Arezo Geplaatst 5 juli 2023 Share Geplaatst 5 juli 2023 3 uur geleden zei Rogier.: #haphaphap. Die opmerking niet al te serieus nemen, Paul Tegelijkertijd denk ik wel echt het nu eenmaal zo is dat Feyenoord nog niet de Ajax-bedragen kan ontvangen. Misschien dat ze na volgend jaar wat omhoog kunnen (als de prestaties in de CL goed zijn). Neee joh doe ik nooit! #grapgrapgrap Blijkt ook wel dat zo is. Terwijl ik denk dat ze elkaar niet zo heel veel ontlopen, maar ik niet objectief. Denk dat Timber wat slimmer is en Geertruida meet doorzettingsvermogen heeft. Ik vind 30 miljoen (inclusief bonussen) wel prima, maar schijnt wat minder te worden. Mijn nieuwe favoriete Ajaxspeler is nu Hato denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 juli 2023 Share Geplaatst 6 juli 2023 Citaat Ajax is serieus in de markt voor São Paulo-spits Juan Santos. Dat beweert het Braziliaanse medium Bolavip, dat schrijft dat de Amsterdammers zelfs al een miljoenenbod hebben uitgebracht. Ajax zou liefst negen miljoen euro willen betalen voor de 21-jarige Juan. De Nederlandse topclub heeft daarmee de beste papieren in de strijd om de Braziliaanse aanvaller, maar ook Sporting Portugal en een Spaanse club zitten op het vinkentouw. São Paulo kan het geld goed gebruiken om de financiële balans op orde te brengen en staat open voor een transfer. Wel zou de club inzetten op een flink doorverkooppercentage. Een verkoop van Juan maakt het voor São Paulo ook makkelijker om 'nee' te zeggen tegen aanbiedingen voor steunpilaren. Dat laatste is de jonge spits namelijk nog niet. Hij speelde dit seizoen dertien officiële duels in het eerste elftal, waarin hij twee keer scoorde en één assist gaf. Mocht Ajax daadwerkelijk geïnteresseerd zijn in Juan, dan kan hij in de voetsporen treden van twee landgenoten. Eerder maakten David Neres en Antony de oversap van São Paulo naar de Johan Cruijff Arena. Wat Samba in de ploeg kan geen kwaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Ik. Wil. Aankopen. Maar hierbij het nieuwe thuisshirt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 1 uur geleden zei Thierryvane: Ik. Wil. Aankopen. Maar hierbij het nieuwe thuisshirt. Eerst dan verkopen. Veel te hoog salarishuis. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Zojuist zei Dansmeister: Eerst dan verkopen. Veel te hoog salarishuis. Timber zal vandaag gekeurd worden in Londen. Dortmund is afgehaakt voor Alvarez, West Ham wacht op Rice. Kudus > Brighton is ook al enkele dagen stil. Het zijn saaie dagen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 (bewerkt) 7 minuten geleden zei Thierryvane: Timber zal vandaag gekeurd worden in Londen. Dortmund is afgehaakt voor Alvarez, West Ham wacht op Rice. Kudus > Brighton is ook al enkele dagen stil. Het zijn saaie dagen. “Afgehaakt”. Was gewoon een oude onderhandelingstactiek. Wat betreft het shirt; hiermee kan Arsenal wel weer kampioen van Nederland worden. Uhh, Ajax… 7 juli 2023 bewerkt door Rogier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 De transfers van PSV zijn in ieder geval veel interessanter dan bij Ajax. Maar dat Bosz en Noa Lang straks bij PSV zitten en vd Boomen en Steijn bij Ajax voelt wel als omgekeerde wereld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Heel dik shirt! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Elsjorro1990 Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 7 minuten geleden zei Chiemel: De transfers van PSV zijn in ieder geval veel interessanter dan bij Ajax. Maar dat Bosz en Noa Lang straks bij PSV zitten en vd Boomen en Steijn bij Ajax voelt wel als omgekeerde wereld. Dat moet je toch niet willen? Leuke voetballer hoor, maar heeft toch ook niet een heel denderend seizoen achter de kiezen en die maniertjes, daar is toch niet mee om te gaan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 14 minuten geleden zei Keeza: Heel dik shirt! Snap ik dat jij dat zegt gezien jouw avatar. Shirts lijken een kopie van elkaar te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Keeza Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 15 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Snap ik dat jij dat zegt gezien jouw avatar. Shirts lijken een kopie van elkaar te zijn. Haha , los daarvan: vind ze gewoon strak en van deze tijd + niet teveel poespas. Vind sowieso vet wat Adidas doet met het logo tegenwoordig op alle tenues. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Stefan Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Shirt is een noppie. Volgend jaar beter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Gerónimo Rulli zou niet onwelwillend staan tegenover een terugkeer naar Villarreal, zo meldt El Periódico Mediterráneo. Volgens de Spaanse krant voelt de Argentijnse doelman zich met zijn familie niet thuis in Amsterdam, waardoor hij openstaat voor een terugkeer naar El Submarino Amarillo. Bij Ajax, dat in januari 10 miljoen euro betaalde voor zijn diensten, ligt Rulli nog tot medio 2026 vast. Mogelijk komt er al na 25 wedstrijden een einde aan het huwelijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 2 minuten geleden zei Hakai: Gerónimo Rulli zou niet onwelwillend staan tegenover een terugkeer naar Villarreal, zo meldt El Periódico Mediterráneo. Volgens de Spaanse krant voelt de Argentijnse doelman zich met zijn familie niet thuis in Amsterdam, waardoor hij openstaat voor een terugkeer naar El Submarino Amarillo. Bij Ajax, dat in januari 10 miljoen euro betaalde voor zijn diensten, ligt Rulli nog tot medio 2026 vast. Mogelijk komt er al na 25 wedstrijden een einde aan het huwelijk. Hoop dat het niet klopt. Nog een hoofdpijndossier voor Sven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 6 uur geleden zei Thierryvane: Ik. Wil. Aankopen. Maar hierbij het nieuwe thuisshirt. Wat een godsgruwelijk lelijk gedrocht dit.... 2 uur geleden zei Thierryvane: Hoop dat het niet klopt. Nog een hoofdpijndossier voor Sven. Ik voel een transfer van Olij opkomen.... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Hebben gelukkig Gorter ook nog. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Dan kun je blijkbaar nog beter Kelle Roos halen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Naar nieuws... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Tering, hopen op een goede afloop maar dat klinkt niet best. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 juli 2023 Share Geplaatst 7 juli 2023 Bizar, vooral omdat zijn vrouw dit een jaar of 10 geleden ook gehad heeft toch? En hij zich ook ingezet heeft voor de hersenstichting dacht ik. Hopelijk valt het mee. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Vanmiddag 13.00 uur eerste oefenwedstrijd tegen Den Bosch. Live op Ziggo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Op De Waal (héél snel verkopen) en Gooijer na een leuk elftal. Had lekker begonnen met Misehouy/Kalokoh, maar ach. Oefenpotjes... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Berghuis op rechtsbuiten, interessant. Ben benieuwd hoe die gaat spelen. Klaassen op 10 word ik niet blij van, maar ik kan me voorstellen dat je geen andere keuze hebt gegeven zijn status op dit moment. Die moet vanzelf maar geen meerwaarde blijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 Van Dongen nog steeds blessure? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 8 juli 2023 Share Geplaatst 8 juli 2023 13 minuten geleden zei Rogier.: Ben benieuwd hoe die gaat spelen. Dat mag toch geen verrassing zijn? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten