Rogier. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei voetbalfan14: We zijn dus van ten hag naar schreuder naar heitinga naar steijn gegaan, en het lijkt per coach slechter te worden. In wetenschap van nu hadden we schreuder ook wel kunnen laten zitten. Want wat we ervoor terug hebben gekregen is ook pure bagger. Inderdaad zeg. Je dacht dat het na Schreuder niet slechter kon, maar poh Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei voetbalfan14: Moeilijkste vraag vind ik nog ligt dit aan dat we gewoon geen coach hebben die uberhaupt weet hoe je een degelijke tactiek aan spelers uitlegd, of ligt dit aan dat we na frenkie, schone en gravenberch geen fatsoenlijke creatieve voetballende middenvelder hebben aangetrokken. En wie heeft bedacht dat bergwijn wel een goede aankoop voor ajax zou zijn(was het niet overmars), man die is echt buiten de eerste maand(is die niet te goed voor eredivisie), niet meer in vorm geweest. Bergwijn was bij PSV al behoorlijk wisselvallig. Maar had toen z’n explosiviteit nog. Na die transfer naar Spurs was het wel zo’n beetje klaar. 5 minuten geleden zei Rogier.: Dit. Zijn stuk voor stuk prima spelers, waar ze allemaal vandaan getrokken zijn. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens er niks van bakken. Het is denk ik ook wel dat zo ongeveer je hele elftal is gewijzigd. Dus als je dan al die nieuwe gasten bij elkaar zet, dan loop je het risico dat het niet meteen draait. Daar is Steijn natuurlijk mede verantwoordelijk voor. Dan met alles wat er verder nog gebeurd is het sentiment sowieso slecht. Resultaten vervolgens ook en je hebt dit. Bedoel dus eigenlijk te zeggen dat je 2 of 3 Mikautadzes in een goedlopend elftal veel makkelijker had kunnen inpassen. 8 oktober 2023 bewerkt door Michaelinho* Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Bergwijn was bij PSV al behoorlijk wisselvallig. Maar had toen z’n explosiviteit nog. Na die transfer naar Spurs was het wel zo’n beetje klaar. Het is denk ik ook wel dat zo ongeveer je hele elftal is gewijzigd. Dus als je dan al die nieuwe gasten bij elkaar zet, dan loop je het risico dat het niet meteen draait. Daar is Steijn natuurlijk mede verantwoordelijk voor. Dan met alles wat er verder nog gebeurd is het sentiment sowieso slecht. Resultaten vervolgens ook en je hebt dit. Alleen je speelt dus met veel spelers die er de hele voorbereiding al bij zitten. Ook nu weer je moet aanvallen en tweede bal win je nooit want middenveld is een groot gat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Het argument dat we al twee jaar met veel nieuwe spelers spelen, vind ik ook gewoon domste argument wat er is. Dat is gewoon afleiding, van je eigen kwaliteiten. Dit elftal is toch echt wel beter dan waar Frank de boer mee moest werken al die jaren. Of wil je zeggen dat van de 5 linksbacks die steijn heeft gebruikt, er niet een beter is als atouba en boilesen(eerlijk gezegd denk ik dat 3 van de 5 al beter dan die 2 zijn) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Dus nu gaan er allemaal mensen dichtbij elkaar spelen en speel je zonder voorzetten van de zijkant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Oh oh oh de RvC, Mislintat, de koffiejuffrouw en de terreinknecht hoe krijgen ze het voor elkaar? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 #SteijnOut Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 0,16 xg Benieuwd welke positieve punten er vandaag weer gezien zijn. Hoop net als vorig jaar met Schreuder dat Steijn geen interview kan geven na de wedstrijd waardoor we genoeg weten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ajax staat nu gewoon minimaal 2 weken 16e… 16e!! BI ZAR. Is er al een persbericht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ik neem inmiddels toch wel aan dat Steijn er uit zal vliegen vanavond. De vraag is dan wel: welke trainer gaat hier ooit in willen stappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Ajax staat nu gewoon minimaal 2 weken 16e… 16e!! BI ZAR. Is er al een persbericht? Zo erg is het toch niet we hebben 2 wedstrijden minder gespeeld nog Die twee wedstrijden even winnen en we staan ineens 8e ofzo, klinkt prima toch En we hebben az, twente en feyenoord al gehad. Dat we voor de rest maar 5 punten uit 6 wedstrijden ach dat is allemaal schuld van onze duitser.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 5 minuten geleden zei Urbeto: Ik neem inmiddels toch wel aan dat Steijn er uit zal vliegen vanavond. De vraag is dan wel: welke trainer gaat hier ooit in willen stappen? Frank. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Die tweet is gewoon een educated guess joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei PJHoutman: Frank. Ik denk niet dat we dat @Elsjorro1990nog eens aan moeten doen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 12 minuten geleden zei Urbeto: Ik neem inmiddels toch wel aan dat Steijn er uit zal vliegen vanavond. De vraag is dan wel: welke trainer gaat hier ooit in willen stappen? Phillip Clement Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 12 minuten geleden zei Urbeto: Ik neem inmiddels toch wel aan dat Steijn er uit zal vliegen vanavond. De vraag is dan wel: welke trainer gaat hier ooit in willen stappen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Heitinga en kuyt willen vast ook wel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 13 minuten geleden zei Urbeto: Ik neem inmiddels toch wel aan dat Steijn er uit zal vliegen vanavond. De vraag is dan wel: welke trainer gaat hier ooit in willen stappen? Het antwoord op deze vraag is natuurlijk Dick Advocaat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 12 minuten geleden zei Urbeto: Ik denk niet dat we dat @Elsjorro1990nog eens aan moeten doen Ik moet wel zeggen dat je er bijna naar terug begint te verlangen als je dit ziet. Poeh. Het is echt heel slecht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Vraag me wel oprecht af of Frank hier iets van weet te brouwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 minuut geleden zei Michaelinho*: Vraag me wel oprecht af of Frank hier iets van weet te brouwen. Waarom niet? Ik vind nu ook weer niet dat gedaan moet worden alsof Ajax ineens een selectie heeft die met moeite 5e zou worden. Laten we eerst eens beginnen met een opbouwplan en een plan qua drukzetten. Wellicht dan maar Dave Vos tot de winterstop waardoor er tot die tijd is om een nieuwe hoofdtrainer te vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ik lees zojuist dat Bergwijn heeft gezegd dat hij en Taylor de enige zijn die het Ajax spelletje snapt. Spelers kan je ook gewoon ontslaan toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Nee, dat zij het het best begrijpen. Is toch wat anders. En, als je Hato toevoegt, zou het ook moeten kloppen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Nou als dat het niveau is dat Bergwijn verwacht bij Ajax..... Taylor begrijpt er ham and eggs van hoe hij moet spelen. Man man, wat stond die vandaag wéér slecht zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten