Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Nare beelden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Maurice Steijn stuurt effe spelers om warming up te doen, als je zelfs dit niet al aanvoelt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Verschrikkelijke beelden zeg. Hopelijk komt het goed. Lijkt me inderdaad niet dat hier nog gevoetbald wordt vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Ziet er heel heftig uit die paniek en ontreddering. Blij dat we thuis geen details zagen en op t beste hopen.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Wat was er / werd er geroepen dat de supporters het schaam je kapot nu roepen was ff naar de wc namelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 4 minuten geleden zei cimbomcu: Maurice Steijn stuurt effe spelers om warming up te doen, als je zelfs dit niet al aanvoelt Dit @Djurovski Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Zojuist zei Djurovski: Wat was er / werd er geroepen dat de supporters het schaam je kapot nu roepen was ff naar de wc namelijk Geen idee. Was gewoon stil ervoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Djurovski Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Dit @Djurovski Dan zingen ze dat terecht Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Vitesse88 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Dit @Djurovski De spelers gingen vrijwel direct na het incident naar buiten. Dit staat los van het ‘schaam je kapot’ dat net live was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 @cimbomcu Op basis van wat concludeer je dat Steijn die jongens het veld op heeft gestuurd en niet bijvoorbeeld Bakkati of de conditietrainer? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Hele nare beelden. Hopelijk is Vaessen snel weer de oude. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 11 minuten geleden zei PJHoutman: @cimbomcu Op basis van wat concludeer je dat Steijn die jongens het veld op heeft gestuurd en niet bijvoorbeeld Bakkati of de conditietrainer? Dat weet ik idd niet zeker, maar ga ervan uit dat hoofdtrainer de wissels selecteert en dat die dan warm moeten lopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Bizar einde van de wedstrijd dit. Zelf ook eens een teamgenootje out zien gaan door een botsing en had toen ook totaal geen zin meer om verder te spelen dus snap de beslissing wel. Fijn dat er wat dat betreft ruimte is voor wat menselijkheid in het profvoetbal. Complimenten ook voor ESPN 2 hoe ze dit aanpakken. Tot slot, heeft er iemand voorbeelden van hoe dit af kan lopen? Is dit iemand in levensgevaar? Sorry als het onbeschoft is maar ik kan mij geen voorstelling maken van hoe zoeits is. Kan mij wel incidenten van Tyton en Didulica herrineren maar die waren zover ik niet weet in levensgevaar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Bogatyr Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Hoop dat dit werkelijk zo is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 1 minuut geleden zei 19CH98: Bizar einde van de wedstrijd dit. Zelf ook eens een teamgenootje out zien gaan door een botsing en had toen ook totaal geen zin meer om verder te spelen dus snap de beslissing wel. Fijn dat er wat dat betreft ruimte is voor wat menselijkheid in het profvoetbal. Complimenten ook voor ESPN 2 hoe ze dit aanpakken. Tot slot, heeft er iemand voorbeelden van hoe dit af kan lopen? Is dit iemand in levensgevaar? Sorry als het onbeschoft is maar ik kan mij geen voorstelling maken van hoe zoeits is. Kan mij wel incidenten van Tyton en Didulica herrineren maar die waren zover ik niet weet in levensgevaar. Was het een botsing? Op de beelden die ik op twitter zag leek het alsof Brobbey hem niet raakte en leek het alsof Vaessen al bewusteloos ging op het moment dat die naar de bal ging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 2 minuten geleden zei 19CH98: Bizar einde van de wedstrijd dit. Zelf ook eens een teamgenootje out zien gaan door een botsing en had toen ook totaal geen zin meer om verder te spelen dus snap de beslissing wel. Fijn dat er wat dat betreft ruimte is voor wat menselijkheid in het profvoetbal. Complimenten ook voor ESPN 2 hoe ze dit aanpakken. Tot slot, heeft er iemand voorbeelden van hoe dit af kan lopen? Is dit iemand in levensgevaar? Sorry als het onbeschoft is maar ik kan mij geen voorstelling maken van hoe zoeits is. Kan mij wel incidenten van Tyton en Didulica herrineren maar die waren zover ik niet weet in levensgevaar. Kan wel meevallen, zware hersenschudding bijvoorbeeld. Kan ook ernstig aflopen als het een fractuur is zoals Cech. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: Was het een botsing? Op de beelden die ik op twitter zag leek het alsof Brobbey hem niet raakte en leek het alsof Vaessen al bewusteloos ging op het moment dat die naar de bal ging. Daar hebben ze het bij ESPN wel over Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 2 minuten geleden zei Hakai: Kan wel meevallen, zware hersenschudding bijvoorbeeld. Kan ook ernstig aflopen als het een fractuur is zoals Cech. Om eerlijk te zijn vind ik alles zonder zware blijvende schade een goede afloop. Dus als dat de opties zijn ben ik relatief blij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Hij is gelukkig weer bij kennis en onderweg naar het ziekenhuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Zojuist zei 19CH98: Daar hebben ze het bij ESPN wel over NOS is dat toch? Ja daar spraken ze ook over een botsing maar de beelden die op twitter voorbij kwamen leek het echt alsof Brobbey gewoon langs hem door liep en Vaessen dook naar de bal maar in die duikbeweging werd die ineens heel slap. Die beelden zijn wel al verwijderd geloof ik ondertussen. Maar zulke beelden zet je ook beter niet online. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 5 minuten geleden zei Lensherr: Was het een botsing? Op de beelden die ik op twitter zag leek het alsof Brobbey hem niet raakte en leek het alsof Vaessen al bewusteloos ging op het moment dat die naar de bal ging. Leek er wel op dat er contact was, maar niet goed te zien en het is maar goed denk ik dat er (nog) geen andere camerabeelden zijn gedeeld. Citaat AT5: De keeper van de thuisploeg lag enige tijd roerloos op de grond na een botsing met Ajax-spits Brian Brobbey. Inmiddels is duidelijk dat Vaessen bij kennis en aanspreekbaar is. Hij is met de ambulance naar het ziekenhuis gebracht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 1 minuut geleden zei Lensherr: NOS is dat toch? Ja daar spraken ze ook over een botsing maar de beelden die op twitter voorbij kwamen leek het echt alsof Brobbey gewoon langs hem door liep en Vaessen dook naar de bal maar in die duikbeweging werd die ineens heel slap. Die beelden zijn wel al verwijderd geloof ik ondertussen. Maar zulke beelden zet je ook beter niet online. ESPN is het betaalkanaal wat de liverechten heeft. NOS is vergelijkbaar met Sporza wat sport betreft. Van de overheid dus. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jeroen. Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Ze hadden het ook over een defibrilator en gereanimeerd wat niet perse slaat op hoofdletsel van een botsing. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lensherr Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Zojuist zei 19CH98: ESPN is het betaalkanaal wat de liverechten heeft. NOS is vergelijkbaar met Sporza wat sport betreft. Van de overheid dus. Ok. Hier in Belgie kunnen we alleen NOS zien. Vandaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
19CH98 Geplaatst 30 september 2023 Share Geplaatst 30 september 2023 Zojuist zei Lensherr: Ok. Hier in Belgie kunnen we alleen NOS zien. Vandaar Dat probleem heb ik dus precies andersom. Ik kan alleen VRT1, Canvas en Ketnet zien maar geen andere zenders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten