ReneLeBlanc Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 10 minuten geleden zei Thierryvane: Wat is dit ook voor artikel haha? Haha ik zag dit ook voorbij komen. Wat the fack heb ik zitten lezen man, wat een bs. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 We weten nu welke bronnen putje gebruikt, dus in principe ben je zelf fout bezig als je maar een beetje inhoudelijk ingaat op die oelewapper. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 minuut geleden zei Keeza: We weten nu welke bronnen putje gebruikt, dus in principe ben je zelf fout bezig als je maar een beetje inhoudelijk ingaat op die oelewapper. Ja ik stop er ook maar mee. Dit heeft weinig zin zo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 En dan gingen Dansmeister ea vroerger lachen om mijn reacties in dit topic.......... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei FlyD: Waarin wordt AZ benadeeld dan? Het kwijt raken van een bestuurslid (zijn contract liep weliswaar tot 01-09, maar lijkt mij dat deze gewoon verlengd was indien Ajax niet in het spel kwam), aan een concurrent (volgens AZ in ieder geval), en op een kort termijn een vervanger moeten zoeken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 5 minuten geleden zei Kyrill: En dan gingen Dansmeister ea vroerger lachen om mijn reacties in dit topic.......... Je gaat nu toch niet net doen alsof die heren ongelijk hadden hè Karel? Maar we houden van je hoor, zolang je maar verstandige dingen blijft posten . Putdus gaat ook even 2x datzelfde baggerartikel posten. Alsof 1x niet al erg genoeg was Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 2 minuten geleden zei joostmakaay: Het kwijt raken van een bestuurslid (zijn contract liep weliswaar tot 01-09, maar lijkt mij dat deze gewoon verlengd was indien Ajax niet in het spel kwam), aan een concurrent (volgens AZ in ieder geval), en op een kort termijn een vervanger moeten zoeken. Bij elk ander bedrijf is er geen opzegtermijn die zo lang is voor welke functie dan ook. Gelet op hoe specifiek de branche voetbal is gaat een concurrentiebeding ook niet op. Die is onevenredig bezwarend namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 41 minuten geleden zei joostmakaay: Het kwijt raken van een bestuurslid (zijn contract liep weliswaar tot 01-09, maar lijkt mij dat deze gewoon verlengd was indien Ajax niet in het spel kwam), aan een concurrent (volgens AZ in ieder geval), en op een kort termijn een vervanger moeten zoeken. Zoals @ElMarcoshierboven al aangeeft is dat in het normale bedrijfsleven ook niet het geval en slaat dat concurrentiebeding nergens op. Stel je voor dat ze dat gaan toepassen bij alle functies in het voetbal... En verwachten ze nu dat Kroes na die periode alles vergeten is van de werking bij AZ? En dat ze al die info sowieso niet al hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei Tim': Dat was hij niet. Robert Eenhoorn is al jaren algemeen directeur bij AZ. Directielid dan pik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
joostmakaay Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 50 minuten geleden zei ElMarcos: Bij elk ander bedrijf is er geen opzegtermijn die zo lang is voor welke functie dan ook. Gelet op hoe specifiek de branche voetbal is gaat een concurrentiebeding ook niet op. Die is onevenredig bezwarend namelijk. Ik heb in mijn eigen contract ook een concurrentiebeding staan voor soortgelijke bedrijven binnen een straal van x aantal kilometer, of dat beding rechtsgeldig blijkt tijdens een (mogelijke) rechtszaak is een tweede, maar ik (en Alex Kroes) heb zelf een handtekening onder dat contract gezet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 16 minuten geleden zei Chiemel: Directielid dan pik Klopt, maar een directeur International Football Strategy lijkt me toch wat minder belangrijk dan een algemeen directeur. Daarom de correctie. Het geraamte van AZ met een algemeen directeur en technisch directeur staat nog steeds overeind. Dus het is erg jammer voor AZ, maar er wordt geen enorm gat geslagen in het bestuurlijke geraamte. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Wat is dit ook voor artikel haha? Dit is gisteren in de kick-off podcast besproken en door een voetbalzonefan vast ergens neergetypt joh. Paar knip en plaksites nemen het over en fanbased Putdus neemt het dan weer over hierheen. Waarom ik naar de Mike & Falentijn luisterde? 2,5 uur treinreisje. Het was kiezen tussen luisteren naar Mike, of hier reageren op Chiemel en co. Kies je toch voor de put waar je de bodem nog enigszins ziet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Je ziet hier een bodemloze putdus? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 2 uur geleden zei putdus: Het ging om deze spelers Ipv Medic had Ajax Davidson Sanchez kunnen halen 🤣🤣🤣 Medic is een backup CV met een geschat jaar salaris van 500k. Sanchez gaat nu naar Gala voor voor 3.2M per seizoen…. 😑 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 22 minuten geleden zei Dansmeister: Dit is gisteren in de kick-off podcast besproken en door een voetbalzonefan vast ergens neergetypt joh. Paar knip en plaksites nemen het over en fanbased Putdus neemt het dan weer over hierheen. Waarom ik naar de Mike & Falentijn luisterde? 2,5 uur treinreisje. Het was kiezen tussen luisteren naar Mike, of hier reageren op Chiemel en co. Kies je toch voor de put waar je de bodem nog enigszins ziet. Ooit gehoord van boekje lezen in de trein, Jay Shetty podcast bijvoorbeeld of muziekje luisteren? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 35 minuten geleden zei joostmakaay: Ik heb in mijn eigen contract ook een concurrentiebeding staan voor soortgelijke bedrijven binnen een straal van x aantal kilometer, of dat beding rechtsgeldig blijkt tijdens een (mogelijke) rechtszaak is een tweede, maar ik (en Alex Kroes) heb zelf een handtekening onder dat contract gezet. Geen idee in welke branche je werkzaam bent, maar in specifieke branches die specifieke kennis vereisten die je niet wijd en verspreid kunt krijgen, hadden ze dat beding net zo goed op het wc papier kunnen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 53 minuten geleden zei joostmakaay: Ik heb in mijn eigen contract ook een concurrentiebeding staan voor soortgelijke bedrijven binnen een straal van x aantal kilometer, of dat beding rechtsgeldig blijkt tijdens een (mogelijke) rechtszaak is een tweede, maar ik (en Alex Kroes) heb zelf een handtekening onder dat contract gezet. Niet. Een concurrentiebeding wordt vaak misbruikt om een werknemer maar vooral niet kwijt te raken als die ergens anders een dikker/beter aanbod krijgt. Het houd vrijwel nooit stand. Dit heeft diverse redenen, het is te ingewikkeld om die hier allemaal neer te pennen. Maar concurrentiebeding houd vrijwel nooit stand. 1 vd redenen dat er tegenwoordig ook steeds vaker relatiebeding in een contract staat. 19 uur geleden zei Hwb: Moest verliespunten zijn... Nee, ik zie wel hoe hij zich uit en op welke manier hij zich naar de scheids beweegt. Dat hoort gewoon geel te zijn, zeker wanneer voor dit seizoen is gezegd dat daar strenger tegen opgetreden wordt. Oke, duidelijk. Ik vind dat dus niet: Het is niet alsof Brobbey hem half aanvliegt tot op 20 centimeter, ik ga er even vanuit dat die hem ook niet uitscheld ( dan had die wel rood gehad), dan vind ik hier geel voor trekken echt jankgedrag. Maar goed, dat lijken alle scheidsrechters tegenwoordig, op een paar na, wel te hebben. Weten dat ze een fout maken waarschijnlijk, maar dan toch even lekker autoritair doen. Verbaasde me ook niks dat meneer Controller is. Dat past precies. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Voor medic kon je inderdaad Sanchez halen. Medic zijn transfersom was alleen 1/3e salaris van Sanchez maar daar wordt geen rekening mee gehouden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 3 minuten geleden zei Elsjorro1990: Oke, duidelijk. Ik vind dat dus niet: Het is niet alsof Brobbey hem half aanvliegt tot op 20 centimeter, ik ga er even vanuit dat die hem ook niet uitscheld ( dan had die wel rood gehad), dan vind ik hier geel voor trekken echt jankgedrag. Maar goed, dat lijken alle scheidsrechters tegenwoordig, op een paar na, wel te hebben. Weten dat ze een fout maken waarschijnlijk, maar dan toch even lekker autoritair doen. Verbaasde me ook niks dat meneer Controller is. Dat past precies. Ben ik echt totaal niet met je eens. Brobbey valt hem niet fysiek aan (wat zeker bij hem behoorlijk indrukwekkend kan zijn denk ik), maar het gaat om de reactie. Door niet geel te geven keur je het als het ware goed dat iemand zo reageert, en dat voor iemand in een voorbeeldpositie. Amateurs gaan dat vervolgens overnemen, waardoor het 'heel normaal' is om je af te reageren op de scheids. En wat moet je dan, als scheids op de amateurvelden, waar een speler je heel gemakkelijk een tik op je neus kan geven (want er zijn niet honderdduizenden ogen op gericht). Gaat om een kwestie van respect. Ook al maakt hij een fout, je reageert zo maar tegen jezelf, maar niet tegen de scheidsrechter. Overigens is het tegenwoordig beleid van de KNVB om sneller geel te trekken voor dit soort uitbarstingen, en niet van de individuele scheidsrechter, niks met 'autoritair doen' te maken. Dikke prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Zojuist zei Rogier.: Ben ik echt totaal niet met je eens. Brobbey valt hem niet fysiek aan (wat zeker bij hem behoorlijk indrukwekkend kan zijn denk ik), maar het gaat om de reactie. Door niet geel te geven keur je het als het ware goed dat iemand zo reageert, en dat voor iemand in een voorbeeldpositie. Amateurs gaan dat vervolgens overnemen, waardoor het 'heel normaal' is om je af te reageren op de scheids. En wat moet je dan, als scheids op de amateurvelden, waar een speler je heel gemakkelijk een tik op je neus kan geven (want er zijn niet honderdduizenden ogen op gericht). Gaat om een kwestie van respect. Ook al maakt hij een fout, je reageert zo maar tegen jezelf, maar niet tegen de scheidsrechter. Overigens is het tegenwoordig beleid van de KNVB om sneller geel te trekken voor dit soort uitbarstingen, en niet van de individuele scheidsrechter, niks met 'autoritair doen' te maken. Dikke prima. Die reactie is toch meer dan prima? De scheidsrechter maakt een onbegrijpelijke beslissing en Brobbey laat hem dat weten. Scheld niet, schopt hem niet verrot. Komt niet eens bij de scheidsrechter in de buurt. Wat is er dan verkeerd aan zijn reactie? Staat die te snel op? Kijkt die te boos? Je moet een scheidsrechter gewoon kunnen zeggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft. Het is geen strombahnfuhrer ofzo die daar op het veld staat, maar een balletje de controller die gewoon een gigantische fout maakt. Dan mag je hem op zijn ballen geven. En dat doet Brobbey wat mij betreft binnen de regels wat acceptabel is. Gaf de KNVB dit soort scheidsrechters maar eens op hun ballen. Het is compleet ridicuul dat dit soort idioten op een veld mogen staan met een fluit. Oprecht. Overigens wordt dat voorbeeld al goed gesteld hoor: Amateurscheidsrechters zijn tegenwoordig vaker wel dan niet complete dorpsidioten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 Omdat je ook wel een dorpsidioot moet zijn om je elke week negentig minuten lang voor rotte vis te laten uitmaken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 De enige die iets tegen de scheids te zeggen heeft is de aanvoerder, op een normale manier. De rest moet gewoon zijn bakkes houden (even te kort door de bocht). Stelletje opgewonden standjes. Verder maakt hij meerdere bewegingen richting scheids en beweegt hij schreeuwend naar de scheids toe. Los van of je dan wel of niet dichtbij komt, is dat imo niet oke. Je hebt er ook geen ene bal aan, je schiet er helemaal niets mee op, dus het is ook enorm dom. Trainers zouden daar ook veel meer aandacht moeten hebben: steek je energie in dingen waar je invloed op hebt. Maarja, Steijn had een paar minuten eerder zelf al geel gekregen voor een soortgelijk vergrijp: een achterlijke reactie. En dat gezeik op de kwaliteit van de scheidsrechter. Ik denk dat je heel veel moeite moet doen om een wedstrijd te vinden waarin de meerderheid van de spelers minder fouten maakt dan de scheids. Dus als kwaliteit het criterium is, moeten ze al helemaal hun mond tegen de scheids houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 (bewerkt) 42 minuten geleden zei Elsjorro1990: Die reactie is toch meer dan prima? De scheidsrechter maakt een onbegrijpelijke beslissing en Brobbey laat hem dat weten. Scheld niet, schopt hem niet verrot. Komt niet eens bij de scheidsrechter in de buurt. Wat is er dan verkeerd aan zijn reactie? Staat die te snel op? Kijkt die te boos? Je moet een scheidsrechter gewoon kunnen zeggen dat hij het bij het verkeerde eind heeft. Het is geen strombahnfuhrer ofzo die daar op het veld staat, maar een balletje de controller die gewoon een gigantische fout maakt. Dan mag je hem op zijn ballen geven. En dat doet Brobbey wat mij betreft binnen de regels wat acceptabel is. Gaf de KNVB dit soort scheidsrechters maar eens op hun ballen. Het is compleet ridicuul dat dit soort idioten op een veld mogen staan met een fluit. Oprecht. Overigens wordt dat voorbeeld al goed gesteld hoor: Amateurscheidsrechters zijn tegenwoordig vaker wel dan niet complete dorpsidioten. Meer dan prima? Ga toch weg man. Op deze manier houd je geen scheidsrechters meer over. Zou je willen uitnodigen om zelf eens een wedstrijd te fluiten en dan 90 minuten lang dat soort frustraties naar je hoofd te krijgen, met af en toe dusdanige uitbarstingen dat je genoodzaakt bent de wedstrijd te staken om te voorkomen dat je klappen krijgt. Dan is het al gauw niet leuk meer. En dan kan je wel aankomen met dat Brobbey hier gelijk heeft, maar dit gebeurt ook heel vaak als een speler géén gelijk heeft. Zoals Tim al aangeeft, je draait de causaliteit behoorlijk om. De scheidsrechters tegenwoordig zijn vaker dan niet, niet helemaal lekker (wat overigens helemaal niet waar is, maar dat terzijde), omdat de meeste weldenkende personen daar helemaal geen zin in hebben. Er is niet voor niets een gigantisch tekort aan scheidsrechters. 5 september 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 8 uur geleden zei Rogier.: Toch bijzonder dat de band tussen Overmars en de TG zo goed is, terwijl ze jarenlang de trainer hebben afgebrand die Overmars zelf heeft aangesteld (Ten Hag). Zou toch eens graag in die hoofden willen kijken, zeker omdat ze nu degene afbranden die hun connectie bij Ajax juist weer heeft aangesteld. Kan het niet rijmen met elkaar. Driessen kwam blijkbaar maandelijks bij Overmars thuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 5 september 2023 Share Geplaatst 5 september 2023 1 uur geleden zei Lazy: Ipv Medic had Ajax Davidson Sanchez kunnen halen 🤣🤣🤣 Medic is een backup CV met een geschat jaar salaris van 500k. Sanchez gaat nu naar Gala voor voor 3.2M per seizoen…. 😑 En dar 3.2 miljoen daar hier een salaris van 5 miljoen is ofzo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten