Michaelinho* Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Zal toch wel gewoon minimaal een 4-0 overwinning worden dit Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 #Aertssenwatch Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Schreuder heeft maar een pet opgezet omdat hij bang is dat zijn haar in de krul schiet door de regen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Haha toch bizar dat die mensen in het uitvak op hun woensdagavond naar FC Den Bosch gaan om het Ajax van Alfred Schreuder te steunen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 minuut geleden zei Hakai: Haha toch bizar dat die mensen in het uitvak op hun woensdagavond naar FC Den Bosch gaan om het Ajax van Alfred Schreuder te steunen Nou, heel veel meer supporter van je club (in z'n algemeen) dan dát kan je dan ook bijna niet zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Dat is nou een penal benutten. Klasse Dusan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) 6 minuten geleden zei Jotew: Nou, heel veel meer supporter van je club (in z'n algemeen) dan dát kan je dan ook bijna niet zijn. True, maar je helpt je club er niet mee (verkleint de kans dat Schreuder ontslagen wordt). 11 januari 2023 bewerkt door Hakai Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Zal ik tussen dat Tika Taka van Den Bosch trouwens even vertellen waar ik volgende week woensdag te vinden ben? Mogen julle raden, goed? Oké GO Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 4 minuten geleden zei Arezo: Zal ik tussen dat Tika Taka van Den Bosch trouwens even vertellen waar ik volgende week woensdag te vinden ben? Mogen julle raden, goed? Oké GO Ik hoop gewoon hier, wel zo gezellig. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 5 minuten geleden zei Hakai: True, maar je helpt je club er niet mee. In welk opzicht help je je club er niet mee dan? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 5 minuten geleden zei Arezo: Zal ik tussen dat Tika Taka van Den Bosch trouwens even vertellen waar ik volgende week woensdag te vinden ben? Mogen julle raden, goed? Oké GO Parenclub 't Hijgend Hert? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hakai Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 minuut geleden zei Jotew: In welk opzicht help je je club er niet mee dan? Schreuder moet zo snel mogelijk weg dus ik zou als supportersgroep daarop focussen. Wegblijven bij uitwedstrijden en bij thuiswedstrijden vanaf de eerste minuut witte zakdoekjes en Schreuder rot op zingen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 8 minuten geleden zei Hakai: True, maar je helpt je club er niet mee (verkleint de kans dat Schreuder ontslagen wordt). Ik hoor anders rustig alweer een Schreuder rot op Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Ik ben volgende week woensdag op Sportpark de Toekomst Dat is godverdomme hetzelfde als een gereformeerd iemand mee laten varen in de Gay Pride. Maar goed, mijn buurjongetje speelt tegen Ajax en hij vroeg of ik kom kijken. Humor heeft ie wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Het is 0-1, Alfred. Klaassen kan eraf. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Wijndal speelt echt met 0 vertrouwen. De tering. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 16 minuten geleden zei Arezo: Ik ben volgende week woensdag op Sportpark de Toekomst Dat is godverdomme hetzelfde als een gereformeerd iemand mee laten varen in de Gay Pride. Maar goed, mijn buurjongetje speelt tegen Ajax en hij vroeg of ik kom kijken. Humor heeft ie wel. Jij hebt ook wel humor om te gaan kijken dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) @Thierryvane Jammer om te zien hè. Lijkt alsof hij met de ziel onder zijn arm rondloopt. Zou echt de ideale back zijn om achter Tadic te spelen. 11 januari 2023 bewerkt door JanVertonghen Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 (bewerkt) 24 minuten geleden zei Thierryvane: Wijndal speelt echt met 0 vertrouwen. De tering. Nog geen goede pot gespeeld voor Ajax. Hoop zo nog Hlynsson te zien. Vind ik een fijne speler. 11 januari 2023 bewerkt door timpy00 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 minuut geleden zei timpy00: Nog geen goede pot gespeeld voor Ajax. Hoop zo nog Hlynsson te zien. Vind ik een fijne speler. Rangers-uit was hij heel sterk. Viel toen alleen voor rust uit. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Orrie Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Waarom werd het net stilgelegd? Heb hem aanstaan maar dit deel precies gemist. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Zojuist zei Orrie: Waarom werd het net stilgelegd? Heb hem aanstaan maar dit deel precies gemist. Bier gooien jonguh!!! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 Topwedstrijden, ze zijn echt tot op het bot gemotiveerd, om na mindere resultaten er nog wat van te maken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
PJHoutman Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 1 uur geleden zei PJHoutman: #Aertssenwatch Hoppa Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 11 januari 2023 Share Geplaatst 11 januari 2023 53 minuten geleden zei Thierryvane: Wijndal speelt echt met 0 vertrouwen. De tering. Rara hoe zou dat nou komen. Het is trouwens niet zo best vandaag. Die Lucca kan er ook geen klote van hè? Komt er zelfs tegen Den Bosch niet aan te pas. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten