooit gegeven mogen worden. Vond hem verder erg sterk. Veruit de beste verdediger bij Ajax. Won - volgens mij - al zijn luchtduels van Pavlidis, goede inspeelpass (slaat makkelijk een linie over in de opbouw), rustig aan de bal. Liet vandaag meer zien dan Sutalo het gehele seizoen heeft laten zien. Hoop dat hij blijft staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 uur geleden zei sennid: Er is maar 1 man voor deze klus en dat is: Ik zit in dit topic, al qua posts onder het niveau, en iedereen ergert zich vaak groen en geel eraan... Maar ik kon hier wel heel hard om lachen hahahahaha haahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 2 uur geleden zei Nom de Guerre: Zoiets? Wie speelt nou met keeper in de spits, belachelijk ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 10 uur geleden zei Hwb: Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'. Kindjes van negen niet teveel coachen tijdens de wedstrijd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari 11 uur geleden zei Hwb: Lees hier veel positiefs over Kaplan. Heb alleen de samenvatting gezien (en dus geen recht van spreken), maar die ging wel enorm de mist in bij de 2-0 toch, tegenover Lahdo? Of was hij dat niet? Was kinderlijk eenvoudig in elk geval. Bij de o10 van mijn zoontje sta ik in zulke situaties al te roepen 'Voor je houden'. Ja, dat deed hij wel wat te gretig. Denk dat die gretigheid wel zijn grootste valkuil lijkt. Maar dat is wel trainbaar nog. Maar hij was echt een verademing en ware leider als middelste verdediger in een 3 mans blok. Vond hierdoor ook Sutalo ook het laatste half uur wat zekerder ogen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 februari Share Geplaatst 26 februari Gewoon 'ff zin om onderstaande foto te posten op deze chagrijnige maandagochtend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten