Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 uur geleden zei AjaciedBart.:

He maar, misschien advocaat van de duivel en/of ben ik heel dom. Maar is dit iets wat heel raar is? Gebeurde vorig jaar met Schreuder en Lemic bijvoorbeeld niet hetzelfde? 

Sterker nog, dat was (tot het tegendeel is bewezen) een graadje erger, want Lemic verdiende daadwerkelijk zelf aan transfers van spelers waar hij zaakwaarnemer van was. Alleen dat was Schreuder hè, die lekt dus dan hopen ze dat hij blijft zitten.

Als je kijkt naar wat ze er tot nu toe over zeggen is het alleen dat Mislintat de zaakwaarnemers van Sosa kent, via zijn eigen bedrijf. Kan aan mij liggen, maar dat hoeft helemaal niets te betekenen. Enige dat ik me kan bedenken, is dat die zaakwaarnemers er aan verdiend hebben, en hij daardoor minder aandelen van zijn bedrijf hoefde weg te geven. Maar dat laatste schijnt allemaal contractueel vastgelegd te zijn.

Verder is de transfer an sich niet vreemd. Steijn gaf aan zwaar ontevreden te zijn over de linksbacks, en Avila was naast Hato de enige optie op LCV, dus er moest nog iets bij. Als je dan een speler met de kwaliteit van Sosa kan halen.. Of hij 8 miljoen had moeten kosten en of het handig was hem in een seconde of 5 te halen, kun je natuurlijk betwisten.

Hoop verder dat het met een sisser afloopt. Veel vertrouwen in de organisatie die Sven en Kelvin gaan opzetten, i.t.t. de troep die Overmars en Van der Sar ervan hadden gemaakt.

bewerkt door Rogier.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

8 minuten geleden zei putdus:

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij-onthult-mislintat-adviseerde-sosa-met-klem-andere-agent-te-kiezen/424386

wat een rat die mislinat.

gelijk weg sturen.

en iedereen die verantwoordelijk is voor hem ook.

Het is wel Verweij die dit zegt hè. Laten we nou eerst even het onderzoek afwachten. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

53 minuten geleden zei putdus:

https://m.voetbalzone.nl/nieuws/verweij-onthult-mislintat-adviseerde-sosa-met-klem-andere-agent-te-kiezen/424386

wat een rat die mislinat.

gelijk weg sturen.

en iedereen die verantwoordelijk is voor hem ook.

Roep jij gewoon domweg dingen of ga je soms wel even kijken naar wat er gezegd wordt of bedoeld ofzo?

Want dat spelers naar een andere zaakwaarnemer gaan voor een transfer te maken dat is niet zo spannend.

Als Mislintat hier persoonlijk niet ber van wordt, en Ajax in de deal niet geschaad wordt dan is er namelijk niks aan de hand.

Iets wat een reële optie kan zijn. Dus lijkt mij logisch dat je dat onderzoek en bevindingen afwacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Nou boys, ik heb net als de meeste van jullie hier Mislintat verdedigt en ik vind vooral Steijn de oorzaak van de slechte competitiestart. Maar dit gaat echt een grens te ver en dit kan gewoon niet, wat mij betreft einde Mislintat. 

Hoe goed Sosa ook mag zijn, een TD die er privé op verdient wanneer hij de speler naar zijn eigen club haalt is gewoon crimineel.

Ja en natuurlijk moeten we het afwachten bla bla, maar dit lijkt op gedegen onderzoek van de NOS en de rest van de media.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

18 minuten geleden zei cimbomcu:

Nou boys, ik heb net als de meeste van jullie hier Mislintat verdedigt en ik vind vooral Steijn de oorzaak van de slechte competitiestart. Maar dit gaat echt een grens te ver en dit kan gewoon niet, wat mij betreft einde Mislintat. 

Hoe goed Sosa ook mag zijn, een TD die er privé op verdient wanneer hij de speler naar zijn eigen club haalt is gewoon crimineel.

Ja en natuurlijk moeten we het afwachten bla bla, maar dit lijkt op gedegen onderzoek van de NOS en de rest van de media.

Maar we hebben überhaupt die man toch niet verdedigt? Ik heb enkel gezegd dat het compleet onzinnig is om spelers na 2 wedstrijden af te schrijven. 

En oprecht snap ik niet zo wat hier nou baanbrekend aan is hoor: die zaakwaarnemer van Schreuder is de vorige transferzomer schathemelrijk geworden en daar hoor je vrijwel niemand over. Of het heel slim is, daar kun je over redetwisten. Maar goed, verweij en Driessen zijn natuurlijk pislink dat ze geen inside information meer hebben. Dus die willen die duitser weg hebben. Ergens wel zielig dat 2 nietsnutten zoveel invloed hebben op wat er gebeurd bij Ajax. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het is toch ook nog helemaal niet aangetoond dat hij er op verdient? Of heb ik iets gemist?

Het is toch zo dat die zaakwaarnemer of dat kantoor in elk geval aandelen heeft in een data bedrijf van Mislintat. Dat hoedt helemaal niet erg te zijn. Behalve wanneer het Ajax schaadt of wanneer hij er persoonlijk op verdient.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Naja @Elsjorro1990 ik heb hem wel verdedigt, want ik geloof erin dat hij goede dingen doet voor de club maar dat helaas langer tijd nodig heeft dan gedacht, dat trainer keus wel gewoon slecht is en dat we dit jaar met PSV en Feyenoord werkelijk waar 2 uitstekende concurrenten hebben (duimpje naar die clubs).

Maar dat sjoemelen.. en tuurlijk hoop ik dat het gewoon zuur Telekut nieuws is. Maar het lijkt er nu op dat het wel mis is hoor. Vorig jaar is er een boel niet goed gegaan, maar of daar ook gesjoemeld werd weet ik niet, daar deed Ajax bijvoorbeeld ook geen eigen onderzoek naar.  

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 minuten geleden zei Chiemel:

Zie net een video van Ziggo Sport waarin van Halst het belachelijk vindt hoe Bogarde weg is gegaan bij Ajax. Heb hem Bogarde nog niet zien terughalen.

Waarschijnlijk is hij in de zevende hemel dat die zo n functie heeft bij Ajax en durft ook geen boe of bah te zeggen.

Rijkaard van gaal, Seedorf vdv, de Zeeuw, van Basten, bogarde, litmanen, Davids, Wim jonk enz terug halen naar de club in wat voor functie dan ook.

Terug naar de basis, naar mensen die voetbal uit ademen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Bogarde :-D

''als verdediger moet je in de spelerstunnel de spits van de tegenstander boos aankijken'' 

Ben blij dat we van dat soort eencellige gasten af zijn. 

Zure Marco die dacht dat in Nederland de bijstandsnorm 4000 euro is mag ook ver wegblijven, voor Van Basten is vooral Van Basten heel belangrijk. 

bewerkt door cimbomcu
Link naar opmerking
Deel via andere websites