Kyrill Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 6 minuten geleden zei Dansmeister: Bedankt voor je bijdrage Karel. Kop op Dans. Volgend seizoen met nieuwe trainer en goed aankoopbeleid ga je vast weer meedoen voor plek 1-2 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 Lekker man. Ben je lekker mee als uitsupporter 🤣 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Michaelinho* Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 59 minuten geleden zei Lazy: Lekker man. Ben je lekker mee als uitsupporter 🤣 Iets met busje komt zo Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 1 uur geleden zei Lazy: Lekker man. Ben je lekker mee als uitsupporter 🤣 Gelukkig was het niet tegen Fortuna Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 4 uur geleden zei Lazy: Lekker man. Ben je lekker mee als uitsupporter 🤣 Ik zat wel nog te denken, zou je als uitsupporter (of gezamenlijk als uitsupporters) niet een civiele zaak kunnen beginnen tegen de daders? Waarbij je de kosten van vervoer (en evt ticket) verhaalt? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 14 mei 2023 Share Geplaatst 14 mei 2023 2 minuten geleden zei Hwb: Ik zat wel nog te denken, zou je als uitsupporter (of gezamenlijk als uitsupporters) niet een civiele zaak kunnen beginnen tegen de daders? Waarbij je de kosten van vervoer (en evt ticket) verhaalt? Als het goed is dan werd alles al vergoed door Ajax zelf, wel netjes. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Morgen maar een dagje thuiswerken dus... Wat een kansloos gedoe zeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Morgen is mijn papa dag en we moeten na schooltijd naar de bieb. Want anders een boete. Denk dat het een TT gaat worden naar de bieb en dan mis ik, als ik een goede tijd klok, het eerste kwartier. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 7 minuten geleden zei Gert: Morgen is mijn papa dag en we moeten na schooltijd naar de bieb. Want anders een boete. Denk dat het een TT gaat worden naar de bieb en dan mis ik, als ik een goede tijd klok, het eerste kwartier. Heeft jullie bieb geen app? Kun je de boeken gewoon verlengen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Wel een lekker nieuwtje trouwens. Niet meer verwacht. Gaat druk worden op de linkerflank met Tadic, Bergwijn, Daramy, Godts, Van Axel Dongen en Ünüvar. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 Excuses voor de dubbelpost, het is nog vroeg. Vind dit een interessante optie voor Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 15 mei 2023 Share Geplaatst 15 mei 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Heeft jullie bieb geen app? Kun je de boeken gewoon verlengen. Nee dat denk ik niet. Maar mijn dochter gaat waarschijnlijk ook niet akkoord met het voor de 2e keer lezen van hetzelfe boek achter elkaar Die leest als een gek(kie). 8-12 boeken per 4 weken. Anyway, erg blij als Axel Dongen toch bijtekend. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik heb die jongen te weinig zien spelen om een goed oordeel te hebben, maar hoe is die Regeer? Schijnt één dezer dagen bij ons te tekenen, volgens Streuer als rechtsback, dus niet als middenvelder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei Jotew: Ik heb die jongen te weinig zien spelen om een goed oordeel te hebben, maar hoe is die Regeer? Schijnt één dezer dagen bij ons te tekenen, volgens Streuer als rechtsback, dus niet als middenvelder. Degelijk. Niet meer, niet minder. Heeft in de jeugd vooral op het middenveld gespeeld, zowel als 6, 8 als 10. Soms ook eens als centrale verdediger. Heeft een groot loopvermogen, degelijke basistechniek en is een beetje type ideale schoonzoon. Ben benieuwd of hij nog stappen kan maken als rechtsachter. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 2 minuten geleden zei FlyD: Degelijk. Niet meer, niet minder. Heeft in de jeugd vooral op het middenveld gespeeld, zowel als 6, 8 als 10. Soms ook eens als centrale verdediger. Heeft een groot loopvermogen, degelijke basistechniek en is een beetje type ideale schoonzoon. Ben benieuwd of hij nog stappen kan maken als rechtsachter. Hmm, ik lees online voornamelijk dat hij meer als middenvelder word gezien? Of daar beter rendeert, hoe je het ook wilt noemen? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Zojuist zei Jotew: Hmm, ik lees online voornamelijk dat hij meer als middenvelder word gezien? Of daar beter rendeert, hoe je het ook wilt noemen? Hij is van opleiding een middenvelder, maar hij past niet in het beeld van een Ajax-middenvelder (beetje zoals Ekkelenkamp). Daarom probeerden ze er bij Ajax een back van te maken. Op zich wel logisch gezien zijn loopvermogen en allround kwaliteiten. Tegen echte, wendbare vleugelspelers moet ik het wel nog zien. Als ze hem toch halen als middenvelder kan dat ook prima trouwens. Als box-to-box heeft hij potentieel als hij een kans krijgt om zich nog wat te ontwikkelen. Maar meer dan een degelijke eredivisiespeler zie ik er (nog) niet in. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Hij Regeert nog niet echt op het middenveld nee Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 4 minuten geleden zei FlyD: Hij is van opleiding een middenvelder, maar hij past niet in het beeld van een Ajax-middenvelder (beetje zoals Ekkelenkamp). Daarom probeerden ze er bij Ajax een back van te maken. Op zich wel logisch gezien zijn loopvermogen en allround kwaliteiten. Tegen echte, wendbare vleugelspelers moet ik het wel nog zien. Als ze hem toch halen als middenvelder kan dat ook prima trouwens. Als box-to-box heeft hij potentieel als hij een kans krijgt om zich nog wat te ontwikkelen. Maar meer dan een degelijke eredivisiespeler zie ik er (nog) niet in. Hmm naja we gaan het zien, hoor dat ze er intern heel erg over te spreken zijn bij Twente en vertrouwen hebben dat er nog meer in zit. Wellicht komt hij er op het middenveld ook beter aan te pas, zoals ook een Salah-Edinne daar prima heeft gespeeld. Mijn inziens is hij op het middenveld sws beter als op back. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Daz Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 "Driessen vermoedt: 'Volgens mij moeten we richting Spaanse hoek zoeken met Mislintat' Ik denk.. ik vermoed... ik hoor. Wat een journalistiek. Ben wel echt benieuwd wie het gaat worden. Het zal echt een drukke zomer worden ook qua transfers en geruchten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 1 uur geleden zei Daz: "Driessen vermoedt: 'Volgens mij moeten we richting Spaanse hoek zoeken met Mislintat' Ik denk.. ik vermoed... ik hoor. Wat een journalistiek. Ben wel echt benieuwd wie het gaat worden. Het zal echt een drukke zomer worden ook qua transfers en geruchten. Altijd met die Verweij en Driesen. Die hebben het altijd over 'ik denk'... Dan haak ik al af.. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
sennid Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Ik las vandaag "ik hoorde..." die kan ook nog bij de bingo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Rulli; Rensch, Timber, Hato, Wijndal; Álvarez, Tadic, Taylor; Kudus, Brobbey, Bergwijn Zelfde opstelling als de eerste 9 minuten. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Op papier kan ik best leven met deze 11 namen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 3 minuten geleden zei FlyD: Rulli; Rensch, Timber, Hato, Wijndal; Álvarez, Tadic, Taylor; Kudus, Brobbey, Bergwijn Zelfde opstelling als de eerste 9 minuten. Ben benieuwd hoe dit gaat lopen. Op papier kan ik best leven met deze 11 namen. Hadden ze überhaupt 'gratis' mogen wisselen dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 Waarom starten ze die pot niet gewoon opnieuw eigenlijk? Van de eerste 9 minuten was er door de dubbele staking effectief maar iets van 4 minuten speeltijd. Ook 1500 lekker handige tijd vanuit de KNVB. Doe dan op zijn minst 16:00. Dan kunnen schoolgaande kinderen in elk geval de hele wedstrijd en niet alleen de 2e helft. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 16 mei 2023 Share Geplaatst 16 mei 2023 10 minuten geleden zei Erwin.: Hadden ze überhaupt 'gratis' mogen wisselen dan? Wellicht als iemand aantoonbaar geblesseerd raakt in de tussenliggende tijd? Geen idee hoe dat werkt eigenlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten