Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

1 uur geleden zei Thierryvane:

@Tim' deed ik iets verkeerd?

Als je een linkje plaatst van een Twitter-account, dan maakt MU er meteen een enorme longread van met alle tweets onder elkaar (zoals de link van een tweet ook automatisch wordt omgezet). De pagina werd nogal lang, dus vandaar mijn aanpassing. Een strafpunt is hier niet aan de orde hoor ;)

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

13 minuten geleden zei Rogier.:

Mooi nieuws! Niet meer de Henderson van een paar jaar terug, maar wat een kwaliteitsinjectie. Scheelt ook dat het fysieke niveau in de Eredivisie toch wat lager ligt. 

Verwacht nog wel veel Taylor @Lazy, die kan eventueel ook nog op 10. Niet ideale positie, maar in sommige wedstrijden kan dat wel helpen.

Taylor - Henderson

Hlynsson

En afwisselend met Mannsverk, Branco, Tahirovic, Vos. Veel middenvelders toch zeg. Ook eeuwig zonde dat Mannsverk meteen geblesseerd raakte, die had ook echt een pak op de borrel kunnen schelen. 

Nu is nog meer de vraag, waarom is Fitz-Jim teruggehaald?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Stefan.:

Zou Hendy meteen aanvoerder worden? Of nog even officieel die slappe zak op links laten kutten tot dat ie zelf niet meer wilt om minder gezichtsverlies te lijden? 

Ik verwacht niet dat daar dit seizoen nog iets in gaat veranderen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Mixed feelings over deze aankoop eerlijk gezegd. Het is toch een pak geld wat die gaat krijgen de aankomende 1,5 jaar. 

De salarissen die ik online heb gezien variëren nog wel heel erg. Als dit straks een goede bouwsteen blijkt te zijn is hij een hoop geld waard natuurlijk, ook omdat andere spelers ook meer waard worden daardoor.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

20 minuten geleden zei timpy00:

De salarissen die ik online heb gezien variëren nog wel heel erg. Als dit straks een goede bouwsteen blijkt te zijn is hij een hoop geld waard natuurlijk, ook omdat andere spelers ook meer waard worden daardoor.

Een bouwsteen? Verwacht je niet dat zodra zijn Saoedische inkomsten belastingvrij zijn hij weer naar Engeland vertrekt? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei The Saint:

Een bouwsteen? Verwacht je niet dat zodra zijn Saoedische inkomsten belastingvrij zijn hij weer naar Engeland vertrekt? 

Dat is over anderhalf jaar. Dat is toch precies de bouwsteen die hij ook moet zijn met zijn leeftijd en de huidige groep?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei Rogier.:

Verwacht nog wel veel Taylor @Lazy, die kan eventueel ook nog op 10. Niet ideale positie, maar in sommige wedstrijden kan dat wel helpen.

Ja ik vrees het helaas ook… al kan die op 10 nog het minste verkeerd doen. Aan de bal is het ook niet veel soeps, maar hij is nog reeeedelijk kundig in de kleine ruimte..

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik ga schuilen achter de grote boze rug van Bolderbast. Ik denk het ook. Volgens mij is Henderson zo goed als zijn ploeg, zet je 'm bij de beste ploegen ter wereld dan kan hij gemakkelijk mee en doet hij belangrijk werk. Zet je hem bij Bristol City dan valt hij wel wat op qua handelingssnelheid en organiserend vermogen, maar zal hij er niet bovenuit steken. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zag net een short van FC Afkicken waarin ze het hadden over een salaris van 5/6 miljoen? :cab:

Dat kan toch niet kloppen als je een window eerder je TD de opdracht geeft om de salarislast drastisch naar beneden te brengen? Dan zijn ze er wel heel zeker van dat ze minimaal 3e gaan worden na deze transfer, anders is het toch niet te verantwoorden jongens... 

bewerkt door MetalMichael
Link naar opmerking
Deel via andere websites

30 minuten geleden zei Kyrill:

Ik denk dat ik het antwoord al kan raden, ben toch benieuwd...

Zitten jullie te wachten op Pascal Jansen als nieuwe Ajax coach?

Nee. Maar als Ajax per se Nederlandse trainer wilt dan staat hij niet laag op de lijst van realistische opties.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Kyrill:

Ik denk dat ik het antwoord al kan raden, ben toch benieuwd...

Zitten jullie te wachten op Pascal Jansen als nieuwe Ajax coach?

Als ze dat doen voel ik me genoodzaakt om alles wat met voetbal te maken heeft uit m'n leven te verwijderen totdat ze bij Ajax weer capabele werknemers aangesteld hebben. Moet ik alleen nog even uitvogelen hoe ik dat dan te weten ga komen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Nee, hoeven alleen even naar Jong Ajax te bellen.

Ik denk dat het een slecht moment is, met de onrust in de organisatie, om een jonge trainer aan te stellen. Ook als ik Vos was, zou ik even wachten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lenstra:

Ik denk dat het een slecht moment is, met de onrust in de organisatie, om een jonge trainer aan te stellen. Ook als ik Vos was, zou ik even wachten.

Hangt van de technische staf denk ik. Er zijn assistenten te bedenken waardoor hij meer draagvlak zou hebben.

Sowieso heb ik het idee dat er wel draagvlak voor hem is. En zijn positie is natuurlijk lastig mocht hij de kans krijgen omdat hij geen garantie heeft de kans ooit nog een keer te krijgen.

Ik zou het wel willen zien. Maar snap jouw mening ook wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites