Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Die verdediging. Echt zonde na een prima eerste helft. Gaaei, Avila en vooral ook Sutalo. 

Schade beperkt houden maar en voortborduren en hopelijk die wat makkelijkere potjes gewoon gaan winnen, anders moet je je straks echt serieus zorgen gaan maken. 

Ik zou overigens onderhand een nier geven om Taylor uit de basis te krijgen. 

bewerkt door AjaciedBart.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Eerste helft zie je dat er echt wel mogelijkheden zijn met deze (gemankeerde) selectie. Maar dit team heeft onder Steijn zo'n enorme opdoffer gekregen dat ze helemaal in elkaar storten. In de basis is er geen vertrouwen en te weinig fundament/organisatie.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou afstand nemen van bepaalde jongens tijdens de winterstop. Brobbey in het bijzonder, mij lijkt die jongen mentaal niet sterk genoeg om top te worden. Voortbouwen op jongens als Godts, Hlynson en uitkijken naar echte goede aanvaller en hopen op een trainer type Ten Hag, Kompany dat vrij zou komen. Het is echt frustrerend om dit Ajax zo te zien

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei cimbomcu:

Snap de kritieken op Brobs, maar ik heb vertrouwen in hem. Speelt naar mijn idee een hele sterke eerste helft, maakt alleen de kansen niet af. Maar kan voetballen, is sterk en snel en wint zijn duels.

Ja maar kom op man. Als je week in week uit aantoont geen echte killer te zijn voor de goal hoor je toch geen spits van Ajax te zijn? Het geeft me een beetje Lex Immers flashbacks na de zoveelste gemiste kans voor open doel: "Ja maar hij werkt wel heel hard." 

Brobbey komt vooralsnog gewoon zwaar tekort als eerste spits van Ajax. 

Om het positief af te sluiten; Hlynsson is wel een leuk spelertje. Best knap om positief op te vallen in dit Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Urbeto:

Ja maar kom op man. Als je week in week uit aantoont geen echte killer te zijn voor de goal hoor je toch geen spits van Ajax te zijn? Het geeft me een beetje Lex Immers flashbacks na de zoveelste gemiste kans voor open doel: "Ja maar hij werkt wel heel hard." 

Brobbey komt vooralsnog gewoon zwaar tekort als eerste spits van Ajax. 

Om het positief af te sluiten; Hlynsson is wel een leuk spelertje. Best knap om positief op te vallen in dit Ajax. 

In een idealiter scenario was hij nu je 2de spits geweest, maar goed.  Die kansen die hij krijgt, krijgen andere spitsen niet. Zeker niet de spitsen bij Ajax nu.  Dat vind ik een kwaliteit van hem.

@Chiemel

Eerste helft fungeerde de linkerkant anders prima.

Link naar opmerking
Deel via andere websites