Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

2 minuten geleden zei Thierryvane:

Als Ajax er een paar scoort heb je de poppen wel echt aan het dansen. Zal nooit gebeuren, maar toch. :-D

Dit is precies waar ik afgelopen jaar in die bekerpot bang voor was toen we verder gingen spelen. Ik had me echt kapot geschaamd als Feyenoorder als we die nog over de streep hadden getrokken. Was ook niet eens onrealistisch aangezien we vorig jaar natuurlijk ook al de betere waren. Dit moet je toch ten aller tijden zien te voorkomen joh. Mocht het echt per ongeluk 3-3 worden, dan creëer je een nog groter probleem dan dat je nu al hebt mijn inziens.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei Thierryvane:

Als Ajax er een paar scoort heb je de poppen wel echt aan het dansen. Zal nooit gebeuren, maar toch. :-D

Nouja, ze kunnen weer fris aan de aftrap verschijnen en een halfuur voluit gaan. Hebben niets meer te verliezen ook, dus gaan vol op de aanval verwacht ik. Hopelijk niet de bibbers bij Feyenoord.

In Feyenoordtopic al gezegd, maar één grote rondo tussen de 2 ploegen als statement zou mooi zijn. Maar zal natuurlijk nooit gebeuren.

Btw wat jij zegt zie ik zomaar gebeuren, want vond Ajax helemaal niet de mindere gister. Op de persoonlijke foute na.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei 007mark:

Nouja, ze kunnen weer fris aan de aftrap verschijnen en een halfuur voluit gaan. Hebben niets meer te verliezen ook, dus gaan vol op de aanval verwacht ik. Hopelijk niet de bibbers bij Feyenoord.

In Feyenoordtopic al gezegd, maar één grote rondo tussen de 2 ploegen als statement zou mooi zijn. Maar zal natuurlijk nooit gebeuren.

Btw wat jij zegt zie ik zomaar gebeuren, want vond Ajax helemaal niet de mindere gister. Op de persoonlijke foute na.

Is ook niet gek, WZAWZDB

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei 007mark:

De bal terugspelen naar de doelman en al statement alle 22 op het gras gaan zitten uit protest tegen dit soort gedrag van 'supporters'

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Thierryvane:

Voor Steijn komt Volendam-thuis natuurlijk op een perfect moment...

Kijk maar uit, die zijn in de flow en hebben net hun eerste puntje gepakt. En slecht spelen tegen dit Ajax kan bijna niet.

Schandalig wel hoe Ajax zich nu gedraagt hoor. Die zouden zich eigenlijk heel nederig moeten opstellen in deze farce.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei 007mark:

Kijk maar uit, die zijn in de flow en hebben net hun eerste puntje gepakt. En slecht spelen tegen dit Ajax kan bijna niet.

Schandalig wel hoe Ajax zich nu gedraagt hoor. Die zouden zich eigenlijk heel nederig moeten opstellen in deze farce.

10000% eens ja. Dat je gewoon durft om er nu alsnog een slaatje uit proberen te slaan, daar heb ik 0,0 woorden voor. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites