Gert Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Dan zou ik toch voor Axel van Dongen gaan. Rasmussen zou ik alleen een kansje gunnen als spits. Speelt bij jong ook wel wedstrijden vanaf rechts, maar dan zie je dat dit toch echt niet zijn positie is. Voor het doel vind ik hem wel koelbloedig ogen, maar zijn niveau blijf ik lastig vinden inschatten aangezien hij altijd zo nonchalant/flets oogt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Met Kudus, Berghuis en Conceicao heb je genoeg opties voor de rechtsbuiten. Idioot dat ze daar een nieuwe speler voor zoeken. Centraal in de verdediging is wel versterking nodig. Daar heb je nu Timber en Bassey (die ik liever als linksback zie). Kaplan is voorlopig geblesseerd en het is afwachten of die er daarna meteen staat. Andere opties (Rensch, Grillitsch, Alvarez) worden vooral voor andere posities ingezet. Zowel kwantitatief als kwalitatief is het centraal achterin nu te mager. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 En ik zou lekker Unüvar terughalen. Wat heeft hij dit seizoen nou allemaal gespeeld.. Kan die beter gewoon in Nederland komen chillen ipv genieten het zonnetje in Turkije. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Zat nog te denken. Misschien is Alvarez-Timber nog wel het beste centrale duo. Krijg je de volgende selectie. Keepers: Rulli, Pasveer, Stekelenburg, Gorter Verdedigers: Sanchez, Rensch, Alvarez, Timber, Bassey, Wijndal, Baas (Kaplan) Middenvelders: Taylor, Berghuis, Klaassen, Grillitsch, Fitz-Jim, Regeer Aanvallers: Tadic, Kudus, Bergwijn, Brobbey, Conceicao, Lucca Kan zeker defensief nog wel versterking gebruiken, maar is ook een prima selectie waarmee je CL af moet kunnen dwingen. Plus ruimte voor jonge talenten (qua Ajax-filosofie). Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Dat wij niet vergeten dat schreuder Lucca op linksbuiten een goed idee vond(of vind) Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Misschien Veltman ophalen bij Brighton als extra optie voor rechtsback en RCV. Zou dat heel gek zijn? Contract loopt over een halfjaar af, dus zal bijna gratis zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Berghuis en Taylor doen waarschijnlijk niet mee zondag. Afgaande op de foto's krijg je zoiets: Citaat Bergwijn - Brobbey - Tadic ... - Alvarez - Klaassen Wijndal - Bassey - Timber - Rensch Pasveer Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Berghuis en Taylor doen waarschijnlijk niet mee zondag. Afgaande op de foto's krijg je zoiets: Leuk dat de Vrij genoemd wordt, maar die gaat toch nooit naar Amsterdam jongens. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 8 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Leuk dat de Vrij genoemd wordt, maar die gaat toch nooit naar Amsterdam jongens. Berghuis has entered the chat. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ReneLeBlanc Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 3 minuten geleden zei Thierryvane: Berghuis has entered the chat. Berghuis is gewoon een broodvoetballer. Stefan de Vrij is een Feyenoorder, Berghuis is dat nooit geweest. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
007mark Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 11 minuten geleden zei ReneLeBlanc: Berghuis is gewoon een lul met vingers. Stefan de Vrij is een Feyenoorder, Berghuis is dat nooit geweest. Klopt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 De Vrij vindt het denk ik ook wat t ever fietsen vanuit Italië. Nou goed dat ze iig defensief bezig zijn, want die spoeling is wel dun. En wat ik bij Jong achterin zie spelen, dat is er nog lang niet klaar voor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 2 uur geleden zei Thierryvane: Berghuis en Taylor doen waarschijnlijk niet mee zondag. Afgaande op de foto's krijg je zoiets: Heb uit betrouwbare bron vernomen dat Lucca als LCM start zondag. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 Is nu in de spits bij jong aan het rondwandelen, dus kan zondag prima nog potje meedoen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 10 uur geleden zei Thierryvane: Berghuis en Taylor doen waarschijnlijk niet mee zondag. Afgaande op de foto's krijg je zoiets: Daar hoort dan toch trouwens gewoon Kudus te staan? Prima opstelling dan Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Hwb Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 17 uur geleden zei voetbalfan14: Dat wij niet vergeten dat schreuder Lucca op linksbuiten een goed idee vond(of vind) Ik denk niet dat hij dat een goed idee vond of vindt. Hij wilde Brobbey in de spits en Tadic op rechts, had nog een linksbuiten nodig en Lucca over. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
FlyD Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 1 uur geleden zei Hwb: Ik denk niet dat hij dat een goed idee vond of vindt. Hij wilde Brobbey in de spits en Tadic op rechts, had nog een linksbuiten nodig en Lucca over. Kudus startte die wedstrijd in de spits Heel benieuwd naar de herstart. De selectie is misschien niet perfect/volledig in balans, maar met deze spelers moet je nog altijd meedoen voor het kampioenschap. Wel heel benieuwd wat er gaat bijkomen en of daar iets van beleid in te ontdekken gaat zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Europees voetbal is zeker mogelijk nu Rulli gehaald is! Prima keepert. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 2 uur geleden zei Hwb: Ik denk niet dat hij dat een goed idee vond of vindt. Hij wilde Brobbey in de spits en Tadic op rechts, had nog een linksbuiten nodig en Lucca over. Je stelt kudus, tadic en lucca op en elk mens denk dan tadic links lucca centrum en kudus rechts, maar de trainer denkt eigenwijs te zijn en zet ze alle drie op een totaal andere positie. Dan lig je al onder vuur en ga je ook nog zulke capriolen uithalen. Dan ontstaat echt wel het beeld van compleet gestoord te zijn. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 1 uur geleden zei voetbalfan14: Je stelt kudus, tadic en lucca op en elk mens denk dan tadic links lucca centrum en kudus rechts, maar de trainer denkt eigenwijs te zijn en zet ze alle drie op een totaal andere positie. Of het is een oefenwedstrijd waar Schreuder het spelen / proberen van Kudus als spits en Tadic op rb belangrijker vind dan het spelen met een spits die hij toch nooit gaat gebruiken. Volgens mij is Tadic nu tweede keus op rechts en is Kudus al een tijdje een optie als spits voor Schreuder. Snap best dat je dat wil laten staan / proberen en dat er, zoals Hwb zegt nog een linksbuiten nodig was en Lucca nog over was. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Als je wilt zien of Kudus en Tadic beetje fatsoenlijk spelen op hun plek stel je ook een normale linksbuiten op. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 (bewerkt) 19 minuten geleden zei La Pulga: Als je wilt zien of Kudus en Tadic beetje fatsoenlijk spelen op hun plek stel je ook een normale linksbuiten op. Was die beschikbaar? Niet dat ik het met je eens ben verder, maar toch. 7 januari 2023 bewerkt door MetalMichael Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Zou het heel erg zorgwekkend en nagenoeg surrealistisch vinden als er in de jeugd geen speler van 16+ rondloopt die die rol beter in kan vullen. Linksbuitens, rechtsbuitens, aanvallende middenvelders, linksbacks. Vind héél veel dingen logischer dan Lucca op links. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
delichris Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 Wat een gerucht is dit: Citaat https://247simasport.com/2023/01/07/i-believe-manchester-united-will-sign-him-a-bbc-reporter-makes-an-intriguing-transfer-claim/?fbclid=IwAR2fGzLE0iU5Bd7InDmwM71eMo9UMQcesFKO0PpwA00ox6xrftpT2B__kUI Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 7 januari 2023 Share Geplaatst 7 januari 2023 2 uur geleden zei MetalMichael: Was die beschikbaar? Niet dat ik het met je eens ben verder, maar toch. Mag inderdaad niet hopen dat Lucca de tweede man zal zijn op de linksbuiten achter Bergwijn. Denk aan een Axel van Dongen of anders Unuvar terughalen die daar kan spelen. Maar het liefst z.s.m. Tadic links, Brobbert spits en Conceicao/Kudus rechtsbuiten. Elke positie is voorin ook gewoon dubbel bezet als je iedereen op de juiste plek zet. Bergwijn/Tadic - Brobbey/Lucca - Kudus/Conceicao Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten