Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Als Ajax degradeert gaat jong Ajax dan naar ED of naar hoofdklasse? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Kyrill: Als Ajax degradeert gaat jong Ajax dan naar ED of naar hoofdklasse? Volgens mij kan Jong Ajax niet de Eredivisie in, ongeacht of Ajax daar speelt ja of nee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Restverdediging die niet klopt 2.0 inmiddels. Dat je een aanvallend plan maakt oke, maar wat je nu al paar keer in de (soort van) opbouw ziet is echt tenenkrommend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 6 minuten geleden zei Kyrill: Als Ajax degradeert gaat jong Ajax dan naar ED of naar hoofdklasse? Dan sla je maar meteen de tweede, derde en vierde divisie over? En wat doe je dan met Ajax amateurs? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 4 minuten geleden zei Elsjorro1990: Volgens mij kan Jong Ajax niet de Eredivisie in, ongeacht of Ajax daar speelt ja of nee. Dankjewel Nee maar ik houd op nu al. Dit is zo slecht zelfs als ex Ajax fan en neutrale ED supporter, dit is gewoon bijna serieus niet meer grappig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Kan iemand mij het plan uitleggen? Je staat nu bijna non stop in ondertal op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei timpy00: Kan iemand mij het plan uitleggen? Je staat nu bijna non stop in ondertal op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Is Steijn al ontslagen? Het lijkt he-le-maal nergens op, maar echt. Niemand weet wat 'ie aan het doen is. Feyenoord heeft continu 3 man vrij, spelers lopen continu in dezelfde ruimte en volledig uit positie (Forbs ook in het midden ineen). Over wat er gebeurt in balbezit nog niet te spreken. Met welk plan heeft Steijn de spelers de wei ingestuurd? Ik denk oprecht dat je hiermee nog verliest van Telstar. 27 september 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei timpy00: Kan iemand mij het plan uitleggen? Je staat nu bijna non stop in ondertal op het middenveld. 'Kort erop, driehoekje en dan direct de lange bal. Die gasten zijn niet zo kopsterk achterin." (Steijn, 2023) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Rogier.: Is Steijn al ontslagen? Het lijkt he-le-maal nergens op, maar echt. Niemand weet wat 'ie aan het doen is. Feyenoord heeft continu 3 man vrij, spelers lopen continu in dezelfde ruimte. Over wat er gebeurt in balbezit nog niet te spreken. Met welk plan heeft Steijn de spelers de wei ingestuurd? Ik denk oprecht dat je hiermee nog verliest van Telstar. Nee joh, als ze nou gewoon duels winnen is er niks aan de hand. En iets harder werken en de afspraken nakomen die door Mautje zijn bedacht. Daar ligt het aan. Duh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Titan: 'Kort erop, driehoekje en dan direct de lange bal. Die gasten zijn niet zo kopsterk achterin." (Steijn, 2023) Maar ook rechte lange ballen spelen, dat is zo dramatisch. Ik hoop dat Pieter Zwart straks even nog eens haarfijn uitlegt wat er allemaal misgaat en dat we over een uur of 2 a 3 een persconferentie hebben met dat de trainer weg is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Maar ook rechte lange ballen spelen, dat is zo dramatisch. Ik hoop dat Pieter Zwart straks even nog eens haarfijn uitlegt wat er allemaal misgaat en dat we over een uur of 2 a 3 een persconferentie hebben met dat de trainer weg is. Dan gaat Van Halst dat beslissen? Hem kennende laat hij Steijn gewoon zitten. Eringa is ook wel een mooie hè. Dus eerst besluit hij Mislintat te ontslaan. Vervolgens boekt 'ie 'm zelf. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Je hoort ook alleen maar Feyenoorders elkaar coachen. Bij Ajax hoor je letterlijk niemand wat zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) 9 minuten geleden zei AjaciedBart.: Nee joh, als ze nou gewoon duels winnen is er niks aan de hand. En iets harder werken en de afspraken nakomen die door Mautje zijn bedacht. Daar ligt het aan. Duh. Commentator vertelde het komende schema van Ajax, janken hoor. Als je überhaupt scoort doe je het al goed... AZ uit, BHA uit, PSV uit... EDIT Az thuis in deze vorm maakt dat 0 verschil 27 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Je hoort ook alleen maar Feyenoorders elkaar coachen. Bij Ajax hoor je letterlijk niemand wat zeggen. Volgens mij zijn ze er nog niet over uit wat de voertaal moet zijn... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Commentator vertelde het komende schema van Ajax, janken hoor. Als je überhaupt scoort doe je het al goed... AZ uit, BHA uit, PSV uit... Stemming maken is leuk hoor maar niet doorslaan he. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Richarð. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Keeza: Volgens mij zijn ze er nog niet over uit wat de voertaal moet zijn... Schijnt dat ze nu gebarentaal aan het proberen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Keeza: Volgens mij zijn ze er nog niet over uit wat de voertaal moet zijn... Geen idee voor welke club je bent maar heb je ooit al een normale post in dit topic geplaatst? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Deze wedstrijd werd al als verloren beschouwd. Dan zou ik hem hier niet om ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ik zou m ook nog een tijdje laten zitten idd. Man man wat een wanvertoning. Wieffer en Zerrouki mochten in het midden alles doen wat ze wilden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Benieuwd of Steijn 15:00 uur haalt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei delichris: Deze wedstrijd werd al als verloren beschouwd. Dan zou ik hem hier niet om ontslaan. Zelfs deze 35 minuten hebben zijn tactische onbekwaamheid getoond, neem daarbij alle andere wedstrijden. Het schofterig spelers onder de bus gooien. Heb jij twee goede redenen om hem als coach te behouden? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 1 minuut geleden zei PJHoutman: Ik zou m ook nog een tijdje laten zitten idd. Zou ik als Feyenoorder ook willen, ja. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Jongens maak je niet druk, Steijn was het gewoon eens met Feyenoord en wou dit niet nog pijnlijker maken door heel erg zijn best te doen. Komt allemaal goed............... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Thierryvane: Benieuwd of Steijn 15:00 uur haalt. Benieuwd of Steijn het record van Schreuder verbreekt qua ontslag na een wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten