Beppu Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 12 minuten geleden zei Hakai: Ik vind dat juist prachtig Go Sven!! Als die aankopen goed blijken te zijn snap ik dat wel ja. Als het brandhout blijkt, ben je dat koppie met dat kapseltje erop snel zat hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 18 uur geleden zei Hwb: Bovendien was het verhaal dat Akpom vooral veel als diepe spits met beperkte aansluiting heeft gespeeld, terwijl daar zijn kracht niet ligt. Vorig seizoen kreeg hij een andere rol, waarbij hij meer in het spel betrokken was. Zo kijkt Akpom er iig zelf tegenaan. Dat zou betekenen dat hij bij Ajax ook best als spits zou kunnen fungeren. Nee juist niet als spits. Maar als nummer 10. 10 uur geleden zei La Pulga: Vind wel dat het bod op Kudus een beetje te goed is om af te wijzen, nog maar een twee jaar contract ook. Vind ik ook. speelt ook heel erg voor zichzelf. Veel kwade blikken naar hem afgelopen wedstrijd. daarbij zijn blessure gevoeligheid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Zou ook overwegen voor mezelf te spelen met Rensch achter me en Brobbey die je voorzetten verneukt. En dat voor zichzelf gaan valt ook wel enigszins mee. Met die typische actie tegen Excelsior probeerde hij hem trouwens ook nog af te leggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 Van mij die ook weg. Bijzondere voetballer hoor maar speelt vooral voor team Kudus zowel met als zonder bal. Mist bij mij daardoor ook enorm de gunfactor en vind hem weinig sympathiek overkomen. De rechterkant bij Ajax is bovendien een zwakte en daar is Kudus mede schuldig aan. De vraag is alleen. Wat haal je ervoor terug met slechts anderhalve week te gaan… Die Avila daarentegen. Daar kan ik wel wat mee. Wandelende kleurplaat die jongen, Prison Break is er niets bij. Past ergens totaal niet bij Ajax (vind ik), maar houd er wel van zo’n Argentijns scheermes 🪒 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 augustus 2023 Share Geplaatst 22 augustus 2023 2 uur geleden zei La Pulga: Vind wel dat het bod op Kudus een beetje te goed is om af te wijzen, nog maar een twee jaar contract ook. Eens, maar tegelijkertijd is de vraagprijs voor Kudus heel duidelijk voor alle partijen, zelfs de media. Als je daar nu aan toegeeft, ben je al je geloofwaardigheid kwijt. Die 45 miljoen moet op tafel komen, anders gaat ‘ie niet weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 6 uur geleden zei cimbomcu: Wat vinden de Belgen van hem? Ben wel benieuwd. @Michiel RAFC @FlyD Heb het hier al eerder aangehaald, maar Avila is voor mij een linksachter die heel hard is in duels. Speelt altijd op het randje, maar heeft daarnaast ook de (irritante) maniertjes die bv Anthony had. Zag hem vrijdag nog spelen en daar had ik het idee dat hij zichzelf uit de wedstrijd haalde doordat hij met die randzaken bezig was (net als de wedstrijd vorig jaar trouwens). Verder fysiek een sterke, vrij snelle speler die ook best goed is in de lucht. Kan een goede crosspass trappen, maar onder druk moet ik het nog maar zien. Gezien de vorm/kwaliteiten van de andere linksachters waarschijnlijk een kleine verbetering, maar voor mij geen transfer waar ik direct blij van wordt. Hopelijk kan hij me verrassen en wat extra stappen zetten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Hopelijk is iedereen snel speelgerechtigd… Citaat Spelerslijst Ajax voor uitduel met Ludogorets: GK: Gorter, Ramaj, Setford VER: Sánchez, Rensch, Gaaei, Medic, Aertssen, Hato, Wijndal, Salah-Eddine. MID: Tahirovic, vdBoomen, Vos, Taylor, Klaassen, Berghuis, Hlynsson. AAN: Forbs, Kudus, Brobbey, Rasmussen, Bergwijn, Godts. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Zou fijn zijn als Steijn nu eens probeert met Tahirovic - vd Bomen - Berghuis op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 14 uur geleden zei rich ruzzian: Las dat de zaakwaarneemster van Kudus lastig schijnt te doen. Even off topic, maar zag net een foto van haar: lekker wijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 19 minuten geleden zei Lazy: Zou fijn zijn als Steijn nu eens probeert met Tahirovic - vd Bomen - Berghuis op het middenveld. Komt over alsof je dat lang vind duren, maar hij had de kans nog niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 2 uur geleden zei Keeza: Even off topic, maar zag net een foto van haar: lekker wijf. Fijn dat je die even deelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 (bewerkt) Marcie heeft wat te verbergen denk ik. 23 augustus 2023 bewerkt door Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Vrouw van Icardi boven haar hoor Kez. @Keeza Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 5 uur geleden zei timpy00: Komt over alsof je dat lang vind duren, maar hij had de kans nog niet. Weet ik. Neemt niet weg dat ik het fijn zou vinden als hij het tegen Ludogorets zo neerzet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 5 minuten geleden zei Lazy: Weet ik. Neemt niet weg dat ik het fijn zou vinden als hij het tegen Ludogorets zo neerzet. Ja zou ik ook vinden. Ben ook benieuwd naar Gaeei of hoe ik her schrijf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Kudus is weg wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Zaakwaarneemster van Kudus lijkt Ajax ook te verlaten, zonde dat we daar niet zolang van hebben genoten. 44 miljoen + 10% doorverkoop is wel prima. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Exht prima, wat een geld Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 Hopelijk speelt hij morgen nog wel mee, risico op een blessure dan maar op de koop toe nemen. Echt belangrijk die voorronde door te komen. Verder prima deal, niet realistisch om meer te krijgen voor een speler die toch nog een factor van onzekerheid meebrengt. Bedrag ligt wellicht ook nog wat hoger na eerdere verhalen over wat zou zijn afgewezen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 47 minuten geleden zei putdus: Kudus is weg wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald Bedrijfstechnisch kun je dat onmogelijk een blunder noemen, ondanks dat ik het graag had gezien. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 23 augustus 2023 Share Geplaatst 23 augustus 2023 5 uur geleden zei timpy00: Ja zou ik ook vinden. Ben ook benieuwd naar Gaeei of hoe ik her schrijf. Voelde me ook beetje dyslectisch door die naam maar door een spatie in te beelden tussen Gaa en ei is het makkelijk te onthouden. 2 uur geleden zei putdus: Kudus is weg wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald Moet je niet willen, heeft hoog salaris, vreemd gedrag en veel blessures. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 12 uur geleden zei putdus: Kudus is weg wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald Ziyech is - helaas - nooit realistisch geweest. Verdient nu bij Gala 4.2 miljoen bruto en volgens mij (correct me if i'm wrong @cimbomcu ) is het belastingstelsel in Turkije een stuk aangenamer dan de Nederlandse. Had je dat salaris netto willen matchen had je hem de hoofdprijs moeten geven. Los vanwege het feit dat Ajax het salarishuis juist aan het downsizen is, is voor iemand die in 3 seizoenen Chelsea eigenlijk amper aan bod is gekomen en veelal kleine blessures heeft gehad veel te veel van het goede. Over Ludogorets > Vermoedelijke opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirovic, Berghuis; Kudus, Brobbey, Bergwijn. Hopping on the Steijntrein! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Petterson Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Wijndal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 4 uur geleden zei Petterson: Wijndal Jij iets gezien wat wij allemaal missen? Ik stoor me vreselijk aan zijn houding, inzet en spel. 4 uur geleden zei Lazy: Vermoedelijke opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirovic, Berghuis; Kudus, Brobbey, Bergwijn. Lijkt mij een prima opstelling. Achterin blijft het kwetsbaar, wat niet lekker is met snelle vleugelspelers. Verder de meeste logische keuzes voor nu. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 augustus 2023 Share Geplaatst 24 augustus 2023 Zat trouwens even naar het speelschema van Ajax te kijken. Komend weekend spelen ze niet om extra fit te zijn voor de return. Daarna uit Fortuna en dan 2 weken interland voetbal. Direct daarop dan Twente uit, Europees duel en dan Feyenoord thuis... Lekker hoor zo na een interland periode direct 3 belangrijke wedstrijden zo kort achter elkaar. Voordeel: eind september is er direct een hoop duidelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten