La Pulga Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Komende woensdag kunnen we hier mooi verder zeuren over Steijn. 14:00 de aftrap. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Ook lekker genaaid voor Volendam Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) Volendam ook weer genaaid. 'KNVB'. Citaat Die wedstrijd wordt uitgesteld naar een later moment. Volendam is furieus. "Zonder overleg is onze wedstrijd uit het programma gehaald", aldus Volendam-voorzitter Jan Smit. 25 september 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Wat is nou het probleem om die 0-3 gewoon als eindstand te pakken? Wat een gezeik dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 5 minuten geleden zei Erwin.: Ook lekker genaaid voor Volendam Idd vooral omdat ze hadden kunnen winnen, tegen mede degradatiekandidaat Ajax Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Hopelijk gaat Volendam in beroep en kunnen we gewoon Ajax-Volendam kijken. Hier zit toch niemand op te wachten joh. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Als Ajax er een paar scoort heb je de poppen wel echt aan het dansen. Zal nooit gebeuren, maar toch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Speel gewoon lekker Ajax - Feyenoord uit om 14:00 en kom je om 21:00 nog lekker met de andere 11 wisselspelers. Selectie is groot genoeg toch, lekker voetballen en ritme krijgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Als Ajax er een paar scoort heb je de poppen wel echt aan het dansen. Zal nooit gebeuren, maar toch. Dit is precies waar ik afgelopen jaar in die bekerpot bang voor was toen we verder gingen spelen. Ik had me echt kapot geschaamd als Feyenoorder als we die nog over de streep hadden getrokken. Was ook niet eens onrealistisch aangezien we vorig jaar natuurlijk ook al de betere waren. Dit moet je toch ten aller tijden zien te voorkomen joh. Mocht het echt per ongeluk 3-3 worden, dan creëer je een nog groter probleem dan dat je nu al hebt mijn inziens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: Als Ajax er een paar scoort heb je de poppen wel echt aan het dansen. Zal nooit gebeuren, maar toch. Nouja, ze kunnen weer fris aan de aftrap verschijnen en een halfuur voluit gaan. Hebben niets meer te verliezen ook, dus gaan vol op de aanval verwacht ik. Hopelijk niet de bibbers bij Feyenoord. In Feyenoordtopic al gezegd, maar één grote rondo tussen de 2 ploegen als statement zou mooi zijn. Maar zal natuurlijk nooit gebeuren. Btw wat jij zegt zie ik zomaar gebeuren, want vond Ajax helemaal niet de mindere gister. Op de persoonlijke foute na. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Al maakt Ajax er 2 en Feyenoord wint met 2-3. Zul je zien dat PSV kampioen wordt met een paar doelpunten verschil. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei 007mark: Nouja, ze kunnen weer fris aan de aftrap verschijnen en een halfuur voluit gaan. Hebben niets meer te verliezen ook, dus gaan vol op de aanval verwacht ik. Hopelijk niet de bibbers bij Feyenoord. In Feyenoordtopic al gezegd, maar één grote rondo tussen de 2 ploegen als statement zou mooi zijn. Maar zal natuurlijk nooit gebeuren. Btw wat jij zegt zie ik zomaar gebeuren, want vond Ajax helemaal niet de mindere gister. Op de persoonlijke foute na. Is ook niet gek, WZAWZDB Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 PRANK! Citaat De KNVB wil dat het restant van de Klassieker, die op zondag 24 september werd gestaakt, woensdag 27 september om 14:00 uur wordt ingehaald zonder publiek. Ajax gaat hier niet mee akkoord. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 4 minuten geleden zei 007mark: In Feyenoordtopic al gezegd, maar één grote rondo tussen de 2 ploegen als statement zou mooi zijn. Maar zal natuurlijk nooit gebeuren. De bal terugspelen naar de doelman en al statement alle 22 op het gras gaan zitten uit protest tegen dit soort gedrag van 'supporters' Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Wanneer was de laatste? 3 september, Fortuna uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Thierryvane: PRANK! Enig idee wat Ajax dan wel wil/voorstelt, Thierry Verweij? Tamelijk lachwekkend dat de KNVB dit dus blijkbaar heeft bedacht zonder te overleggen met de drie betrokken clubs. 25 september 2023 bewerkt door Beppu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei Beppu: Enig idee wat Ajax dan wel wil/voorsteld, Thierry Verweij? Tamelijk lachwekkend dat de KNVB dit dus blijkbaar heeft bedacht zonder te overleggen met de drie betrokken clubs. Voor Steijn komt Volendam-thuis natuurlijk op een perfect moment... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Ik schaam me oprecht..... WTH is er met onze club gebeurd..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei Elsjorro1990: Ik schaam me oprecht..... WTH is er met onze club gebeurd..... Maurits Hendriks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei Thierryvane: Voor Steijn komt Volendam-thuis natuurlijk op een perfect moment... Kijk maar uit, die zijn in de flow en hebben net hun eerste puntje gepakt. En slecht spelen tegen dit Ajax kan bijna niet. Schandalig wel hoe Ajax zich nu gedraagt hoor. Die zouden zich eigenlijk heel nederig moeten opstellen in deze farce. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 8 minuten geleden zei Thierryvane: Al maakt Ajax er 2 en Feyenoord wint met 2-3. Zul je zien dat PSV kampioen wordt met een paar doelpunten verschil. Nu al klaar met deze doelsaldo discusie, zitten we in limboworld ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei 007mark: Kijk maar uit, die zijn in de flow en hebben net hun eerste puntje gepakt. En slecht spelen tegen dit Ajax kan bijna niet. Schandalig wel hoe Ajax zich nu gedraagt hoor. Die zouden zich eigenlijk heel nederig moeten opstellen in deze farce. 10000% eens ja. Dat je gewoon durft om er nu alsnog een slaatje uit proberen te slaan, daar heb ik 0,0 woorden voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 1 minuut geleden zei Kyrill: Nu al klaar met deze doelsaldo discusie, zitten we in limboworld ofzo Het is geen discussie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei Thierryvane: Het is geen discussie. Je hebt gelijk, gaat alleen iedere 4-5 posts over doelsaldo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 september 2023 Share Geplaatst 25 september 2023 Zojuist zei Elsjorro1990: 10000% eens ja. Dat je gewoon durft om er nu alsnog een slaatje uit proberen te slaan, daar heb ik 0,0 woorden voor. Het is wel een redelijk bizar statement ja..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten