Stefan Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Heel erg dubbel gevoel momenteel. Aan de ene kant tot nu toe blij met de beslissingen die tot nu toe zijn gemaakt, zoals Tadic weg als ie geen genoegen kan nemen met andere status dan vorig jaar, Timber weg voor zo'n bedrag, waarschijnlijk Alvarez ook, die is zeker weten ook beloofd dat ie weg mag. Bassey je (kleine) verlies nu pakken in plaats van nog jaren aankutten. Ook openlijk niet genoegen nemen met zo'n matige kutspeler als Wijndal voelt goed. Maar aan de andere kant is het zo'n slappe hap wat er nu staat hé. Zo'n Rensch, Bergwijn, Klaassen, Kudus.. Dat moeten dan je beste spelers zijn eigenlijk. Waar is Kaplan nou eindelijk? Hopen op die Armeen, spitsie, nog een stuk of 3, verdedigers, en verdedigende middenvelder.. Blijft toch zo pijnlijk als je naar de transfers van vorige zomer kijkt. En Schreuder zat er ook nog bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 8 uur geleden zei Gert: Tegen Den Bosch droeg Yannick Keijser bij Ajax de aanvoerdersband. Denk dat het nog niet zoveel zegt deze wedstrijden. Dat is een aanvaller van Den Bosch. Tweede helft droeg keeper Tom de Graaff de band. Gaan interessante dagen worden. Ajax vertrekt morgen richting Duitsland voor het trainingskamp. Verwacht toch wel dat daar al een aanwinst (of meerdere) aansluit. Miljoentje of 45/50 graag. Doe je ding Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Citaat Steijn wil nog iets anders aankaarten bij zijn selectie. "We moeten ook af van die reacties op de scheidsrechter en tegenstanders. Daar ga ik met deze gasten wel over praten.” Steijn Och, ik krijg zoveel meer zin in het nieuwe seizoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 9 minuten geleden zei Rogier.: Steijn Och, ik krijg zoveel meer zin in het nieuwe seizoen. Vind hem ook wel sterk over komen eigenlijk. In de interviews bedoel ik dan. Voor zover mogelijk gewoon lekker open en eerlijk. En die opmerking in je citaat bevalt me ook wel. Hoop dat Slot en Bosz daar ook scherp op zullen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Op basis van teksten Mislintat en Steijn zal selectie dus zoiets zijn: Doelmannen: Rulli, Gorter en Pasveer Rechtsback: Rensch en Sanchez Rcv: Aankoop, evt nog een aankoop, Aertssen Lcv: Hato, Kaplan Linksback: aankoop, Sarah Edinne, Wijndal Cm: Taylor, vd Boomen, Tahirovic, Vos, Berghuis (evt Rechtsbuiten) Amc: aankoop, Klaassen Rechtsbuiten: Kudus/aankoop, Conceicao Spits: Brobbey, aankoop, Rasmussen Linksbuiten: Bergwijn,Daramy, Godts Zoiets dan denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Doe maar niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Steijn Och, ik krijg zoveel meer zin in het nieuwe seizoen. Dan mag hij Klaassen zeker direct afschrijven. En Taylor eigenlijk ook. Gisteren de hele wedstrijd bezig met de scheidsrechter. Bij Klaassen werd het bijna genant. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 13 minuten geleden zei Chiemel: Doe maar niet. Jij hebt andere interpretatie van wat er gedeeld wordt? En zoja hoe zie jij het? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Als Berghuis terug is en Kudus blijft dan zal Klaassen of Taylor sowieso gaan banken, dan nog die man met de gekke naam aantrekken en dan zitten ze allebei op het bankje. Tahirovic lijkt me ook aan de bak al een stukje beter dan Alvarez al is dat nog moeilijk te zeggen na 2 potjes. Het liefst inderdaad sowieso nog 2 verdedigers er bij en een lange reservespits waar ik stiekem een beetje dacht aan Weghorst. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Bassey stribbelt tegen ivm overgang naar Fulham Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 1 uur geleden zei FlyD: Dan mag hij Klaassen zeker direct afschrijven. En Taylor eigenlijk ook. Gisteren de hele wedstrijd bezig met de scheidsrechter. Bij Klaassen werd het bijna genant. Vooral omdat Klaassen ook gewoon een leidersfiguur moet zijn hè. Dat is er toch aardig ingekomen door de heren Tadic en Blind. Je zag het zelfs bij Frenkie. Maak me overigens geen zorgen over Klaassen verder. Dat wordt gewoon minstens de 3e man voor de nummer-10 positie, want daar gaat én een aankoop komen, én Berghuis en Taylor gaan daar de voorkeur krijgen. Zou het beste voor hem zijn als ‘ie gewoon vertrekt. Zegt heel veel dat Steijn pas aan het einde van de voorbereiding de aanvoerders wil benoemen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 9 uur geleden zei Thierryvane: Dat is een aanvaller van Den Bosch. Tweede helft droeg keeper Tom de Graaff de band. Gaan interessante dagen worden. Ajax vertrekt morgen richting Duitsland voor het trainingskamp. Verwacht toch wel dat daar al een aanwinst (of meerdere) aansluit. Miljoentje of 45/50 graag. Doe je ding Sven. Haha crap. Ja ik zocht de keeper die 2e helft keepte omdat die toen vd band droeg idd, welke ik niet van gezicht kende, maar keek blijkbaar verkeerd toen ik het nazocht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Omdat ik toch wel benieuwd ben naar die Sutalo, maar even 2 analyses erbij gepakt van de beste man. Enige minder goede puntjes schijnen zijn luchtduels en ‘sweeper-abilities’ te zijn, dat is nog wel een risico in combinatie met Hato (lengte en rust om overzicht te bewaren). Voor de geïnteresseerden: 1: https://premierleaguenewsnow.com/scouting-report-dinamo-zagreb-josip-sutalo/ 2: https://ligue1analysis.com/josip-sutalo-monaco-ligue-1-2022-23-data-stats-analysis/analysis/amp/ Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Citaat Martin Vitík ontbrak zondag in de basisopstelling van Sparta Praag in het duel met Sigma Olomouc. Voor de fans van Ajax is dat een goede reden om te speculeren over de komst van de verdediger, die in beeld is om Jurriën Timber te vervangen. Daarnaast is er ook een update over de interesse van de Amsterdammers in de Tsjech. Eerder deze maand kwamen Tsjechische media met het nieuws naar buiten dat Ajax zijn oog heeft laten vallen op Vitík. De boomlange verdediger speelde 71 officiële wedstrijden in het shirt van Sparta Praag. Ook Juventus en Internazionale zouden de Tsjech hoog op het verlanglijstje hebben staan. Volgens Sportitalia is Ajax nu in gesprek met Sparta Praag over een transfer van Vitík naar Amsterdam. Journalist Rudy Galetti schrijft dat de interesse van Ajax bloedserieus is. Naast Vitík zou Ajax ook interesse hebben in een andere verdediger, namelijk Josip Sutalo van Dinamo Zagreb. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 23 juli 2023 Share Geplaatst 23 juli 2023 Schijnt dat Leipzig (bij vertrek Gvardiol) en Napoli ook interesse in Sutalo hebben. Hoop het niet want dan zijn wij vrij kansloos. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Citaat Ajax wordt in Denemarken in verband gebracht met Ernest Nuamah Nou hop, Kudus verkopen en deze - soortgelijke - speler voor terug halen 19-jarige Ghanees die bij FC Nordsjaelland speelt. Kan op alle drie posities voorin spelen, maar speelt het best vanaf rechts. Linkspoot en draait dus graag naar binnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Urbeto Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 5 minuten geleden zei Lazy: Nou hop, Kudus verkopen en deze - soortgelijke - speler voor terug halen 19-jarige Ghanees die bij FC Nordsjaelland speelt. Kan op alle drie posities voorin spelen, maar speelt het best vanaf rechts. Linkspoot en draait dus graag naar binnen. Wordt ook vermeld aan wat voor bedrag hierbij gedacht moet worden? Dit was mijn gedroomde aanwinst voor Feyenoord deze zomer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Mislintat schijnt de spits van Stuttgart (Guirassy) te willen halen - fans van Stuttgart zijn ieder geval positief over hem, zou in het Ajax-profiel passen Bassey niet mee naar trainingskamp, die kunnen we dus uitzwaaien Kaplan nog niet fit genoeg voor trainingskamp, Berghuis wel Palhinha geblesseerd geraakt gisteren, daarmee is Alvarez naar West Ham wel dichterbij Wel echt zuur voor Bassey. Denkt een mooie transfer te maken naar Ajax, maar wordt nu echt naar de uitgang gedrukt. Blijft ook nog maar de vraag of hij bij Fulham gaat spelen. Leven van een profvoetballer is soms toch oneerlijk. Ook wel een risico met Kaplan zo, je hebt nu echt alleen Hato. Lijkt me dat er dan nog 2 CV’s bij gaan komen, anders is het echt karig achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Zojuist zei Rogier.: Mislintat schijnt de spits van Stuttgart (Guirassy) te willen halen - fans van Stuttgart zijn ieder geval positief over hem, zou in het Ajax-profiel passen Bassey niet mee naar trainingskamp, die kunnen we dus uitzwaaien Kaplan nog niet fit genoeg voor trainingskamp, Berghuis wel Palhinha geblesseerd geraakt gisteren, daarmee is Alvarez naar West Ham wel dichterbij Wel echt zuur voor Bassey. Denkt een mooie transfer te maken naar Ajax, maar wordt nu echt naar de uitgang gedrukt. Blijft ook nog maar de vraag of hij bij Fulham gaat spelen. Leven van een profvoetballer is soms toch oneerlijk. Ook wel een risico met Kaplan zo, je hebt nu echt alleen Hato. Lijkt me dat er dan nog 2 CV’s bij gaan komen, anders is het echt karig achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 De nieuwe Boerrigter ja? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Jezus wat valt en glijdt die gast vaak ja Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 6 uur geleden zei Lazy: Nou hop, Kudus verkopen en deze - soortgelijke - speler voor terug halen 19-jarige Ghanees die bij FC Nordsjaelland speelt. Kan op alle drie posities voorin spelen, maar speelt het best vanaf rechts. Linkspoot en draait dus graag naar binnen. Dat gaat lastig worden na vanavond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Hopen dat Sven al een deal op de achtergrond had.. Ben echt benieuwd wat er gaat gebeuren komende 2 weken. Lijkt me dat er op korte termijn wel echt namen bij gaan komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 DIe gaat gelijk door naar Chelsea en Kudus blijft Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 24 juli 2023 Share Geplaatst 24 juli 2023 Dat Viborg weet ook weer waar het staat Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten