misterhille Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Geen verbinding met de VAR deze pot ofzo? Jawel, bij gele kaarten die dan rood worden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei JanVertonghen: Geen verbinding met de VAR deze pot ofzo? Jawel hoor, bij die tackle van Berghuis was 'ie er als de kippen bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Kutscheids. Had net zo goed 2 penalties en een rode kaart minder kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 (bewerkt) Dan moet deze overtreding van Hato ook rood zijn toch? Is bijna dezelfde soort overtreding. 30 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei misterhille: Jawel, bij gele kaarten die dan rood worden 1 minuut geleden zei Rogier.: Jawel hoor, bij die tackle van Berghuis was 'ie er als de kippen bij. Ah ja, dat is waar ook. Toen wel. Kansloos groepje bij elkaar is het. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Zojuist zei Chiemel: Dan moet deze overtreding van Hato ook rood zijn toch? Overdrijven is ook een vak. Maar je kan wel zeggen dat de arbitrage niet op zijn best was vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Kom maar door met die zak met geld voor Bergwijn. Wat een kansloos optreden weer van hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Zojuist zei Rogier.: Overdrijven is ook een vak. In beide gevallen standbeen tussen de benen en het gestrekte been die de bal niet raakt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Tweede vond ik wel een pingel. Eerste niet, maar als je hem geeft kan de VAR het niet stoppen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Bergwijn heel de wedstrijd verstoppertje spelen, maar bij opstootjes staat hij vooraan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Haha ja dan gaat hij ineens beetje interessant lopen te doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Penaltys zijn sowieso te zware straffen in mijn ogen bij dit soort vergrijpen. Een indirecte vrije bal zou meer op zijn plaats zijn. Maar zowel het moment van Berghuis als die van Ramaj getuigen van weinig voetbalintelligentie bij beide heren. Leggen allebei hun hoofd op het hakblok en dan heb je nu een scheidsrechter die gretig is met het bijltje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 1 minuut geleden zei joostmakaay: Bergwijn heel de wedstrijd verstoppertje spelen, maar bij opstootjes staat hij vooraan. Viel me ook op ja Moest ook weer meteen hieraan denken: https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/steven-bergwijn-kreeg-op-zijn-donder-van-zijn-moeder-vanwege-opstootjes-ze-heeft-helemaal-gelijk~a5776413/. Gozer moet zich echt meer met zichzelf bezig gaan houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Ik zie net die eerste penalty terug, dat is echt een farce. De VAR was daar zeker koffie halen. De tweede penalty lijkt me terecht. Wederom gewoon oliedom om de scheids de gelegenheid te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Hoe vaker ik de rode kaart zie, hoe minder ik het een buitensporige tackle vind. Maar oké. Eerste penalty wil ik nog eens zien, heb ik niet naar gekeken. Tweede penalty kún je geven, maar in feite verandert het aanraken van Ramaj niets aan de reeds vallende Sarr. Erg makkelijk in ieder geval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 42 minuten geleden zei Urbeto: Ik begrijp best hoe vervelend het is dat Berghuis hier rood pakt - wij Feyenoorders hebben in een ver verleden hetzelfde meegemaakt met deze speler - maar wanneer iemand zó wild met een schaarbeweging inkomt en de tackle ook nog eens over de bal heen is (die hij wel toucheert, maar dat doet aan de rest van de charge weinig af), dan kan je toch moeilijk stellen dat dit absoluut geen rood is? Het is gewoon een klassieke en oliedomme frustratietackle. Rood is zeker op zijn plaats. Ik denk dat het misschien ook een stukje frustratie is richting de arbiter over het verdere verloop van de wedstrijd. Die eerste penal is om te janken zo slecht, hij fluit alles af, dan komt dit, en krijg je als deksel op de neus nog een penal waar je over kunt discussiëren. Dan wordt het soms wat lastig om alles in perspectief te zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 6 minuten geleden zei Elsjorro1990: Ik denk dat het misschien ook een stukje frustratie is richting de arbiter over het verdere verloop van de wedstrijd. Die eerste penal is om te janken zo slecht, hij fluit alles af, dan komt dit, en krijg je als deksel op de neus nog een penal waar je over kunt discussiëren. Dan wordt het soms wat lastig om alles in perspectief te zien. Dat zou kunnen hoor, ik schakelde puur in bij de rode kaart omdat ik toevallig op dat moment thuiskwam. De eerste penalty zag ik later pas. Ik bedoel het ook niet provocerend voor alle duidelijkheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 45 minuten geleden zei Grote Ree: Mag ik tussendoor even een kritische kanttekening plaatsen bij de commentator? Zelden zo'n monotoon stemgeluid gehoort bij zo'n spectaculaire wedstrijd. Mooie goal trouwens. Prima voorzet en alert gereageerd. Potverdikkeme, ik kom er net achter dat ik ook op Veronica had kunnen afstemmen en Wytse had kunnen horen. Heb ik mezelf veroordeeld tot Michiel Teeling terwijl het niet nodig was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 Conference League winnen jongens, toch een prijs! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 november 2023 Share Geplaatst 30 november 2023 30 minuten geleden zei himan: Conference League winnen jongens, toch een prijs! We gaan gewoon nog voor de dubbel, CL en KNVB beker. Prima seizoen zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Was wel een vermakelijke pot tot die rode kaart. Verre van goed, maar wel mooie goals gezien. Die tackle van Berghuis heeft iig totaal een verkeerde intentie. Begrijpelijk dat hij daar dan rood voor kan krijgen. Vond beiden penalties er geen trouwens. Marseille helaas veel teveel gekregen op deze manier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Rode kaart Berghuis had ik het idee dat Berghuis wel een harde sliding wilde inzetten maar beetje ongelukkig met zijn ene been over de bal heen gleed. Ik vind het persoonlijk wel zwaar. Al wilde hij wel een harde sliding inzetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Ook nog niet helemaal overtuigd van de wissel-skills van onze John hoor. Ja, Forbs speelde niet goed. Kwam ook continu in de bal terwijl die jongen juist diep moet gaan. Had Berghuis in ieder geval nooit van 10 gehaald, speelde in mijn ogen een zeer sterke eerste helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Berghuis twijfelde zelf of het überhaupt wel geel had moeten zijn zegt hij achteraf in zijn interview. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 december 2023 Share Geplaatst 1 december 2023 Zojuist zei Beppu: Berghuis twijfelde zelf of het überhaupt wel geel had moeten zijn zegt hij achteraf in zijn interview. In Engeland was er niet eens gefloten voor een overtreding, durf ik met zekerheid te stellen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten