neva Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Pijnlijk hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Pijnpunten waren al bekend, maar oei. Succes Sven. Hato en Branco vandaag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Ach. We weten dat de verdediging nog versterkingen nodig heeft. Daarnaast moet Anderlecht vrijdag al de eerste competitiewedstrijd spelen, Ajax pas over 3 weken. Genoeg geleerd van fouten en gezien om op voort te bouwen. Niet de hele wedstrijd gezien, maar volgens mij is de uitslag ook redelijk geflatteerd. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Taylor en Klaassen niet samen op één middenveld roepen we ook al niet een jaar lang ofzo. Sowieso vind ik voor beide nog niet bewezen dat ze basiswaardig zijn. Dus dat er vrijwel neit wordt geroepen dat er in het middemveld geinvesteerd moet worden vind ik zorgelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Sven heeft genoeg gezien. #ExitKlaassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Citaat Chelsea is geïnteresseerd in de diensten van Mohammed Kudus, zo meldt The Athletic zaterdagmiddag. De Londenaren hebben reeds contact opgenomen met Ajax en hun interesse kenbaar gemaakt in de Ghanees international, die nog tot medio 2025 vastligt in Amsterdam. Volgens de berichtgeving zou Kudus graag willen vertrekken uit de Johan Cruijff ArenA. De eerste gesprekken tussen de clubs zijn al gevoerd, al heeft Chelsea nog geen concreet bod op tafel gelegd. Bovendien zijn the Blues al dicht bij een persoonlijk akkoord met Kudus, die een overstap naar Stamford Bridge zeker ziet zitten. Kudus weigerde in april tenslotte zijn contract bij Ajax met een jaar te verlengen. Waar is de vind ik niet leuk button nou? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Zojuist zei La Pulga: Waar is de vind ik niet leuk button nou? Ziyech en Broja in de deal betrekken. Ben ik helemaal bij. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Wel fijn dat die Steijn zo duidelijk is over alles en niet er omheen draait. Ajax wilt sowieso nog een linksachter halen omdat Steijn ontevreden is over Wijndal en Salah. Ook wel fijn dat die Wijndal nu al niet meer fit genoeg is om te spelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 24 minuten geleden zei Thierryvane: Ziyech en Broja in de deal betrekken. Ben ik helemaal bij. Heeft Hakim niet z’n zinnen gezet op de oliedollars? Dacht ergens gelezen te hebben dat hij terug naar de Eredivisie geen optie vond. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 (bewerkt) 34 minuten geleden zei La Pulga: Wel fijn dat die Steijn zo duidelijk is over alles en niet er omheen draait. Ajax wilt sowieso nog een linksachter halen omdat Steijn ontevreden is over Wijndal en Salah. Ook wel fijn dat die Wijndal nu al niet meer fit genoeg is om te spelen. Einde Wijndal dan dus, je kan niet met 3 linksbacks het seizoen in (tenzij ASE opnieuw verhuurd wordt). Ook interessant dat er dus op de rechtsback niets bij hoeft. Acht Steijn blijkbaar Rensch goed genoeg. 22 juli 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Daramy kan ook terug voor 10 miljoen maar dat zou ik niet doen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 @Rogier. Zolang Sanchez niet weg is, snap ik dat ook wel. Ik was al jaren bang voor het financiële beleid van Ajax en dat lijkt toch nu uit te komen. Bassey wordt (terecht of onterecht) naar de uitgang gedwongen om toch aankopen weer te kunnen doen Een linksback/lcv vind ik toch niet de prioriteit eigenlijk op dit moment. Hato naar linksback doen lijkt mij ook gewoon niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Toch best apart dat Wijndal zo is afgegleden, echt bizar. Übehaupt de hele situatie bij Ajax nu is tamelijk bizar als je bedenkt hoe ze vorig jaar aan de transferzomer begonnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 (bewerkt) Toch best apart dat heel Ajax zo is afgegleden, echt bizar. Ook totaal niks geleerd van vorige transferzomer. Laat fucking Kudus en Alvarez maar vertrekken, een paar halve gare ervoor terugkomen om vervolgens 3e te worden omdat AZ ook te veel heeft verkocht. En laat Wijndal ook aub zo snel mogelijk vertrekken. Geen zin om nog weer dezelfde berichten te lezen als afgelopen jaar. 22 juli 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Ik begrijp niet helemaal waarom ze talenten tussen de 18-23 voor enkele mil kopen. Een of twee spelers oke, maar niet je hele selectie. Ik vond die transfers zoals Schone/Poulsen ook niet verkeerd namelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Verschrikkelijk die wijndal. En zo n angelino had je voor de helft van het geld kunnen overnemen. Zou perfect bij ajax gepast hebben. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 51 minuten geleden zei Sanel: Ik begrijp niet helemaal waarom ze talenten tussen de 18-23 voor enkele mil kopen. Een of twee spelers oke, maar niet je hele selectie. Ik vond die transfers zoals Schone/Poulsen ook niet verkeerd namelijk. Misschien hadden ze vorig jaar of dit jaar spelers moeten halen van 24 (Bergwijn, Jorge Sanchez), 27 (Grillitsch), 28 (Ocampos, Van den Boomen) of 30 (Rulli)... Ik denk dat ze ook graag spelers hebben die ze achteraf nog voor meer kunnen verkopen. Dat is bij die oudere spelers vaak moeilijk. 6 uur geleden zei Thierryvane: Pijnpunten waren al bekend, maar oei. Succes Sven. Hato en Branco vandaag. Ik vond Hato ook een beetje tegenvallen (beoordeeld als basisspeler Ajax, niet als 17 jarige), vooral verdedigend. Maar dat lag ook deels aan het slechte positiekiezen van Aertssen. Branco van den Boomen was (op enkele slordige passes na) goed inderdaad. Hij heeft de band (nog) niet om, maar is zonder twijfel de echte leider. Constant aan het scannen en coachen. Hopelijk blijft hij op 6 (niet op 8) staan, dan kan hij heel belangrijk worden. Zowel in het verdelen van het spel als in het neerzetten van de (rest)verdediging. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Einde Wijndal dan dus, je kan niet met 3 linksbacks het seizoen in (tenzij ASE opnieuw verhuurd wordt). Ook interessant dat er dus op de rechtsback niets bij hoeft. Acht Steijn blijkbaar Rensch goed genoeg. Schrok toch wel even toen Rensch vanmiddag de aanvoerdersband droeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Sanel Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 10 minuten geleden zei FlyD: Misschien hadden ze vorig jaar of dit jaar spelers moeten halen van 24 (Bergwijn, Jorge Sanchez), 27 (Grillitsch), 28 (Ocampos, Van den Boomen) of 30 (Rulli)... Ik denk dat ze ook graag spelers hebben die ze achteraf nog voor meer kunnen verkopen. Dat is bij die oudere spelers vaak moeilijk. Ik bedoel spelers die elke wedstrijd wel een 6je halen, dat doet Bergwijn niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Goed hoor dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 5 minuten geleden zei Thierryvane: Schrok toch wel even toen Rensch vanmiddag de aanvoerdersband droeg. Echt? Dat heb ik niet meegekregen. Tegelijkertijd is Rensch, op Klaassen na, wel de speler in de selectie met de meeste duels voor Ajax 1 dacht ik. En in potentie zou hij prima mee moeten kunnen natuurlijk. Moet alleen stoppen met dagdromen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 10 minuten geleden zei Rogier.: Echt? Dat heb ik niet meegekregen. Tegelijkertijd is Rensch, op Klaassen na, wel de speler in de selectie met de meeste duels voor Ajax 1 dacht ik. En in potentie zou hij prima mee moeten kunnen natuurlijk. Moet alleen stoppen met dagdromen. Hij was de aanvoerder na de wissel van Klaassen en Rulli, maar weet niet zeker of daar over was nagedacht. Het leek of Rulli Rensch gewoon tegen kwam op weg naar de bank en hem dan de band maar om deed. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 20 minuten geleden zei Rogier.: Echt? Dat heb ik niet meegekregen. Tegelijkertijd is Rensch, op Klaassen na, wel de speler in de selectie met de meeste duels voor Ajax 1 dacht ik. En in potentie zou hij prima mee moeten kunnen natuurlijk. Moet alleen stoppen met dagdromen. Berghuis er niet bij vandaag? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 19 minuten geleden zei PJHoutman: Berghuis er niet bij vandaag? Nee, geblesseerd. Maar Berghuis heeft er minder, 88 om 92 (net even opgezocht want dat weet ik natuurlijk niet uit het hoofd). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 22 juli 2023 Share Geplaatst 22 juli 2023 Tegen Den Bosch droeg Yannick Keijser bij Ajax de aanvoerdersband. Denk dat het nog niet zoveel zegt deze wedstrijden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten