Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei timpy00:

Fijne persco wel van Maduro.

Poh, inderdaad. Teksten alsof hij het spelletje begrijpt, i.t.t. wat we gewend zijn. Was er bang voor dat we twee meer met 8-0 naar huis gestuurd zouden worden, maar nu wordt het wellicht slechts tweemaal 5-0.

Benieuwd naar Ramaj morgen. Gaaei en Avila op de backs graag, en Van den Boomen op het middenveld. Erg jammer dat Mikautadze ziek is, had die heel graag op 10 of in de spits willen zien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 minuten geleden zei Thierryvane:

Wilde het net posten. Kan vanavond - voor het eerst dit seizoen - helaas niet kijken, maar gun het Maduro van harte. Laat het maar zien. 

We kunnen natuurlijk ook geen wonderen verwachten na letterlijk twee trainingen. Maar wellicht is het vanavond al hopen op een andere energie te zien van de spelers.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Als er een paar man al wat harder rennen heb je al winst.

Dat sjokken van Berghuis doet me wel een beetje denken aan Blind tegen Emmen vorig seizoen. Niet dat ik Blind en Berghuis wil vergelijken met de berichten die er in de media voorbij komen. Meer dat de wil en het vuur echt weg waren.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Urbeto:

Ik moest hier wel om lachen. Het gaat in dit topic niet anders eigenlijk:-D

Wat is van het Schip toch een verademing ten opzichte van Maduro hé!

Nee, maar dit is natuurlijk volkomen logisch. Je gaat toch met nieuwsgierigheid en enig optimistisch zo'n nieuwe periode in. Vooral als het de periode ervoor kut was. Dan zoek je gelijk naar bepaalde aanknopingspunten, en die waren er ook best in de eerste momenten voor de camera bij bijvoorbeeld Steijn. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Beppu:

Wat is van het Schip toch een verademing ten opzichte van Maduro hé!

Nee, maar dit is natuurlijk volkomen logisch. Je gaat toch met nieuwsgierigheid en enig optimistisch zo'n nieuwe periode in. Vooral als het de periode ervoor kut was. Dan zoek je gelijk naar bepaalde aanknopingspunten, en die waren er ook best in de eerste momenten voor de camera bij bijvoorbeeld Steijn. 

Daarbij ken ik echt heel weinig mensen die Heitinga een verademing vonden met zijn lege hulzen. Verder denk ik dat wat jij zegt precies klopt.

Iedereen was kritisch op Steijn toen hij werd aangesteld, dan ga je hem toch een kans geven geeft hij een prima persco. Alleen hoop je daarna wat meer over tactisch aspect bijvoorbeeld te horen en dat hebben we nooit gehoord.

Fijne aan persco nu van Maduro is dat hij subtiel de kritiek probeert te weerleggen op hem en aangeeft dat er wat hem betreft een stuk beter kan. Zegt tactisch over een tegenstander al meer dan Steijn ooit gedaan heeft.

Nu is Maduro er maar 5 dagen als hoofdtrainer dus gaan we niet veel meer zien qua eventuele diepgang.

van 't Schip kan alleen maar verrassen want heb ik niet zo'n goed gevoel ofzo bij door zijn carrière. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Gert:

Schrok oprecht ff. Dacht vergist te hebben in de tijd

Was het maar zo, dan waren we tenminste ruim een helft verder. Nu hebben we nog een lijdensweg in het vooruitzicht.

Moet overigens wel zeggen dat op de bank heel weinig kwaliteit zit, buiten talenten als Vos en Godts en wellicht Avila.

bewerkt door JanVertonghen
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik heb er wel vertrouwen in. Het lijkt nu alsof deze spelers niks kunnen, maar ik ben benieuwd hoe ze het doen onder een trainer die wel enige tactische kennis heeft en ze niet meteen voor de bus gooit bij een persoonlijke fout. Alle lachende gezichten die ik de afgelopen dagen zag, doen me geloven dat het echt geen afstraffing wordt. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik zou graag een keer een middenveld met Tahirovic, Vos en Berghuis zien. Lijkt me met deze selectie de beste optie. Moet daarbij wel eerlijk zeggen dat ik niks weet over Mannsverk, maar als ik FM moet geloven zit daar wel veel potentie in. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Nou vooral benieuwd of Taylortje nu wél luistert naar de instructies of weer als een kip zonder kop meedoet aan ren je rot 🏃

Voorlopig valt dat volgens mij wel mee. Denk dus dat hij nu duidelijke instructies heeft gekregen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites