Dansmeister Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Wil graag een dvd van de eerste helft van Gaaei in Ajax shirt tegen Feyenoord en AZ. Genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
jj1 Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zou wat zijn als die weer voor rust wordt gewisseld haha. o dani wordt weer gespaard. Echt een nare vent is dat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Kaplan komt er in, heb gelijk weer vertrouwen! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 minuut geleden zei La Pulga: Antonnetje toch Dat is er zo een die je op de training toch ‘per ongeluk’ net iets te hard aanpakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 19 minuten geleden zei Thierryvane: Gaaei > Gooijer was het toch ook? 100 procent Wat doe je trouwens zo zuur en kinderachtig? Toen Bodo Glimt scoorde na een blunder van Gooijer tag ik je toch ook niet? En was jij niet van de fanclub van Jorge Sanchez? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Gaaei kan je verkopen. Twee keer voor rust gewisseld worden… Gun het hem totaal niet, maar dan houdt het wel ver op. Kom je mentaal ook niet zomaar meer bovenop. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) Ik vind dat je dit ook niet kan maken naar een Gaeei. Verdedigend is het niet de beste, maar wissel hem dan in de rust. Hij is wel gewoon betrokken bij je 2 gevaarlijkste aanvallen. Waarom worden andere spelers niet gewisseld na een halfuur? Denk aan Sosa, Gooijer of Taylor de afgelopen weekend. Vind dit vooral goedkoop scoren. 25 februari bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Weet even niet wie ik beter vind, Jurgen Colin of Gaaei. Verder mag je Taylor er gewoon uithalen hoor, gaat allemaal veelste snel voor die jongen. Misschien een aanvaller er bij? Zou leuk zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Rechtsbacks en Ajax. Goedkoop scoren hoor, eens @cimbomcu. Maar met Sanchez en nu Gaaei heb je wel op dezelfde positie 2 miskopen achter elkaar. Dan zou je haast denken dat de persoon die scout niet door heeft voor welk systeem de RA bedoeld is. Dit seizoen gaat ook niks worden. Hopelijk volgend jaar een trainer die echt wat anders durft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 minuut geleden zei cimbomcu: Ik vind dat je dit ook niet kan maken naar een Gaeei. Verdedigend is het niet de beste, maar wissel hem dan in de rust. Hij is wel gewoon betrokken bij je 2 gevaarlijkste aanvallen. Waarom worden andere spelers niet gewisseld na een halfuur? Denk aan Sosa, Gooijer of Taylor de afgelopen weekend. Vind dit vooral goedkoop scoren. Ben het met je eens. Die gozer speelt echt als een kroket maar zo zijn er nog 4-5. Schip maakt de laatste twee weken echt dezelfde 'fouten' als Steijn. Spelers publiekelijk afbranden, vroege wissels, geen enkel spelbeeld te bekennen etc. etc. Het is bijna één op één met elkaar te vergelijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 minuten geleden zei JanVertonghen: Gaaei kan je verkopen. Twee keer voor rust gewisseld worden… Gun het hem totaal niet, maar dan houdt het wel ver op. Kom je mentaal ook niet zomaar meer bovenop. Dit is potentieel ‘einde carrière’ ja. Dit is zo’n mentale klap. 2 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind dat je dit ook niet kan maken naar een Gaeei. Verdedigend is het niet de beste, maar wissel hem dan in de rust. Hij is wel gewoon betrokken bij je 2 gevaarlijkste aanvallen. Waarom worden andere spelers niet gewisseld na een halfuur? Denk aan Sosa, Gooijer of Taylor de afgelopen weekend. Vind dit vooral goedkoop scoren. Als trainer ken je z’n kwaliteiten toch. Je moet hem dan ook helemaal niet opstellen als de kans op een 1 net zo groot is als een 5. 2 minuten geleden zei La Pulga: Weet even niet wie ik beter vind, Jurgen Colin of Gaaei. Verder mag je Taylor er gewoon uithalen hoor, gaat allemaal veelste snel voor die jongen. Misschien een aanvaller er bij? Zou leuk zijn. Mag ik Manolev nog in de mix gooien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 2 minuten geleden zei Beppu: Ben het met je eens. Die gozer speelt echt als een kroket maar zo zijn er nog 4-5. Schip maakt de laatste twee weken echt dezelfde 'fouten' als Steijn. Spelers publiekelijk afbranden, vroege wissels, geen enkel spelbeeld te bekennen etc. etc. Het is bijna één op één met elkaar te vergelijken. Tactisch is het op een paar potjes na ook even slecht als Steijn. Neem aan dat hij morgen even op kantoor mag komen, want dit kan echt niet meer. Oh dat zei je ook nog zie ik. Geef de beste man mooi een andere rol bij de club en laat Frankie het seizoen maar afmaken. Schijnen zelfs al beelden te zijn waar Frankie het trainingscomplex op komt rijden, toch? @Dansmeister 25 februari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Hoe kan dit geen doelpunt zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Zometeen speech van Karel, wat omzettingen en 2e helft 1-5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 minuten geleden zei Beppu: Ben het met je eens. Die gozer speelt echt als een kroket maar zo zijn er nog 4-5. Schip maakt de laatste twee weken echt dezelfde 'fouten' als Steijn. Spelers publiekelijk afbranden, vroege wissels, geen enkel spelbeeld te bekennen etc. etc. Het is bijna één op één met elkaar te vergelijken. Sinds Schippie denk ik te horen heeft gekregen dat hij volgend jaar niet de hoofdtrainer is bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 3 minuten geleden zei cimbomcu: 100 procent Wat doe je trouwens zo zuur en kinderachtig? Toen Bodo Glimt scoorde na een blunder van Gooijer tag ik je toch ook niet? En was jij niet van de fanclub van Jorge Sanchez? Dan weet jij meer dan ik. Staat ineens een stuk beter met Kaplan achterin. Gek hè, John. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 2 minuten geleden zei Thierryvane: Dan weet jij meer dan ik. Staat ineens een stuk beter met Kaplan achterin. Gek hè, John. Wil wel even je oude posts opzoeken hoor. Net als je 100 posts "Chico :<" die nou ook niet heeft uitgeblonken. Dat Gaaei een slechte helft speelt oke. Maar dit vind ik zo beneden alle niveau, hoe je met zo'n jongen omgaat. Sutalo kost je bijna ECL, blijft gewoon altijd spelen. Sosa laat iedereen lopen, Taylor heeft het moeilijk, Gooijer is ook drama. Zie ook hoe dramatisch Hato verdedigt bij de 1-0. En een 19 jarige Deen wordt geslachtofferd. Lekker makkelijk. Het is iig na zijn wissel aanvallend ook minder, hij heeft iig nog snelheid, drive en een prima trap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari (bewerkt) 22 minuten geleden zei La Pulga: Antonnetje toch Looooool 25 februari bewerkt door The Saint Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 6 minuten geleden zei The Saint: Looooool Wel handig, net als de vorige mislukte Deen op RB, snel op de trein naar Oostenrijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 minuut geleden zei cimbomcu: Wil wel even je oude posts opzoeken hoor. Net als je 100 posts "Chico :<" die nou ook niet heeft uitgeblonken. Dat Gaaei een slechte helft speelt oke. Maar dit vind ik zo beneden alle niveau, hoe je met zo'n jongen omgaat. Sutalo kost je bijna ECL, blijft gewoon altijd spelen. Sosa laat iedereen lopen, Taylor heeft het moeilijk, Gooijer is ook drama. Zie ook hoe dramatisch Hato verdedigt bij de 1-0. En een 19 jarige Deen wordt geslachtofferd. Lekker makkelijk. Het is iig na zijn wissel aanvallend ook minder, hij heeft iig nog snelheid, drive en een prima trap. Ik snap wel wat je zegt, helemaal omdat het de 2e x is. Het is ook sneu voor die jongen. Maar het is ook echt niet goed. Had je kunnen wachten tot de rust, dat denk ik wel. Had je hem beter niet op kunnen stellen, zeker. Wie zou jij graag zien ipv Sutalo? Nu is Kaplan er, maar een Medic heeft toch ook nog niet aangetoond dat die veel beter is? Wie moet Sosa vervangen? Ik denk dat Sosa, hoe vervelend het ook is, de beste optie is die we hebben... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 18 minuten geleden zei JanVertonghen: Tactisch is het op een paar potjes na ook even slecht als Steijn. Neem aan dat hij morgen even op kantoor mag komen, want dit kan echt niet meer. Oh dat zei je ook nog zie ik. Geef de beste man mooi een andere rol bij de club en laat Frankie het seizoen maar afmaken. Schijnen zelfs al beelden te zijn waar Frankie het trainingscomplex op komt rijden, toch? @Dansmeister Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 1 minuut geleden zei Dansmeister: Hoeveel kilometer zal Frenkie ondertussen al gemaakt hebben op dat fietsje in dit topic? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 27 minuten geleden zei cimbomcu: Ik vind dat je dit ook niet kan maken naar een Gaeei. Verdedigend is het niet de beste, maar wissel hem dan in de rust. Hij is wel gewoon betrokken bij je 2 gevaarlijkste aanvallen. Waarom worden andere spelers niet gewisseld na een halfuur? Denk aan Sosa, Gooijer of Taylor de afgelopen weekend. Vind dit vooral goedkoop scoren. Eens Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari Die Sosa is defensief net zo slecht als Gaaei en loopt alsof hij z’n broek vol gescheten heeft. Ben benieuwd of Van ‘t Schip hem wel laat staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 25 februari Share Geplaatst 25 februari 4 minuten geleden zei Beppu: Hoeveel kilometer zal Frenkie ondertussen al gemaakt hebben op dat fietsje in dit topic? Toch wat nog wat vlieguurtjes maken voor Boertje om het over te nemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten