Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Overigens even wat anders: Cruyff vertrekt officieel bij Barcelona. Dat zou een mooie vervanger zijn voor die incompetente Van der Sar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 minuut geleden zei Lazy: Overigens even wat anders: Cruyff vertrekt officieel bij Barcelona. Dat zou een mooie vervanger zijn voor die incompetente Van der Sar. Had hem dan misschien liever op de plek van Sven Mislintat gezien? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zojuist zei neva: Berghuis stond tegen Volendam linksback toch in de slotfase? Als dat zo is, dan sowieso met.. - Bassey - Wijndal - Hato - Baas - Rensch - Berghuis ..6 verschillende linksbacks gespeeld. Vergeet ik er vast nog een Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Daley Blind Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 (bewerkt) 4 minuten geleden zei Chiemel: Als dat zo is, dan sowieso met.. - Bassey - Wijndal - Hato - Baas - Rensch - Berghuis ..6 verschillende linksbacks gespeeld. Vergeet ik er vast nog een Blind PJ was me al voor 16 mei 2023 bewerkt door Erwin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 KAMPIOENEN! Oh, wacht. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Heeft Taylor ook niet nog linksback gespeeld tegen Union? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Tim' Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei ElMarcos: Heeft Taylor ook niet nog linksback gespeeld tegen Union? Hij zakte wel de hele wedstrijd in om vanuit die positie te spelen, maar hij stond wel op het middenveld. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei Tim': Hij zakte wel de hele wedstrijd in om vanuit die positie te spelen, maar hij stond wel op het middenveld. Ik vind het close enough Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Houd je toch mooi 1 van de slechtst presterende ploegen van het seizoen op 3-2. Knap hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Gênant interview weer met Heitinga. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 32 minuten geleden zei Thierryvane: Gênant interview weer met Heitinga. Wat zei ie? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lenstra Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 https://nos.nl/l/2475411 Ik moest hier toch wel een beetje om gniffelen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 (bewerkt) 15 uur geleden zei Lazy: Overigens even wat anders: Cruyff vertrekt officieel bij Barcelona. Dat zou een mooie vervanger zijn voor die incompetente Van der Sar. Op grond waarvan is Cruijff een goede AD? En @Jotew op Ajaxshowtime is er een jeugdvolger die veel kijk (wel een Cruijff-style romantische) op voetbal heeft en erg van hem gecharmeerd is. 17 mei 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 8 uur geleden zei Lenstra: https://nos.nl/l/2475411 Ik moest hier toch wel een beetje om gniffelen. Ik geef hem groot gelijk Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 8 uur geleden zei Lenstra: https://nos.nl/l/2475411 Ik moest hier toch wel een beetje om gniffelen. Te veel gekopt in zijn carrière. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 (bewerkt) 33 minuten geleden zei Kyrill: Ik geef hem groot gelijk Dat heeft hij ook. Maar kijkend naar zijn eigen gedrag, is het niet helemaal aan hem om iets te zeggen over signalen die je afgeeft aan kinderen. Als hij zich werkelijk zorgen maakt over hoe dingen op kinderen overkomen, mag hij wel eens in de spiegel kijken. 17 mei 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 41 minuten geleden zei Hwb: En @Jotew op Ajaxshowtime is er een jeugdvolger die veel kijk (wel een Cruijff-style romantische) op voetbal heeft en erg van hem gecharmeerd is. Kun je inderdaad nog wel een en ander aan artikelen op terugvinden. Blijf het sowieso raar vinden dat hij geen kansen heeft gekregen. Heitinga kent hem goed genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, maar als hij wat aan fysiek wint, heeft hij echt wel de potentie van een Mazraoui. Moet alleen wel de ontwikkeltijd krijgen. Zou mooi voor hem zijn als dat bij een Twente kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 7 minuten geleden zei Rogier.: Kun je inderdaad nog wel een en ander aan artikelen op terugvinden. Blijf het sowieso raar vinden dat hij geen kansen heeft gekregen. Heitinga kent hem goed genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, maar als hij wat aan fysiek wint, heeft hij echt wel de potentie van een Mazraoui. Moet alleen wel de ontwikkeltijd krijgen. Zou mooi voor hem zijn als dat bij een Twente kan. Ging me vooral om een reaguurder, niet om iemand die ook artikelen schrijft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 Het hele optreden van Ajax gisteren was weer een gênante vertoning zeg. Ook bij die 3-2 hoe Kudus daar helemaal niks doet..... We kunnen en moeten echt niet door met Heitinga als trainer. Overigens, heb het afgelopen seizoen een aantal analyses gezien van Hedwiges Maduro. Die zou ik graag als assistent zien naast de nieuwe trainer. Weet de vinger feilloos op de zere plek te leggen en zulke gasten heb je nodig om beter te worden in je staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 6 minuten geleden zei ElMarcos: Het hele optreden van Ajax gisteren was weer een gênante vertoning zeg. Ook bij die 3-2 hoe Kudus daar helemaal niks doet..... We kunnen en moeten echt niet door met Heitinga als trainer. Overigens, heb het afgelopen seizoen een aantal analyses gezien van Hedwiges Maduro. Die zou ik graag als assistent zien naast de nieuwe trainer. Weet de vinger feilloos op de zere plek te leggen en zulke gasten heb je nodig om beter te worden in je staf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 40 minuten geleden zei Rogier.: Kun je inderdaad nog wel een en ander aan artikelen op terugvinden. Blijf het sowieso raar vinden dat hij geen kansen heeft gekregen. Heitinga kent hem goed genoeg, dus daar zal het niet aan liggen, maar als hij wat aan fysiek wint, heeft hij echt wel de potentie van een Mazraoui. Moet alleen wel de ontwikkeltijd krijgen. Zou mooi voor hem zijn als dat bij een Twente kan. Yes, weet op wie je doelt, maar die reacties zijn vooral terug te vinden bij de artikelen van de Kweekvijver of specifiek over Regeer. In wedstrijdnabeschouwingen zoeken e.d. wordt een lang grapje. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 57 minuten geleden zei Hwb: Dat heeft hij ook. Maar kijkend naar zijn eigen gedrag, is het niet helemaal aan hem om iets te zeggen over signalen die je afgeeft aan kinderen. Als hij zich werkelijk zorgen maakt over hoe dingen op kinderen overkomen, mag hij wel eens in de spiegel kijken. Uiteraard daar ben ik het zeker mee eens, 100% Niet persoonlijk naar jou uiteraard maar ik word beetje moe op dit forum en social(media) dat iedereen vindt men nergens wat van mag zeggen als je het zelf gedaan hebt, of tegenovergestelde doet. Ik ben daar zo klaar mee. Dat je ooit zelf iets fout hebt gedaan betekent in mijn ogen verre van dat je er geen advies over mag geven, eerder juist wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 4 minuten geleden zei Kyrill: Uiteraard daar ben ik het zeker mee eens, 100% Niet persoonlijk naar jou uiteraard maar ik word beetje moe op dit forum en social(media) dat iedereen vindt men nergens wat van mag zeggen als je het zelf gedaan hebt, of tegenovergestelde doet. Ik ben daar zo klaar mee. Dat je ooit zelf iets fout hebt gedaan betekent in mijn ogen verre van dat je er geen advies over mag geven, eerder juist wel. Dat ben ik in beginsel wel met je eens. Maar bij Tadic is het zo structureel en zonder dat hij er op enige manier ooit kritisch naar heeft gekeken of wens tot verandering heeft uitgesproken, dat het uit zijn mond gewoon niet zo geloofwaardig is. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
AjaciedBart. Geplaatst 17 mei 2023 Share Geplaatst 17 mei 2023 45 minuten geleden zei Thierryvane: Zsm verkopen komende zomer, kans is groot dat je er geld voor krijgt (hij kan namelijk echt goed voetballen) maar je hebt er geen fuck aan en hij is vooral alleen maar met zichzelf bezig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten