Lazy Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Zojuist zei Hwb: "gezien het bedroevende niveau van de selectie." De meeste spelers zijn op hoger niveau actief geweest dan Steijn als trainer. Waarom denken ze dat het aan de spelers ligt? das een beetje de algehele tendens van de TG toch? Het ligt allemaal aan Miluktintat en de spelers en niet aan hun vriendje Steijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 3 uur geleden zei Satyr: Het is mis gegaan toen vd Boomen werd vastgelegd. Die kwam ooit van Eindhoven naar Heerenveen en bij ons was al heel snel duidelijk dat hij fantastisch kan voetballen, maar heel veel tekort schiet qua snelheid. Handelingssnelheid vooral. Verbaasde me echt dat Ajax hem ophaalde uit Toulouse. Stel dat Volendam zaterdag wint... Fantastisch kunnen voetballen en geen handelingssnelheid hebben klinkt een beetje tegenstrijdig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 10 minuten geleden zei Gert: Fantastisch kunnen voetballen en geen handelingssnelheid hebben klinkt een beetje tegenstrijdig Voor een bepaald niveau kan hij een geweldige voetballer zijn, maar zodra de intensiteit en het niveau omhoog gaat kan hij niet aanhaken. Technisch is het allemaal best goed, maar hij mist gewoon een paar versnellingen. 4 uur geleden zei Thierryvane: Ik heb mijn vraagtekens bij deze keuze, maar..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 9 minuten geleden zei ElMarcos: Voor een bepaald niveau kan hij een geweldige voetballer zijn, maar zodra de intensiteit en het niveau omhoog gaat kan hij niet aanhaken. Technisch is het allemaal best goed, maar hij mist gewoon een paar versnellingen. Ik heb mijn vraagtekens bij deze keuze, maar..... Fantastisch kunnen voetballen daar hoort in mijn optiek ook gewoon handelingssnelheid bij. Dat is voor mij wel een speerpunt om te bepalen of iemand fantastisch kan voetballen. Maar jullie zien dan fantastisch voetballen wanneer een speler een goede techniek heeft oid denk ik dan. Maar snel oplossingen zien en er ook naar kunnen handelen, dat maakt voor mij of een speler fantastisch kan voetballen. Maargoed nu ik er langer over nadenk dan spreek ik mezelf wel wat tegen. Want je kunt niet alles goed natuurlijk. Vingegaard kan bijv fantastisch fietsen. Maar geen sprint winnen. Maar toch vind ik het een fantastische renner. Dus ik denk dat jullie uiteindelijk gelijk hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 Verder heb ik het wel gezellig met mezelf. Kan mezelf wel goed bezighouden, zolang iemand anders me een biertje brengt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 19 oktober 2023 Share Geplaatst 19 oktober 2023 6 uur geleden zei Satyr: Het is mis gegaan toen vd Boomen werd vastgelegd. Die kwam ooit van Eindhoven naar Heerenveen en bij ons was al heel snel duidelijk dat hij fantastisch kan voetballen, maar heel veel tekort schiet qua snelheid. Handelingssnelheid vooral. Verbaasde me echt dat Ajax hem ophaalde uit Toulouse. Hij was gratis he. Is ook de enige reden dat ze hem gehaald hebben natuurlijk. Nederlander met heel goed seizoen in Ligue 1 en gratis op te halen, is eigenlijk niet zo gek. Overigens is hij imo wel stuk verder ontwikkeld dan in Heerenveen periode. En prima breedte speler voor thuis tegen heracles en rkc enzo. Maar niet goed genoeg voor de long term imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/ajax-onderzoekt-of-er-een-kredietlijn-geopend-kan-worden-club-zou-in-vergevorderd-stadium-zijn Zal ook wel de schuld van Mislintat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FMNOOB Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Toch CL-voetbal in de Arena: Loodzware CL-loting Ajax Vrouwen: Martens, Groenen en twee kampioenen - Voetbal International (vi.nl) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Gaat een leuk middenveld worden overmorgen + Gaaei back. Citaat Devyne Rensch was donderdag niet in staat om te trainen, maar de grootste problemen lijken zich voor Steijn op het middenveld voor te doen. Sivert Mannsverk zit in het gips en Silvano Vos is – mede door zijn kaartenlast in Jong Ajax – geschorst, terwijl hij ook met lichte liesklachten kampt. Hetzelfde geldt voor Gabriel Misehouy en Branco van den Boomen is eveneens niet okselfris. Voor Steven Berghuis, die de duels van Oranje met Frankrijk en Griekenland wegens kuitklachten aan zich voorbij moest laten gaan, wordt de kraker in Utrecht een race tegen de klok. Zaterdag zal de definitieve balans worden opgemaakt wie er kunnen spelen. Speeltijd voor Kristian Hlynsson lonkt. Godts - Brobbey - Forbs Bergwijn Tahiro - Taylor Hato - Avila - Sutalo - Gaaei Gorter 1-3 #SteijnBall Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Schuld van Mislintat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 The Hunter ook voorlopig afwezig, zal wel de laatste tijd iets te veel bacos hebben gehad vanwege de stress. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Inderdaad burnout. Gaat lekker. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Tahirovic is dus óók geblesseerd. RIP zondag. Taylor op 6, Hlynsson 8 en Bergwijn 10 vrees ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei La Pulga: The Hunter ook voorlopig afwezig, zal wel de laatste tijd iets te veel bacos hebben gehad vanwege de stress. Schuld van Mislintat en het feit dat Steijn op Ibiza zat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Bij Jong Ajax is het lek boven, maar 3-0 achter bij rust. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Tahirovic is dus óók geblesseerd. RIP zondag. Taylor op 6, Hlynsson 8 en Bergwijn 10 vrees ik. Misehouy en Hlynsson spelen niet bij Jong. Godts ook niet. Ben benieuwd of we Misehouy gaan zien. Ik zie persoonlijk wel iets in Hlynsson maar zo'n wedstrijd het middenveld moeten dragen dat zie ik dan weer niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 Zojuist zei timpy00: Misehouy en Hlynsson spelen niet bij Jong. Godts ook niet. Ben benieuwd of we Misehouy gaan zien. Ik zie persoonlijk wel iets in Hlynsson maar zo'n wedstrijd het middenveld moeten dragen dat zie ik dan weer niet. Misehouy is als het goed is nog geblesseerd. Wordt een zware pot zondag. Gaan ook geruchten dat het weer niet doorgaat vanwege veiligheidsoverwegingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Wolf_pd Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 6 minuten geleden zei La Pulga: Misehouy is als het goed is nog geblesseerd. Wordt een zware pot zondag. Gaan ook geruchten dat het weer niet doorgaat vanwege veiligheidsoverwegingen. En als het wel doorgaat is het de vraag of ze het einde van de wedstrijd halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 20 oktober 2023 Share Geplaatst 20 oktober 2023 55 minuten geleden zei La Pulga: Bij Jong Ajax is het lek boven, maar 3-0 achter bij rust. Tweede helft was beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Bruh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Huilon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Nog stoer doen tegen die parkeerwachter omdat je op de lijst staat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Mijn ouders hoeven zich geen zorgen te maken, ik hoef voorlopig niet meer in hun rode Renault Captur te rijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sophomore Geplaatst 21 oktober 2023 Share Geplaatst 21 oktober 2023 Tof toch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten