Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

2 uur geleden zei Beppu:

Wat vonden jullie van het optreden van Edwin 'eigenlijk' van der Sar gister bij Rondo? Ik vind het wel stoer dat hij er gaat zitten, maar die man is echt niet gemaakt voor de tv, interviews, spreken etc. he. Heb wel te doen met hem.

Ik vond het persoonlijk best een sterk interview. Wel een snelcursus "open deuren intrappen" gehad. Maar toch, ik zie liever iemand zitten die met droge ogen toegeeft er een grote clusterfuck van gemaakt te hebben, dan iemand die na een wanvertoning zegt: Ik heb fantastische dingen gezien, maar ben waarschijnlijk wel de enige die het gezien heeft. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

4 uur geleden zei Beppu:

Wat vonden jullie van het optreden van Edwin 'eigenlijk' van der Sar gister bij Rondo? Ik vind het wel stoer dat hij er gaat zitten, maar die man is echt niet gemaakt voor de tv, interviews, spreken etc. he. Heb wel te doen met hem.

Stoer? Nee man. Was stoer geweest als hij bij een niet Ziggo gelieerd programma zou zijn aangesloten. Dit was de meest veilige keuze die hij kon maken gezien de warme banden tussen de 2 partijen. Vond ook niet dat hij echt aan de tand gevoeld werd door Wytse en de tafelgenoten.

Vond het dus ook niet sterk maar ook niet zwak. Zag eigenlijk gewoon wat je kunt verwachten als je bij een show van de hoofdsponsor zit: veilig en ok.

Wel zin in donderdag trouwens. Die pot laatst tegen Twente was dusdanig tenenkrommend slecht dat ik heel benieuwd bent wat Johnny ervan kan bakken. Ben alleen nog geen fan van dat middenveld, maar is denk ik op dit moment wel het middenveld met de meeste stabiliteit en dat is voor dit team de beste keuze....

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Thierryvane:

Iemand die deze man kent? Vind het in ieder geval een originele/creatieve naam. 

Iemand met een blik op en verleden in Zuid Amerika. Dus wat dat betreft een logische keuze. Is vroeger scout geweest en analist. Dus die zaken zal die best ervaren in zijn. Geen idee of het ook een goede onderhandelaar is... Begreep wel dat ze bij Liverpool er aardig van balen dat die weg gaat.... 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Kan me haast niet voorstellen dat die man naar Ajax wil komen. Maargoed ik heb ooit ook het lego politie bureau voor sinterklaas gekregen, terwijl ik helemaal niet zo lief was geweest en nooit echt hele grote cadeau's kreeg. Dus ik wacht het netjes af.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Lazy:

Iemand met een blik op en verleden in Zuid Amerika. Dus wat dat betreft een logische keuze. Is vroeger scout geweest en analist. Dus die zaken zal die best ervaren in zijn. Geen idee of het ook een goede onderhandelaar is... Begreep wel dat ze bij Liverpool er aardig van balen dat die weg gaat.... 

Was net een jaar in functie. Was de opvolger van Michael Edwards. Die de sporting director was. Ward was volgens mij eerst chef recruitment 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ik krijg visite, dus zolang die er nog niet is zal ik wel gaan kijken op mijn mobiel. Hoop dus vooral niet op een verlenging. Heb ook wel weer zin om te kijken al ben ik wel bang voor onze kwetsbaarheid achterin. Maar om naar een frisser Ajax te kijken met alleen al Kudus rechtsbuiten ipv spits is al een geschenk na afgelopen maanden.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

16 minuten geleden zei voetbalfan14:

Geen ramp als je verliest? Je moet dit gewoon winnen hoor.

Denk dat het ook een beetje persoonlijk is. Zou er geen seconde van wakker liggen, competitie is nu het belangrijkste. Veredeld oefenpotje. Hoop vooral dat er lessen uitgetrokken kunnen worden ter verbetering.

Link naar opmerking
Deel via andere websites