ElMarcos Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 3 uur geleden zei La Pulga: Ik wil ook gewoon met een geruchtje komen. Daramy gaat trouwens voor 17 miljoen vertrekken naar Stade Reims, van dat geld kan je een aardig standbeeldje bouwen voor onze Sven. Die had ik eerder gelezen, maar is vooral aanvallend sterk. Is een omgeturnde buitenspeler als ik het een beetje gevolgd heb eerder deze zomer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Een van de berichten was ook dat ze echt ervaren spelers gingen halen. Vallen Sutalo, Ito en Akpom daaronder of zal hier iets anders spelen? Of zal dit de vijver van Ziyech, D. Sanchez, Bonucci, vd Beek zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 9 augustus 2023 Share Geplaatst 9 augustus 2023 Babel heeft trouwens een foto van hem en Berghuis gepost daarna 'Günaydin 👀 ⏳' (goedemorgen betekent dat maar gaat om emoji's) en daarna nóg een foto van hem en Berghuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 6 uur geleden zei Hakai: Babel heeft trouwens een foto van hem en Berghuis gepost daarna 'Günaydin 👀 ⏳' (goedemorgen betekent dat maar gaat om emoji's) en daarna nóg een foto van hem en Berghuis. Lijkt me apart. Berghuis heeft al meerdere malen aangegeven niet naar het buitenland te willen vertrekken i.v.m. familie. België reken ik niet mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Lijkt me apart. Berghuis heeft al meerdere malen aangegeven niet naar het buitenland te willen vertrekken i.v.m. familie. België reken ik niet mee. Misschien hebben ze wel gewoon een hele harde pokoe geschoten samen en komt die eerdaags uit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 1 minuut geleden zei Beppu: Misschien hebben ze wel gewoon een hele harde pokoe geschoten samen en komt die eerdaags uit 101 Berghuizzzzzzzzzzzzz Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 6 minuten geleden zei Thierryvane: 101 Berghuizzzzzzzzzzzzz Hij spreekt in ieder geval straat. Bergos ft. B tot de A tot de B-E-L. Sorry voor dit zijpadje, kom maar weer door met het overdreven gezeik en/of overdreven optimisme over het beleid en de club! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 9 uur geleden zei Chiemel: Vallen Sutalo, Ito en Akpom daaronder of zal hier iets anders spelen? Akpom is 27 jaar, dus die zou er onder kunnen vallen. Branco zit natuurlijk ook in die leeftijd. Als Satulo en Ito komen, dan vind ik Davinson Sanchez echt geen optie meer. Dan krijgen we een overkill achterin. Donny en Ziyech zijn op basis van het verleden mooie namen, maar weet niet of dit nu het moment is om een van beide terug te halen. Donny komt net terug van een zware blessure en speelde weinig de laatste jaren. Ziyech idem. Ik hoop dan toch op een konijn uit de hoge hoed qua ervaring. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 17 miljoen voor Akpom, laten we dan maar doorschakelen toch? Beetje veel voor een tweede spits. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 13 minuten geleden zei La Pulga: 17 miljoen voor Akpom, laten we dan maar doorschakelen toch? Beetje veel voor een tweede spits. Ja, dat klinkt meer als een prijs voor een eerste spits. Ik las dat Steijn ook een vervanger wilde voor Edson als hij gaat. Aangezien hij denkt dat Tahirovic niet volledig klaar is voor de rol van balansbewaker. Zou Pascal Struijk die rol kunnen invullen? Nederlander, 23 jaar, komt uit de Ajax jeugd en heeft ervaring opgedaan op die plek. PL ervaring ook. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 15 minuten geleden zei La Pulga: 17 miljoen voor Akpom, laten we dan maar doorschakelen toch? Beetje veel voor een tweede spits. Van 27 die maar 1 jaar echt op schot is geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 37 minuten geleden zei MetalMichael: Van 27 die maar 1 jaar echt op schot is geweest. Prima toch, laatbloeier. Voor de VI-Pro leden: https://www.vi.nl/pro/analyse/ajax-target-chuba-akpom-is-vooral-zonder-bal-sterk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Zojuist zei Thierryvane: Prima toch, laatbloeier. Ik vind je erg optimistisch. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 3 uur geleden zei ElMarcos: Akpom is 27 jaar, dus die zou er onder kunnen vallen. Branco zit natuurlijk ook in die leeftijd. Als Satulo en Ito komen, dan vind ik Davinson Sanchez echt geen optie meer. Dan krijgen we een overkill achterin. Donny en Ziyech zijn op basis van het verleden mooie namen, maar weet niet of dit nu het moment is om een van beide terug te halen. Donny komt net terug van een zware blessure en speelde weinig de laatste jaren. Ziyech idem. Ik hoop dan toch op een konijn uit de hoge hoed qua ervaring. Donny gaat toch naar Sociedad? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Ik las dat Steijn ook een vervanger wilde voor Edson als hij gaat. Aangezien hij denkt dat Tahirovic niet volledig klaar is voor de rol van balansbewaker. Zou Pascal Struijk die rol kunnen invullen? Nederlander, 23 jaar, komt uit de Ajax jeugd en heeft ervaring opgedaan op die plek. PL ervaring ook. Die is niet haalbaar denk ik. 2027 contract bij Leeds. Die willen op zijn minst het dubbele van zijn waarde hebben en die staat op 18 miljoen. Bovendien laatste keer dat hij op DM speelde was in 2021. Denk niet dat hij daar dan bij Ajax uit zal kunnen blinken. Anders gewoon gek doen en lijntje uitgooien naar > https://www.transfermarkt.nl/tiemoue-bakayoko/profil/spieler/182618 of > https://www.transfermarkt.nl/luis-chavez/profil/spieler/331059 Beide transfervrij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Die Chavez heeft zijn contract afgekocht om naar Rusland te verkassen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Die Chavez heeft zijn contract afgekocht om naar Rusland te verkassen. Is daarnaast volgens mij ook echt zo sloom als dikke stront door een trechter. Zet dat naast Branco en je wordt volledig overlopen op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Bakayoko lijkt me iemand die te veel salaris vraagt voor wat hij werkelijk kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Machtig mooi. Bedankt Edson! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 (bewerkt) Gelijk jammer dat ze het niet even 9 seconde langer laten duren Heb me volume nu zelfs op 4 staan. Oef wel erg mooi filmpje hoor, de grinta gaan we missen maar aan de bal niet. Overigens ook Daramy rond vandaag, 17 miljoentjes. Dat had ik echt nooit verwacht 10 augustus 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 12 minuten geleden zei La Pulga: Overigens ook Daramy rond vandaag, 17 miljoentjes. Dat had ik echt nooit verwacht Echt een standbeeld voor Sven als de inkt op het papier droog is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 2 uur geleden zei La Pulga: 17 miljoen voor Akpom, laten we dan maar doorschakelen toch? Beetje veel voor een tweede spits. Ik hoop dat Ajax eens bekijkt of Jutgla een optie is om te halen. Bij Club Brugge hebben ze teveel spitsen en hij kreeg niet altijd het vertrouwen, maar heeft volgens mij wel de kwaliteiten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Prachtige afscheidsvideo voor alvarez. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 Ga Edson missen. Een van de meest atypische Ajax-voetballers van de afgelopen jaren, maar hij heeft toch wel heel veel betekend voor de club. Zal die kopbal in de CL-voorronde bij een van zijn eerste wedstrijden ook niet gauw vergeten, droomstart. Hopelijk komen we West Ham nog ergens tegen dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 10 augustus 2023 Share Geplaatst 10 augustus 2023 (bewerkt) 6 uur geleden zei MetalMichael: Ik vind je erg optimistisch. Heb alle doelpunten van Akpom bekeken van vorig seizoen en vond het wel indrukwekkend. Allemaal echte spitsengoals, komt ook over als iemand die mentaal sterk is, iemand waarbij het kwartje is gevallen, die koelbloedig is, goed kan koppen en constant in beweging om zich goed te positioneren . Lijkt me dus een upgrade op Brobbey dit seizoen. Als je hem voor ongeveer 12,5 miljoen + wat bonussen kan krijgen dan geef je de selectie een fijne impuls. 10 augustus 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten