timpy00 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 1 minuut geleden zei putdus: snap dat dat nief zo werkt, maar Almada was gewoon haalbaar. nee ik heb de spelers hiervoor ook niet zien spelen. vind wel als je dus drie spelers haalt die hebben uitgeblonken bij een jeugd competitie of tweede klasse en daar 50 miljoen voor neerlegt je gokt of het wat is. Een lang kostte 12-15 miljoen en weet je wat je hebt Almada was dus niet haalbaar want kostte 30 miljoen. Buiten dat nof de vraag is qua salaris enzo. Dus eigenlijk moet je volgens jou gedachte scouten afschaffen? En alleen hele dure spelers halen die zich ergens bewezen hebben? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 3 minuten geleden zei neva: Wat weet je van Almada? Of om even je eigen woorden te gebruiken: dat weet je allemaal niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Zojuist zei timpy00: Almada was dus niet haalbaar want kostte 30 miljoen. Buiten dat nof de vraag is qua salaris enzo. Dus eigenlijk moet je volgens jou gedachte scouten afschaffen? En alleen hele dure spelers halen die zich ergens bewezen hebben? Almada is dus wel haalbaar want Ajax kan toch 30 miljoen uitgeven. Als het al 30 was. zelf wou die graag naar ajax dus salaris zal ook wel goed komen. nee tiirlijk niet, maar om drie dure spelers te halen die nog niks bewezen hebben is te veel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 5 minuten geleden zei putdus: Almada is dus wel haalbaar want Ajax kan toch 30 miljoen uitgeven. Als het al 30 was. zelf wou die graag naar ajax dus salaris zal ook wel goed komen. nee tiirlijk niet, maar om drie dure spelers te halen die nog niks bewezen hebben is te veel. Oke wat had je graag gezien deze transferperiode? Een van de leukere Ajax teams die ik heb zien spelen was het team waarbij in een jaar Zlatan, Mido, Maxwell, Trabelsi, Pienaar etc gehaald werden. Zaten ook dure jongens bij voor die tijd. Werd volgens mij een prima team. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 32 minuten geleden zei putdus: dit bij elkaar geraapt zooitje is samen ook heel duur. Had ik liever twee Almada s geahd dan borges die Georgiër en die apkom Is die Apkom goed? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 8 minuten geleden zei Thierryvane: Is die Apkom goed? Is een rechtsbuiten denk ik Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Goed interview wel van Mislintat met VI. Te lezen als je Pro hebt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Trust the proces jongens! Nu lekker anderhalve week met de jongens werken en dan komt er een geoliede machine uit! Oh wacht, interland periode en dan is 90% van je eerste selectie op pad… Gelukkig spelen we daarna geen echte belangrijke potjes! Oh wacht, dan spelen we tegen Twente, Marseille en Feyenoord 🤣🤣 Het heeft nog geen maand geduurd en nu beginnen de eerste scheurtjes al te komen tussen Steijn en Mislintat. Resultaten vallen tegen en men begint al met vingers te wijzen: ‘Als staf hebben we onze ideeën ook neergelegd, maar Sven heeft daarin andere keuzes gemaakt.’ Lekker openbaar zo ff een eerste steekje geven Ik geeft het tot na Feyenoord. Dan barst de bom en is het einde Steijn. Zij het vrijwillig, zij het gedwongen.. Mislintat zelf houdt het iets langer vol, maar die gaat na dit seizoen door de achterdeur weg als de druk teveel wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 En dan als het seizoen in Noorwegen afgelopen is Knutsen binnenhalen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 18 minuten geleden zei Lazy: Trust the proces jongens! Nu lekker anderhalve week met de jongens werken en dan komt er een geoliede machine uit! Oh wacht, interland periode en dan is 90% van je eerste selectie op pad… Gelukkig spelen we daarna geen echte belangrijke potjes! Oh wacht, dan spelen we tegen Twente, Marseille en Feyenoord 🤣🤣 Het heeft nog geen maand geduurd en nu beginnen de eerste scheurtjes al te komen tussen Steijn en Mislintat. Resultaten vallen tegen en men begint al met vingers te wijzen: ‘Als staf hebben we onze ideeën ook neergelegd, maar Sven heeft daarin andere keuzes gemaakt.’ Lekker openbaar zo ff een eerste steekje geven Ik geeft het tot na Feyenoord. Dan barst de bom en is het einde Steijn. Zij het vrijwillig, zij het gedwongen.. Mislintat zelf houdt het iets langer vol, maar die gaat na dit seizoen door de achterdeur weg als de druk teveel wordt. Ik zei vanmiddag precies hetzelfde tegen een vriend. Over twee/drie wedstrijden krijgen we bij Steijn een ‘Schreuder-uitbarsting’ en is het vrij snel klaar. Hoop dat ik ongelijk krijg. Hoe meer ik Sven hoor praten, hoe meer vertrouwen ik in hem krijg. Bij Steijn gaat het juist de andere kant op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 14 minuten geleden zei Thierryvane: Ik zei vanmiddag precies hetzelfde tegen een vriend. Over twee/drie wedstrijden krijgen we bij Steijn een ‘Schreuder-uitbarsting’ en is het vrij snel klaar. Hoop dat ik ongelijk krijg. Hoe meer ik Sven hoor praten, hoe meer vertrouwen ik in hem krijg. Bij Steijn gaat het juist de andere kant op. En het aller belangrijkste wat Steijn vergeet, is dat er in al die wedstrijden nog geen enkele lijn in het spel te zien is. Ik zou bijvoorbeeld niet kunnen benoemen hoe Ajax nu druk wilt zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 (bewerkt) Perez verwoord het mooi: "Als dat afgesproken is, dan vind ik het niet netjes om nu afstand te nemen van de aankopen die gedaan zijn", zegt Perez. "Van: 'Ik heb er eigenlijk niks mee te maken, dus mij kun je er niet op afrekenen.' Dan had je in de voorbereiding je mond open moeten trekken. Van: 'Sven, ik doe dit alleen maar als ik minimaal drie spelers mag beslissen met vetorecht, anders doe ik het niet.' Dan had hij dit kunnen zeggen, maar nu niet." 3 september 2023 bewerkt door cimbomcu Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 3 minuten geleden zei cimbomcu: Perez verwoord het mooi: "Als dat afgesproken is, dan vind ik het niet netjes om nu afstand te nemen van de aankopen die gedaan zijn", zegt Perez. "Van: 'Ik heb er eigenlijk niks mee te maken, dus mij kun je er niet op afrekenen.' Dan had je in de voorbereiding je mond open moeten trekken. Van: 'Sven, ik doe dit alleen maar als ik minimaal drie spelers mag beslissen met vetorecht, anders doe ik het niet.' Dan had hij dit kunnen zeggen, maar nu niet." Is natuurlijk wel waar hij er geen invloed op heeft(is met heel veel trainers zo) maar de aankopen nu al zo snel afschrijven/afvallen, spreekt van weinig vertrouwen naar Mislintat en is natuurlijk ook iig klein beetje je eigen graf graven als trainer nu al. Dat gezegd te hebben is wel verschilletje of je manager van Sparta bent waar winnen leuk is of Ajax waar alles MOET gewonnen worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 15 minuten geleden zei timpy00: En het aller belangrijkste wat Steijn vergeet, is dat er in al die wedstrijden nog geen enkele lijn in het spel te zien is. Ik zou bijvoorbeeld niet kunnen benoemen hoe Ajax nu druk wilt zetten. Dit vooral. Zit zoveel onbalans (nog meer dan onder Johnny) in het team en dat is toch echt Steijn en zijn team aan te rekenen. Dat is eigenlijk al zo sinds wedstrijd 1… Maar goed, meer dan dat hadden we van een trainer die getypeerd wordt als een jongere versie van Dick Advocaat ook niet kunnen verwachten hoor.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 25 minuten geleden zei timpy00: En het aller belangrijkste wat Steijn vergeet, is dat er in al die wedstrijden nog geen enkele lijn in het spel te zien is. Ik zou bijvoorbeeld niet kunnen benoemen hoe Ajax nu druk wilt zetten. Ajax zette tegen Fortuna 0,0 druk (toen ik erop lette in ieder geval). Doe dat dan tenminste, dan spat de energie er al wat meer vanaf. Was vandaag weer energieloos en heel laag tempo vanuit achteren. Hop tempo omhoog, druk zetten en wat plezier uitstralen. Het is echt op alle vlakken waardeloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 35 minuten geleden zei timpy00: En het aller belangrijkste wat Steijn vergeet, is dat er in al die wedstrijden nog geen enkele lijn in het spel te zien is. Ik zou bijvoorbeeld niet kunnen benoemen hoe Ajax nu druk wilt zetten. Dit inderdaad. Krijg een beetje Heitinga vibes. Leuke praatjes en goed beginnen door simpele basisdingen goed te doen, maar het uiteindelijk eigenlijk toch niet echt weten. Het voor de bus gooien van Mislintat in die persco kan ook echt niet. Ze lopen al weken te verkondigen dat ze alles samen doen, en dan zijn het nu ineens ‘de aankopen van Mislintat’. Hoe moeilijk kan het zijn om er enige lijn in te krijgen, zeker als je het vergelijkt met een Bosz, Slot en Ten Hag. Dat ligt echt niet aan het spelersmateriaal. Toegegeven, vandaag een aantal nieuwe namen. Maar hij kiest daarvoor, en met de rest van de selectie is er ook niet echt een logische lijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Gewoon een hele matige trainer. 0,0 visie. Die haalt de kerst niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Voordeel: Erwin van de Looij heeft nog geen nieuwe club. Kunnen we met een gerust hart Steijn eruit gooien volgende maand ✌🏼 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 23 minuten geleden zei Rogier.: Dit inderdaad. Krijg een beetje Heitinga vibes. Leuke praatjes en goed beginnen door simpele basisdingen goed te doen, maar het uiteindelijk eigenlijk toch niet echt weten. Het voor de bus gooien van Mislintat in die persco kan ook echt niet. Ze lopen al weken te verkondigen dat ze alles samen doen, en dan zijn het nu ineens ‘de aankopen van Mislintat’. Hoe moeilijk kan het zijn om er enige lijn in te krijgen, zeker als je het vergelijkt met een Bosz, Slot en Ten Hag. Dat ligt echt niet aan het spelersmateriaal. Toegegeven, vandaag een aantal nieuwe namen. Maar hij kiest daarvoor, en met de rest van de selectie is er ook niet echt een logische lijn. Dit vooral ja. Leuk hoor dat je aangeeft dat je eigen aangehaalde spelers niet gehaald zijn, maar als dat dan blijkbaar Nick Olij, Sepp vd Berg en almada zijn, dan vind ik dat je eigen punt direct weer teniet doen. Want die eerste twee is het net zo goed afwachten of die überhaupt het niveau aan kunnen en Almada is onhaalbaar, zonder je financiële huishouding helemaal in de soep te gooien. En wat ook niet voor Steijn spreekt, is dat er 0,0 lijn in zit. Leuk en aardig dat je met 4/5 spelers begint die er net zijn, maar die zitten allemaal op voetballen toch? De topscoorder van de Ligue 2 waar niet misselijke clubs achteraan zaten, de topscoorder van de Championship. Die kunnen voetballen. Dan mag je je het jezelf aan rekenen dat het totaal nergens op lijkt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 11 minuten geleden zei Elsjorro1990: En wat ook niet voor Steijn spreekt, is dat er 0,0 lijn in zit. Leuk en aardig dat je met 4/5 spelers begint die er net zijn, maar die zitten allemaal op voetballen toch? De topscoorder van de Ligue 2 waar niet misselijke clubs achteraan zaten, de topscoorder van de Championship. Die kunnen voetballen. Dan mag je je het jezelf aan rekenen dat het totaal nergens op lijkt. Niet helemaal mee eens. Ik weet niet of je je het Feyenoord van vorig jaar kan herinneren, maar dat was de eerste drie maanden púre bagger. Zelfs hele goede spelers hebben soms gewoon tijd nodig om met elkaar te klikken, en al helemaal als die niet met het idee van een bepaalde speelstijl zijn gehaald. Wat dat betreft kan ik me Steijn wel voorstellen. Hij heeft een bepaalde speelstijl die hij goed onder de knie heeft. En ja, er zijn twee kanttekeningen te plaatsen; je kan twijfelen of dat de speelstijl is die je bij een topclub moet hebben en je moet dit soort dingen niet op een persco roepen. Maar voor punt 1 is het niet zijn probleem dat ze hem hebben aangenomen. Als je een bepaalde speelstijl hebt, daar spelers voor nodig hebt, en je TD iets heel anders gaat doen, dan is het niet fair dat alle verwijten naar jou gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kelvin Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Op 10-1-2023 om 10:15 zei Kelvin: Ff statistiekje van hoop voor jullie. Van de laatste vier trainers die door Ajax zijn ontslagen waren er drie na een wedstrijd tegen Twente (Adriaanse, Keizer, Wouters). Zelf opgestapte trainers als de Boer, van Basten niet meegerekend. Waterloo Van de laatste zes trainers die door Ajax aan de kant zijn gezet, waren er vier na een wedstrijd tegen Twente (Adriaanse, Keizer, Wouters, Heitinga). #angstgegner Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 (bewerkt) Steijn: Ik kan prima leven met de aankoop Sutalo We moeten zien of ze de kwaliteiten hebben die Sven ze toedicht Ik heb wensen neergelegd, maar Sven heeft andere keuzes gemaakt Ik hoop dat de spelers goed genoeg zijn om de puzzelstukjes in elkaar te laten vallen en dat ze kunnen brengen wat Sven van ze verwacht Dit kan echt niet hoor 3 september 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
himan Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Ik vind eigenlijk vooral dat er bij Ajax op dit moment geen 'oude' leiders in het veld staat. En alle opties daarvoor ook gewoon verkocht of zelfs weggestuurd zijn. Bergwijn? Nee, Berghuis? Ook niet dat type. van den Boomen, zit er te kort. De enige die dat had, was Klaassen (en Tadic), ik weet dat die hier gehaat wordt, maar tegen Fortuna kan je die echt wel opstellen en tegen Ludogorets ook. Het is nu een strijd geworden wie de leider wordt. Hopelijk wordt Sutalo dat met van de Boomen of iemand van wie we het nog niet verwachten. Maar ik zie het nog niet. Dat kan natuurlijk het komende half jaar allemaal bij elkaar kan komen, maar dat is afwachten en waarschijnlijk nog wel een paar wedstrijden door de zure appel heen bijten. Daarnaast is Steijn natuurlijk ook nieuw en ook nieuw op dit niveau, wat het ook een beetje chaotisch kan maken. Nu moet het talent van die man naar boven komen en ook dat is simpelweg afwachten. Ik vind het wel mooi eigenlijk die eerlijkheid van Steijn tegenover Mislintat en zijn spelers. Maar goed dat zal wel aan mij liggen, alsof hij het nooit goed kan doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 3 september 2023 Share Geplaatst 3 september 2023 Of, of, of, Ajax had Noa Lang, Dest, Schouten en Bosz moeten aantrekken en je had nu al minder problemen gehad en was de persoonlijkheid van Noa Lang mogelijk je grootste probleem. Noa Lang 12M en Forbs 14M Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 4 september 2023 Share Geplaatst 4 september 2023 Het lichte optimisme in dit topic is na een kut pot in Sittard alweer volledig omgeslagen zo te lezen. Vind het zelf opmerkelijk dat vooral Steijn nu de gebeten hond is en Mislintant nog steeds zo veel vertrouwen geniet. Omdat hij een paar leuke interviewtjes heeft gegeven? Dat kan hij inderdaad wel leuk, maar zijn primaire job is goede spelers halen voor zijn (zelf aangestelde) hoofdtrainer. Als je Mislintat het voordeel van de twijfel geeft moet je dat Steijn ook geven. Ook al is er nu nog geen lijn in het spel te vinden ondanks de 10 nieuwe spelers die gister speelde. Persco is inderdaad ongelukkig, maar ik begrijp best dat je je onvrede uit op de gang van zaken. Nu wel weer even bek houden en aan het werk met de nieuwe spelers. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten