Lazy Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 1 uur geleden zei La Pulga: Uit dit stukje tekst zie ik 3 problemen, Alvarez gaat niet weg dus ga je volgend seizoen nooit meer dan 40 miljoen voor krijgen (mag je al blij zijn met 15/20), Alvarez gaat zich richten op de RCV en fucking trage Alvarez gaat zich richten op RCV. Als dat de vervanger van Timber moet gaan voorstellen wordt het een heel lang seizoen. Aan de andere kant, het is pas eind juli. Er zijn zat Engelse clubs die in de laatste twee weken ineens denken: ‘shit we hebben nog 40 miljoen liggen en daar moeten we toch van af’. Las overigens vandaag dat die Muyamba Max 2 miljoen moet kosten. Dan pik je die toch al lekker op bij Volendam. Dan heb je in elk geval al een talentvolle back up binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 6 minuten geleden zei Lazy: Aan de andere kant, het is pas eind juli. Er zijn zat Engelse clubs die in de laatste twee weken ineens denken: ‘shit we hebben nog 40 miljoen liggen en daar moeten we toch van af’. Las overigens vandaag dat die Muyamba Max 2 miljoen moet kosten. Dan pik je die toch al lekker op bij Volendam. Dan heb je in elk geval al een talentvolle back up binnen. 100% mee eens. Talentvolle Nederlandse CV die je voor een prikkie kan oppikken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 @Thierryvane @ElMarcos Volgens mij hebben we het daarom juist moeilijker financieel dan voorgaande jaren. Kopen om het kopen, als Spertyan komt, dan zal dus eerst Klaassen of een Berghuis moeten vertrekken. Zolang dat niet het geval is heb je teveel middenvelders. Nu heb je Branco, Alvarez, Tahirovic, Berghuis, Taylor, Klaassen, Vos, Kudus en Fitz-Jim, neem daarbij een Unuvar die nog verhuurd is en waarvan je hoopt dat die het ooit gaat doen voor je. Kijk je naar Jong, kun je ook nog spelers als Hlynsson, Misehouy en Muzambo zelfs nog inzetten. Nee een rechtsbuiten en cv is prioriteit voor mij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 21 minuten geleden zei cimbomcu: @Thierryvane @ElMarcos Volgens mij hebben we het daarom juist moeilijker financieel dan voorgaande jaren. Kopen om het kopen, als Spertyan komt, dan zal dus eerst Klaassen of een Berghuis moeten vertrekken. Zolang dat niet het geval is heb je teveel middenvelders. Nu heb je Branco, Alvarez, Tahirovic, Berghuis, Taylor, Klaassen, Vos, Kudus en Fitz-Jim, neem daarbij een Unuvar die nog verhuurd is en waarvan je hoopt dat die het ooit gaat doen voor je. Kijk je naar Jong, kun je ook nog spelers als Hlynsson, Misehouy en Muzambo zelfs nog inzetten. Nee een rechtsbuiten en cv is prioriteit voor mij. Maar jij snapt zelf ook wel dat wanneer Ajax een aanvallende middenvelder haalt, ze afscheid nemen van een andere speler. Zie ook nog wel gebeuren dat Berghuis de back up rechtsbuiten wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 Laatste potje van Spertsyan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 2 uur geleden zei Lazy: Aan de andere kant, het is pas eind juli. Er zijn zat Engelse clubs die in de laatste twee weken ineens denken: ‘shit we hebben nog 40 miljoen liggen en daar moeten we toch van af’. Las overigens vandaag dat die Muyamba Max 2 miljoen moet kosten. Dan pik je die toch al lekker op bij Volendam. Dan heb je in elk geval al een talentvolle back up binnen. eens , van ewijk kostte ook maar 4 miljoen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 27 juli 2023 Share Geplaatst 27 juli 2023 4 uur geleden zei Lazy: Aan de andere kant, het is pas eind juli. Er zijn zat Engelse clubs die in de laatste twee weken ineens denken: ‘shit we hebben nog 40 miljoen liggen en daar moeten we toch van af’. Las overigens vandaag dat die Muyamba Max 2 miljoen moet kosten. Dan pik je die toch al lekker op bij Volendam. Dan heb je in elk geval al een talentvolle back up binnen. "Pas" twee weken voor de competitiestart Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 13 uur geleden zei cimbomcu: Nee een rechtsbuiten en cv is prioriteit voor mij. Dit laatste betwist ook niemand. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 5 minuten geleden zei ElMarcos: Dit laatste betwist ook niemand. Ja maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat wij niet in de financiele positie zitten om maar van alles erbij te halen zonder te verkopen. Dus voor Spertyan heb ik liever eerst een CV dan een rechtsbuiten en daarna evt een middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 "De groep talenten die vandaag niet meer meetraint sluit in Nederland aan bij Jong Ajax, dat de komende dagen mogelijk nog een oefenwedstrijd gaat spelen. Zij komen dus sowieso niet in actie tegen Augsburg. De nog ontbrekende Edson Álvarez en Jorge Sánchez sluiten voorlopig nog niet aan. Zij hebben na het winnen van de Gold Cup drie weken vakantie gekregen en hoeven zich derhalve pas in de week van de competitiestart weer te melden." Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 1 uur geleden zei cimbomcu: Ja maar wat ik probeer duidelijk te maken is dat wij niet in de financiele positie zitten om maar van alles erbij te halen zonder te verkopen. Dus voor Spertyan heb ik liever eerst een CV dan een rechtsbuiten en daarna evt een middenvelder. Het is niet of of of he. Volgens mij willen ze Sutalo, wordt dat wat lastiger dan verwacht dus komt daar een ander. En is Spertsyan extra. Waarbij het natuurlijk goed mogelijk is dat er uitgaand ook nog het een en ander speelt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 31 minuten geleden zei Thierryvane: "De groep talenten die vandaag niet meer meetraint sluit in Nederland aan bij Jong Ajax, dat de komende dagen mogelijk nog een oefenwedstrijd gaat spelen. Zij komen dus sowieso niet in actie tegen Augsburg. De nog ontbrekende Edson Álvarez en Jorge Sánchez sluiten voorlopig nog niet aan. Zij hebben na het winnen van de Gold Cup drie weken vakantie gekregen en hoeven zich derhalve pas in de week van de competitiestart weer te melden." Als je alleen Alvarez en Sanchez nog mist dan is het toch een knap smalle selectie. Zeker qua kwaliteit. Stewart had een zelfde stukje op VI Pro als Mislintat. Zitten een beetje het hetzelfde schuitje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 5 minuten geleden zei Michaelinho*: Als je alleen Alvarez en Sanchez nog mist dan is het toch een knap smalle selectie. Zeker qua kwaliteit. Stewart had een zelfde stukje op VI Pro als Mislintat. Zitten een beetje het hetzelfde schuitje. En Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 55 minuten geleden zei Thierryvane: De nog ontbrekende Edson Álvarez en Jorge Sánchez sluiten voorlopig nog niet aan. Zij hebben na het winnen van de Gold Cup drie weken vakantie gekregen en hoeven zich derhalve pas in de week van de competitiestart weer te melden." Toch wel opvallend dat Álvarez en Sánchez nog dusdanig lang vakantie hebben, terwijl Gimenez bij Feyenoord na de Gold Cup slechts een week vakantie genomen/gekregen heeft en sinds afgelopen maandag weer in training is. Hebben ze vóór de Gold Cup geen vakantie gehad? Het lijkt me dat je ze er bij de competitiestart normaliter weer wedstrijdfit bij wenst te hebben. Uiteraard speelt Feyenoord volgende week vrijdag al de JCS, maar het verschil is desalniettemin vrij flink. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Lijkt me eerder een goede duurzame beslissing om die jongens nog even vakantie te geven, zodat ze niet in November geblesseerd afraken of niks meer presteren ivm fitheid. Daarnaast hoop ik dat beiden sowieso vertrekken. Dus liever een transfer voor die datum Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Volgens mij hebben die twee ook geen vakantie gehad tussen einde Eredivisie en Gold Cup. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Steijn geeft dus aan dat er nog vier man bijkomt waarschijnlijk. Ben benieuwd. Twee verdedigers, spits, rechtsbuiten of middenvelder dan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 34 minuten geleden zei timpy00: Steijn geeft dus aan dat er nog vier man bijkomt waarschijnlijk. Ben benieuwd. Twee verdedigers, spits, rechtsbuiten of middenvelder dan denk ik. Net teruggekeken. Hebben in ieder geval weer een trainer die goed is voor de camera. https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12365774/steijn-nog-niet-zenuwachtig-maar-er-moeten-nog-vier-spelers-bij Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 1 uur geleden zei timpy00: Steijn geeft dus aan dat er nog vier man bijkomt waarschijnlijk. Ben benieuwd. Twee verdedigers, spits, rechtsbuiten of middenvelder dan denk ik. In welke woorden? Dat is een feit is of een wens? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Net teruggekeken. Hebben in ieder geval weer een trainer die goed is voor de camera. https://www.espn.nl/voetbal/artikel/_/id/12365774/steijn-nog-niet-zenuwachtig-maar-er-moeten-nog-vier-spelers-bij 57 minuten geleden zei Chiemel: In welke woorden? Dat is een feit is of een wens? Heb het idee dat hij bedoeld dat het wel echt de bedoeling is dat er vier komen. Ook stuk net gelezen op VI over Klaassen, daar uit proef ik dat het mogelijk is dat Klaassen verder gaat kijken en dat zou voor iedereen het beste zijn denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) 28 juli 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 (bewerkt) 7 uur geleden zei Tim': En Pasveer En kaplan en kudus bassey weg voor 22.5 miljoen. Nog hoger dan eerst werd gedacht! 28 juli 2023 bewerkt door putdus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 2 weken voor de competitiestart en we hebben speelbare 1 CV van 17 jaar. Kaplan gebleseerd en de rest tel ik noet meer als waardige CV. Moeten straks echt niet klagen dat het Steijn het verdedigend niet goed heeft staan hoor. Als er maandag nog geen nieuws is mogen ze Mislintat ontslaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 28 juli 2023 Share Geplaatst 28 juli 2023 Citaat Maurice Steijn staat de spelers van Ajax geen 'irritante maniertjes' meer toe, zo vertelt de trainer in een interview met onder meer De Telegraaf. Steijn heeft zich afgelopen seizoen 'kapot geërgerd' aan het wangedrag van de Ajacieden in sommige wedstrijden, waarvan de finale om de TOTO KNVB Beker tegen PSV (1-1, v.n.s.) het meest tot de verbeelding spreekt. "Ik wil van die maniertjes en het irritante gedrag af", aldus Steijn. Het spel van Ajax sprankelt in de voorbereiding op het nieuwe seizoen nog niet. De Amsterdammers werden afgedroogd door Anderlecht (3-0), dat tijdens de oefenwedstrijd diverse grove overtredingen van Ajax te verwerken kreeg. "Dat vond ik niet goed en daar heb ik naar aanleiding van die wedstrijd ook met Devyne Rensch en Davy Klaassen over gesproken", zegt Steijn. "Ik wil van dat reageren af. Als trainer van Sparta ergerde ik me kapot aan het gedrag van sommige Ajacieden. Maar ook van PSV, bijvoorbeeld in de bekerfinale." Klaassen viel in die genoemde finale op door veelvuldig commentaar te maken bij scheidsrechter Dennis Higler. "Davy doet zichzelf daarmee tekort, want hij is helemaal niet zo’n jongen." Tegen Anderlecht ging Rensch over de schreef met een forse overtreding. "De tackle van Devyne tegen Anderlecht was op het randje en zat tussen geel en rood in. Daarna moet het klaar zijn. Gewoon niet reageren. Van mij mag het stevig zijn en op een gegeven moment kwamen de spelers als ploeg voor elkaar op. Dat is goed. Maar ik wil van die maniertjes en het irritante gedrag af. Steijn brengt dat meteen in de praktijk, ook op de trainingen bij Ajax. Doelman Jay Gorter werd door de coach vermanend toegesproken. "Als ik een partij leid en in de ogen van een speler een foute beslissing neem, dan mogen ze er iets van zeggen, maar er niét in blijven hangen. Dan grijp ik in. Ik heb de groep bij elkaar geroepen en gezegd dat ik dit niet accepteer als trainer. Ik ga fouten maken in mijn opstellingen, wissels en tactische keuzes, want iedereen maakt fouten. En dat doen de spelers ook. Maar de reacties moeten niet doorslaan en daarmee zijn we aan de slag gegaan." Ik krijg al iets meer zin in het seizoen, vorig seizoen was het inderdaad echt veelste veel gejank. Ben ook blij dat die er kort op zit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 29 juli 2023 Share Geplaatst 29 juli 2023 9 uur geleden zei Chiemel: Als er maandag nog geen nieuws is mogen ze Mislintat ontslaan. Overdrijven is ook een vak hoor. Als je de interviews van Steijn en Mislintat mag geloven liggen ze op één lijn en is het een bewuste keuze wat langer te wachten. Daarnaast is heel duidelijk dat er 2 CV’s bijkomen, één rechter en één linker. Ook is Alvarez nog altijd niet weg, die ook op RCV kan spelen (absoluut geen fan van, maar het kan). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten