cimbomcu Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Tahirovic, Mannsverk en Vos voor 6. Branco, Klaassen, Taylor, Berghuis en 1 van de aanvallende boys voor op de overige middenveld posities. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Beetje afhankelijk van hoe je je middenveld neerzet, kan Manssverk ook prima als 8 uit de voeten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Tahirovic, MannsverK naast elkaar kan ook Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 2 minuten geleden zei cimbomcu: Tahirovic, Mannsverk en Vos voor 6. Branco, Klaassen, Taylor, Berghuis en 1 van de aanvallende boys voor op de overige middenveld posities. Hopelijk zo nu en dan ook wat minuutjes voor Misehouy. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Zojuist zei Thierryvane: Hopelijk zo nu en dan ook wat minuutjes voor Misehouy. Denk wel dat dat iets is voor bekerwedstrijden en pas later in het seizoen. Maar deel je mening wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Eventjes lekker genieten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 (bewerkt) 8 uur geleden zei Geppiej: Type Tadic met het scorend vermogen.... Allemachtig. Het wordt nu wel echt vermoeiend Chiemel. Maar het blijft een speler die het sterkst is op die positie toch? Zo lijkt het tenminste. En dat er te veel spelers voor de linkerflank zijn en eigenlijk nauwelijks voor de (pure) rechterflank is ook wel een feit. Kan zelfs zeggen dat we helemaal geen fatsoenlijke rechtsbuiten hebben op het moment. Maar we geven het even 2 maanden 30 augustus 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 21 minuten geleden zei Chiemel: Maar het blijft een speler die het sterkst is op die positie toch? Zo lijkt het tenminste. Mikautadze is een jonge Benzema. Zou hem eerder als valse negen zien. Maar hij is multifunctioneel en duikt in allerlei ruimtes op. 21 minuten geleden zei Chiemel: En dat er te veel spelers voor de linkerflank zijn en eigenlijk nauwelijks voor de (pure) rechterflank is ook wel een feit. Kan zelfs zeggen dat we helemaal geen fatsoenlijke rechtsbuiten hebben op het moment. Op zich hebben we met deze Mikautadze en Berghuis 2 mannen die op rechtsbuiten aan de binnenkant kunnen spelen (Akpom durf ik daar niet toe te rekenen), complementerend aan Gaaei die eroverheen dendert. Daarnaast is Conceicao er ook nog, die juist breed kan houden als bijvoorbeeld Rensch speelt. Nog genoeg namen in principe, al blijft het twijfelachtig. Overigens gaat Conceicao nu misschien weg; in dat geval zou ik ook zeker voorstander zijn van nog een echte rechtsbuiten, maar dan had je wellicht een van de andere mannen voor op 9,5 niet hoeven halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 Nee en die van City had je sowieso niet moeten halen. hoop dat het bij Concecao slechts om huur gaat en niet verkoop Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 30 minuten geleden zei Rogier.: Mikautadze is een jonge Benzema. Zou hem eerder als valse negen zien. Maar hij is multifunctioneel en duikt in allerlei ruimtes op. Op zich hebben we met deze Mikautadze en Berghuis 2 mannen die op rechtsbuiten aan de binnenkant kunnen spelen (Akpom durf ik daar niet toe te rekenen), complementerend aan Gaaei die eroverheen dendert. Daarnaast is Conceicao er ook nog, die juist breed kan houden als bijvoorbeeld Rensch speelt. Nog genoeg namen in principe, al blijft het twijfelachtig. Overigens gaat Conceicao nu misschien weg; in dat geval zou ik ook zeker voorstander zijn van nog een echte rechtsbuiten, maar dan had je wellicht een van de andere mannen voor op 9,5 niet hoeven halen. Nouja, dat is dus precies mijn punt. Berghuis wordt het liefst gezien als nr 10/8, Conceicao zal nog wel weggaan en Mikautadze, Forbs, Bergwijn, Godts kunnen eventueel op rechts. Je zou kunnen zeggen dat ik ieder geval één het goed moet kunnen. Met Ziyech en Kudus in het verleden daar en als je die stijl een beetje wil behouden dan wil je er blijkbaar een linkspoot. Ik dat geval hou je alleen Forbs en Berghuis over. Maar qua kwaliteit lijkt Mikautadze het meest logisch zover ik er iets van heb gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 30 augustus 2023 Share Geplaatst 30 augustus 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Nouja, dat is dus precies mijn punt. Berghuis wordt het liefst gezien als nr 10/8, Conceicao zal nog wel weggaan en Mikautadze, Forbs, Bergwijn, Godts kunnen eventueel op rechts. Je zou kunnen zeggen dat ik ieder geval één het goed moet kunnen. Met Ziyech en Kudus in het verleden daar en als je die stijl een beetje wil behouden dan wil je er blijkbaar een linkspoot. Ik dat geval hou je alleen Forbs en Berghuis over. Maar qua kwaliteit lijkt Mikautadze het meest logisch zover ik er iets van heb gezien. Forbs kan niet op rechts Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 10 uur geleden zei putdus: Forbs kan niet op rechts Op basis van die 100 minuten dat je hem hebt zien spelen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 11 uur geleden zei Rogier.: Mikautadze is een jonge Benzema. Zou hem eerder als valse negen zien. Maar hij is multifunctioneel en duikt in allerlei ruimtes op. Op zich hebben we met deze Mikautadze en Berghuis 2 mannen die op rechtsbuiten aan de binnenkant kunnen spelen (Akpom durf ik daar niet toe te rekenen), complementerend aan Gaaei die eroverheen dendert. Daarnaast is Conceicao er ook nog, die juist breed kan houden als bijvoorbeeld Rensch speelt. Nog genoeg namen in principe, al blijft het twijfelachtig. Overigens gaat Conceicao nu misschien weg; in dat geval zou ik ook zeker voorstander zijn van nog een echte rechtsbuiten, maar dan had je wellicht een van de andere mannen voor op 9,5 niet hoeven halen. Ik las een vergelijking tussen Mikautadze en Suarez (het voetballende deel) en dat lijkt me wel een goede vergelijking obv wat ik gezien heb van hem. Suarez speelde bij Ajax ook een tijd vanop rechts, dus misschien kan Mikautadze het ook op die manier invullen. Als Gaaei er dan overheen gaat moet het middenveld wel goed in balans zijn, anders wordt het weer open huis op de counter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 7 minuten geleden zei FlyD: Ik las een vergelijking tussen Mikautadze en Suarez (het voetballende deel) en dat lijkt me wel een goede vergelijking obv wat ik gezien heb van hem. Suarez speelde bij Ajax ook een tijd vanop rechts, dus misschien kan Mikautadze het ook op die manier invullen. Als Gaaei er dan overheen gaat moet het middenveld wel goed in balans zijn, anders wordt het weer open huis op de counter. Heb daar wel vertrouwen in met mannen als Sutalo, Hato, Avila, Medic, Tahirovic en Mannsverk (dank voor de scouting @007mark). Maar zeker eens. Wordt simpelweg een heel interessant jaar, ongelofelijke metamorfose heeft Sven weten te realiseren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Ja heb er ook echt zin in, laat ze maar lekker lullen. Het is ook toch heerlijk om een paar spelers in huis te halen waarvan je moet afwachten of het wat is, op de beelden ziet het er prima uit in iedergeval. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Heb daar wel vertrouwen in met mannen als Sutalo, Hato, Avila, Medic, Tahirovic en Mannsverk (dank voor de scouting @007mark). Maar zeker eens. Wordt simpelweg een heel interessant jaar, ongelofelijke metamorfose heeft Sven weten te realiseren. Ik verwacht dat Sutalo - Hato - Avila in veel gevallen een soort drieman achterhoede vormen. Zoals ook in de tijd met Timber - Martinez - Blind als Mazraoui doorschoof. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 11 minuten geleden zei Rogier.: Heb daar wel vertrouwen in met mannen als Sutalo, Hato, Avila, Medic, Tahirovic en Mannsverk (dank voor de scouting @007mark). Maar zeker eens. Wordt simpelweg een heel interessant jaar, ongelofelijke metamorfose heeft Sven weten te realiseren. Ja Manssverk goeie aankoop. is dat al rond ook? Mikautadze zag ik ook wel een optie in voor Feyenoord ipv Ueda, maar niet tegen deze prijs. Wel heel interessante speler hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik verwacht dat Sutalo - Hato - Avila in veel gevallen een soort drieman achterhoede vormen. Zoals ook in de tijd met Timber - Martinez - Blind als Mazraoui doorschoof. Dit zie ik ook wel zitten met Gaaei op rechts. Mannsverk gaat volgens Noorse media 8,5 miljoen kosten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Zojuist zei Thierryvane: Dit zie ik ook wel zitten met Gaaei op rechts. Mannsverk gaat volgens Noorse media 8,5 miljoen kosten. Dit kan een heel interessant seizoen worden. Heel veel zin om te zien wat Steijn hier van kan maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 10 minuten geleden zei Thierryvane: Dit zie ik ook wel zitten met Gaaei op rechts. Mannsverk gaat volgens Noorse media 8,5 miljoen kosten. Willen jullie alsjeblieft van alle andere FM pareltjes afblijven??????? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 Iemand die onderstaand artikel volledig kan lezen? https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de-methode-mislintat-dit-is-waarom-ajax-ineens-spelers-haalt-die-op-het-tweede-niveau-actief-waren~af1f4467/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 17 uur geleden zei Thierryvane: Mannsverk is here we go! Morgen medische keuring. Ik lees dit vooral nog niet Thier. Maar werk dan ook niet bij de telegraaf, dus ga met je mee! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 2 minuten geleden zei Dansmeister: Ik lees dit vooral nog niet Thier. Maar werk dan ook niet bij de telegraaf, dus ga met je mee! CC: Bart Sanders Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Noordzijde Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 3 uur geleden zei Thierryvane: Iemand die onderstaand artikel volledig kan lezen? https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de-methode-mislintat-dit-is-waarom-ajax-ineens-spelers-haalt-die-op-het-tweede-niveau-actief-waren~af1f4467/ Edit neva: het delen van artikelen die afgeschermd zijn d.m.v. een betaald abonnement is niet toegestaan. Sivert Mannsverk gaat naar Ajax. Transfersom zes miljoen, plus bonussen. Zo meer op @VI_nl. Mannsverk is nu dus rond! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 31 augustus 2023 Share Geplaatst 31 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Iemand die onderstaand artikel volledig kan lezen? https://www.ad.nl/nederlands-voetbal/de-methode-mislintat-dit-is-waarom-ajax-ineens-spelers-haalt-die-op-het-tweede-niveau-actief-waren~af1f4467/ Leuk artikel! Hebben het getroffen met Sven, nu nog even afwachten of we het ook hebben getroffen met zijn aankopen. Word met name blij van de manier waarop hij de organisatie lijkt neer te zetten. De structuur van een club (zoals bij Brighton) kan zoveel verschil maken, hopelijk kan dat opgezet worden en staat er voor de komende jaren echt een basis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten