Kyrill Geplaatst 20 november 2023 Share Geplaatst 20 november 2023 KPMG levert 150.000.000 zoek resultaten op op Google, Mike Verweij 687.000 Hoezo zou KPMG nniet kunnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 21 november 2023 Share Geplaatst 21 november 2023 "Veel dieper onderzoeken dan KPMG ooit zou kunnen" Muhahahah Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 november 2023 Share Geplaatst 22 november 2023 Wij staan bovenaan, wij staan bovenaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 23 november 2023 Share Geplaatst 23 november 2023 Toponderzoekje wel. Heracles onderaan omdat spelers uit Twente/Heracles academie bij hun niet worden meegeteld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Financieel directeur Susan Lenderink moet met de technische leiding van Ajax nog kortsluiten wat er deze winter mogelijk is op de transfermarkt. Ze ziet dat de Amsterdammers vaak de hoofdprijs moeten betalen. Lenderink legde al uit dat Ajax zo'n veertig miljoen euro aan inkomsten misloopt doordat het dit seizoen niet in de Champions League actief is. Zodoende moet de club 'voorzichtig' te werk gaan. "Vanuit mijn functie zie ik liever eerst geld binnenkomen voordat we het uitgeven", geeft ze toe in gesprek met Ajax Life. Ajax hoopt de selectie desondanks van een impuls te voorzien. Leiderschap is gevraagd, terwijl een nummer zes prioteit lijkt te hebben. "Het begint allemaal met de compositie van de selectie. Dat is een continu proces en niet afgerond. John van 't Schip en Kelvin de Lang hebben daar iets over te zeggen. Daarna kijken we wat financieel haalbaar is. We maken een plan voor de komende window. Het is nu te vroeg daar iets concreets over te zeggen", aldus Lenderink Klinkt voor mij dat we alweer te laat beginnen met het hebben van een plan, ook al verwacht ik niet per se heel veel van de winterperiode. Maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 31 minuten geleden zei Chiemel: Financieel directeur Susan Lenderink moet met de technische leiding van Ajax nog kortsluiten wat er deze winter mogelijk is op de transfermarkt. Ze ziet dat de Amsterdammers vaak de hoofdprijs moeten betalen. Lenderink legde al uit dat Ajax zo'n veertig miljoen euro aan inkomsten misloopt doordat het dit seizoen niet in de Champions League actief is. Zodoende moet de club 'voorzichtig' te werk gaan. "Vanuit mijn functie zie ik liever eerst geld binnenkomen voordat we het uitgeven", geeft ze toe in gesprek met Ajax Life. Ajax hoopt de selectie desondanks van een impuls te voorzien. Leiderschap is gevraagd, terwijl een nummer zes prioteit lijkt te hebben. "Het begint allemaal met de compositie van de selectie. Dat is een continu proces en niet afgerond. John van 't Schip en Kelvin de Lang hebben daar iets over te zeggen. Daarna kijken we wat financieel haalbaar is. We maken een plan voor de komende window. Het is nu te vroeg daar iets concreets over te zeggen", aldus Lenderink Klinkt voor mij dat we alweer te laat beginnen met het hebben van een plan, ook al verwacht ik niet per se heel veel van de winterperiode. Maar toch. Niks mis mee/gek aan. Zelfs mijn clubbie Arsenal kan niet 1-2-3 bv spits gaan kopen/veroorloven komende januari(waar veel fans wel om zeuren). En wat moet je kopen dan , met al 12-14 aankopen van de zomer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 (bewerkt) 17 minuten geleden zei Kyrill: Niks mis mee/gek aan. Zelfs mijn clubbie Arsenal kan niet 1-2-3 bv spits gaan kopen/veroorloven komende januari(waar veel fans wel om zeuren). En wat moet je kopen dan , met al 12-14 aankopen van de zomer? Ik zeg niet dat Ajax 10 nieuwe spelers moet kopen, maar om een plan in de winter (of december al) uit te voeren zou je naar mijn verwachting dat plan eind november al redelijk klaar moeten hebben. Wat ongeveer dit zou kunnen zijn: Middenvelder bij en/of nieuwe rechtsbuiten. Avila verkopen/verhuren Misschien dat een Mikautadze verhuurd gaat worden De keepers moet nagedacht worden. Als ze allemaal fit zijn, hebben we er in ieder geval 1 te veel Als Bergwijn verkocht wordt, is het de vraag of je daar een vervanger nodig hebt. Eventueel talenten verhuren. 24 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 24 november 2023 Share Geplaatst 24 november 2023 Rulli verkopen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 AD verwacht Rensch op 6, Akpom spits (Brobbey geblesseerd). Verder vooral hopen dat Sutalo fit genoeg is om te starten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Akkie dus op een hattrick vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Akkie dus op een hattrick vandaag. Chuba to score en Ajax op winnen. #easymoney #chuuuuchuuuuuu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Minimaal 2 goals tegen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Hatoooooooooooooooo Wat een heerlijke aanval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Minimaal 2 goals voor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 (bewerkt) 41 minuten geleden zei Bogatyr: Had overigens wel een overwinning voorspeld, maar de nul houden zou erg knap zijn. Hoorde in de pakschaal podcast trouwens ook dat Ajax de laagste expected goals vanuit dode spelsituaties kent, nog een verbeterpunt dus. Kijk de wedstrijd verder niet, maar op basis van de 2 goals speelt Taylor wel goed in ieder geval (en ook diep, dus hoop dat de restverdediging oke is) 25 november 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bolderbast Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 26 minuten geleden zei Chiemel: Had overigens wel een overwinning voorspeld, maar de nul houden zou erg knap zijn. Heel knap ja. Vitesse, sowieso al een lastige ploeg, scoort toch aan de lopende band dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 12 minuten geleden zei Bolderbast: Heel knap ja. Vitesse, sowieso al een lastige ploeg, scoort toch aan de lopende band dit seizoen. Touche. Meer gescoord dan Utrecht voordat die 4 tegen Ajax scoorden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Fijne overwinning. Maar Vitesse Jezus man wat een elftal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 november 2023 Share Geplaatst 25 november 2023 Was een heerlijk ouderwets Ajax avondje. Goal Taylor was wel erg nice Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 26 november 2023 Share Geplaatst 26 november 2023 10 uur geleden zei Gert: Was een heerlijk ouderwets Ajax avondje. Goal Taylor was wel erg nice Taylor (eindelijk) veel beter in elk opzicht, mag gezegd worden. Wel schandalig dat hij bij die eerste goal niet gelijk de bal aan Bergwijn gaf. Maar oké. Iemand enig idee waarom Martha speelde i.p.v. Sosa? Niet fit? Vanwege de snelheid van Manhoef? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 16 uur geleden zei Thierryvane: Iemand enig idee waarom Martha speelde i.p.v. Sosa? Niet fit? Vanwege de snelheid van Manhoef? Vraag ik me ook af, zag wel dat Sosa speelde voor Kroatië en nog assist gaf. Volgens mij vindt Van 't Schip het gewoon niet prettig als Sosa en Gaaei allebei spelen en met Rensch ipv Sutalo was er al wat extra onzekerheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 (bewerkt) Hee maar jongens, linkerrijtje gewoon weer hè. Niet gedacht een maand of 2 geleden dat ik dat zo snel zou kunnen zeggen. Als we nog Europees voetbal halen, kan er dan een excuusbrief van Driessen en verweij komen aan mislintat? Of bedenken ze dan wat argumenten hoe het kan dat het zo gelopen is en dat Steijn dit ook gelukt was? Vind het echt heerlijk om te zien dat de aankoop die het meest gebashed werd vooraf ( ramaj) je beste speler zowat is. 27 november 2023 bewerkt door Elsjorro1990 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 Dit kalenderjaar toch al aardig wat potjes van Ajax live gezien als niet SK houder en dit was de eerst keer dat ik echt weer eenkeer heb kunnen genieten van Ajax in het stadion. Natuurlijk gaat er genoeg mis, maar het gaat langzaam iets beter. Je ziet dat een Ramaj gewoon talent heeft, Gaaei zit ook wel pit in, Taylor die eindelijk weer eens zijn potentie liet zien. Hato sowieso goed en hoe vremd de keuze voor Martha ook voelt. Die jongen speelde lang niet slecht. Jaja, ben vast weer veel te optimistisch, maar op dit moment is de hand snel gevuld zullen we maar zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 november 2023 Share Geplaatst 27 november 2023 2 uur geleden zei Elsjorro1990: Hee maar jongens, linkerrijtje gewoon weer hè. Niet gedacht een maand of 2 geleden dat ik dat zo snel zou kunnen zeggen. Als we nog Europees voetbal halen, kan er dan een excuusbrief van Driessen en verweij komen aan mislintat? Of bedenken ze dan wat argumenten hoe het kan dat het zo gelopen is en dat Steijn dit ook gelukt was? Vind het echt heerlijk om te zien dat de aankoop die het meest gebashed werd vooraf ( ramaj) je beste speler zowat is. Ajax haalt sowieso Europees. Nederland heeft 6 tickets. Ajax staat in de winterstop minimaal 6e en wanneer GAE het lastig heeft met Utrecht en Twente sta je zelfs 5e. Mocht je daar staan in de winterstop, kun je nade winterstop rustig focussen op FC Twente, ik zeg niet dat je die zomaar bijhaalt maar die laten de laatste tijd ook de nodige puntjes liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten