Chiemel Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 1 uur geleden zei Chiemel: Bij het woord keeper haak ik al af. Waren zijn de geruchten over leuke middenvelders? This didnt age well Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 9 minuten geleden zei putdus: Zal mooi zijn Sneijder. Enorm netwerk. Goede kijk op het voetbal. Ajax dna en heeft in de top gespeeld Heb je zijn analyses nog nooit gezien dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 4 minuten geleden zei PJHoutman: Heb je zijn analyses nog nooit gezien dan? Ja heldere duidelijke uitleg Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 8 minuten geleden zei putdus: Ja heldere duidelijke uitleg Sorry, maar hier ga ik je even onderbreken. Sneijder heeft nog nooit op televisie laten zien een helder tactisch licht te zijn. Ik vraag me af wat hier achter zit, want blijkbaar wilde Steijn dit bij Sparta al. Hoop vooral dat Sneijder zich niet te groot gaat voelen voor een Steijn en Maduro. En dat hij niet de Wijndalletjes van deze wereld lekker zijn gang laat gaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 18 minuten geleden zei Rogier.: Sorry, maar hier ga ik je even onderbreken. Sneijder heeft nog nooit op televisie laten zien een helder tactisch licht te zijn. Ik vraag me af wat hier achter zit, want blijkbaar wilde Steijn dit bij Sparta al. Hoop vooral dat Sneijder zich niet te groot gaat voelen voor een Steijn en Maduro. En dat hij niet de Wijndalletjes van deze wereld lekker zijn gang laat gaan. Ooo bijzonder veel impact gehad op Mo’tje (Ihatarren). Die zou hij ook wel even aan de praat krijgen. Heb het altijd al een ‘tokkie’ gevonden met een grote mond. Not my cup of tea. Maargoed, misschien dat ze hem in Eindhoven nog een contract kunnen aanbieden gezien het aantal middenvelders dat we op 1-9 nog over hebben Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 juli 2023 Share Geplaatst 16 juli 2023 https://www.telegraaf.nl/video/863328289/sneijder-sneert-richting-f-side-utrecht-mijn-stad Gewoon niet doen in ieder geval Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Zal de F-Side leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 35 minuten geleden zei Thierryvane: Zal de F-Side leuk vinden. Nou is er weinig wat die leuk vinden, maar hier moet Ajax toch gewoon niet aan beginnen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 2 uur geleden zei ElMarcos: Nou is er weinig wat die leuk vinden, maar hier moet Ajax toch gewoon niet aan beginnen? Sneijdertje kennende loopt hij over maand of 3 toch weg 'omdat ze niet naar hem wilde luisteren'. Tot dusver is sinds hij terug in NL is eigenlijk alles zo gegaan met hem. Hij stroomt ergens in met grote bek en vooral een hele hoop poeha, krijgt het niet van de grond en vertrekt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 20 uur geleden zei putdus: Ja heldere duidelijke uitleg Goh, ben je weer terug put? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Zoveel top oud spelers en niemand in de organisatie. Nu een mof en wat data boys aan het roer. waarom heeft molenaar bijvoorbeeld geen functie? nul leiders in de selectie. Louter makke schapen. Wordt exht helemaal niks. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Beppu Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 12 uur geleden zei Thierryvane: Zal de F-Side leuk vinden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Laat maar komen dus Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 (bewerkt) 36 minuten geleden zei putdus: Zoveel top oud spelers en niemand in de organisatie. Nu een mof en wat data boys aan het roer. waarom heeft molenaar bijvoorbeeld geen functie? nul leiders in de selectie. Louter makke schapen. Wordt exht helemaal niks. Waarom Molenaar geen functie? Omdat die daar nooit voor openstaat. Even blik op de selectie trouwens (uitgaande van dat Alvarez nog vertrekt). Primair kwantitatief, kwalitatief zal iedereen andere opvattingen over hebben. Rulli, Gorter, Pasveer Rensch, Sanchez Kaplan (Aertssen) Hato, Bassey Salah-Edinne, Wijndal Tahirovic, Vos Kudus, Klaassen (Misehouy) Vd Boomen, Taylor, Fitz-Jim Berghuis, Conceicao Brobbey (Rasmussen, Boerhout) Bergwijn, Daramy, Godts (VAD, Kalokoh) Rechtercentrale verdediger en spits MOETEN er wel nog echt bij. Bij een vertrek van Kudus wordt dat denk ik opgevangen door Taylor, waardoor Fitz-Jim een plekje opschuift in de pikorde. Al blijven er geruchten over een aanvallende middenvelder (Zakharyan, Spertsyan). Verder opvallend dat je drie grote talenten hebt, die allemaal het liefst/meest op linksbuiten spelen: Van Axel Dongen, Kalokoh en Godts. Morgen oefenwedstrijd geloof ik. 17 juli 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 50 minuten geleden zei Hwb: Waarom Molenaar geen functie? Omdat die daar nooit voor openstaat. Even blik op de selectie trouwens (uitgaande van dat Alvarez nog vertrekt). Primair kwantitatief, kwalitatief zal iedereen andere opvattingen over hebben. Rulli, Gorter, Pasveer Rensch, Sanchez Kaplan (Aertssen) Hato, Bassey Salah-Edinne, Wijndal Tahirovic, Vos Kudus, Klaassen (Misehouy) Vd Boomen, Taylor, Fitz-Jim Berghuis, Conceicao Brobbey (Rasmussen, Boerhout) Bergwijn, Daramy, Godts (VAD, Kalokoh) Rechtercentrale verdediger en spits MOETEN er wel nog echt bij. Bij een vertrek van Kudus wordt dat denk ik opgevangen door Taylor, waardoor Fitz-Jim een plekje opschuift in de pikorde. Al blijven er geruchten over een aanvallende middenvelder (Zakharyan, Spertsyan). Verder opvallend dat je drie grote talenten hebt, die allemaal het liefst/meest op linksbuiten spelen: Van Axel Dongen, Kalokoh en Godts. Morgen oefenwedstrijd geloof ik. Eindig je 3-4 mee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 1 uur geleden zei Hwb: Waarom Molenaar geen functie? Omdat die daar nooit voor openstaat. Even blik op de selectie trouwens (uitgaande van dat Alvarez nog vertrekt). Primair kwantitatief, kwalitatief zal iedereen andere opvattingen over hebben. Rulli, Gorter, Pasveer Rensch, Sanchez Kaplan (Aertssen) Hato, Bassey Salah-Edinne, Wijndal Tahirovic, Vos Kudus, Klaassen (Misehouy) Vd Boomen, Taylor, Fitz-Jim Berghuis, Conceicao Brobbey (Rasmussen, Boerhout) Bergwijn, Daramy, Godts (VAD, Kalokoh) Rechtercentrale verdediger en spits MOETEN er wel nog echt bij. Bij een vertrek van Kudus wordt dat denk ik opgevangen door Taylor, waardoor Fitz-Jim een plekje opschuift in de pikorde. Al blijven er geruchten over een aanvallende middenvelder (Zakharyan, Spertsyan). Verder opvallend dat je drie grote talenten hebt, die allemaal het liefst/meest op linksbuiten spelen: Van Axel Dongen, Kalokoh en Godts. Morgen oefenwedstrijd geloof ik. Is Kaplan niet linksbenig en daardoor concurrent van Bassey en Hato? Kan me namelijk niet voorstellen dat Ajax met 2 linksbenige centrale verdedigers gaat spelen… Zou overigens ook nog zo maar kunnen dat Steijn gaat kiezen voor Rensch als extra RCV (zeker zo lang er geen nieuwe gekocht is). Dat is zijn natuurlijke positie dus zou goed kunnen. Misschien dat hij daar stappen kan maken komend seizoen. Als back vind ik het niet veel.. Wel hopen uiteraard op een mondige en ietwat ervaren centrale verdediger die zijn defensie en middenveld neer kan zetten. Daar ontbrak het afgelopen jaar nogal aan, zeker in de omschakeling. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 Citaat Ajax heeft afgelopen weekend naar verluidt een fors bod van Brighton & Hove Albion op Calvin Bassey afgeslagen. Volgens het Nigeriaanse The Guardian was een bod van de Engelsen van 23 miljoen euro op de verdediger onvoldoende om een transfer te bewerkstelligen. De belangstelling van Brighton van Bassey is geen verrassing. Begin deze maand meldde onder anderen transferexpert Fabrizio Romano al dat de Engelse club verregaande belangstelling heeft voor de linksbenige centrumverdediger, die afgelopen seizoen bij Ajax ook regelmatig als back speelde. Artikel gaat verder onder video Brighton heeft inmiddels ook een bod neergelegd bij Ajax voor Bassey. De club van trainer Roberto De Zerbi zou voorlopig 23 miljoen euro overhebben voor de international van Nigeria, maar dat bod is door Ajax afgewezen. Dat lijkt opvallend, aangezien Ajax vorig jaar een soortgelijk bedrag neertelde om Bassey over te nemen van Rangers FC. De Amsterdammers beleefden tot dusver echter maar weinig plezier aan hem. Bassey speelde in alle competities 39 wedstrijden (1 doelpunt en 5 assists), maar wist zich zelden aan de sportieve malaise bij Ajax te onttrekken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 17 juli 2023 Share Geplaatst 17 juli 2023 2 uur geleden zei Hwb: Waarom Molenaar geen functie? Omdat die daar nooit voor openstaat. Even blik op de selectie trouwens (uitgaande van dat Alvarez nog vertrekt). Primair kwantitatief, kwalitatief zal iedereen andere opvattingen over hebben. Rulli, Gorter, Pasveer Rensch, Sanchez Kaplan (Aertssen) Hato, Bassey Salah-Edinne, Wijndal Tahirovic, Vos Kudus, Klaassen (Misehouy) Vd Boomen, Taylor, Fitz-Jim Berghuis, Conceicao Brobbey (Rasmussen, Boerhout) Bergwijn, Daramy, Godts (VAD, Kalokoh) Rechtercentrale verdediger en spits MOETEN er wel nog echt bij. Bij een vertrek van Kudus wordt dat denk ik opgevangen door Taylor, waardoor Fitz-Jim een plekje opschuift in de pikorde. Al blijven er geruchten over een aanvallende middenvelder (Zakharyan, Spertsyan). Verder opvallend dat je drie grote talenten hebt, die allemaal het liefst/meest op linksbuiten spelen: Van Axel Dongen, Kalokoh en Godts. Morgen oefenwedstrijd geloof ik. Zoals eerder door iemand genoemd. In deze selectie die dan overblijft zit nauwelijks persoonlijkheid. Verder zie ik de logica niet van dat Taylor de opvolger is van Kudus, zijn totaal verschillende spelers. Als Kudus weggaat, heb je daar sowieso nog wel een directe vervanger voor nodig. Dan mis je sowieso creativiteit, die je nu misschien al sowieso mist Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 10 uur geleden zei Lazy: Is Kaplan niet linksbenig en daardoor concurrent van Bassey en Hato? Kan me namelijk niet voorstellen dat Ajax met 2 linksbenige centrale verdedigers gaat spelen… Kaplan is linksbenig, maar heeft overwegend als linker centrale verdediger geopereerd. Vermoedelijk zal hij dus met Bassey en Hato moeten gaan strijden om die plek. Wellicht kan hij dienen als back-up rechts centraal mochten we daar iemand halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Matchday! Kijktip: vanmiddag om 14:00 uur tegen Shakhtar. Gratis te zien op Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 9 uur geleden zei Chiemel: Zoals eerder door iemand genoemd. In deze selectie die dan overblijft zit nauwelijks persoonlijkheid. Verder zie ik de logica niet van dat Taylor de opvolger is van Kudus, zijn totaal verschillende spelers. Als Kudus weggaat, heb je daar sowieso nog wel een directe vervanger voor nodig. Dan mis je sowieso creativiteit, die je nu misschien al sowieso mist Klaassen en Kudus zijn ook totaal verschillende spelers, toch zijn het allebei aanvallende middenvelders. Taylor is imo sterker in een meer aanvallende rol. Brengt hij dan hetzelfde als Kudus? Nee. Maar Ziyech en Vd Beek hebben ook allebei als 10 gespeeld onder Ten Hag, totaal verschillende spelers met compleet andere invulling van de positie. Kan desondanks allebei werken. 1 uur geleden zei ElMarcos: Kaplan is linksbenig, maar heeft overwegend als linker centrale verdediger geopereerd. Vermoedelijk zal hij dus met Bassey en Hato moeten gaan strijden om die plek. Wellicht kan hij dienen als back-up rechts centraal mochten we daar iemand halen. Had begrepen dat hij bij Trabzonspor vooral vooral op rechts had gespeeld, maar wat ik zo snel zie op transfermarkt klopt dat niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 De hele verdediging is te zwak. In Hato nog t meest vertrouwen. middenveld is ook weinig soeps. Voorin met kudus gaat het nog wel. Vorig jaar konden ze Angelino al halen als linksback, dit jaar weer. Maar gaat nu naar Galatasaray wat hem over kan nemen voor zes miljoen. Wat zitten ze toch te slapen, had je een linksback die tien keer beter is dan die slome wijndal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Ik snap wel dat je Sneijder sterk vind in z'n analyses. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Kudus op 10 bij dit huidige Ajax gaat nooit werken en ik vraag me af of het ooit zal werken in het systeem dat Ajax wil spelen met een spelverdelende 6 en een dynamische box-to-box 8. Wat we tot nu toe gezien hebben van Kudus is dat hij aan de bal hele mooie dingen laat zien, maar het zonder bal heel lui is en eigenlijk vrij veel laat lopen. Kudus is goed in een team waarin hij met 1 of meerdere waterdragers speelt die zijn gaten dicht lopen (zoals bij Ghana met Partey en Samed). Dat heb je met dit Ajax (met Taylor/Berguis op 8 bijvoorbeeld) niet en dan ben je al snel het haasje. Als hangende rechtsbuiten vind ik het kunnen, op 10 absoluut niet. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 18 juli 2023 Share Geplaatst 18 juli 2023 Kudus moet je niet op 10 willen. Spertsyan hoor je ook niks meer over. Lijkt mij - van wat ik heb gelezen - een goede 10 voor dit Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten