Rinus Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 (bewerkt) 15 minuten geleden zei Bolderbast: Tijd voor een voorspelling Wanneer wint Ajax de eerstvolgende wedstrijd? Wordt Schip ontslagen voor het einde van de competitie? Wat wordt de eindpositie? De winnaar krijgt een Ajax-badge van @Grote Ree. 1. Zondag 12 november. 2. Nee. Heeft zijn vrouw verloren, dus zomaar ontslaan gaan ze hem niet aandoen. 3. 17e, en degradatie. 30 oktober 2023 bewerkt door Rinus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Grote Ree Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 31 minuten geleden zei Bolderbast: Tijd voor een voorspelling Wanneer wint Ajax de eerstvolgende wedstrijd? Wordt Schip ontslagen voor het einde van de competitie? Wat wordt de eindpositie? De winnaar krijgt een Ajax-badge van @Grote Ree. Ik ga MU uiteraard niet bevuilen met clubgerelateerde badges. Straks moet ik er ook nog één maken voor FC Schubbekuttenveen 4. De badges moeten natuurlijk wel een beetje voor de elite blijven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Om even een duit in het zakje te doen: Donderdag 2 november Nee Plek 5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Donderdag 2 november Nee, maar er wordt wel in het voorjaar al een nieuwe trainer aangesteld voor volgend seizoen. Plek 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Niet Voor de kerst 18 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElPrincipito Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 * Donderdag 2 november * Nee * Plek 4 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
KayDeManaager Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Donderdag 2 november Nee Plek 7 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Kwam deze tegen, was wel grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ja, alleen heet Cape Town sinds 2020 al geen Ajax meer. Die grap kan dus overboord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Zucht.. De coronatijd heeft meer kapot gemaakt dan ons lief is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @Titan een game ging starten met de nummer 6 uit Zuid Afrika. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 4 minuten geleden zei Bogatyr: Ik heb uit betrouwbare bron vernomen dat @Titan een game ging starten met de nummer 6 uit Zuid Afrika. Slik jij die woorden eens heel snel in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 3 uur geleden zei Bolderbast: Tijd voor een voorspelling Wanneer wint Ajax de eerstvolgende wedstrijd? Wordt Schip ontslagen voor het einde van de competitie? Wat wordt de eindpositie? De winnaar krijgt een Ajax-badge van @Grote Ree. 1. 3 dec, NEC uit 2. Ja. 3. 12e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 Donderdag winnen ze Nee Minimaal 4e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 oktober 2023 Share Geplaatst 30 oktober 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Kwam deze tegen, was wel grappig. Wilfred Genee dropt gewoon ook de opmerking van Ajax CT op laatste plaats op tv. Sneue figuren die zomaar van alles roepen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 12 uur geleden zei PJHoutman: 1. 3 dec, NEC uit 2. Ja. 3. 12e Grappig joh! 1. Donderdag tegen Volendam 2. Nee 3. Plek 4/5 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 1. Zondag 2. Nee 3. Vijfde Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Best leuk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 Oprecht super veel waardering en respect voor het positivisme hier (nee, dit is niet provocerend bedoeld voor een ieder die meeleest). Waar is dat op gebaseerd? Ik denk dat wanneer Ajax de Playoffs (om Europees voetbal) haalt het al best een Houdini Act is. Dan moet je wel 3 a 4 spelers in de winter naar Saoedi Arabië laten gaan en echt knallers binnenhalen qua aankopen, dat is in de winter vaak al moeilijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 18 minuten geleden zei Arezo: Oprecht super veel waardering en respect voor het positivisme hier (nee, dit is niet provocerend bedoeld voor een ieder die meeleest). Waar is dat op gebaseerd? Ik denk dat wanneer Ajax de Playoffs (om Europees voetbal) haalt het al best een Houdini Act is. Dan moet je wel 3 a 4 spelers in de winter naar Saoedi Arabië laten gaan en echt knallers binnenhalen qua aankopen, dat is in de winter vaak al moeilijk. Mijn vraag is waarom denk jij dat Ajax de nummer tien ofzo van Nederland is? Ajax staat tien punten achter de nummer 5 met twee wedstrijden te goed, waarvan ze er eentje 3-2 voor staan. Qua selectie kun je niet zeggen van een selectie met zoveel internationals en ook afdoende spelers die al jaar(en) bij het eerste spelen dat ze er niks van kunnen toch? Of zit je in het kamp die vind dat deze selectie niveau Volendam is? Want als ik het persoonlijk bekijk van AZ zijn er geen 6 spelers die ik bij Ajax in de basis (zou) zien spelen zelfde geld voor Twente. Waarom is de play-offs halen dan al een bizarre prestatie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 37 minuten geleden zei Urbeto: Best leuk Wat goed deze. Maar jezus, was dit twee-drie jaar geleden? Ik had deze man al lang uit mijn geheugen gewist. Wist wel dat het onder Dickie was, maar op de één of andere manier had ik het idee dat dit al een jaar of 6 geleden was. Verder inderdaad eens met Arezo. Ik lees dat PJ niet grappig moet doen, maar dan lees ik vervolgens voorspellingen dat Ajax nog vierde wordt. En dat is dan denk ik gebaseerd op één goede helft van afgelopen zondag. Vijfde acht ik nog haalbaar, maar er moeten echt hele gekke dingen gaan gebeuren mocht Ajax die +- 15 punten nog goed maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 5 minuten geleden zei Beppu: Wat goed deze. Maar jezus, was dit twee-drie jaar geleden? Ik had deze man al lang uit mijn geheugen gewist. Wist wel dat het onder Dickie was, maar op de één of andere manier had ik het idee dat dit al een jaar of 6 geleden was. Verder inderdaad eens met Arezo. Ik lees dat PJ niet grappig moet doen, maar dan lees ik vervolgens voorspellingen dat Ajax nog vierde wordt. En dat is dan denk ik gebaseerd op één goede helft van afgelopen zondag. Vijfde acht ik nog haalbaar, maar er moeten echt hele gekke dingen gaan gebeuren mocht Ajax die +- 15 punten nog goed maken. De pandemie was een hele donkere periode voor Feyenoord Gelukkig kon hij wel een penalty nemen. Ik sluit zelf ook niet uit dat Ajax nog vierde wordt hoor. Het zou niet de eerste keer zijn dat Twente na de winterstop behoorlijk instort, zeker in uitwedstrijden. Als Ajax het tactisch een beetje op de rit krijgt denk ik dat sommige spelers nog prima zullen gaan functioneren. Vijfde is voor nu het meest realistisch, maar vierde moet ook nog best kunnen. Hoger dan dat lijkt me wel schier onmogelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Grappig joh! 1. Donderdag tegen Volendam 2. Nee 3. Plek 4/5 Ik was serieus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 18 uur geleden zei Bolderbast: Tijd voor een voorspelling Wanneer wint Ajax de eerstvolgende wedstrijd? Wordt Schip ontslagen voor het einde van de competitie? Wat wordt de eindpositie? De winnaar krijgt een Ajax-badge van @Grote Ree. Donderdag tegen Volendam. Nee. Wel andere positie binnen de club na dit seizoen. 6e Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 oktober 2023 Share Geplaatst 31 oktober 2023 36 minuten geleden zei Arezo: Oprecht super veel waardering en respect voor het positivisme hier (nee, dit is niet provocerend bedoeld voor een ieder die meeleest). Waar is dat op gebaseerd? Ik denk dat wanneer Ajax de Playoffs (om Europees voetbal) haalt het al best een Houdini Act is. Dan moet je wel 3 a 4 spelers in de winter naar Saoedi Arabië laten gaan en echt knallers binnenhalen qua aankopen, dat is in de winter vaak al moeilijk. Als je de wedstrijd tegen RKC alvast meetelt als gewonnen wedstrijd, kom je einde van het seizoen uit op 42 punten. Slechter dan de afgelopen maanden kan het niet, en de wedstrijden tegen Brighton en PSV bieden mijns inziens al zodanig perspectief dat het al beter is dan de afgelopen maanden. In dat geval ga je niet meer 1.6 punt per wedstrijd pakken tegen de niet-top-4, maar wellicht wel 2. Dat is 10 punten per 5 wedstrijden - best realistisch denk ik - 3, 1, 1 op 5 potten, waar het nu 2, 2, 1 was - ook echt niet goed, maar echt niet extreem slecht. Dan kom je uit op 50 punten. 22/23 had nr. 6 Sparta 59 punten (nr. 5 als je Ajax wegdenkt), nr. 7 Utrecht 54 punten 21/22 had nr. 6 Vitesse 51 punten (nr. 5 als je Ajax wegdenkt) 20/21 had nr. 6 Utrecht 53 punten (nr. 5 als je Ajax wegdenkt) Op dit moment staan de nummers 5 en 6 op koers om 51 punten te behalen. Zoals eerder al gezegd, de stand vertekent wel echt veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten