Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Ik wil hier nog even op reageren. Mario Been is/was niet beste club voetbalmanager en misschien niet beste analyst(ik kijk weinig ESPN/hiervoor Fox Live) maar ik vind gewoon erg sympathieke en empatische man. @timpy00 @ElMarcos wat kwalitatief bagger stukje zeg, gaat nergens over. Ik dacht al dat moet Telewazig/vaag zijn en yep idd Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Wat? Betekent niet ik hem niet of nooit op TV heb gezien. Hij is/was ook vaak genoeg vroeger bij NPO te zien bijvoorbeeld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 1 uur geleden zei Kyrill: Wat? Betekent niet ik hem niet of nooit op TV heb gezien. Hij is/was ook vaak genoeg vroeger bij NPO te zien bijvoorbeeld Ja in de samenvattingen als clubcircuit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 8 minuten geleden zei timpy00: Ja in de samenvattingen als clubcircuit. Klopt, wat dan nog? Ben voor niemand in ED meer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 12 uur geleden zei Elsjorro1990: Maar dat gaat niet zozeer om een verschil in kwaliteit toch? Die discussie spitst zich vooral toe op het feit dat hij open en bloot heeft geprobeerd jonge jongens op te stellen ipv aankopen, zelfs een ASE, waarvan hij überhaupt voor de competitiestart gezegd heeft dat " die geen optie op de linksback is". Of een van Dongen, die na zijn blessure nog maar een half uur jong Ajax in de benen had, en al ten koste van een aankoop mag invallen. Het is op zijn minst allemaal heel erg opmerkelijk. Overigens vind ik dat gorter helemaal niet zo indrukwekkend was bij Jong Ajax, stond die er bij Aberdeen ook naast en heeft hij nu in vrijwel elke wedstrijd 1 of meerdere fouten gemaakt. Ook afgelopen weekend weer bij die 2-2. Ik ben niet per se voor Gorter, maar als je hem er nu uithaalt, kun je hem afschrijven. En Ramaj hebben we simpelweg nog niet genoeg kunnen beoordelen of hij een betere optie is. Stel dat je hem de kans geeft en hij maakt 2 kapitale blunders, dan heb je echt een probleem. Verder ben ik niet van mening dat VAD ten koste van een aankoop in mocht vallen. Mikautadze heeft een enkele keer wel op linksbuiten gespeeld, maar is een spits. Laat hem maar eens invallen voor Brobbey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 Godts was ook gewoon mee. VAD zal wel iets in zijn contract hebben staan maar voor mij is het onbegrijpelijk dat Godts niet inviel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 18 minuten geleden zei Thierryvane: Godts was ook gewoon mee. VAD zal wel iets in zijn contract hebben staan maar voor mij is het onbegrijpelijk dat Godts niet inviel. Binnen de context van het huidige Ajax zie ik Godts niet als aankoop die door Steijn doelbewust op de bank wordt gehouden te gunste van jeugdspelers die eigenlijk niet voldoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 oktober 2023 Share Geplaatst 2 oktober 2023 5 uur geleden zei Kyrill: @timpy00 @ElMarcos wat kwalitatief bagger stukje zeg, gaat nergens over. Ik dacht al dat moet Telewazig/vaag zijn en yep idd Beter bekend als het afvoerputje van de Nederlandse journalistiek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 12 uur geleden zei Hwb: Binnen de context van het huidige Ajax zie ik Godts niet als aankoop die door Steijn doelbewust op de bank wordt gehouden te gunste van jeugdspelers die eigenlijk niet voldoen. Eens hoor. Maar had toch eerder voor Godts gekozen dan VAD. Laat leuke dingen zien in Jong, net zoals Misehouy overigens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 12 uur geleden zei Hwb: Ik ben niet per se voor Gorter, maar als je hem er nu uithaalt, kun je hem afschrijven. En Ramaj hebben we simpelweg nog niet genoeg kunnen beoordelen of hij een betere optie is. Stel dat je hem de kans geeft en hij maakt 2 kapitale blunders, dan heb je echt een probleem. Verder ben ik niet van mening dat VAD ten koste van een aankoop in mocht vallen. Mikautadze heeft een enkele keer wel op linksbuiten gespeeld, maar is een spits. Laat hem maar eens invallen voor Brobbey. En heeft ook, als ik het me goed herinner, veel als hangende rechtsbuiten gespeeld/achter de spitsen, waar dan weer Forbs stond, die eigenlijk linksbuiten is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Mikautadze is een zwervende spits volgens mij. Als hij daarmee slim is in ruimtes vinden en op de goede plek komen, dan zou ik hem best op 10 willen zien. Met Vos en Bergwijn dan als meer controlerende 2 middenvelders. Maargoed, Taylor geen Mislintat aankoop, dus die zal wel erin blijven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 14 minuten geleden zei Gert: Mikautadze is een zwervende spits volgens mij. Als hij daarmee slim is in ruimtes vinden en op de goede plek komen, dan zou ik hem best op 10 willen zien. Met Vos en Bergwijn dan als meer controlerende 2 middenvelders. Maargoed, Taylor geen Mislintat aankoop, dus die zal wel erin blijven staan. Taylor vond ik héél erg matig tegen RKC. Daar moet ook iets op gevonden worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 34 minuten geleden zei Thierryvane: Taylor vond ik héél erg matig tegen RKC. Daar moet ook iets op gevonden worden. Ja Taylor is echt een probleem. Eigenlijk wel wat te oud en te ver om nog te verhuren aan een Eredivisie club. Maar al zolang in niks wat hij als jeugdspeler voor een voetballer was, dat het geen vormdip meer lijkt. Net als bij Rensch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Gefeliciteerd trouwens boys met deze ontzettende GOAT. Ibraaaaaaaaaaaa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 4 uur geleden zei Gert: Mikautadze is een zwervende spits volgens mij. Als hij daarmee slim is in ruimtes vinden en op de goede plek komen, dan zou ik hem best op 10 willen zien. Met Vos en Bergwijn dan als meer controlerende 2 middenvelders. Maargoed, Taylor geen Mislintat aankoop, dus die zal wel erin blijven staan. Wie op linksbuiten dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 4 uur geleden zei Gert: Mikautadze is een zwervende spits volgens mij. Als hij daarmee slim is in ruimtes vinden en op de goede plek komen, dan zou ik hem best op 10 willen zien. Met Vos en Bergwijn dan als meer controlerende 2 middenvelders. Maargoed, Taylor geen Mislintat aankoop, dus die zal wel erin blijven staan. Bergwijn? Je doet op iemand anders gok ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Haha sorry berghuis uiteraard Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Nog even gekeken voor Mikautadze, maar van de kleine 100 wedstrijden die hij in Transfermarkt heeft staan, zijn er 83 als spits, 7 als linksbuiten, 5 als aanvallende middenvelder, 3 als schaduwspits en 1 als rechtsbuiten (invalbeurt van 7 minuten). In die 83 wedstrijden als spits 50 goals en 10 assists. Dit seizoen 3 wedstrijden in de Ligue 1 gespeeld voor het gepromoveerde Metz: alle drie als spits en 2 goals en 1 assist. Ik wil gewoon zien hoe hij het als spits doet eigenlijk. Daar lijkt toch wel echt zijn kracht te liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ik wil 'm ook graag een kans zien krijgen als spits. In other news is het trouwens Julian Rijkhoff die Dortmund zou willen verlaten. ...Iets voor Ajax? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 33 minuten geleden zei Daz: Ik wil 'm ook graag een kans zien krijgen als spits. In other news is het trouwens Julian Rijkhoff die Dortmund zou willen verlaten. ...Iets voor Ajax? We hebben vast nog ergens 16 miljoen liggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Officieel: Louis van Gaal keert terug bij Ajax als adviseur van de RvC. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 oktober 2023 Share Geplaatst 3 oktober 2023 Ten Hag binnenkort ook vrij. Missen alleen nog een rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 Julie mogen Dilrosun wel overnemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 4 oktober 2023 Share Geplaatst 4 oktober 2023 (bewerkt) 13 uur geleden zei Thierryvane: Officieel: Louis van Gaal keert terug bij Ajax als adviseur van de RvC. Nu er geen voetbalman in zit is dat, denk ik, een hele goede. Van Gaal in je dagelijkse leiding ben ik geen fan van, maar om samen met Van Praag en Van Wijk op de achtergrond te helpen is geen slecht idee. 6 uur geleden zei Richarð.: Julie mogen Dilrosun wel overnemen. Hard pass. 4 oktober 2023 bewerkt door ElMarcos Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 oktober 2023 Share Geplaatst 5 oktober 2023 https://www.ajaxshowtime.com/bijzaken-en-geruchten/naam-van-dennis-bergkamp-valt-als-mogelijke-kandidaat-voor-technisch-commissaris Man man man, al die namen die weer genoemd worden. Als dat zo is heeft de media (Telegraaf) en Nederlandse zaakwaarnemers/kantoren weer hun zin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten