Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Wat slecht gedaan door Rensch, overigens gewoon terecht rood dit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Rode kaart en voorlopig vloeibaar eten. Hij heeft weleens betere zaterdagavonden gehad denk ik. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) Rensch heel geschikt voor CV positie inderdaad. Misschien is dit wel goed voor de wedstrijd en de spirit. 14 januari 2023 bewerkt door Chiemel Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Jotew: Wat slecht gedaan door Rensch, overigens gewoon terecht rood dit. Snap inderdaad niet dat er Ajacieden aan ‘t klagen zijn. Wat een domme overtreding. RIP Ajax. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Chiemel: Rensch heel geschikt voor CV positie inderdaad. Rensch is gewoon niet goed genoeg. Heeft wle ongeveer zijn hele leven centraal gespeeld, dus dat is opzich nog niet zo gek. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Chiemel: Rensch heel geschikt voor CV positie inderdaad. Misschien is dit wel goed voor de wedstrijd en de spirit. Wel jammer dat het bestuur dit kan gebruiken als excuus om Schreuder nog langer de kans te geven. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Heb de eerste 12 minuten niet gezien, maar vond tot dat moment net Timber-Rensch wel redelijk ogen. Backs te beperkt, al doet Sanchez het tot nu toe aardig. Een middenveld hebben we feitelijk niet. Tadic werkt hard, maar levert al met al weinig op, duurt vaak net te lang. Brobbey voegt verdomd weinig toe tot nu toe. Conceicao is het lichtpuntje, vooral qua energie en (doorgaan met) drukzetten/afjagen. Alvarez in dat opzicht ook wel prima trouwens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Ik lees op vele plekken online ook alleen maar wat voor een matenaaier Van Wolfswinkel wel niet is. Hij sprint er gewoon slim voor, en Rensch trekt hem daar aan het shirt wat gewoon kneiter dom is op die plek, op dat moment. Dan weet je toch dat je voor de bijl gaat met een ervaren speler als Van Wolfswinkel? Wat een verstand Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Alvarez prima? Ik weet niet wat hij sinds de winterstop heeft maar hij denkt ineens de spelmaker te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei JanVertonghen: Wel jammer dat het bestuur dit kan gebruiken als excuus om Schreuder nog langer de kans te geven. Dat bestuur heeft altijd een excuus(het bestuur is ook alleen maar van der sar en lenderink toch(ja oke we hebben menno nog), of hoort Hendriks(er ook bij tegenwoordig?) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 8 minuten geleden zei Chiemel: Rensch heel geschikt voor CV positie inderdaad. Misschien is dit wel goed voor de wedstrijd en de spirit. Sowieso; je hebt 25 miljoen betaald voor een speler waarvan je nu niet weet of het een back of CV is? Hoe dan? Jammer dat er weer een pot verloren gaat (durf ik nu wel te zeggen). Hopelijk betekent dit einde Schreuder. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 2 minuten geleden zei Thierryvane: Alvarez prima? Ik weet niet wat hij sinds de winterstop heeft maar hij denkt ineens de spelmaker te zijn. Tsja die werd aangekocht als CV, maarja is toch ook gewoon een Bassey maar dan zonder snelheid Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) 5 minuten geleden zei Thierryvane: Alvarez prima? Ik weet niet wat hij sinds de winterstop heeft maar hij denkt ineens de spelmaker te zijn. "in dat opzicht" Had het over drukzetten/afjagen. Verdediger voor Brobbey. Tadic in de punt met Conceicao eromheen. Berghuis voor Taylor. Evt nog Kudus voor Klaassen. edit: misschien geen verdediger, maar gewoon Alvarez centraal achterin en een andere 6 inbrengen. 14 januari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Echt iedereen een onvoldoende. Hopelijk Schreuder en Vd Sar out na vanavond. Maargoed de gifbeker zal nogwel en wedstrijd of 10 nog leeg gemaakt worden. Wat een fakking idioten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Vd Sar eruit sturen dan maken ze de hele club stuurloos, Dus die gooien ze er denk ik niet uit(geen idee of dat uberhaupt ook kan met een rvc die niet compleet is) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) De club oogt op zich al redelijk stuurloos. 14 januari 2023 bewerkt door Hwb Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 (bewerkt) Citaat Kudus - Conceiçao Tadic Berghuis/Taylor - Alvarez/Taylor Wijndal - Bassey/Hato - Timber - Sánchez Rulli Zou het zo doen, maar ben bang dat Conceiçao eruit gaat voor Wijndal. In dat geval kan ik voor het welzijn van mijn TV beter wat anders gaan doen. 14 januari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Kudus voor Brobbey. Tweemans middenveld, Alvarez centraal achterin. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 1 minuut geleden zei Hwb: Kudus voor Brobbey. Tweemans middenveld, Alvarez centraal achterin. wie speelt er dan op middenveld? Taylor die zie ik maar verder? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Klaassen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 gigantisch veel geld uitgegeven. Een salarishuis wat het dubbele is dan de nummer 2. Alles wat is opgebouwd is weer naar de donder. Is het nou zo moeilijk om een normale ervaren technische directeur te halen. De wereld is zo groot. Staat die vd sar met een schaker op de foto met nummer 14.... och och och Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 8 minuten geleden zei Hwb: Klaassen Ah dan wordt het dus nog 1-0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 was toch penalty Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Fantasy Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 vond ik niet Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 14 januari 2023 Share Geplaatst 14 januari 2023 Zojuist zei putdus: was toch penalty Ach kom op zeg, even een beetje reëel blijven Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten