neva Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Hopelijk kan Mikautadze een beetje bijkomen dan van z'n gigantische inspanning gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 12 minuten geleden zei neva: Hopelijk kan Mikautadze een beetje bijkomen dan van z'n gigantische inspanning gisteren. Hahaha echt. Die speelde als een Messi. Was echt nieuwsgierig naar hem. Maar op deze manier kan hij echt nooit van waarde zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 17 minuten geleden zei Gert: Hahaha echt. Die speelde als een Messi. Was echt nieuwsgierig naar hem. Maar op deze manier kan hij echt nooit van waarde zijn. Ik heb het te doen met die gozer. Spreekt geen woord Engels en alleen Frans/Georgisch en je ziet aan alles dat die geen idee heeft wat er van hem gevraagd wordt. Die kreeg gisteren nota bene tactische uitleg van Van de Boomen bij zijn wissel omdat die de enige is die een petit peu Frans spreekt Nu heb ik er een mening over dat je als profvoetballer geen Engels spreekt (zou toch een soort van standaard eigenschap moeten zijn), maar ik kan me in zijn situatie echt heel goed begrijpen dat je er een beetje verloren bij loopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 14 minuten geleden zei Lazy: Ik heb het te doen met die gozer. Spreekt geen woord Engels en alleen Frans/Georgisch en je ziet aan alles dat die geen idee heeft wat er van hem gevraagd wordt. Die kreeg gisteren nota bene tactische uitleg van Van de Boomen bij zijn wissel omdat die de enige is die een petit peu Frans spreekt Nu heb ik er een mening over dat je als profvoetballer geen Engels spreekt (zou toch een soort van standaard eigenschap moeten zijn), maar ik kan me in zijn situatie echt heel goed begrijpen dat je er een beetje verloren bij loopt. Ja vd Boomen als tolk was een grappig gezicht. Maar een speler met echt nul natuurlijke drang om bij eigen balverlies arbeid te verrichten dat zie je bijna niet meer. Hij stopt gewoon meestal met lopen en heeft dan een rouwmoment van enkele seconden. Maar verder wel eens dat al die jongens die last minute zijn binnen gewandeld in die laatste 2 weken niet te benijden zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Hoe kunnen we aankopen in godsnaam beoordelen als niemand enig idee heeft wat ze moeten doen? Dit Ajax speelt echt zonder enig idee. Zowel aanvallend als verdedigend. Voor mij is het echt onvoorstelbaar dat we Steijn laten zitten. Ongeacht wat we van Mislintat vinden, Ajax heeft beter materiaal dan plek 16. Zelfs spelers die als sinds 1 juli trainen missen elke vorm van automatismen, vertrouwen of een idee. En dan heb ik het nog niet eens over hoe Steijn keer op keer de aankopen collectief onder de bus duwt. Vervolgens noemt hij Bergwijn (coacht niemand) en Van den Boomen (zit al weken op de bank) zijn verlengstukken. Deze besluiteloosheid is wat de club kapot maakt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 De pest is gewoon dat er een soort machtsvacuüm heerst. Er is niemand die wat kan beslissen, want de enige die dat kan gaat in maart weg. Zijn opvolger staat al klaar, maar die moet nog wachten. Ik zou er als Ajax alles aan doen om die Kroes eerder te laten komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Ja en eigenlijk heeft Van Halst al laten weten, tussen de regels door, dat hij Steijn niet gaat/ wil ontslaan, omdat hij geen interim wil aanstellen. Met het oog op de komst van Kroes. Wat eigenlijk betekend dat, tenzij Louis op zijn strepen gaat staan, wij tot Maart zitten opgescheept met Steijn. Nou, ik durf te voorspellen dat bij de eerste 9 eindigen dan niet gaat gebeuren en alles wat is opgebouwd echt he-le-maal kapot is..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 minuut geleden zei ElMarcos: Ja en eigenlijk heeft Van Halst al laten weten, tussen de regels door, dat hij Steijn niet gaat/ wil ontslaan, omdat hij geen interim wil aanstellen. Met het oog op de komst van Kroes. Wat eigenlijk betekend dat, tenzij Louis op zijn strepen gaat staan, wij tot Maart zitten opgescheept met Steijn. Nou, ik durf te voorspellen dat bij de eerste 9 eindigen dan niet gaat gebeuren en alles wat is opgebouwd echt he-le-maal kapot is..... Hmmm dat klinkt weinig hoopgevend. Waar heb je gelezen dat hij geen interim wil aanstellen? Want dat is nu juist wel de korte termijn oplossing lijkt me om die maanden te overbruggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 (bewerkt) 3 minuten geleden zei ElMarcos: Ja en eigenlijk heeft Van Halst al laten weten, tussen de regels door, dat hij Steijn niet gaat/ wil ontslaan, omdat hij geen interim wil aanstellen. Met het oog op de komst van Kroes. Wat eigenlijk betekend dat, tenzij Louis op zijn strepen gaat staan, wij tot Maart zitten opgescheept met Steijn. Nou, ik durf te voorspellen dat bij de eerste 9 eindigen dan niet gaat gebeuren en alles wat is opgebouwd echt he-le-maal kapot is..... 1 september: "Als we maar bij de top 3 eindigen" 14 september: "4e positie zou al goed zijn" 1 oktober: "We moeten niet doen alsof we hier geen 5e mee kunnen worden" 9 oktober: "Zou knap zijn als we 9e eindigen" Gaat snel zo 9 oktober 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Zojuist zei Gert: Hmmm dat klinkt weinig hoopgevend. Waar heb je gelezen dat hij geen interim wil aanstellen? Want dat is nu juist wel de korte termijn oplossing lijkt me om die maanden te overbruggen. Gisteren een stuk op het AD gelezen waar dit min of meer naar voren kwam. Niet met de expliciete woorden, maar als je het tussen de regels leest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Lazy: Ik heb het te doen met die gozer. Spreekt geen woord Engels en alleen Frans/Georgisch en je ziet aan alles dat die geen idee heeft wat er van hem gevraagd wordt. Die kreeg gisteren nota bene tactische uitleg van Van de Boomen bij zijn wissel omdat die de enige is die een petit peu Frans spreekt Nu heb ik er een mening over dat je als profvoetballer geen Engels spreekt (zou toch een soort van standaard eigenschap moeten zijn), maar ik kan me in zijn situatie echt heel goed begrijpen dat je er een beetje verloren bij loopt. Dan spreekt Van Den Boomen waarschijnlijk nog altijd beter Frans, dan dat Tadic Nederlands spreekt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 12 minuten geleden zei Kyrill: Dan spreekt Van Den Boomen waarschijnlijk nog altijd beter Frans, dan dat Tadic Nederlands spreekt Tadic spreekt prima Nederlands alleen koos ervoor zijn interviews in het Engels te doen omdat hij vond dat hij zich in die taal beter kon uiten. Snap ook de bedoeling van je post niet helemaal of wat je ermee hoopt te bereiken... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 2 minuten geleden zei Lazy: Tadic spreekt prima Nederlands alleen koos ervoor zijn interviews in het Engels te doen omdat hij vond dat hij zich in die taal beter kon uiten. Snap ook de bedoeling van je post niet helemaal of wat je ermee hoopt te bereiken... Werkelijk prima Nederlands na 13 jaar? En dan altijd nog altijd alleen maar Interviews in het Engels? Ja echt prima Nederlands dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 7 minuten geleden zei Kyrill: Werkelijk prima Nederlands na 13 jaar? En dan altijd nog altijd alleen maar Interviews in het Engels? Ja echt prima Nederlands dan Wat is nou je doel Karel? Tadic afzeiken? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Kyrill en Arezo komen hier alleen maar om te sarren! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei Lazy: Wat is nou je doel Karel? Tadic afzeiken? 1) Jullie maken zelf GRAPJES over dat Georges Mikautadze helemaal geen enkele taal spreekt op Frans en Georgisch na en dat heel zielig is 1B) Dan haak ik daar op in en maak ik grapje, jij schiet gelijk in je panty. Is maar grapje niet ''afzeiken'' 2) Over een periode van 13 jaar heeft Tadic 9 jaar in Nederland/ED gespeeld bij 3 verschillende Nederlandse clubs dan is het gewoon apart/vreemd dat hij nog niet zelfvertrouwen heeft om interviews in het Nederlands te doen 3) Scandinaviërs doen het in veel snellere periode, vluchtelingen ook 4) Neem niet alles zo serieus je zegt zelf het ''prima Nederlands kan'' 5) Ik heb gewoon gelijk maar jullie zijn hier in Ajax topic ook totaal allergisch om mij ooit gelijk te geven. Terwijl als ik ongelijk heb het weet ik hoevaak aangeef. 6) Tadic is een AJAX GOAT/LEGEND ala Zlatan , Litmanen en BErgkamp. 9 oktober 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Kyrill en Arezo komen hier alleen maar om te sarren! Een mooie ode aan Edje dus. Wat mij hier tegenvalt is dat er al enkele pagina's geen opstelling is geplaatst, we zijn het allemaal kwijt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Een mooie ode aan Edje dus. Wat mij hier tegenvalt is dat er al enkele pagina's geen opstelling is geplaatst, we zijn het allemaal kwijt. Steek Tete - Vertonghen - Hato - Blind Klaassen - Donny_Money - Taylor Antony - Brubbie - Tadic 2024-2025 het grote AJAX (wereld)kampioen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 3 minuten geleden zei Beppu: Steek Tete - Vertonghen - Hato - Blind Klaassen - Donny_Money - Taylor Antony - Brubbie - Tadic 2024-2025 het grote AJAX (wereld)kampioen. Nu zit ik hier weer een uur aan vast om al die kut filmpjes terug te kijken Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 minuut geleden zei La Pulga: Nu zit ik hier weer een uur aan vast om al die kut filmpjes terug te kijken Haha ik kende niet eens joh. Geniaal . On-topic; Je kan je toch bijna niet voorstellen dat de achterban het accepteert dat Steijn tot maart blijft zitten. Je zult vast een keer iets winnen. Maar met het huidige spel hoef je niet snel het linkerrijtje te verwachten.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 1 uur geleden zei Gert: Ja vd Boomen als tolk was een grappig gezicht. Maar een speler met echt nul natuurlijke drang om bij eigen balverlies arbeid te verrichten dat zie je bijna niet meer. Hij stopt gewoon meestal met lopen en heeft dan een rouwmoment van enkele seconden. Maar verder wel eens dat al die jongens die last minute zijn binnen gewandeld in die laatste 2 weken niet te benijden zijn. vd Vaart moet wel positief zijn over hem dan, precies het type waar hij het altijd over heeft. Benoemde laatst ook Halilovic nog als optie. 1 uur geleden zei neva: De pest is gewoon dat er een soort machtsvacuüm heerst. Er is niemand die wat kan beslissen, want de enige die dat kan gaat in maart weg. Zijn opvolger staat al klaar, maar die moet nog wachten. Ik zou er als Ajax alles aan doen om die Kroes eerder te laten komen. Je zou zeggen als je in maart toch weg bent, dan kun je zeker iemand ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 18 minuten geleden zei Kyrill: 1) Jullie maken zelf GRAPJES over dat Georges Mikautadze helemaal geen enkele taal spreekt op Frans en Georgisch na en dat heel zielig is 1B) Dan haak ik daar op in en maak ik grapje, jij schiet gelijk in je panty. Is maar grapje niet ''afzeiken'' 2) Over een periode van 13 jaar heeft Tadic 9 jaar in Nederland/ED gespeeld bij 3 verschillende Nederlandse clubs dan is het gewoon apart/vreemd dat hij nog niet zelfvertrouwen heeft om interviews in het Nederlands te doen 3) Scandinaviërs doen het in veel snellere periode, vluchtelingen ook 4) Neem niet alles zo serieus je zegt zelf het ''prima Nederlands kan'' 5) Ik heb gewoon gelijk maar jullie zijn hier in Ajax topic ook totaal allergisch om mij ooit gelijk te geven. Terwijl als ik ongelijk heb het weet ik hoevaak aangeef. 6) Tadic is een AJAX GOAT/LEGEND ala Zlatan , Litmanen en BErgkamp. 1. Ik maak HELEMAAL geen GRAPJES, ik benoem een FEIT en dat noem ik sneu omdat NIEMAND in de Ajax selectie of Technische staf aan het veld FRANS spreekt. 1B. Oh HAHA het was een GRAPJE.... leuk man. 2. NOU EN. Het gaat hier om Mikautadze die net amper 2 maanden in Nederland is, geen Engels spreekt en niemand heeft behalve Branco (en in mindere mate Witschge) die Frans spreekt, niet om TADIC, die wel gewoon Engels spreekt en in het Nederlands gewoon alles verstaat. 3. NOU EN, totaal irrelevant 4. 5. Gelijk? Ging het hier om GELIJK hebben.... Uh wat... Echt Karel ik snap je niet. Oprecht. 6. Mwoah *Zucht. Overigens wel handig zo af en toe die CAPSLOCK woorden tussendoor, wordt de tekst een stuk leesbaarder van Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 34 minuten geleden zei Beppu: Kyrill en Arezo komen hier alleen maar om te sarren! Zou je me niet in 1 lijstje met deze legende willen plaatsen? Ga ik weer naast mijn schoenen lopen enzo.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 Voor een ieder die nog perspectief zit in Steijn. Lees onderstaand artikel op ESPN. Laat dit gewoon even tot je doordringen. https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12703887/de-schrikbarende-cijfers-van-maurice-steijn-als-trainer-van-ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 9 oktober 2023 Share Geplaatst 9 oktober 2023 12 minuten geleden zei ElMarcos: Voor een ieder die nog perspectief zit in Steijn. Lees onderstaand artikel op ESPN. Laat dit gewoon even tot je doordringen. https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12703887/de-schrikbarende-cijfers-van-maurice-steijn-als-trainer-van-ajax Vond deze nog mooi ook > "We zouden ook met twee zessen spelen, dus Taylor moet eigenlijk ook rondom de scheidsrechter spelen", aldus Steijn.. Kunnen wij wel allemaal kritisch zijn op het slechte positiespel van Taylor zónder bal, maar die jongen volgde gewoon keurig de orders van Steijn op bij beide tegengoals. Bij de 2-0, doet Taylor precies wat er van hem gevraagd wordt > Hoezo meelopen met Meinands in de dekking? Ik sta bij de scheids toch? Nou - om toch ook Taylor niet af te branden om het afbranden - mag bij die 2-0 vooral ook Vos aangesproken worden. Hij werd door Taylor gewezen op de doorlopende Meinands, maar Vos bleef teveel op de bal. Als die 1 seconde eerder die stap naar de achterlijn had gezet, dan had hij die voorzet met gemak kunnen blokken. Jeugdige zonde zeggen we dan maar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten