Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 13 uur geleden zei Hakai: Steijn zegt dat ze niet meer bezig zijn met Spertsyan. Dombo's zeg. Twijfel of dit 100% waar is. Volgens mij hopen ze nog altijd op hem. Weinig kunnen zien gisteren. Slecht bereik in de Sloveense bergen. Hoe deed Berghuis het op 10? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Excuses voor de dubbelpost. Maar mocht dit kloppen dan absoluut geen excuses: https://x.com/mikeverweij/status/1695017424297373919?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw Almada Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Twijfel of dit 100% waar is. Volgens mij hopen ze nog altijd op hem. Weinig kunnen zien gisteren. Slecht bereik in de Sloveense bergen. Hoe deed Berghuis het op 10? Berghuis was wisselend, wel erg actief aanwezig in het spel. Komt veel aan de bal in vergelijking tot Klaassen en Taylor op tien. Dus dat is een grote plus. Creert ook veel ruimtes voor andere spelers doordat hij best wel zwerft, waar Klaassen vaak in de centrale lijn van het veld blijft staan. Denk wel dat als Almada of Spertsyan zou komen we Berghuis met name aan de rechterkant gaan zien, zeker als die Gaaei zo'n aanvallende loper is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 4 minuten geleden zei timpy00: Creert ook veel ruimtes voor andere spelers doordat hij best wel zwerft, waar Klaassen vaak in de centrale lijn van het veld blijft staan. Vond het vooral een verademing ten opzichte van Klaassen en Taylor de afgelopen weken. Was erg bedrijvig en daardoor op momenten wellicht iets te overijverig wat resulteerde in slordige fouten die hij normaliter niet zou maken. Vond het wel fijn om hem daar te hebben, al was hij nog flink wisselvallig. Moet zeggen dat ik Taylor ook niet onverdienstelijk vond, al blijf ik bij hem het gedeelte zonder bal veel te matig vinden voor een 8 bij Ajax, zowel in aanvallend als defensief opzicht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 De mannen van VI melden het inmiddels ook. Lijkt dus serieus te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 30 minuten geleden zei Thierryvane: De mannen van VI melden het inmiddels ook. Lijkt dus serieus te zijn. Hele fijne speler om naar te kijken. Als die komt doe ik een klein dansje. Al hoop ik dat Kudus dan nog wel blijft of we ook nog een rechtsbuiten halen. Want Forbs was vooral gevaarlijk op links gisteren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: De mannen van VI melden het inmiddels ook. Lijkt dus serieus te zijn. Gaat menig FM hart sneller van kloppen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 55 minuten geleden zei ElMarcos: Hele fijne speler om naar te kijken. Als die komt doe ik een klein dansje. Al hoop ik dat Kudus dan nog wel blijft of we ook nog een rechtsbuiten halen. Want Forbs was vooral gevaarlijk op links gisteren. Berghuis rechtsbuiten denk ik dan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 39 minuten geleden zei timpy00: Berghuis rechtsbuiten denk ik dan. Ik opteer voor Godts vanaf rechts. Zal het vast niet alle wedstrijden laten zien, maar daarmee hebben we in potentie echt weer een pareltje in handen hoor. Forbs Brobbey Godts Almada Berghuis Tahirovic Avila. Hato. Sutalo. Rensch Gorter Snelheid, flair, individuele kwaliteit, brutaliteit, techniek, voetballend vermogen. En enorm veel potentie! En dan heb je op de bank nog Bergwijn, Akpom, van der Boomen, Medic, Gaaei. Kan een mooi seizoen worden! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 14 minuten geleden zei Geppiej: Ik opteer voor Godts vanaf rechts. Zal het vast niet alle wedstrijden laten zien, maar daarmee hebben we in potentie echt weer een pareltje in handen hoor. Forbs Brobbey Godts Almada Berghuis Tahirovic Avila. Hato. Sutalo. Rensch Gorter Snelheid, flair, individuele kwaliteit, brutaliteit, techniek, voetballend vermogen. En enorm veel potentie! En dan heb je op de bank nog Bergwijn, Akpom, van der Boomen, Medic, Gaaei. Kan een mooi seizoen worden! Je idee is niet zo slecht, maar filosoferen over opstellingen waarvan je weet dat het niet wordt heeft niet veel nut toch? Gezien Bergwijn altijd gaat spelen als aanvoerder. Godts niet de voorkeur gaat krijgen boven Forbs of Berghuis (denk ik). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Geppiej Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 26 minuten geleden zei timpy00: Je idee is niet zo slecht, maar filosoferen over opstellingen waarvan je weet dat het niet wordt heeft niet veel nut toch? Oh ik dacht dat dit juist het podium was om dat wel te doen? Dit is toch ook een voetbalforum of zit ik verkeerd? Geintje, ik snap wat je bedoelt, maar wellicht leest Maurice mee, je weet het niet. 26 minuten geleden zei timpy00: Gezien Bergwijn altijd gaat spelen als aanvoerder Godts niet de voorkeur gaat krijgen boven Forbs of Berghuis (denk ik). Als Bergwijn blijft voetballen als de laatste wedstrijden, mag ik toch aannemen dat daar consequenties aangehangen worden. Ongeacht aanvoerderschap. En dan hou je een plekje vrij op rechts omdat Berghuis speelt op 8 en Forbs op 11. Dan krijgen ze ook niet de voorkeur boven Godts, maar spelen ze samen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 1 minuut geleden zei Geppiej: Oh ik dacht dat dit juist het podium was om dat wel te doen? Dit is toch ook een voetbalforum of zit ik verkeerd? Geintje, ik snap wat je bedoelt, maar wellicht leest Maurice mee, je weet het niet. Als Bergwijn blijft voetballen als de laatste wedstrijden, mag ik toch aannemen dat daar consequenties aangehangen worden. Ongeacht aanvoerderschap. En dan hou je een plekje vrij op rechts omdat Berghuis speelt op 8 en Forbs op 11. Dan krijgen ze ook niet de voorkeur boven Godts, maar spelen ze samen. Ja ik snap wel wat je bedoeld maar denk dat Steijn en op basis van aanvoerderschap enzo het meer gaat doen vanuit: Bergwijn/Forbs/Godts - Brobbey/Akpom - Berghuis/Forbs/Godts aankoop/Berghuis/Klaassen Taylor/vd Boomen - Tahirovic/Vos Avila/Wijndal/ASE - Hato/Kaplan - Sutalo/Medic - Rensch/Gaeei Gorter/Ramaj Mar ben benieuwd. Avila en Sutalo kunnen we zo invullen waar die komen te staan denk ik. Akpom, Berghuis, en de aankoop die waarschijnlijk komt ben ik benieuwd na hoe dat er uit gaat zien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 Wanneer zou Fitz-Jim eens een kans krijgen? Zou die heel graag eens willen zien op het middenveld. Talent te over. Goed nieuws overigens van Almada. Niet eens zozeer de speler (ook natuurlijk, gruwelijke versterking zou hij zijn), maar vooral het type. Creatieve, balvaardige nummer 10. Ünüvar kan het over 1/2 jaar overnemen, en daarna staat Misehouy al klaar. Als die laatste Ünüvar onderweg niet al inhaalt. Fan van Sven the Man Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 6 uur geleden zei Geppiej: Als Bergwijn blijft voetballen als de laatste wedstrijden, mag ik toch aannemen dat daar consequenties aangehangen worden. Ongeacht aanvoerderschap. Gewoon prima aan het seizoen begonnen, maar oké. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 25 augustus 2023 Share Geplaatst 25 augustus 2023 2 uur geleden zei Rogier.: Wanneer zou Fitz-Jim eens een kans krijgen? Zou die heel graag eens willen zien op het middenveld. Talent te over. Goed nieuws overigens van Almada. Niet eens zozeer de speler (ook natuurlijk, gruwelijke versterking zou hij zijn), maar vooral het type. Creatieve, balvaardige nummer 10. Ünüvar kan het over 1/2 jaar overnemen, en daarna staat Misehouy al klaar. Als die laatste Ünüvar onderweg niet al inhaalt. Fan van Sven the Man Die vertrekt nu waarschijnlijk naar Excelsior. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 8 uur geleden zei La Pulga: Die vertrekt nu waarschijnlijk naar Excelsior. Jammer dat het kunstgras is, maar zou voor zijn ontwikkeling goed zijn. Gegeven de uitspraken van Mislintat over het middenveld en de wens om een nr. 10 aan te trekken zien ze het ook als volgt: 6: Tahirovic, …, (Vos) 8: Van den Boomen, Vos, (Taylor) 10: …, Taylor, (Berghuis) Met Berghuis op rechtsbuiten, en wellicht de volgorde anders (maar lijkt me dat als je focust op plekken dit er ongeveer uitkomt). Hoop eigenlijk dat ze Vos en Fitz-Jim gewoon een kans geven, net als Frenkie. Echte toptalenten die er gewoon klaar voor zijn. Of Vos en Fitz-Jim samen als 6 en 8 kunnen functioneren, durf ik niet te zeggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 1 uur geleden zei Rogier.: Jammer dat het kunstgras is, maar zou voor zijn ontwikkeling goed zijn. Gegeven de uitspraken van Mislintat over het middenveld en de wens om een nr. 10 aan te trekken zien ze het ook als volgt: 6: Tahirovic, …, (Vos) 8: Van den Boomen, Vos, (Taylor) 10: …, Taylor, (Berghuis) Met Berghuis op rechtsbuiten, en wellicht de volgorde anders (maar lijkt me dat als je focust op plekken dit er ongeveer uitkomt). Hoop eigenlijk dat ze Vos en Fitz-Jim gewoon een kans geven, net als Frenkie. Echte toptalenten die er gewoon klaar voor zijn. Of Vos en Fitz-Jim samen als 6 en 8 kunnen functioneren, durf ik niet te zeggen. Ik denk dat Fitz-Jim het niet red. Net niet speler imo. Excelsior zou niet slecht zijn, kunnen we gelijk beter zien hoe hij het in de eredivisie doet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 26 augustus 2023 Share Geplaatst 26 augustus 2023 Wil best geloven dat Almada waanzinnig is, maar wel heel ander type dan Kudus en ik vind vooral dat we iets nodig hebben op rechtsbuiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Forbes beter niet kunnen kopen. Je hebt bergwijn en godts En het is geen rechtsbuiten. denk dat almada te duur is. Gisteren was die weer gruwelijk goed en man van de wedstrijd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Stel Almada komt wel. Post je dan een keer positief? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 We hebben nu wel redelijk veel recht om met name negatief te posten vind ik anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Op 26-8-2023 om 10:15 zei timpy00: Ik denk dat Fitz-Jim het niet red. Net niet speler imo. Excelsior zou niet slecht zijn, kunnen we gelijk beter zien hoe hij het in de eredivisie doet. Ik keek wel eens wedstrijden van Jong Ajax en daarin viel hij echt op. Hij bepaalt het spel, positioneel sterk, en speelt fel. Hij heeft wel weinig G+A en fysiek is hij matig, maar hij wordt wel steeds breder. Ook is hij pas echt net 20 en als je dan al niet zo'n fysieke speler bent dan kan het wat langer duren voordat je het lichaam van een profvoetballer hebt. Oftewel, ik zie best veel potentie in hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 Waarom zijn jullie zo lovend over Godts? Is trouwens toch ook echt een linksbuiten @putdus? Ik denk zeker dat hij er gaat komen, maar ik zag hem afgelopen seizoen een aantal keer op De Toekomst spelen. Stond toen ook regelmatig op CM. Maar als buitenspeler leek hij mij tactisch volgens nog niet goed genoeg. Vergat (?) regelmatig met z'n man mee te lopen, zeker tegen Jong PSV was dat dramatisch. Daarnaast was hij ook vrij statisch, hield het veld wel breed, maar verder zonder bal niet heel spannend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) 2 uur geleden zei Chiemel: We hebben nu wel redelijk veel recht om met name negatief te posten vind ik anders. Dat ben ik echt volledig met je oneens. Het is overduidelijk dat er nog een kwaliteitsinjectie komt als Kudus vertrekt. Wat zijn dan volgens jou redenen om met name negatief te posten? @Lenstra aan de bal is ‘ie wel echt heel goed, zonder bal vind ik dat wel lastig oordelen, nog te weinig voor gezien. Zeker een linksbuiten, al heeft hij ook wat potjes op rechtsbuiten gespeeld. Ben daarom wel benieuwd hoe Sven het voor zich ziet de komende jaren, met Bergwijn, Forbs, Godts en VAD op de linkerflank. Misschien vertrekt Bergwijn inderdaad wel en is Forbs toch ook gehaald voor rechts, maar dat is nog wel het enige wat ik raadselachtig vind. 27 augustus 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 augustus 2023 Share Geplaatst 27 augustus 2023 (bewerkt) Iemand die deze jongen kent? Aardig prijskaartje voor iemand die amper op het hoogste niveau heeft gespeeld. https://x.com/reonboeringa/status/1695784615519076642?s=46&t=QH6EhmR2vTnn5ElaGpLkLw 27 augustus 2023 bewerkt door Thierryvane Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten