Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

2 minuten geleden zei MetalMichael:

Menig 34/35 jarige speler wiens contract wordt ontbonden zal bij een nieuwe club niet het salaris verdienen dat hij anders had gekregen, dan willen ze dat verschil gecompenseerd zien. Maar las het uitgelekte salaris zojuist, dus wellicht heb je gelijk.

Maar Ajax zat niet in de positie dat ze koste wat kost van hem af moesten he. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

1 minuut geleden zei Elsjorro1990:

Dit inderdaad. Lijkt me eerder dat Ajax een deel van de tekenbonus gaat krijgen die hij opstrijkt.

Blijf erbij dat het een goede timing is, perfect geregeld door beide partijen. Verhalen van de roddeltrein niet serieus nemen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zojuist zei Rogier.:

Dit inderdaad. Lijkt me eerder dat Ajax een deel van de tekenbonus gaat krijgen die hij opstrijkt.

Blijf erbij dat het een goede timing is, perfect geregeld door beide partijen. Verhalen van de roddeltrein niet serieus nemen.

Oh eens hoor. Ik ergerde me al langer aan Tadic. Prima oplossing op deze manier. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Elsjorro1990:

Niet koste wat kost, maar denk ook niet dat Mislintat er heel rouwig om is. Als we de berichten over het trainen en de kritiek op het aankoopbeleid voor waar aannemen, dan wat dat natuurlijk wachten op ellende tijdens het seizoen. Verder is het natuurlijk wel heel lekker om 6 miljoen van de salarislijst te kunnen schrappen als je het salarishuis wil bijsnoeien. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik had nou niet verwacht dat een transfervrije Tadic pas in augustus zou aansluiten bij een club ofzo :cab: Volkomen logisch toch.

Met je nieuwe club zo snel mogelijk starten, voorbereiding, play-offs Europees voetbal spelen.

Fenerbahce is voor mij wel dan weer effe een schok van waar ik moet bijkomen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei MetalMichael:

Niet koste wat kost, maar denk ook niet dat Mislintat er heel rouwig om is. Als we de berichten over het trainen en de kritiek op het aankoopbeleid voor waar aannemen, dan wat dat natuurlijk wachten op ellende tijdens het seizoen. Verder is het natuurlijk wel heel lekker om 6 miljoen van de salarislijst te kunnen schrappen als je het salarishuis wil bijsnoeien. 

Oh dat denk ik ook niet. Maar ik bedoel dat meer in de zin van: Hij was natuurlijk nog wel van waarde. Dan ga je hem, bij wijze van, niet 3 mil mee doen enkel en alleen om van zijn salaris af te komen lijkt me. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

5 uur geleden zei Elsjorro1990:

Hoezo dan? Joh, dit is toch zo duidelijk als wat: Er is duidelijk gecommuniceerd naar Tadic dat zijn positie zou gaan veranderen. Van de man die nooit gewisseld werd, waarschijnlijk naar de man die wat vaker moet banken. Tadic heeft aangegeven dat niet te zien zitten en om gedoe zoals met Blind te voorkomen, los je het op deze manier op.

Win-win situatie: Tadic vertrekt als de held die die was de afgelopen seizoenen en Ajax is verlost van zijn gigantische salaris. 

Allemaal aannames die je doet.

Ik snap zelf tadic niet, woont al heel wat jaren in Nederland, kan na zijn voetbalcarriere trainer bij ajax worden. Dan moet je wat vaker op de bank plaats gaan nemen, wat is daar erg aan op bepaalde leeftijd om bij je droomclub af en toe op de bank te moeten plaatsnemen.

Nu weer met het gezin naar turkije verhuizen om in een derderangs competitie hopen dat je wel meer speelt. Tegen een minder jaar salaris ook nog.

Eigenlijk valt het me vies tegen van hem. Ajax was toch het mooist van allemaal, Ajax was toch zijn club.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei joostmakaay:

Tsja dit laat inderdaad zien dat zulke megacontracten (6/7 jaar) met ambitie om daarna tot de staf toe te treden gewoon puur voor de bühne zijn. Bij Burak Yilmaz zie je bijna hetzelfde patroon, het loopt niet zoals diegene wilt en alle gemaakte beloftes zijn verdwenen.

Ja precies. Net als die Spanjaard die een contract voor 10 jaar tekent bij Levante en vervolgens doodleuk bij aartsrivaal Valencia tekent. Denk dat supporters eens moeten stoppen met het geloven dat spelers dezelfde clubliefde hebben als de fans.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Sutalo is trouwens erg goed, zou wat zijn.

Ik snap niet waar jullie je druk om maken dan een 35 jarige speler die denkt ergens anders nog meer te kunnen verdienen en een vaste basisspeler zal zijn ipv bij Ajax.

Bij Ajax had Tadic dit jaar absoluut niet alles gespeeld en was hij na het seizoen 2024 klaar geweest. Nu tekent die als voetballer nog een contract voor 2/3 jaar en gaat meer verdienen en zal vast basisspeler zijn.  Ik vind vooral dat we zulke jongens eens met rust moeten laten en hun keuzes moeten accepteren. Eindelijk gaat het eens netjes tussen speler en club en is het nog niet goed.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

24 minuten geleden zei Arezo:

Gewoon gebruiken als pionnetje op de training. Zat toch bij zijn amateurclubje in de staf? En gedroeg zich daar als een tokkie?

Jep.... Een collega heeft de twijfelachtige eer gehad hem aan het werk te zien bij zijn club. Zelden schijnt iemand zich zo misdragen te hebben. Hier worden we toch niet beter van?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

54 minuten geleden zei Thierryvane:

Kan FC Utrecht hier geen stokje voor steken? Hou op met me hoor.

Tis toch hilarisch joh 🤣 

Het wordt met de dag erger en lachwekkender. 🤣🤣🤣 

Volgende stap? Van der Meyde als mental coach en Mido als fysiek trainer? 😂 hou op hoor…

Van een club met statuur en een duidelijk beleid/visie naar een club met Maurice Steijn als hoofdtrainer, Davide Spade als TD en nu die dikke als onderdeel van de technische staf…. Hilarisch.0

Link naar opmerking
Deel via andere websites