Thierryvane Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Begin medelijden te krijgen met Mikau. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Succes mannen en hopelijk kunnen jullie ook genieten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Cake bakken, uit elkaar vallen, wat!? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Wat is Taylor toch een drama. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
LouisPSV Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Tikkie breed, tikkie terug. Lijkt wel of niemand de bal wil bij Ajax. Zit ook gewoon 0 dreiging in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
misterhille Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 minuut geleden zei LouisPSV: Tikkie breed, tikkie terug. Lijkt wel of niemand de bal wil bij Ajax. Zit ook gewoon 0 dreiging in. Dit inderdaad. Iedereen staat maar stil. Dan maak je het jezelf wel erg moeilijk... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 100% pingel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Lekkere fopduik ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Waar zit ik naar te kijken joh. Zowel Ajax als AZ echt bizar slecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
The Saint Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Vuurwerk al in de aanslag? Wel echt fantastisch afgemaakt dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Uh Taylor, Vos, Rensch en Gorter wtf? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Sjezus, die Taylor bij de 0-1. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei The Saint: Vuurwerk al in de aanslag? Wel echt fantastisch afgemaakt dit. Dat vond ik in de tweede herhaling al stuk minder. Ik vind dat Gorter zich verkeerd groot maakt en teveel ruimte in de korte hoek geeft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei The Saint: Vuurwerk al in de aanslag? Wel echt fantastisch afgemaakt dit. Fantastisch op goal geschoten, maar echt bi-zar hoe hij zich vrij kon lopen. Die kreeg niet een klein beetje ruimte, maar gewoon echt een zee aan ruimte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Satyr Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 3 minuten geleden zei Michaelinho*: Fantastisch op goal geschoten, maar echt bi-zar hoe hij zich vrij kon lopen. Die kreeg niet een klein beetje ruimte, maar gewoon echt een zee aan ruimte. Clasie die in alle rust kan inspelen, Lahdo die alleen maar op tijd de pass hoeft te geven en Gorter neem ik op zich niks kwalijk bij zo'n pegel, maar hij doet ook niks Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Mikautadze lijkt me niet echt gebrand om het ongelijk van Steijn aan te tonen. Loopt alleen maar te slenteren Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ik heb in heel mijn leven volgens mij nog nooit zo’n slecht Ajax gezien. Het is echt bizar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Dit Ajax en het Ajax onder Wouters. Lastig kiezen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Wat een klutsgoal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Jaaaa! Het kan nog! Ze weten het niet meer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Ommekeer. Mikautadze maakt er nog twee, Steijn wordt alsnog ontslagen en aan het eind van het seizoen staan ze bovenaan met de schaal. Einde droom. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Moeilijkste vraag vind ik nog ligt dit aan dat we gewoon geen coach hebben die uberhaupt weet hoe je een degelijke tactiek aan spelers uitlegd, of ligt dit aan dat we na frenkie, schone en gravenberch geen fatsoenlijke creatieve voetballende middenvelder hebben aangetrokken. En wie heeft bedacht dat bergwijn wel een goede aankoop voor ajax zou zijn(was het niet overmars), man die is echt buiten de eerste maand(is die niet te goed voor eredivisie), niet meer in vorm geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 1 minuut geleden zei voetbalfan14: Moeilijkste vraag vind ik nog ligt dit aan dat we gewoon geen coach hebben die uberhaupt weet hoe je een degelijke tactiek aan spelers uitlegd, of ligt dit aan dat we na frenkie, schone en gravenberch geen fatsoenlijke creatieve voetballende middenvelder hebben aangetrokken. En wie heeft bedacht dat bergwijn wel een goede aankoop voor ajax zou zijn(was het niet overmars), man die is echt buiten de eerste maand(is die niet te goed voor eredivisie), niet meer in vorm geweest. Dit. Zijn stuk voor stuk prima spelers, waar ze allemaal vandaan getrokken zijn. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens er niks van bakken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Zojuist zei Rogier.: Dit. Zijn stuk voor stuk prima spelers, waar ze allemaal vandaan getrokken zijn. Kan niet zo zijn dat ze nu ineens er niks van bakken. We zijn dus van ten hag naar schreuder naar heitinga naar steijn gegaan, en het lijkt per coach slechter te worden. In wetenschap van nu hadden we schreuder ook wel kunnen laten zitten. Want wat we ervoor terug hebben gekregen is ook pure bagger. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 8 oktober 2023 Share Geplaatst 8 oktober 2023 Taylor staat nog steeds in het veld.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten