Bogatyr Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 37 minuten geleden zei La Pulga: Best ziek dat Steijn gewoon nu weer op Ibiza zit Batterijen opladen om er weer helemaal tegenaan te gaan! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 5 minuten geleden zei Djurovski: Geef hem geen ongelijk Als mijn bedrijf in de fik staat dan ga ik echt niet naar Ibiza hoor, verder is die onlangs al geweest Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Hopelijk mist hij de vlucht. Zonder trainer gaat het vast beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 Danny Blind mogelijk terug in RVC, heb ik keer een scoop hier. Meningen hierover? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Best ziek dat Steijn gewoon nu weer op Ibiza zit Zeggen ze dat hij bij Ajax nu toch niks kan doen Rot op hoor. Wegwezen met die vent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 (bewerkt) 13 minuten geleden zei JanVertonghen: Zeggen ze dat hij bij Ajax nu toch niks kan doen Rot op hoor. Wegwezen met die vent. Dit is inderdaad gewoon werkweigering. Volgens mij kan die juist deze tijd goed gebruiken om met Gaal en Praag even te zitten en ook de spelers die niet zijn geselecteerd lekker te trainen. Overigens is dit mijn enige bron: https://www.soccernews.nl/news/ophef-op-x-na-instagram-post-biba-steijn/ 12 oktober 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 8 minuten geleden zei La Pulga: Dit is inderdaad gewoon werkweigering. Volgens mij kan die juist deze tijd goed gebruiken om met Gaal en Praag even te zitten en ook de spelers die niet zijn geselecteerd lekker te trainen. Overigens is dit mijn enige bron: https://www.soccernews.nl/news/ophef-op-x-na-instagram-post-biba-steijn/ Reageert iemand daar ook in een tweet dat hij Steijn heeft zien lopen. Het moet niet gekker worden. Eruit met die gast, tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 12 oktober 2023 Share Geplaatst 12 oktober 2023 1 minuut geleden zei Rogier.: Reageert iemand daar ook in een tweet dat hij Steijn heeft zien lopen. Het moet niet gekker worden. Eruit met die gast, tering. Ja daarom, met een petje zelfs! Steijn wilde dat niemand hem herkende maar dat is mooi mislukt. #EinSteijn is #OutSteijn geworden. Mocht het trouwens niet waar zijn, mag die alsnog wel vertrekken. Mikautadze maakt vandaag meer goals dan dat die het hele seizoen onder Steijn gaat maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 En ondertussen praten Van Gaal en van Praag met AZ over Kroes, met QP over Beukers en denkt men aan Mitchell van der Gaag als interim. Die laatste voldoet in elk geval aan de kale batsen tax ✌🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 59 minuten geleden zei Lazy: En ondertussen praten Van Gaal en van Praag met AZ over Kroes, met QP over Beukers en denkt men aan Mitchell van der Gaag als interim. Die laatste voldoet in elk geval aan de kale batsen tax ✌🏼 Krijg bij Van der Gaag teveel Schreuder vibes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 10 uur geleden zei La Pulga: Best ziek dat Steijn gewoon nu weer op Ibiza zit Dit kan toch niet meer. Jezus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 12 minuten geleden zei Elsjorro1990: Dit kan toch niet meer. Jezus. Die man is gewoon aan het wachten tot iemand hem eindelijk een trap onder zijn hol geeft en dus ontslaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 10 uur geleden zei ElMarcos: Echt schaamteloos dat hij op elk medium dit verhaal mag komen doen. Zonder dat iemand enige kritische vraag stelt of noot kraakt ten aanzien van zijn eigen cliënt die hierbij betrokken is. Nouja, dit was in zijn eigen podcast. Op zich niet heel gek dat hij daar zijn verhaal ongestoord kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
bas huijsmans Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Overigens is dit mijn enige bron: https://www.soccernews.nl/news/ophef-op-x-na-instagram-post-biba-steijn/ Overigens is dat ook wel de minst interessante foto op haar insta hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Steijn is inderdaad gewoon 5 dagen Ibiza @La Pulga ik ken mensen die Sem goed kennen. Luie trainer komt toch wel duidelijk naar voren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Hoop dat hij zijn tactiekenboard mee heeft genomen in het vliegentuig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Hebben de spelers die geen interlands spelen, dan ook vrijaf gekregen? Ik verlang nu wel naar een Co Adriaanse die spelers gewoon naar huis laat lopen na een verloren oefenwedstrijd. Ipv gewoon allemaal vakantie vieren, terwijl er tactisch niks van klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1156677/mikautadze-tipt-ajax-na-vierklapper-bij-georgi-speel-hier-wel-op-mijn-positie.html Het is een spits of voelt hij zich het dus het meest prettig bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Snap ik, daar hoef je niet te lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Steijn heeft in ieder geval één ding wel goed gedaan in het leven; dochter Biba. Lekkerding. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 minuut geleden zei Keeza: Steijn heeft in ieder geval één ding wel goed gedaan in het leven; dochter Biba. Lekkerding. Echt een Habiba inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Luie trainer komt toch wel duidelijk naar voren. Is dit niet dezelfde trainer die praat over instelling, intensiteit enz? 10 minuten geleden zei Keeza: Steijn heeft in ieder geval één ding wel goed gedaan in het leven; dochter Biba. Lekkerding. Misschien kunnen we haar aanstellen als vervanger. Slechter dan haar Pa kan ze niet presteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Bobba Steijn Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Die dochter is niet zo heel bijzonder vind ik anders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 13 oktober 2023 Share Geplaatst 13 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten