Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

Dan zou ik toch voor Axel van Dongen gaan. Rasmussen zou ik alleen een kansje gunnen als spits. Speelt bij jong ook wel wedstrijden vanaf rechts, maar dan zie je dat dit toch echt niet zijn positie is. Voor het doel vind ik hem wel koelbloedig ogen, maar zijn niveau blijf ik lastig vinden inschatten aangezien hij altijd zo nonchalant/flets oogt.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2361

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

Met Kudus, Berghuis en Conceicao heb je genoeg opties voor de rechtsbuiten. Idioot dat ze daar een nieuwe speler voor zoeken.

Centraal in de verdediging is wel versterking nodig. Daar heb je nu Timber en Bassey (die ik liever als linksback zie). Kaplan is voorlopig geblesseerd en het is afwachten of die er daarna meteen staat. Andere opties (Rensch, Grillitsch, Alvarez) worden vooral voor andere posities ingezet. Zowel kwantitatief als kwalitatief is het centraal achterin nu te mager.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zat nog te denken. Misschien is Alvarez-Timber nog wel het beste centrale duo. Krijg je de volgende selectie.

Keepers:

Rulli, Pasveer, Stekelenburg, Gorter

Verdedigers:

Sanchez, Rensch, Alvarez, Timber, Bassey, Wijndal, Baas (Kaplan)

Middenvelders:

Taylor, Berghuis, Klaassen, Grillitsch, Fitz-Jim, Regeer

Aanvallers:

Tadic, Kudus, Bergwijn, Brobbey, Conceicao, Lucca

Kan zeker defensief nog wel versterking gebruiken, maar is ook een prima selectie waarmee je CL af moet kunnen dwingen. Plus ruimte voor jonge talenten (qua Ajax-filosofie).

Link naar opmerking
Deel via andere websites

17 uur geleden zei voetbalfan14:

Dat wij niet vergeten dat schreuder Lucca op linksbuiten een goed idee vond(of vind)

Ik denk niet dat hij dat een goed idee vond of vindt. Hij wilde Brobbey in de spits en Tadic op rechts, had nog een linksbuiten nodig en Lucca over.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei Hwb:

Ik denk niet dat hij dat een goed idee vond of vindt. Hij wilde Brobbey in de spits en Tadic op rechts, had nog een linksbuiten nodig en Lucca over.

Kudus startte die wedstrijd in de spits ;) 

Heel benieuwd naar de herstart. De selectie is misschien niet perfect/volledig in balans, maar met deze spelers moet je nog altijd meedoen voor het kampioenschap. Wel heel benieuwd wat er gaat bijkomen en of daar iets van beleid in te ontdekken gaat zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Hwb:

Je stelt kudus, tadic en lucca op en elk mens denk dan tadic links lucca centrum en kudus rechts, maar de trainer denkt eigenwijs te zijn en zet ze alle drie op een totaal andere positie. 

Dan lig je al onder vuur en ga je ook nog zulke capriolen uithalen. Dan ontstaat echt wel het beeld van compleet gestoord te zijn.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 uur geleden zei voetbalfan14:

Je stelt kudus, tadic en lucca op en elk mens denk dan tadic links lucca centrum en kudus rechts, maar de trainer denkt eigenwijs te zijn en zet ze alle drie op een totaal andere positie. 

Of het is een oefenwedstrijd waar Schreuder het spelen / proberen van Kudus als spits en Tadic op rb belangrijker vind dan het spelen met een spits die hij toch nooit gaat gebruiken. Volgens mij is Tadic nu tweede keus op rechts en is Kudus al een tijdje een optie als spits voor Schreuder. Snap best dat je dat wil laten staan / proberen en dat er, zoals Hwb zegt nog een linksbuiten nodig was en Lucca nog over was.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei MetalMichael:

Was die beschikbaar?

Niet dat ik het met je eens ben verder, maar toch.

Mag inderdaad niet hopen dat Lucca de tweede man zal zijn op de linksbuiten achter Bergwijn. Denk aan een Axel van Dongen of anders Unuvar terughalen die daar kan spelen. Maar het liefst z.s.m. Tadic links, Brobbert spits en Conceicao/Kudus rechtsbuiten.

Elke positie is voorin ook gewoon dubbel bezet als je iedereen op de juiste plek zet.

Bergwijn/Tadic - Brobbey/Lucca - Kudus/Conceicao

Link naar opmerking
Deel via andere websites