Lazy Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 uur geleden zei ElMarcos: Overigens, heb het afgelopen seizoen een aantal analyses gezien van Hedwiges Maduro. Die zou ik graag als assistent zien naast de nieuwe trainer. Weet de vinger feilloos op de zere plek te leggen en zulke gasten heb je nodig om beter te worden in je staf. Altijd wel gek om zo'n ontwikkeling te zien bij iemand die als speler ook veel té flegmatiek was in de omschakeling.. 2 uur geleden zei Hwb: Op grond waarvan is Cruijff een goede AD? Op grond van ruim 10 jaar ervaring in diverse rollen in de voetballerij. Heeft gewerkt als trainer, sportief directeur, directeur voetbalzaken en technisch directeur bij verschillende clubs. Laatste 2 jaar samen met Alemany bij Barcelona het technische pakket gedaan en daar goed werk verricht. Het als technisch en sportief directeur (weliswaar op een lager niveau) zijn sporen verdiend en was bij Barca de beoogde opvolger van Alemany als sportief directeur. Een stap naar Algemeen directeur zou dan - net zoals Brands deed bij PSV - een optie kunnen zijn.. Daarnaast, in de interviews die ik van hem gezien heb komt hij bovendien altijd goed en duidelijk over en kan een verhaal - net als zijn vader - goed overbrengen voor een camera. Zeker voor een directeur van Ajax is dat ook belangrijk. Of hij het echt zou kunnen dat is natuurlijk koffiedik kijken, want ik heb geen idee hoe hij persoonlijk is en hoe hij mensen aanstuurt... maar als Ajax een vervanger voor Van der Sar zoekt, dan zou ik - op basis van hetgeen hierboven - er vrede mee hebben als ze Cruijff in gedachten hebben. Zou qua naam natuurlijk ook het perfecte uithangbord voor Ajax kunnen zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 9 minuten geleden zei Lazy: Altijd wel gek om zo'n ontwikkeling te zien bij iemand die als speler ook veel té flegmatiek was in de omschakeling.. Dat werd in Spanje al een stuk minder. Daar is dat flegmatieke eruit gegaan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 7 minuten geleden zei rich ruzzian: Dat werd in Spanje al een stuk minder. Daar is dat flegmatieke eruit gegaan. Vind ik niet. Echt een typische 'ach komt wel goed' voetballer. Technisch geweldig, tactisch inzicht fenomenaal.. maar miste het echte venijn in de duels... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Kudus toch gewoon een geniale wandelvoetballer. Hoop dat we veel geld voor hem krijgen en we een dynamische rechtsbuiten ervoor terughalen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 (bewerkt) 16 minuten geleden zei Lazy: Vind ik niet. Echt een typische 'ach komt wel goed' voetballer. Technisch geweldig, tactisch inzicht fenomenaal.. maar miste het echte venijn in de duels... Venijn in duels en flegmatiek in de omschakeling zijn imo 2 verschillende dingen. Maar hij heeft zeker een goeie kijk op het spelletje. Bij Almere is hij nu assistent van Pastoor. Krijgt ook aardig at verantwoordelijkheid. Kan goeie toevoeging zijn voor de technische staf. Eerst echter maar eens duidelijkheid over de hoofdtrainer van volgend seizoen. 17 mei 2023 bewerkt door rich ruzzian Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 15 minuten geleden zei Gert: Kudus toch gewoon een geniale wandelvoetballer. Hoop dat we veel geld voor hem krijgen en we een dynamische rechtsbuiten ervoor terughalen. Jeremy Frimpong Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 1 uur geleden zei rich ruzzian: Venijn in duels en flegmatiek in de omschakeling zijn imo 2 verschillende dingen. Maar hij heeft zeker een goeie kijk op het spelletje. Bij Almere is hij nu assistent van Pastoor. Krijgt ook aardig at verantwoordelijkheid. Kan goeie toevoeging zijn voor de technische staf. Eerst echter maar eens duidelijkheid over de hoofdtrainer van volgend seizoen. Ik sprak laatst met een speler die onder hem heeft gewerkt en die was heel positief over Maduro als trainer. Heel degelijk in zijn voorbereiding en goede tactische plannen. Klonk zeker als een goede toevoeging voor de staf bij Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Ik vind hem altijd een prima indruk maken in voetbalpodcasts. Komt iig wat zinnigs en doordachts uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 10 uur geleden zei Lazy: Altijd wel gek om zo'n ontwikkeling te zien bij iemand die als speler ook veel té flegmatiek was in de omschakeling.. Op grond van ruim 10 jaar ervaring in diverse rollen in de voetballerij. Heeft gewerkt als trainer, sportief directeur, directeur voetbalzaken en technisch directeur bij verschillende clubs. Laatste 2 jaar samen met Alemany bij Barcelona het technische pakket gedaan en daar goed werk verricht. Het als technisch en sportief directeur (weliswaar op een lager niveau) zijn sporen verdiend en was bij Barca de beoogde opvolger van Alemany als sportief directeur. Een stap naar Algemeen directeur zou dan - net zoals Brands deed bij PSV - een optie kunnen zijn.. Daarnaast, in de interviews die ik van hem gezien heb komt hij bovendien altijd goed en duidelijk over en kan een verhaal - net als zijn vader - goed overbrengen voor een camera. Zeker voor een directeur van Ajax is dat ook belangrijk. Of hij het echt zou kunnen dat is natuurlijk koffiedik kijken, want ik heb geen idee hoe hij persoonlijk is en hoe hij mensen aanstuurt... maar als Ajax een vervanger voor Van der Sar zoekt, dan zou ik - op basis van hetgeen hierboven - er vrede mee hebben als ze Cruijff in gedachten hebben. Zou qua naam natuurlijk ook het perfecte uithangbord voor Ajax kunnen zijn. Je noemt een aantal goede argumenten. AD is in mijn optiek voor 90% een baan waarin je moet aansturen (plus 10% gezicht naar buiten). Van die 90% kunnen wij allemaal bijna niets inschatten. Je kunt het dus alleen bepalen obv verhalen over hoe iemand eerder zoiets heeft gedaan. Die ken ik van Cruijff niet of nauwelijks (puur het aansturen, werken in een organisatie etc). Dat hij al 13 jaar actief is binnen voetbalclubs na zijn spelerscarrière zegt iets, maar in die 13 jaar heeft hij bij 7 organisaties gewerkt. Bij Maccabi zat hij 5 jaar, verder zat hij overal 2 jaar of korter. Nu weet ik niet wat er bij Barca speelt, maar ook daar vertrekt hij na 2 jaar, omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt, volgens eigen zeggen. Dat klinkt voor mij niet als iemand die een goede AD zou zijn, want op die plek wil je stabiliteit (net als bij TD overigens, daar wil je iemand hebben zitten die het 3-15 jaar doet). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 3 minuten geleden zei Hwb: Je noemt een aantal goede argumenten. AD is in mijn optiek voor 90% een baan waarin je moet aansturen (plus 10% gezicht naar buiten). Van die 90% kunnen wij allemaal bijna niets inschatten. Je kunt het dus alleen bepalen obv verhalen over hoe iemand eerder zoiets heeft gedaan. Die ken ik van Cruijff niet of nauwelijks (puur het aansturen, werken in een organisatie etc). Dat hij al 13 jaar actief is binnen voetbalclubs na zijn spelerscarrière zegt iets, maar in die 13 jaar heeft hij bij 7 organisaties gewerkt. Bij Maccabi zat hij 5 jaar, verder zat hij overal 2 jaar of korter. Nu weet ik niet wat er bij Barca speelt, maar ook daar vertrekt hij na 2 jaar, omdat hij een nieuwe uitdaging zoekt, volgens eigen zeggen. Dat klinkt voor mij niet als iemand die een goede AD zou zijn, want op die plek wil je stabiliteit (net als bij TD overigens, daar wil je iemand hebben zitten die het 3-15 jaar doet). Het zou mij niets verbazen dat het technisch beleid tegen de komst van Messi is en daardoor weg wilt. Waarschijnlijk gaat Barcelona daar zoveel geld in steken waardoor er geen ruimte is voor eventuele andere transfers. Zou wel mooi zijn als die samen met Bosz bij Ajax aansluit (samen bij Maccabi gewerkt) Dan nog Wim Jonk als hoofd-jeugdopleiding en dan ziet het er allemaal toch een stuk beter uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Hopelijk krijgt hij een mooi afscheid. Citaat https://nos.nl/artikel/2475560-ajax-doelman-stekelenburg-wk-finalist-in-2010-zet-punt-achter-carriere Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 https://www.voetbalprimeur.nl/nieuws/1134893/ajax-plaaggeest-moura-vertrekt-transfervrij-bij-tottenham-hotspur.html We zochten nog een rechtsbuiten toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 18 mei 2023 Share Geplaatst 18 mei 2023 Heb je niks aan, die gast scoort nooit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Ik lees zojuist dat Fatih Terim de nieuwe trainer zal gaan worden met Sneijder als assistent Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Ik lees zojuist dat Fatih Terim de nieuwe trainer zal gaan worden met Sneijder als assistent Maar je moet ook niet alles geloven wat je leest hè Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 3 minuten geleden zei La Pulga: Ik lees zojuist dat Fatih Terim de nieuwe trainer zal gaan worden met Sneijder als assistent Das toch die trainer met die plaksnor en die wilde armgebaren? Die is 85 ofzo? Althans, hij ziet er al 30 jaar uit als iemand van 85. Oh laat maar, ik heb Del Bosque in mijn hoofd. is weer een prima bijdrage van mij in dit deel van het forum. Erg doortastend is iedereen niet op dit moment in Amsterdam, of ligt dat aan mij? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Maar je mag wel hopen dat het klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 4 minuten geleden zei Fantasy: Maar je moet ook niet alles geloven wat je leest hè Sorry, de /s vergeten. /s Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Das toch die trainer met die plaksnor en die wilde armgebaren? Die is 85 ofzo? Althans, hij ziet er al 30 jaar uit als iemand van 85. Oh laat maar, ik heb Del Bosque in mijn hoofd. is weer een prima bijdrage van mij in dit deel van het forum. Erg doortastend is iedereen niet op dit moment in Amsterdam, of ligt dat aan mij? Nog twee speelrondes ouwe reus of het EL gaat worden of confetti league. Denk dat er een plek gevonden gaat worden voor Cruijff, Bosz en met Svennetje in de driehoek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Dan win je in principe van iedereen, moet je alleen Getafe en AS Roma ontlopen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Citaat Freek Jansen ziet meerdere spelers vertrekken: 'Sánchez, Grillitsch en Lucca gaan weg' Prima nieuwtje om het weekend mee te beginnen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 19 mei 2023 Share Geplaatst 19 mei 2023 Gaan ze Sanchez zijn contract afkopen? Want kan me niet voorstellen dat er interesse is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 15 uur geleden zei Gert: Gaan ze Sanchez zijn contract afkopen? Want kan me niet voorstellen dat er interesse is. Ik denk dat dit over de vakantieplannen van deze gasten gaat. Hij ziet ze vertrekken richting hun vakantieadres . Zonder dollen, voor die Sanchez kan toch onmogelijk interesse zijn inderdaad. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 Die kan prima terug naar Mexico hoor. Trust me, staat er daar (nog altijd) goed op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ROEMM Geplaatst 20 mei 2023 Share Geplaatst 20 mei 2023 (bewerkt) 17 uur geleden zei Thierryvane: Prima nieuwtje om het weekend mee te beginnen. Nou ja, echt een nieuwtje is het niet. Hij maakte in de Pak Schaal-podcast een compositie van de selectie en zei dat Ajax van dat drietal (en wel meer) afscheid moet nemen. 20 mei 2023 bewerkt door ROEMM Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten