Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

18 uur geleden zei Hwb:

Bovendien was het verhaal dat Akpom vooral veel als diepe spits met beperkte aansluiting heeft gespeeld, terwijl daar zijn kracht niet ligt. Vorig seizoen kreeg hij een andere rol, waarbij hij meer in het spel betrokken was. Zo kijkt Akpom er iig zelf tegenaan. Dat zou betekenen dat hij bij Ajax ook best als spits zou kunnen fungeren.

Nee juist niet als spits.

Maar als nummer 10.

10 uur geleden zei La Pulga:

Vind wel dat het bod op Kudus een beetje te goed is om af te wijzen, nog maar een twee jaar contract ook.

Vind ik ook.

speelt ook heel erg voor zichzelf. 
Veel kwade blikken naar hem afgelopen wedstrijd.

daarbij zijn blessure gevoeligheid. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Van mij die ook weg. Bijzondere voetballer hoor maar speelt vooral voor team Kudus zowel met als zonder bal. Mist bij mij daardoor ook enorm de gunfactor en vind hem weinig sympathiek overkomen. 

De rechterkant bij Ajax is bovendien een zwakte en daar is Kudus mede schuldig aan. 

De vraag is alleen. Wat haal je ervoor terug met slechts anderhalve week te gaan… 

Die Avila daarentegen. Daar kan ik wel wat mee. Wandelende kleurplaat die jongen, Prison Break is er niets bij. Past ergens totaal niet bij Ajax (vind ik), maar houd er wel van zo’n Argentijns scheermes 🪒

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei La Pulga:

Vind wel dat het bod op Kudus een beetje te goed is om af te wijzen, nog maar een twee jaar contract ook.

Eens, maar tegelijkertijd is de vraagprijs voor Kudus heel duidelijk voor alle partijen, zelfs de media. Als je daar nu aan toegeeft, ben je al je geloofwaardigheid kwijt. Die 45 miljoen moet op tafel komen, anders gaat ‘ie niet weg. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 uur geleden zei cimbomcu:

Wat vinden de Belgen van hem? Ben wel benieuwd. @Michiel RAFC 

@FlyD

Heb het hier al eerder aangehaald, maar Avila is voor mij een linksachter die heel hard is in duels. Speelt altijd op het randje, maar heeft daarnaast ook de (irritante) maniertjes die bv Anthony had. Zag hem vrijdag nog spelen en daar had ik het idee dat hij zichzelf uit de wedstrijd haalde doordat hij met die randzaken bezig was (net als de wedstrijd vorig jaar trouwens). Verder fysiek een sterke, vrij snelle speler die ook best goed is in de lucht. Kan een goede crosspass trappen, maar onder druk moet ik het nog maar zien. Gezien de vorm/kwaliteiten van de andere linksachters waarschijnlijk een kleine verbetering, maar voor mij geen transfer waar ik direct blij van wordt. Hopelijk kan hij me verrassen en wat extra stappen zetten.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk is iedereen snel speelgerechtigd…

Citaat

Spelerslijst Ajax voor uitduel met Ludogorets:

GK: Gorter, Ramaj, Setford

VER: Sánchez, Rensch, Gaaei, Medic, Aertssen, Hato, Wijndal, Salah-Eddine.

MID: Tahirovic, vdBoomen, Vos, Taylor, Klaassen, Berghuis, Hlynsson.

AAN: Forbs, Kudus, Brobbey, Rasmussen, Bergwijn, Godts.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Hopelijk speelt hij morgen nog wel mee, risico op een blessure dan maar op de koop toe nemen. Echt belangrijk die voorronde door te komen. Verder prima deal, niet realistisch om meer te krijgen voor een speler die toch nog een factor van onzekerheid meebrengt. Bedrag ligt wellicht ook nog wat hoger na eerdere verhalen over wat zou zijn afgewezen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei timpy00:

Ja zou ik ook vinden.

Ben ook benieuwd naar Gaeei of hoe ik her schrijf.

Voelde me ook beetje dyslectisch door die naam maar door een spatie in te beelden tussen Gaa en ei is het makkelijk te onthouden. 

2 uur geleden zei putdus:

Kudus is weg

wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald

Moet je niet willen, heeft hoog salaris, vreemd gedrag en veel blessures. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

12 uur geleden zei putdus:

Kudus is weg

wat een blunder om Ziyech niet te hebben gehaald

Ziyech is - helaas - nooit realistisch geweest. Verdient nu bij Gala 4.2 miljoen bruto en volgens mij (correct me if i'm wrong @cimbomcu ) is het belastingstelsel in Turkije een stuk aangenamer dan de Nederlandse. Had je dat salaris netto willen matchen had je hem de hoofdprijs moeten geven. Los vanwege het feit dat Ajax het salarishuis juist aan het downsizen is, is voor iemand die in 3 seizoenen Chelsea eigenlijk amper aan bod is gekomen en veelal kleine blessures heeft gehad veel te veel van het goede.

Over Ludogorets > 

Vermoedelijke opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirovic, Berghuis; Kudus, Brobbey, Bergwijn.

Hopping on the Steijntrein!

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Petterson:

Wijndal 

Jij iets gezien wat wij allemaal missen? :classic_ninja:

Ik stoor me vreselijk aan zijn houding, inzet en spel. 

4 uur geleden zei Lazy:

Vermoedelijke opstelling Ajax: Gorter; Rensch, Medic, Hato, Wijndal; Van den Boomen, Tahirovic, Berghuis; Kudus, Brobbey, Bergwijn.

Lijkt mij een prima opstelling. Achterin blijft het kwetsbaar, wat niet lekker is met snelle vleugelspelers. Verder de meeste logische keuzes voor nu. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat trouwens even naar het speelschema van Ajax te kijken. Komend weekend spelen ze niet om extra fit te zijn voor de return. Daarna uit Fortuna en dan 2 weken interland voetbal. Direct daarop dan Twente uit, Europees duel en dan Feyenoord thuis... Lekker hoor zo na een interland periode direct 3 belangrijke wedstrijden zo kort achter elkaar.

Voordeel: eind september is er direct een hoop duidelijk :P

Link naar opmerking
Deel via andere websites