Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

4 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Volgens mij kan Jong Ajax niet de Eredivisie in, ongeacht of Ajax daar speelt ja of nee. 

Dankjewel (y)

Nee maar ik houd op nu al. Dit is zo slecht zelfs als ex Ajax fan en neutrale ED supporter, dit is gewoon bijna serieus niet meer grappig. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Is Steijn al ontslagen? Het lijkt he-le-maal nergens op, maar echt. Niemand weet wat 'ie aan het doen is. Feyenoord heeft continu 3 man vrij, spelers lopen continu in dezelfde ruimte en volledig uit positie (Forbs ook in het midden ineen). Over wat er gebeurt in balbezit nog niet te spreken.

Met welk plan heeft Steijn de spelers de wei ingestuurd? Ik denk oprecht dat je hiermee nog verliest van Telstar.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Is Steijn al ontslagen? Het lijkt he-le-maal nergens op, maar echt. Niemand weet wat 'ie aan het doen is. Feyenoord heeft continu 3 man vrij, spelers lopen continu in dezelfde ruimte. Over wat er gebeurt in balbezit nog niet te spreken.

Met welk plan heeft Steijn de spelers de wei ingestuurd? Ik denk oprecht dat je hiermee nog verliest van Telstar.

Nee joh, als ze nou gewoon duels winnen is er niks aan de hand. En iets harder werken en de afspraken nakomen die door Mautje zijn bedacht. Daar ligt het aan. Duh.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Titan:

'Kort erop, driehoekje en dan direct de lange bal. Die gasten zijn niet zo kopsterk achterin." (Steijn, 2023)

Maar ook rechte lange ballen spelen, dat is zo dramatisch. Ik hoop dat Pieter Zwart straks even nog eens haarfijn uitlegt wat er allemaal misgaat en dat we over een uur of 2 a 3 een persconferentie hebben met dat de trainer weg is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei timpy00:

Maar ook rechte lange ballen spelen, dat is zo dramatisch. Ik hoop dat Pieter Zwart straks even nog eens haarfijn uitlegt wat er allemaal misgaat en dat we over een uur of 2 a 3 een persconferentie hebben met dat de trainer weg is.

Dan gaat Van Halst dat beslissen? Hem kennende laat hij Steijn gewoon zitten. 

Eringa is ook wel een mooie hè. Dus eerst besluit hij Mislintat te ontslaan. Vervolgens boekt 'ie 'm zelf. Ongekend.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 minuten geleden zei AjaciedBart.:

Nee joh, als ze nou gewoon duels winnen is er niks aan de hand. En iets harder werken en de afspraken nakomen die door Mautje zijn bedacht. Daar ligt het aan. Duh.

Commentator vertelde het komende schema van Ajax, janken hoor. Als je überhaupt scoort doe je het al goed... 

AZ uit, BHA uit, PSV uit... 

EDIT Az thuis in deze vorm maakt dat 0 verschil 

bewerkt door Kyrill
Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei delichris:

Deze wedstrijd werd al als verloren beschouwd. Dan zou ik hem hier niet om ontslaan. 

Zelfs deze 35 minuten hebben zijn tactische onbekwaamheid getoond, neem daarbij alle andere wedstrijden. Het schofterig spelers onder de bus gooien. Heb jij twee goede redenen om hem als coach te behouden?

Link naar opmerking
Deel via andere websites