Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Brian Brobbey is een absolute topspits Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Fucking hel, deze is zo gegund. Heerlijk Brob! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 PSV weer op z’n PSV’s. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ajax is het wel kwijt nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik zou de live stand van Livescore er ook even niet bij pakken boys Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Zo breken die missers je toch op. Typisch. Zonde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Knap staaltje keeperswerk weer van Ramaj vandaag.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Haal Avila er heel snel af Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Bedankt, Avila. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arles Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Die Ramalho kan er niks van maar Avila is met afstand de slechtste op het veld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Wel aardig dat die Gaaei netjes ruimte maakt om binnendoor te komen steeds. Om nog maar over de linksback te zwijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Het stort compleet in. Wat een bende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Duidelijk hands. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 (bewerkt) Die verdediging. Echt zonde na een prima eerste helft. Gaaei, Avila en vooral ook Sutalo. Schade beperkt houden maar en voortborduren en hopelijk die wat makkelijkere potjes gewoon gaan winnen, anders moet je je straks echt serieus zorgen gaan maken. Ik zou overigens onderhand een nier geven om Taylor uit de basis te krijgen. 29 oktober 2023 bewerkt door AjaciedBart. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Daarom telt de treffer ook. De hand van God Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Eerste helft zie je dat er echt wel mogelijkheden zijn met deze (gemankeerde) selectie. Maar dit team heeft onder Steijn zo'n enorme opdoffer gekregen dat ze helemaal in elkaar storten. In de basis is er geen vertrouwen en te weinig fundament/organisatie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Naja eerlijk, we hadden slechter verwacht toch? En dat zegt wel genoeg Voortborduren op de eerste helft, met een beetje geluk had je daar 1-3 voor gestaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Ik zou afstand nemen van bepaalde jongens tijdens de winterstop. Brobbey in het bijzonder, mij lijkt die jongen mentaal niet sterk genoeg om top te worden. Voortbouwen op jongens als Godts, Hlynson en uitkijken naar echte goede aanvaller en hopen op een trainer type Ten Hag, Kompany dat vrij zou komen. Het is echt frustrerend om dit Ajax zo te zien Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Naja eerlijk, we hadden slechter verwacht toch? En dat zegt wel genoeg Voortborduren op de eerste helft, met een normale spits had je daar 1-3 voor gestaan. Fixed it. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Snap de kritieken op Brobs, maar ik heb vertrouwen in hem. Speelt naar mijn idee een hele sterke eerste helft, maakt alleen de kansen niet af. Maar kan voetballen, is sterk en snel en wint zijn duels. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 4 minuten geleden zei cimbomcu: Snap de kritieken op Brobs, maar ik heb vertrouwen in hem. Speelt naar mijn idee een hele sterke eerste helft, maakt alleen de kansen niet af. Maar kan voetballen, is sterk en snel en wint zijn duels. Ja maar kom op man. Als je week in week uit aantoont geen echte killer te zijn voor de goal hoor je toch geen spits van Ajax te zijn? Het geeft me een beetje Lex Immers flashbacks na de zoveelste gemiste kans voor open doel: "Ja maar hij werkt wel heel hard." Brobbey komt vooralsnog gewoon zwaar tekort als eerste spits van Ajax. Om het positief af te sluiten; Hlynsson is wel een leuk spelertje. Best knap om positief op te vallen in dit Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Lees de berichten later wel. Niet gekeken verder. 3 goals in een kwartier en niet verrassend een slechte linkerflank (volgens de rapporten), goh, we zitten nog midden in de ellende. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MisterX Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Volgens seizoen dan maar naar Helmond Sport... Wat een trieste uitslag... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 Denk dat het beter zou werken als Brobbey wat meer gaat focussen op ballen klaarleggen en je dan Mikautadze/Akpom laat spelen voor de doelpunten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 29 oktober 2023 Share Geplaatst 29 oktober 2023 4 minuten geleden zei Urbeto: Ja maar kom op man. Als je week in week uit aantoont geen echte killer te zijn voor de goal hoor je toch geen spits van Ajax te zijn? Het geeft me een beetje Lex Immers flashbacks na de zoveelste gemiste kans voor open doel: "Ja maar hij werkt wel heel hard." Brobbey komt vooralsnog gewoon zwaar tekort als eerste spits van Ajax. Om het positief af te sluiten; Hlynsson is wel een leuk spelertje. Best knap om positief op te vallen in dit Ajax. In een idealiter scenario was hij nu je 2de spits geweest, maar goed. Die kansen die hij krijgt, krijgen andere spitsen niet. Zeker niet de spitsen bij Ajax nu. Dat vind ik een kwaliteit van hem. @Chiemel Eerste helft fungeerde de linkerkant anders prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten