Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

42 minuten geleden zei Chiemel:

Meerdere transfers van Mislintat onderzocht lees ik nu, niet alleen rondom Sosa.

Logisch gevolg toch. Zou gek - al zou ik er niet van staan te kijken - zijn als ze alleen Sosa zouden onderzoeken.

Verwachte opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.

Rensch & Taylor :t:

Lekker man. Kijk nu al uit naar de omschakeling van Marseille :classic_love:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Citaat

Maurits Hendriks is hoofdverantwoordelijk voor het binnenhalen van Sven Mislintat, zo schrijft men bij De Telegraaf. Hendriks wilde met Ajax een nieuwe weg inslaan en inzetten op data-scouting, waarna hij de Raad van Commissarissen en Edwin van der Sar overtuigde om met Mislintat in zee te gaan.

:-D Oh man, wat is het toch gemakkelijk om bij de Telegraaf te werken.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Missie Van der Sar is geslaagd, missie Mislintat lijkt te zijn geslaagd... volgend doelwit: Maurits Hendriks.

Ja Rob Jansen kwam ook weer zijn mening vertellen over Ajax. Helemaal geen gekleurde bril ook verder.

Echt te droevig voor woorden, want als het wel een succes wordt dan gaat de T dat op het conto van Steijn schrijven dat hij van brandhout ineens hele goede spelers heeft gemaakt. Of wat de draai ook zal worden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei La Pulga:

Om dat nou weer van jou te horen doet wel dubbelpijn ja. 

Sorry, dat was niet grappig.

Wat verwacht je van de wedstrijd Karel? Als Ajax wint hebben ze 3 punten.

Hahahha was grapje omdat ik duidelijk wist jij grapje maakte. Je mag al blij zijn als Forbes 6 goals in dit ED seizoen haalt laat staan in 1 EL duel;c:mrgy:

Ik heb grafhekel aan Olympique Marseille omdat ik met FM met mijn Nice, tot dit seizoen 5 duels op rij van ze had verloren. Dit seizoen 1-4 uit winst en thuis 2-0 winst. Ik hoop/verwacht Ajax met 2-1 van ze gaat winnen goal Bergwinna  en doe eens gek Taylor en goal van Aubemeyang. Ik overweeg om Ajax te kijken op mijn mobiel en dan FM op mijn TV spelen of misschien trek ik stoute schoenen aan, en ga ik letterlijk alleen Ajax kijken op mijn TV:cheer:

Wat is jouw serieuze pronostiek :)? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei Kyrill:

Hahahha was grapje omdat ik duidelijk wist jij grapje maakte. Je mag al blij zijn als Forbes 6 goals in dit ED seizoen haalt laat staan in 1 EL duel;c:mrgy:

Ik heb grafhekel aan Olympique Marseille omdat ik met FM met mijn Nice, tot dit seizoen 5 duels op rij van ze had verloren. Dit seizoen 1-4 uit winst en thuis 2-0 winst. Ik hoop/verwacht Ajax met 2-1 van ze gaat winnen goal Bergwinna  en doe eens gek Taylor en goal van Aubemeyang. Ik overweeg om Ajax te kijken op mijn mobiel en dan FM op mijn TV spelen of misschien trek ik stoute schoenen aan, en ga ik letterlijk alleen Ajax kijken op mijn TV:cheer:

Wat is jouw serieuze pronostiek :)? 

Als je toch zo stout bezig ben, trek dan ook even een blikje coca cola zero open.

Ik verwacht een vechtwedstrijd met irritaties tussen beide teams. Ik hoop dat Steijn overweegt om met 5 verdedigers te spelen en op de counter te gaan voetballen maar verwacht weer een open middenveld en een niet foutloze Rensch.

1-1 word de uitslag trouwens, jullie hoeven eigenlijk niet te kijken dus. Doelpuntje komt op naam van Berghuis.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Marseille komt vroeg op 0-1 omdat ze bij Ajax totaal niet weten waar ze moeten lopen, of Rensch of een Taylor gaat zijn man laten lopen. Hierna gooit Marseille de boel op slot en weten ze bij Ajax ook niet hoe ze een kans moeten creeeren. Brobbey en Hato gaan het redelijk doen. #voorspelbaar

Link naar opmerking
Deel via andere websites

14 minuten geleden zei Chiemel:

Marseille komt vroeg op 0-1 omdat ze bij Ajax totaal niet weten waar ze moeten lopen, of Rensch of een Taylor gaat zijn man laten lopen. Hierna gooit Marseille de boel op slot en weten ze bij Ajax ook niet hoe ze een kans moeten creeeren. Brobbey en Hato gaan het redelijk doen. #voorspelbaar

Dit alles in een stille ArenA, waar na een uur gezonden wordt Steijn rot op en de spelers na afloop het veld verlaten onder een striemend fluitconcert. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 minuten geleden zei Chiemel:

Ik houd van mensen type glas halfvol.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

3 uur geleden zei Lazy:

Verwachte opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Sutalo, Hato, Sosa; Taylor, Tahirovic, Berghuis; Forbs, Brobbey, Bergwijn.

Ondanks dat ik Sosa de betere back vind, zou ik het wel zien zitten om Gaaei een keer aan het werk te zien (en dan in de combinatie met Avila want anders zijn je beide backs weg). Is meteen je rechterkant ook iets logischer. Maar die heeft iets verkeerd gedaan bij Steijn geloof ik. 

En om dan toch eens een keer met een opstelling te komen, al gaat dit op zoveel vlakken niet gebeuren:

Gorter; Gaaei, Sutalo, Hato, Avila; Tahirovic, Van den Boomen; Mikautadze, Berghuis, Bergwijn; Akpom. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei timpy00:

Ja Rob Jansen kwam ook weer zijn mening vertellen over Ajax. Helemaal geen gekleurde bril ook verder.

Echt te droevig voor woorden, want als het wel een succes wordt dan gaat de T dat op het conto van Steijn schrijven dat hij van brandhout ineens hele goede spelers heeft gemaakt. Of wat de draai ook zal worden.

Ja die waaien sowieso met alle winden mee. Wint Ajax 10x door 20 goals van Akpom is het de nieuwe Messi en dat allemaal door Steijn.

Overigens komt VI nu ook met een mooi stuk (Freek Jansen is inmiddels ook overduidelijk een vriendje van Steijn). Tagliafico zou de wens van Steijn zijn (Ajax sentiment en naam die fans graag horen) en Mislintat zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en voor Sosa zijn gegaan. Goh een TD die een trainer overruled. Dat gebeurt echt haast nooit.

Geinige daarvan is dat uit het stuk van VI erg nadrukkelijk de focus ligt op de naam van Nico en meerdere malen termen als ras Ajacied, Ajax DNA etc genoemd wordt en je dus tussen de regels door kunt lezen dat ze ook bij VI inmiddels bezig zijn met sfeermakerij om zo de meute tegen Mislintat te keren. 

Alleen zie je nu op alle voetbalwebsites dat veel Ajacieden juist de keuze voor Sosa steunen en het heel goed snappen dat een terugkeer van Nico niet de beste keuze zou zijn geweest.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Lazy:

Ja die waaien sowieso met alle winden mee. Wint Ajax 10x door 20 goals van Akpom is het de nieuwe Messi en dat allemaal door Steijn.

Overigens komt VI nu ook met een mooi stuk (Freek Jansen is inmiddels ook overduidelijk een vriendje van Steijn). Tagliafico zou de wens van Steijn zijn (Ajax sentiment en naam die fans graag horen) en Mislintat zou daar geen gehoor aan hebben gegeven en voor Sosa zijn gegaan. Goh een TD die een trainer overruled. Dat gebeurt echt haast nooit.

Geinige daarvan is dat uit het stuk van VI erg nadrukkelijk de focus ligt op de naam van Nico en meerdere malen termen als ras Ajacied, Ajax DNA etc genoemd wordt en je dus tussen de regels door kunt lezen dat ze ook bij VI inmiddels bezig zijn met sfeermakerij om zo de meute tegen Mislintat te keren. 

Alleen zie je nu op alle voetbalwebsites dat veel Ajacieden juist de keuze voor Sosa steunen en het heel goed snappen dat een terugkeer van Nico niet de beste keuze zou zijn geweest.

Freek Janssen heeft toch ook in de Pak Schaal Podcast eerder een keer aangegeven dat ze bevriend zijn met elkaar.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei timpy00:

Freek Janssen heeft toch ook in de Pak Schaal Podcast eerder een keer aangegeven dat ze bevriend zijn met elkaar.

Klopt idd. Heeft ie toen hij werd aangesteld gezegd en volgens mij gaf hij ook aan blij te zijn geen Ajax watcher meer te zijn om die reden.

Wel weer zin in vanavond. De club staat in de fik en dat is vervelend. Maar gewoon nieuwsgierig naar al die nieuwe jongens.

bewerkt door Gert
Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei La Pulga:

Als je toch zo stout bezig ben, trek dan ook even een blikje coca cola zero open.

Ik verwacht een vechtwedstrijd met irritaties tussen beide teams. Ik hoop dat Steijn overweegt om met 5 verdedigers te spelen en op de counter te gaan voetballen maar verwacht weer een open middenveld en een niet foutloze Rensch.

1-1 word de uitslag trouwens, jullie hoeven eigenlijk niet te kijken dus. Doelpuntje komt op naam van Berghuis.;c

Hahahaha jij kent mij goed. Jaa is zeker stouten schoenen hahahah. Zit tegenwoordig aan 1-2 karaffen kraanwater die ik met pub quiz gewonnen heb :mrgy:

Link naar opmerking
Deel via andere websites

23 minuten geleden zei Lazy:

Dit stuk? https://www.vi.nl/pro/schimmige-sosa-deal-houdt-ajax-in-zijn-greep. Zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, maar wat je zegt over 'ras Ajacied' en 'Ajax DNA' staat dat hier niet in.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Stefan.:

Dit stuk? https://www.vi.nl/pro/schimmige-sosa-deal-houdt-ajax-in-zijn-greep. Zeg niet dat ik het er niet mee eens ben, maar wat je zegt over 'ras Ajacied' en 'Ajax DNA' staat dat hier niet in.

Volgens mij wel gebaseerd op dat stuk. Ik had van een knip en plak site omdat ik geen vi pro heb 😬

Link naar opmerking
Deel via andere websites

55 minuten geleden zei Gert:

Klopt idd. Heeft ie toen hij werd aangesteld gezegd en volgens mij gaf hij ook aan blij te zijn geen Ajax watcher meer te zijn om die reden.

Wel weer zin in vanavond. De club staat in de fik en dat is vervelend. Maar gewoon nieuwsgierig naar al die nieuwe jongens.

Wel opvallend dat hij nu steeds stukken voor Pro schrijft over Ajax en je de huidige Ajax watcher niet ziet 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

13 minuten geleden zei rich ruzzian:

Wel opvallend dat hij nu steeds stukken voor Pro schrijft over Ajax en je de huidige Ajax watcher niet ziet 

Reon Boeringa is dan ook echt niet het type persoon dat meedoet aan media-slachtpartijen, tenminste die indruk krijg ik nooit van hem. Dus ergens verbaast dit me dan ook niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites