Lenstra Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 14 minuten geleden zei rich ruzzian: Wel opvallend dat hij nu steeds stukken voor Pro schrijft over Ajax en je de huidige Ajax watcher niet ziet Zeker opvallend. Hij heeft sinds 5 september al niets meer gepost op Twitter over Ajax, terwijl Freek Jansen ook de andere stukken over Ajax (oa. Gorter als supporter) voor z'n rekening neemt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 24 minuten geleden zei Lenstra: Zeker opvallend. Hij heeft sinds 5 september al niets meer gepost op Twitter over Ajax, terwijl Freek Jansen ook de andere stukken over Ajax (oa. Gorter als supporter) voor z'n rekening neemt. Andere mogelijkheid; Boeringa is op vakantie. Waarschijnlijk de meest reële. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 6 minuten geleden zei Rogier.: Andere mogelijkheid; Boeringa is op vakantie. Waarschijnlijk de meest reële. Ja, dacht ik ook aan: dat 'ie na de transferperiode op vakantie mocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 16 minuten geleden zei Lenstra: Ja, dacht ik ook aan: dat 'ie na de transferperiode op vakantie mocht. Volgens mij was hij al in augustus op vakantie, toen nam Stef de Bont het over. Toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Wel een raar moment van een clubwatcher om in zo’n periode op vakantie te zijn 🤨 Dat je in een interlandperiode er niet bent ok, maar in deze week met dit schema lijkt met me vreemd gekozen… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) 23 minuten geleden zei Stefan.: Volgens mij was hij al in augustus op vakantie, toen nam Stef de Bont het over. Toch? Sterk. Vreemde situatie 21 september 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) Heeft afgelopen week ook nog artikelen geplaatst over Ron Jans/FC Utrecht en FC Groningen. Lijkt gewoon keihard gepasseerd te worden, omdat ook wel bekend is dat dit voor VI natuurlijk gouden periodes zijn. 21 september 2023 bewerkt door Kelvin Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Wel mooi dat we nu gaan analyseren wat de clubwatchers van Ajax aan t doen zijn haha. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Misschien is ie wel verstandig en wil die gewoon niet meedoen aan deze heksenjacht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Opstelling binnen: Gorter; Gaaei, Šutalo, Hato, Sosa; Tahirović, Berghuis, Taylor; Borges, Brobbey, Bergwijn Benieuwd waar of dit functioneert in de counters, met Gaaei, Sosa, Taylor en Berghuis. Wel weer iets om naar uit te kijken. Steijn is geen fan van Akpom en Mikautadze hè? Brobbey mag maar blijven staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 9 uur geleden zei Dansmeister: Ik verwacht geen Mannsverk en dat die in bescherming wordt genomen. Ik denk dat Taylor gaat spelen. Verwacht net als jij ook Forbs te zien. Gorter Gaaei - Sutalo - Hato - Sosa Tahirovic - Taylor Forbs - Berghuis - Bergwijn Brobbey Laat duidelijk zijn dat ik dit verwacht en niet hoop. Dit blijft defensieve ellende. Even bellen met Steijn voor zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Kenner. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Jongens ik ga zo offline en kijken, ik wens mezelf maar vooral jullie veel plezier, succes en sterkteMaak Nederland trots want tegen BHA kan het wel eens net zo gaan, als PSV gisteravond.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Wat fucking kansloos zeg. Ongekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Opstelling binnen: Gorter; Gaaei, Šutalo, Hato, Sosa; Tahirović, Berghuis, Taylor; Borges, Brobbey, Bergwijn Benieuwd waar of dit functioneert in de counters, met Gaaei, Sosa, Taylor en Berghuis. Wel weer iets om naar uit te kijken. Steijn is geen fan van Akpom en Mikautadze hè? Brobbey mag maar blijven staan. Was natuurlijk ook wel de enige die goed speelde zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Keepertje hoor van Marseille, die gek staat nog zo'n beetje op de doellijn tijdens een 1 tegen 1 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 4 uur geleden zei Chiemel: Ajax komt vroeg op 0-1 omdat ze bij Marseille totaal niet weten waar ze moeten lopen. Hierna gooit Ajaxde boel op slot en weten ze bij Marseille ook niet hoe ze een kans moeten creeeren. Brobbey en Hato gaan het redelijk doen. #voorspelbaar #voorspelbaar Wtf deed die keeper van Marseille trouwens, leek wel FIFA waarbij de tegenstander vergat de keeper te laten uitkomen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Is het al Pakjesavond? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Forbs Wat een aankoop. Brobbey had ‘m gemist. Wat deed die keeper trouwens ook Ik call wel alvast even de 1-1 door de opbouw trouwens. Met 2 man op de punt van de 16, beide backs hoog en Tahirovic die meteen 2 man in zijn nek heeft zodra hij aangespeeld wordt, is een recept voor dat het misgaat. Gorter peert ‘m ook maar lang om niet de foute bal richting de backs te geven… Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 We zijn terug boys! X X X Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Zojuist zei Beppu: We zijn terug boys! X X X Het lek is boven. KAMPIOENEN! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Krijg Senesi flashbacks van die Sutalo. Zit er nog niet echt lekker in hé, die jongen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Haha wat is dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 (bewerkt) Mooie variant. Zeer zeker ingestudeerd. Die bal van Forbs voor de corner trouwens, pohh. Die scheidsrechter bakt er nog weinig van trouwens. In veel opzichten. 21 september 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 21 september 2023 Share Geplaatst 21 september 2023 Daar waar je 1-1 gelijk moet staan, sta je ineens 2-0 voor. Proficiat Ajacieden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten