Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 23 minuten geleden zei Erwin.: Hadden ze überhaupt 'gratis' mogen wisselen dan? Lijkt mij inderdaad van niet. Wel zin in dit potje. Deze opstelling bevalt mij wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Je mag wisselen als een wedstrijd gestaakt wordt Kost je een wissel, maar geen wisselmoment. Ook spelers die geblesseerd waren ten tijde van de start van het eerste deel van de wedstrijd mogen meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 39 minuten geleden zei Lazy: Waarom starten ze die pot niet gewoon opnieuw eigenlijk? Van de eerste 9 minuten was er door de dubbele staking effectief maar iets van 4 minuten speeltijd. Ook 1500 lekker handige tijd vanuit de KNVB. Doe dan op zijn minst 16:00. Dan kunnen schoolgaande kinderen in elk geval de hele wedstrijd en niet alleen de 2e helft. Naja er is wel een gele kaart gevallen voor Groningen, die start dan nu ook gewoon met een kaart op zak. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 36 minuten geleden zei Thierryvane: Lijkt mij inderdaad van niet. Wel zin in dit potje. Deze opstelling bevalt mij wel. Blokzijl heeft examen economie dus speelt niet bij Groningen kreeg ik net pushmelding van VI. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Matchday! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Heerlijke kol dit! Skitterend! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Goede actie van Wijndal, mag gezegd worden. Eindelijk een fel Ajax. Wel 32 potten te laat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Man man man 1-1 gewoon. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Wijndal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Wijndal Rulli mag deze overigens alsnog wel gewoon pakken. Zag er ook niet best uit zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Nou mannen, zet je maar schrap. Dit Ajax gaat ook geen 3e worden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Succes jongens de 2e helft!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei Rogier.: Nou mannen, zet je maar schrap. Dit Ajax gaat ook geen 3e worden. Is het zo slecht? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 34 minuten geleden zei Thierryvane: Goede actie van Wijndal, mag gezegd worden. Eindelijk een fel Ajax. Wel 32 potten te laat. 14 minuten geleden zei Rogier.: Wijndal Geinig dat deze berichten elkaar in rap tempo opvolgen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Pfffffffff, ongekend. Het bekende recept. Kansen niet afmaken en een restverdediging van het niveau Lutjebroek 5. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 5 minuten geleden zei Lazy: Geinig dat deze berichten elkaar in rap tempo opvolgen Wijndal kan nog steeds niet zo goed verdedigen. Ze oogden ook echt heel apathisch met z'n allen bij de goal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik vind de fitheid van Ajax dit seizoen echt schrikbarend slecht. Ze openen vaak goed om na kwartier/20 minuten het gewoon niet meer te kunnen opbrengen om die druk te houden. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 (bewerkt) Kijk net ff 5 minuten, wat ontiegelijk slecht. Iedereen is apatisch, lijkt wel of ze 4e willen worden @Lazy ze weten niet eens hoe ze druk moeten zetten. Ooks veels te halfslachtig. 16 mei 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Potverjandikkie, zie je gister je concurrent uitbundig feestvieren omdat zij verdiend kampioen zijn geworden en dan laat je de volgende dag zelf weer zien waarom je helemaal niks te zoeken heb voorlopig in de top van Nederland. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Pompen of verzuipen met den Deef. Klasse trainert die Johnnie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Eerste normale bal van Kudus en we staan voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Het is dat hij aanstaat tijdens het werken nu, want anders had ik de televisie denk ik maar uitgezet. Oogbollen in de Glorix weer..... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Brobbey Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Iemand toevallig een statistiek over: - Met hoeveel verschillende samenstelling van de verdediging er is gespeeld dit seizoen? - Hoe vaak achter elkaar met dezelfde samenstelling van de verdediging is gespeeld? Dit zijn volgens mij schrikbarende statistieken. Van Sanchez - Alvarez - Bassey - Baas tot Rensch - Timber - Hato - Wijndal Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
neva Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Berghuis stond tegen Volendam linksback toch in de slotfase? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten