timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei delichris: Dit haal ik net van teletekst af Ja dat zie ik aan de inconische opmaak. Maar verder staat er toch weinig nieuws? Het gebeurd wel heel vaak dat spelers van zaakwaarnemer verwisselen met transfers, maar of er iets echt niet door de beugel kan is juist hetgeen wat onderzocht wordt. Lijkt me ook niet het moeilijkste te onderzoeken voor onderzoekers met inzage in documenten om te bekijken wie er bij betrokken is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 5 minuten geleden zei timpy00: Ja dat zie ik aan de inconische opmaak. Maar verder staat er toch weinig nieuws? Het gebeurd wel heel vaak dat spelers van zaakwaarnemer verwisselen met transfers, maar of er iets echt niet door de beugel kan is juist hetgeen wat onderzocht wordt. Lijkt me ook niet het moeilijkste te onderzoeken voor onderzoekers met inzage in documenten om te bekijken wie er bij betrokken is. Blijkbaar toch nieuws want het staat er net op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 8 minuten geleden zei timpy00: Ja dat zie ik aan de inconische opmaak. Maar verder staat er toch weinig nieuws? Het gebeurd wel heel vaak dat spelers van zaakwaarnemer verwisselen met transfers, maar of er iets echt niet door de beugel kan is juist hetgeen wat onderzocht wordt. Lijkt me ook niet het moeilijkste te onderzoeken voor onderzoekers met inzage in documenten om te bekijken wie er bij betrokken is. Dat het een systematisch iets zou zijn, verandert de zaak wel m.b.t de transfers toch? Dan kun je in het gunstigste geval spreken van belangenverstrengeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 13 minuten geleden zei timpy00: Hier staat toch niet zo veel nieuws? Het is gewoon afwachten tot het onderzocht is. Of mist er een deel van het bericht met nieuwe info? Wel dat VEB zich dus ernstig zorgen maakt over de bedrijfsvoering van een beursgenoteerd bedrijf. Dit kon nog weleens vervelende gevolgen gaan krijgen want voor beursgenoteerde bedrijven gelden echt andere regels dan voor een regulier voetbalbedrijf Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 12 minuten geleden zei timpy00: Ja dat zie ik aan de inconische opmaak. Maar verder staat er toch weinig nieuws? Het gebeurd wel heel vaak dat spelers van zaakwaarnemer verwisselen met transfers, maar of er iets echt niet door de beugel kan is juist hetgeen wat onderzocht wordt. Lijkt me ook niet het moeilijkste te onderzoeken voor onderzoekers met inzage in documenten om te bekijken wie er bij betrokken is. Nou ja, als hij geprobeerd heeft meer spelers naar die Beck of een andere soortgelijke zaakwaarnemer te pushen dan zou het onderzoek naar belangenverstrengeling wel wat groter worden lijkt me. Weet overigens niet wat ik meer bijzonder vind. Het nieuws of het feit dat er dus nog mensen zijn die teletekst lezen 😑 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rinus Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Nou jongens. Ben benieuwd. Straks maar even alle nieuwswebsites afstruinen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 4 minuten geleden zei rich ruzzian: Wel dat VEB zich dus ernstig zorgen maakt over de bedrijfsvoering van een beursgenoteerd bedrijf. Dit kon nog weleens vervelende gevolgen gaan krijgen want voor beursgenoteerde bedrijven gelden echt andere regels dan voor een regulier voetbalbedrijf Maar dit zou toch makkelijk vast te stellen zijn? Degene die onderzoek heeft inzicht in alle documenten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hangen er ergens live camera's bij de ArenA? Bestel ik zo ff een frikandelbroodje en ga ik de voorbeschouwing checken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 En dat is nummer twee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hebben ze toch weer goed gedaan bij de f-side Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Blijkt de onwillekeurige volgorde van de f-side toch niet helemaal onwillekeurig te zijn 🤔 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 (bewerkt) Ajax op dit moment: @Gert @La Pulga hoelaat begint het? 27 september 2023 bewerkt door Kyrill Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Iemand live beelden? ME was al aanwezig, hoor ik net op de radio op het werk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Keeza: Iemand live beelden? ME was al aanwezig, hoor ik net op de radio op het werk. Ik zag net ME busje hier in Rijswijk rijden Paar jaar geleden zo n eentje langs me zien rijden in Amsterdam, met water kanon, was best wel bang. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Nu de trainer nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Laat maar 14:00 dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Als Ajax dit ook nog wint, dan zeg ik per direct mijn lidmaatschap op. Dat is even een statement of niet dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Die man zal wel persoonlijk bedreigd zijn door die criminele organisatie. Dan zou ik er ook mee kappen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Ajax kan nog winnen. Moet de trainer dan blijven? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 2 minuten geleden zei himan: Ajax kan nog winnen. Moet de trainer dan blijven? Winnen en dan trainer ontslaan is dubbel winst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Nou. Het begin is in elk geval lekker Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Titan Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Dit zijn de spelers die we over een jaar of zes in van die interviews voorbij zien komen: "Ik speelde dus fantastisch en toen wilde Ajax me hebben. Dat is toch een compliment, zo'n grote club. Daar begon ik ook goed, op de trainingen zat ik er lekker in, maar toen kregen de man die mij haalde en de trainer ruzie. Dus nu speel ik bij Bocholt. Niet wat ik verwachtte, maar ik heb het enorm naar mijn zin." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Hoe droevig is dit ook weer verdedigt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Deze 0-4 is typerend voor heel Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 27 september 2023 Share Geplaatst 27 september 2023 Zojuist zei Titan: Dit zijn de spelers die we over een jaar of zes in van die interviews voorbij zien komen: "Ik speelde dus fantastisch en toen wilde Ajax me hebben. Dat is toch een compliment, zo'n grote club. Daar begon ik ook goed, op de trainingen zat ik er lekker in, maar toen kregen de man die mij haalde en de trainer ruzie. Dus nu speel ik bij Bocholt. Niet wat ik verwachtte, maar ik heb het enorm naar mijn zin." Wel weer lekker voor mijn puntjes met Coach van het Jaar dit, SANTI!!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten