Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1524

Zojuist zei neva:

Berghuis stond tegen Volendam linksback toch in de slotfase?  

Als dat zo is, dan sowieso met..

- Bassey

- Wijndal

- Hato

- Baas

- Rensch

- Berghuis

..6 verschillende linksbacks gespeeld. Vergeet ik er vast nog een

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Chiemel:

Als dat zo is, dan sowieso met..

- Bassey

- Wijndal

- Hato

- Baas

- Rensch

- Berghuis

..6 verschillende linksbacks gespeeld. Vergeet ik er vast nog een

Blind

PJ was me al voor

bewerkt door Erwin.
Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 minuten geleden zei ElMarcos:

Heeft Taylor ook niet nog linksback gespeeld tegen Union?

Hij zakte wel de hele wedstrijd in om vanuit die positie te spelen, maar hij stond wel op het middenveld.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

15 uur geleden zei Lazy:

Overigens even wat anders: Cruyff vertrekt officieel bij Barcelona. Dat zou een mooie vervanger zijn voor die incompetente Van der Sar. 

Op grond waarvan is Cruijff een goede AD?

En @Jotew op Ajaxshowtime is er een jeugdvolger die veel kijk (wel een Cruijff-style romantische) op voetbal heeft en erg van hem gecharmeerd is.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

33 minuten geleden zei Kyrill:

Ik geef hem groot gelijk

Dat heeft hij ook. Maar kijkend naar zijn eigen gedrag, is het niet helemaal aan hem om iets te zeggen over signalen die je afgeeft aan kinderen. Als hij zich werkelijk zorgen maakt over hoe dingen op kinderen overkomen, mag hij wel eens in de spiegel kijken.

bewerkt door Hwb
Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Hwb:

En @Jotew op Ajaxshowtime is er een jeugdvolger die veel kijk (wel een Cruijff-style romantische) op voetbal heeft en erg van hem gecharmeerd is.

Kun je inderdaad nog wel een en ander aan artikelen op terugvinden. Blijf het sowieso raar vinden dat hij geen kansen heeft gekregen. Heitinga kent hem goed genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, maar als hij wat aan fysiek wint, heeft hij echt wel de potentie van een Mazraoui. Moet alleen wel de ontwikkeltijd krijgen. Zou mooi voor hem zijn als dat bij een Twente kan.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

7 minuten geleden zei Rogier.:

Kun je inderdaad nog wel een en ander aan artikelen op terugvinden. Blijf het sowieso raar vinden dat hij geen kansen heeft gekregen. Heitinga kent hem goed genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, maar als hij wat aan fysiek wint, heeft hij echt wel de potentie van een Mazraoui. Moet alleen wel de ontwikkeltijd krijgen. Zou mooi voor hem zijn als dat bij een Twente kan.

Ging me vooral om een reaguurder, niet om iemand die ook artikelen schrijft.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Het hele optreden van Ajax gisteren was weer een gênante vertoning zeg. Ook bij die 3-2 hoe Kudus daar helemaal niks doet..... We kunnen en moeten echt niet door met Heitinga als trainer.

Overigens, heb het afgelopen seizoen een aantal analyses gezien van Hedwiges Maduro. Die zou ik graag als assistent zien naast de nieuwe trainer. Weet de vinger feilloos op de zere plek te leggen en zulke gasten heb je nodig om beter te worden in je staf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

6 minuten geleden zei ElMarcos:

Het hele optreden van Ajax gisteren was weer een gênante vertoning zeg. Ook bij die 3-2 hoe Kudus daar helemaal niks doet..... We kunnen en moeten echt niet door met Heitinga als trainer.

Overigens, heb het afgelopen seizoen een aantal analyses gezien van Hedwiges Maduro. Die zou ik graag als assistent zien naast de nieuwe trainer. Weet de vinger feilloos op de zere plek te leggen en zulke gasten heb je nodig om beter te worden in je staf.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

40 minuten geleden zei Rogier.:

Yes, weet op wie je doelt, maar die reacties zijn vooral terug te vinden bij de artikelen van de Kweekvijver of specifiek over Regeer. In wedstrijdnabeschouwingen zoeken e.d. wordt een lang grapje.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

57 minuten geleden zei Hwb:

Dat heeft hij ook. Maar kijkend naar zijn eigen gedrag, is het niet helemaal aan hem om iets te zeggen over signalen die je afgeeft aan kinderen. Als hij zich werkelijk zorgen maakt over hoe dingen op kinderen overkomen, mag hij wel eens in de spiegel kijken.

Uiteraard daar ben ik het zeker mee eens, 100%

Niet persoonlijk naar jou uiteraard maar ik word beetje moe op dit forum en social(media) dat iedereen vindt men nergens wat van mag zeggen als je het zelf gedaan hebt, of tegenovergestelde doet. Ik ben daar zo klaar mee.

Dat je ooit zelf iets fout hebt gedaan betekent in mijn ogen verre van dat je er geen advies over mag geven, eerder juist wel.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 minuten geleden zei Kyrill:

Uiteraard daar ben ik het zeker mee eens, 100%

Niet persoonlijk naar jou uiteraard maar ik word beetje moe op dit forum en social(media) dat iedereen vindt men nergens wat van mag zeggen als je het zelf gedaan hebt, of tegenovergestelde doet. Ik ben daar zo klaar mee.

Dat je ooit zelf iets fout hebt gedaan betekent in mijn ogen verre van dat je er geen advies over mag geven, eerder juist wel.

Dat ben ik in beginsel wel met je eens. Maar bij Tadic is het zo structureel en zonder dat hij er op enige manier ooit kritisch naar heeft gekeken of wens tot verandering heeft uitgesproken, dat het uit zijn mond gewoon niet zo geloofwaardig is.

Link naar opmerking
Deel via andere websites