Chiemel Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Hier kan ik wel mee leven. Misschien wel wat ik zelf helemaal had gekozen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 11 minuten geleden zei Thierryvane: Geen Taylor. Nondeju. Kan Boomen starten is Henderson weer niet fit. Toch om gek van te worden. Wel +1 dat Taylor op de bank zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Wanneer hebben wij twee potten achterelkaar met dezelfde 11 gespeeld? Serieuze vraag. Ik kan het me niet herinneren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Zou het dan toch nog wat kunnen worden? Kijkend naar de namen moet je hier wel iets van kunnen breien. Aderlating wel dat Henderson er niet bij is. 22 februari bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 1 minuut geleden zei Thierryvane: Wanneer hebben wij twee potten achterelkaar met dezelfde 11 gespeeld? Serieuze vraag. Ik kan het me niet herinneren. Echt he. Laatst dat draadje van Pieter Zwart op X over de 16 defensies waarmee we gespeeld hebben. Ik denk dat dit aantal ook geldt voor het middenveld qua samenstelling. Moet bekennen dat ik het jammer vind dat het dan niet Boomen en Mannsverk is. Die laatste vind ik meer een 6 dan Tahirovic. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Apart dat sutalo weer speelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ah heerlijk, nog even voor de wedstrijd een oneliner van onze Put. Heb er vertrouwen in, zet em op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Loopt voor geen meter, zet Taylor er maar in voor Boomen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zie ik nou dat onze linies kort op elkaar staan bij balbezit Bodo? Wat maken we nou! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 5 minuten geleden zei Thierryvane: Zie ik nou dat onze linies kort op elkaar staan bij balbezit Bodo? Wat maken we nou! Fijn om te zien. Zeker omdat wij al 15 min de bal niet hebben. #Schippieball Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Verschrikkelijk zeg. Laat alsjeblieft t hele zooitje achter daar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 3 minuten geleden zei Dansmeister: Fijn om te zien. Zeker omdat wij al 15 min de bal niet hebben. #Schippieball En dan nog zo eenvoudig voor Ramaj komen te staan door één simpel steekballetje van een Noorse bergbeklimmer. Gaat een lange pot worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zijn mooi Bodo aan het moe maken. Laatste kwartier ineens weer toeslaan met Rijkhoff Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Best bijzonder dat zo'n Tahirovic speelt, maar een Vos bijvoorbeeld niet eens bij de selectie zit. Als Vos niet beter is dan dit, dan is het niet zo'n groot talent en kunnen we die jongen beter lozen. Acht de kans echter groter dat de staf stekeblind is, want waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken jongens. Waar trainen ze op? Het is echt beschamend slecht. Hahahahahahaha en dan kom je nog voor ook. Ongelooflijk. 22 februari bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari #SchippieBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Brobbey weer geblesseerd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari (bewerkt) Schipperend dit! Edit: niet van Brobbey trouwens. 22 februari bewerkt door neva Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ging al te lang goed met Brobbey... Hopen dat het meevalt, anders kunnen we ons net zo goed uitschrijven bij de KNVB. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari 14 minuten geleden zei JanVertonghen: Best bijzonder dat zo'n Tahirovic speelt, maar een Vos bijvoorbeeld niet eens bij de selectie zit. Als Vos niet beter is dan dit, dan is het niet zo'n groot talent en kunnen we die jongen beter lozen. Acht de kans echter groter dat de staf stekeblind is, want waar zitten we in hemelsnaam naar te kijken jongens. Waar trainen ze op? Het is echt beschamend slecht. Hahahahahahaha en dan kom je nog voor ook. Ongelooflijk. Wat heeft deze wedstrijd Tahirovic fout gedaan voor deze kritiek? Daarmee zeg ik niet dat Ajax goed speelt ofzo hoor. @putdus wellicht niet steeds zo'n fles azijn leegdrinken bij het eten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari ,,Kut FM" Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Nom de Guerre Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Ge-FM'd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zou Brobbert het niet gewoon te koud vinden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ADG-Vincent Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Zou welhaast denken dat van 't Schip voorafgaand de wedstrijd contact heeft gehad met Mourinho... Vreselijk voetbal spelen, maar wel de winnende partij zijn (tot dusver) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 februari Share Geplaatst 22 februari Niet gezien waaraan Brobbey geblesseerd raakte. Denk/hoop voorzorg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten