Thierryvane Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Trouwens, die Maatsen is toch ook niet heel bijzonder? Zag die op dat EK invallen, maar deed weinig goed. N=1, weet ik, maar toch. Die kan toch nooit veel beter zijn dan Wijndal (in normale doen). Jawel man, Maatsen is echt véél beter dan Wijndal/ASE. Draait een zieke voorbereiding bij Chelsea. Vorig jaar één van de betere bij Burnley onder Kompany. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Eindelijk een stel mooie berichten vanavond. Zielsblij mee om eerlijk te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Zojuist zei Rogier.: Lijkt me dat hier over nagedacht is, anders doe je dit inderdaad niet. Zou je daar dus niet al te veel zorgen over maken Jeugdvoetbal is nu eenmaal heel anders dan de senioren. Met bergwijn Tadic in me gedachte ben over het deel hopelijk is hier over nagedacht niet zo zeker. Maar laten we het hopen hoofdscout Ajax heeft volgens mij 6 jaar bij City gezeten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Ben overigens nog wel echt benieuwd naar Borges in de kleine ruimte, je ziet toch veel acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Hopen dat hij zich richting een Dembele-achtige waarde ontwikkelt. Bassey-scenario is natuurlijk altijd mogelijk, met het grote verschil dat deze man vanuit de scouting komt (De Lang, Mislintat zelf) i.t.t. via zaakwaarnemers. Verder wel mooi dat alle media ineens nu allerlei dingen moeten schrijven omdat er beweging is die ze niet hadden zien aankomen. Vertrek Klaassen zou ik wel toejuichen overigens, vertrek Berghuis niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 Ga dit morgen pas kijken, maar wat heb ik hier een zin in! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 minuten geleden zei putdus: Met bergwijn Tadic in me gedachte ben over het deel hopelijk is hier over nagedacht niet zo zeker. Maar laten we het hopen hoofdscout Ajax heeft volgens mij 6 jaar bij City gezeten Maar dit was natuurlijk het werk van Overmars, met Van der Sar die dit vervolgens erdoorheen heeft gedrukt. Zit nu een volledige andere technische leiding, dus die geschiedenis speelt hier niet denk ik. En inderdaad, Kelvin de Lang moet weten wat deze man kan, dus alle vertrouwen dat hier over is nagedacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 5 minuten geleden zei La Pulga: Ga dit morgen pas kijken, maar wat heb ik hier een zin in! Zeker de moeite waard. Als je alle namen hoort tegen wie ze moesten spelen verlang je weer terug naar al die legendes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 1 augustus 2023 Share Geplaatst 1 augustus 2023 34 minuten geleden zei sennid: Zeker de moeite waard. Als je alle namen hoort tegen wie ze moesten spelen verlang je weer terug naar al die legendes. En legendarische dubbele groepsronde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Ben overigens nog wel echt benieuwd naar Borges in de kleine ruimte, je ziet toch veel acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Hopen dat hij zich richting een Dembele-achtige waarde ontwikkelt. Bassey-scenario is natuurlijk altijd mogelijk, met het grote verschil dat deze man vanuit de scouting komt (De Lang, Mislintat zelf) i.t.t. via zaakwaarnemers. Verder wel mooi dat alle media ineens nu allerlei dingen moeten schrijven omdat er beweging is die ze niet hadden zien aankomen. Vertrek Klaassen zou ik wel toejuichen overigens, vertrek Berghuis niet. Vrees dat wanneer Berghuis op de bank komt te zitten, hij snel weg is. Gaf in een interview met AT5 aan dat hij graag op 10 staat dit seizoen. Mocht Spertsyan komen dan zie ik het somber in voor hem. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 9 uur geleden zei Rogier.: Ben overigens nog wel echt benieuwd naar Borges in de kleine ruimte, je ziet toch veel acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Hopen dat hij zich richting een Dembele-achtige waarde ontwikkelt. Bassey-scenario is natuurlijk altijd mogelijk, met het grote verschil dat deze man vanuit de scouting komt (De Lang, Mislintat zelf) i.t.t. via zaakwaarnemers. Verder wel mooi dat alle media ineens nu allerlei dingen moeten schrijven omdat er beweging is die ze niet hadden zien aankomen. Vertrek Klaassen zou ik wel toejuichen overigens, vertrek Berghuis niet. En laten we wel zijn, alles wat we vorig jaar misten is juist acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Man wat spelen we al 2 jaar statisch bejaardenvoetbal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 5 minuten geleden zei cimbomcu: En laten we wel zijn, alles wat we vorig jaar misten is juist acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Man wat spelen we al 2 jaar statisch bejaardenvoetbal. Zeker. Maar het is natuurlijk wat anders als er 8 man rond de zestien-meter staan (wat in de Eredivisie veel gebeurt), dan dat er 4 man op 30 meter van de goal staat. Met Daramy, die ook diepte heeft, is dat eerste lastiger door de paard-gif die Thierry eerder al deelde. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 11 uur geleden zei Rogier.: En dan ook nog die keeper, nog steeds benieuwd of Gorter of Rulli vertrekt. Allermooiste: je hoorde hier geen fuck over van de media, echt héér-lijk. Falentijn Verwijfd in paniek nu. Die heeft heel de nacht liggen nadenken hoe hij dit zo negatief mogelijk kan gaan uitleggen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Nog meer goed nieuws! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Nog meer goed nieuws! Zou Svennetje een klein netwerkje hebben in Duitsland/Bundesliga? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Zo dan, we gaan ineens als de brandweer! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Zojuist zei Michaelinho*: Zou Svennetje een klein netwerkje hebben in Duitsland/Bundesliga? Sneltoets VfB Stuttgart op zijn Nokia 410. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Hato naar links dan? Of 16 miljoen voor een back-up? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Ik heb een 31 seizoenen lopende savegame lopen en de eerste seizoenen was dat met Almere City. Daar deze speler gekocht en ik was zeer tevreden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 14 minuten geleden zei Gert: Ik heb een 31 seizoenen lopende savegame lopen en de eerste seizoenen was dat met Almere City. Daar deze speler gekocht en ik was zeer tevreden. Dan moet het een goede aankoop zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Sanogo vibes bij die jongen van City. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 3 minuten geleden zei timpy00: Dan moet het een goede aankoop zijn. Ja jammer dat mijn game nu alleen uit regens bestaat. Anders had ik de savegame wel naar Sven kunnen sturen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Misschien is het halen van een goede LCV wel slimmer dan het halen van een onbetwiste linksback. Dan geef je ruimte aan Wijndal en Salah-Edinne om minuten te maken wanneer Hato ook je tweede keuze achter Ito is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Weet iemand hoelang zijn contract van Borges nog liep bij City? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Zojuist zei Lenstra: Misschien is het halen van een goede LCV wel slimmer dan het halen van een onbetwiste linksback. Dan geef je ruimte aan Wijndal en Salah-Edinne om minuten te maken wanneer Hato ook je tweede keuze achter Ito is. Hato linksback als Ito of een andere LCV komt. No way dat die jongen gaat banken dit seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 2 augustus 2023 Share Geplaatst 2 augustus 2023 Zojuist zei putdus: Weet iemand hoelang zijn contract van Borges nog liep bij City? 1 seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten