Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

5 minuten geleden zei Michaelinho*:

Trouwens, die Maatsen is toch ook niet heel bijzonder? Zag die op dat EK invallen, maar deed weinig goed. N=1, weet ik, maar toch. Die kan toch nooit veel beter zijn dan Wijndal (in normale doen).

Jawel man, Maatsen is echt véél beter dan Wijndal/ASE. Draait een zieke voorbereiding bij Chelsea. Vorig jaar één van de betere bij Burnley onder Kompany.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zojuist zei Rogier.:

Lijkt me dat hier over nagedacht is, anders doe je dit inderdaad niet. Zou je daar dus niet al te veel zorgen over maken ;) Jeugdvoetbal is nu eenmaal heel anders dan de senioren.

Met bergwijn Tadic in me gedachte ben over het deel hopelijk is hier over nagedacht niet zo zeker.

Maar laten we het hopen 

hoofdscout Ajax heeft volgens mij 6 jaar bij City gezeten 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ben overigens nog wel echt benieuwd naar Borges in de kleine ruimte, je ziet toch veel acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Hopen dat hij zich richting een Dembele-achtige waarde ontwikkelt. Bassey-scenario is natuurlijk altijd mogelijk, met het grote verschil dat deze man vanuit de scouting komt (De Lang, Mislintat zelf) i.t.t. via zaakwaarnemers.

Verder wel mooi dat alle media ineens nu allerlei dingen moeten schrijven omdat er beweging is die ze niet hadden zien aankomen. Vertrek Klaassen zou ik wel toejuichen overigens, vertrek Berghuis niet.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei putdus:

Met bergwijn Tadic in me gedachte ben over het deel hopelijk is hier over nagedacht niet zo zeker.

Maar laten we het hopen 

hoofdscout Ajax heeft volgens mij 6 jaar bij City gezeten 

Maar dit was natuurlijk het werk van Overmars, met Van der Sar die dit vervolgens erdoorheen heeft gedrukt. Zit nu een volledige andere technische leiding, dus die geschiedenis speelt hier niet denk ik. En inderdaad, Kelvin de Lang moet weten wat deze man kan, dus alle vertrouwen dat hier over is nagedacht.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rogier.:

Ben overigens nog wel echt benieuwd naar Borges in de kleine ruimte, je ziet toch veel acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Hopen dat hij zich richting een Dembele-achtige waarde ontwikkelt. Bassey-scenario is natuurlijk altijd mogelijk, met het grote verschil dat deze man vanuit de scouting komt (De Lang, Mislintat zelf) i.t.t. via zaakwaarnemers.

Verder wel mooi dat alle media ineens nu allerlei dingen moeten schrijven omdat er beweging is die ze niet hadden zien aankomen. Vertrek Klaassen zou ik wel toejuichen overigens, vertrek Berghuis niet.

Vrees dat wanneer Berghuis op de bank komt te zitten, hij snel weg is. Gaf in een interview met AT5 aan dat hij graag op 10 staat dit seizoen. Mocht Spertsyan komen dan zie ik het somber in voor hem.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

9 uur geleden zei Rogier.:

En laten we wel zijn, alles wat we vorig jaar misten is juist acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Man wat spelen we al 2 jaar statisch bejaardenvoetbal.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 minuten geleden zei cimbomcu:

En laten we wel zijn, alles wat we vorig jaar misten is juist acties in de diepte met ruimte achter de verdediging. Man wat spelen we al 2 jaar statisch bejaardenvoetbal.

Zeker. Maar het is natuurlijk wat anders als er 8 man rond de zestien-meter staan (wat in de Eredivisie veel gebeurt), dan dat er 4 man op 30 meter van de goal staat. Met Daramy, die ook diepte heeft, is dat eerste lastiger door de paard-gif die Thierry eerder al deelde.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

11 uur geleden zei Rogier.:

En dan ook nog die keeper, nog steeds benieuwd of Gorter of Rulli vertrekt. Allermooiste: je hoorde hier geen fuck over van de media, echt héér-lijk. Falentijn Verwijfd in paniek nu. 

Die heeft heel de nacht liggen nadenken hoe hij dit zo negatief mogelijk kan gaan uitleggen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Lenstra:

Misschien is het halen van een goede LCV wel slimmer dan het halen van een onbetwiste linksback. Dan geef je ruimte aan Wijndal en Salah-Edinne om minuten te maken wanneer Hato ook je tweede keuze achter Ito is. 

Hato linksback als Ito of een andere LCV komt. No way dat die jongen gaat banken dit seizoen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites