Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei timpy00:

Van het schip die vandaag zijn eigen brevet van onvermogen toont als trainer. En straks Gaaei en waarschijnlijk nog een speler de schuld gaat geven.

Even niet om lullig te doen hoor, maar begin van het seizoen hadden we het over Sutalo en werden we het zeker niet eens. Wat vind je nu van hem?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Wat moet je bij 532/541 systeem nog minder doen dan een 433 systeem. Opbouwen via de backs, wat doen wij nog steeds vrolijk willen opbouwen via de backs. Ja dan wil je ook gewoon niet voorin komen en graag onder druk willen worden gezet. 

Maarja Opbouwen via de backs doen we ook al seizoenen, ja als je er mazaroui en blind hebt staan is het nog enigszins logisch, maar nu is het niet te begrijpen. Elke tegenstander kan beter voetballen op het middenveld dan bij ons, dat lijkt mij gewoon een keus van trainer. Dan dat de selectie niks zou kunnen. Zo moeilijk is het toch niet om het dicht te houden en afentoe een fatsoenlijke aanval erin te slijpen. Maar we kijken al een 2,5 seizoen naar iets wat nergens op lijkt(laatste half jaar onder Ten Hag leek ook al nergens op)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei neva:

Even niet om lullig te doen hoor, maar begin van het seizoen hadden we het over Sutalo en werden we het zeker niet eens. Wat vind je nu van hem?

Speelt op anderhalve pot na niet best.

Ook totaal niet type speler wat hij laat zien wat ik in die paar potjes dat ik hem eerder heb gezien zag.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Beppu:

Wel echt bijzonder dat Ajax uitgerekend tegen een PSV echt een goede pot speelde. Dan zou je toch denken dat er meer in zit als wat we de afgelopen weken hebben gezien. 

Toen speelden wij a la PSV voor Boszball. Steek liever mijn ogen eruit, dan na dat schijt voetbal een seizoen te moeten kijken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Achteraf he, Bosz niet willen.. ;c 

Benieuwd wat hij ervan had kunnen maken. 

6 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Dit moet echt de meest treurige Ajax opstelling zijn die ik ooit gezien heb...

Ja? Als ik zo de 'namen' lees zou je er echt veel meer uit moeten kunnen halen toch? Sutalo is international, echt geen Koekebakker (ja nu wel). 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei ElPrincipito:

Achteraf he, Bosz niet willen.. ;c 

Benieuwd wat hij ervan had kunnen maken. 

Ja? Als ik zo de 'namen' lees zou je er echt veel meer uit moeten kunnen halen toch? Sutalo is international, echt geen Koekebakker (ja nu wel). 

Was toch ook niet zo raar, nergens wat gepresteerd. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei putdus:

Was toch ook niet zo raar, nergens wat gepresteerd. 

De Europa League finale halen met Ajax is inderdaad niets waard, dank voor je expertise. 

bewerkt door Urbeto
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zoveel progressieve passes (en rust) van Kaplan. Laat gelukkig precies zien wat hij ook al weken in Jong liet zien. Kan het in het pleziertjes topic posten, maar doe het maar hier. Erg blij mee. 9 voor deze koning.

Voor de rest vooraf had ik het veel erger verwacht. Blij dat AZ ook wel pover was. Zijn uiteraard niet in vorm, maar dit Ajax is om te griezelen natuurlijk. 

Denk alle Kroaten maar op vakantie sturen enkele maanden en verkopen. En ook onze Deense vriend maar niet meer doen. Sosa eindelijk eens in een rol gebruikt wat em zou moeten liggen. Kreeg ook best vaak de bal, waarbij hij ruimte had voor een voorzet of een actie. Echt teleurstellend dan weer.

Link naar opmerking
Deel via andere websites