CrisChivu Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Ik hoor ook verhalen dat Rulli nog weleens matig is met de bal klemmen, als een soort hete kroket in zn handschoeen? is daar iets van bekend? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 Dit is altijd wel leuk om te kijken. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 3 uur geleden zei Gert: Las van de week (volgens mij was het vi) dat Ajax zich richt op een keeper en een rechtsbuiten. Had toch liever andere geluiden gehoord, dat ze zich ook defensief zouden versterken nog. Rechtsbuiten mag je wat mij betreft best Kudus de kans geven. En anders onze Portugese vriend. Want kan me nu geen speler bedenken die ze als rechtsbuiten kunnen halen, die er direct dan ook zal staan als versterking en haalbaar is. Nog geen enkel gerucht gehoord voor die positie toch. #BringZiyechBack Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 4 januari 2023 Share Geplaatst 4 januari 2023 (bewerkt) @Thierryvane sta je al op Schiphol te wachten op Rulli? Ben benieuwd welk rugnummer hij krijgt, gelijk shirtje halen. Citaat 'Elche rondt komst Magallán af; Argentijn komt binnenkort aan in Spanje' Elche heeft de komst van Ajax-verdediger Lisandro Magallán afgerond, zo schrijft het Spaanse medium AS. De Argentijnse verdediger staat tot 30 juni van dit jaar onder contract bij de Amsterdamse club. Volgens het medium zal Magallán naar verwachting binnenkort in Elche aankomen om daar zijn medische keuring te ondergaan. 4 januari 2023 bewerkt door La Pulga Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
MetalMichael Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Dan nog twee centrale verdedigers over zo'n beetje, toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Blind naar Bayern is wel een toffe transfer. Beter dan naar Luik oid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Scholletje 2.0 Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Vaak vind ik geruchten lezen leuk, maar nu duiden de geruchten meer op volledig willekeurige scouting en transferbeleid. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 8 uur geleden zei La Pulga: @Thierryvane sta je al op Schiphol te wachten op Rulli? Ben benieuwd welk rugnummer hij krijgt, gelijk shirtje halen. RIP Pasveer. Komt nog een CV en rechtsbuiten bij aldus De Telegraaf. Het zal mij benieuwen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 1 uur geleden zei MetalMichael: Dan nog twee centrale verdedigers over zo'n beetje, toch? Ja, dan hebben we nog Bassey en Timber. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Blijf erbij dat we met Rensch een prima extra centrale verdediger in de gelederen hebben. Tegelijkertijd kan je ook bij nood Aertssen doorschuiven, al zal die er al vaak genoeg bij zitten straks. Jammer dat Kaplan geblesseerd is geraakt, want anders had je in de zomen een ervaren man erbij kunnen halen om leiding te geven aan een Bassey. Die zal nu niet willen komen, nu Timber er nog zit. Sowieso is de selectie zelf echt wel sterk. Goed om te zien dat er wel doorgeselecteerd wordt. Lijkt me dat de leiding dit jaar echt gebruikt om de groep te verversen, en daarbij accepteert dat er met Schreuder een minder capabele trainer voor de groep staat, met de gedachte om hem dit proces te laten begeleiden. Ben er daarmee ook niet rouwig om dat Blind vertrekt. Gegeven de verhalen (al kun je je afvragen hoe accuraat dat is, gegeven dat Schreuder alles zelf lekt), en het feit dat hij echt niet meer voldeed (echt, waar was zijn inzet heen), ben ik er echter niet rouwig om dat hij is vertrokken. Grootverdiener die gewoon een plek op de bank hoorde te krijgen, en als je dan gaat mokken is het tijd voor zo'n clubicoon om lekker ergens anders heen te gaan. Jammer natuurlijk de manier waarop het is gegaan, maar dat is eenmaal niet anders. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 27 minuten geleden zei Rogier.: Blijf erbij dat we met Rensch een prima extra centrale verdediger in de gelederen hebben. Tegelijkertijd kan je ook bij nood Aertssen doorschuiven, al zal die er al vaak genoeg bij zitten straks. Jammer dat Kaplan geblesseerd is geraakt, want anders had je in de zomen een ervaren man erbij kunnen halen om leiding te geven aan een Bassey. Die zal nu niet willen komen, nu Timber er nog zit. Maar met een schorsing of blessure hebben we wel meteen een acuut probleem. Rensch moet namelijk gewoon rechtsback spelen, want onze nieuwe Mexicaanse vriend kan er echt geen hout van. Dus eigenlijk moet je wel iets gaan doen achterin. Al is het maar iemand huren voor een halfjaar. Of hopen dat vriend Ocampos back kan spelen wanneer Rensch centraal moet spelen. 29 minuten geleden zei Rogier.: Ben er daarmee ook niet rouwig om dat Blind vertrekt. Gegeven de verhalen (al kun je je afvragen hoe accuraat dat is, gegeven dat Schreuder alles zelf lekt), en het feit dat hij echt niet meer voldeed (echt, waar was zijn inzet heen), ben ik er echter niet rouwig om dat hij is vertrokken. Grootverdiener die gewoon een plek op de bank hoorde te krijgen, en als je dan gaat mokken is het tijd voor zo'n clubicoon om lekker ergens anders heen te gaan. Jammer natuurlijk de manier waarop het is gegaan, maar dat is eenmaal niet anders. Hij tekent ondertussen wel een contract bij Bayern München voor zes maanden. Die club zal toch niet helemaal gek zijn? Heb vooral het idee dat de band tussen Schreuder en Blind de reden is dat zijn inzet helemaal weg was. Al ben ik ook wel met je eens dat het misschien goed is/was om afscheid van elkaar te nemen. Aangezien de zwaktes van Daley wel steeds pijnlijker zichtbaar werden. Alleen de manier waarop is wel uitermate pijnlijk. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 40 minuten geleden zei Rogier.: Blijf erbij dat we met Rensch een prima extra centrale verdediger in de gelederen hebben. Rensch is veel te lief om centrale verdediger te zijn. Veel te afwachtend in zijn duels. Die zou ik echt niet centraal willen hebben, helemaal niet naast Calvin - ren je rot - Bassey. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 15 minuten geleden zei ElMarcos: Maar met een schorsing of blessure hebben we wel meteen een acuut probleem. Rensch moet namelijk gewoon rechtsback spelen, want onze nieuwe Mexicaanse vriend kan er echt geen hout van. 9 minuten geleden zei Lazy: Rensch is veel te lief om centrale verdediger te zijn. Veel te afwachtend in zijn duels. Die zou ik echt niet centraal willen hebben, helemaal niet naast Calvin - ren je rot - Bassey. Rensch is op die plek terechtgekomen uit puur noodverband door Erik ten Hag (al had hij ook wat ervaring op die plek in Jong), maar (en dat heb ik al vaker geroepen) hij is in mijn ogen meer een centrale verdediger. Te lief vind ik wel meevallen, Timber is vaak ook niet even doortastend meer. Kwestie van mentaliteit. 19 minuten geleden zei ElMarcos: Hij tekent ondertussen wel een contract bij Bayern München voor zes maanden. Die club zal toch niet helemaal gek zijn? Heb vooral het idee dat de band tussen Schreuder en Blind de reden is dat zijn inzet helemaal weg was. Al ben ik ook wel met je eens dat het misschien goed is/was om afscheid van elkaar te nemen. Aangezien de zwaktes van Daley wel steeds pijnlijker zichtbaar werden. Alleen de manier waarop is wel uitermate pijnlijk. Nou, zoals ook al aangegeven in het Duits voetbal-topic; dat denk ik dus wel Lijkt me totaal ongeschikt voor Bayern, maar de tijd zal leren of hij het niveau nog aan kan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Jotew Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 22 minuten geleden zei ElMarcos: Hij tekent ondertussen wel een contract bij Bayern München voor zes maanden. Die club zal toch niet helemaal gek zijn? Heb vooral het idee dat de band tussen Schreuder en Blind de reden is dat zijn inzet helemaal weg was. Al ben ik ook wel met je eens dat het misschien goed is/was om afscheid van elkaar te nemen. Aangezien de zwaktes van Daley wel steeds pijnlijker zichtbaar werden. Alleen de manier waarop is wel uitermate pijnlijk. Hij kost niks, op salaris na dan maar denk dat Blind daarin niet heel hoog in zal zetten. Die is allang blij dat een club als Bayern nu nog voor hem komt. Hij is gewoon 2e keuze achter Davies en kan eventueel nog centraal spelen indien nodig. Ik denk ook dat hij dat niveau bij lange na niet meer aan kan, maar als transfervrije optie voor Bayern snap ik ze enigzins nog wel. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 19 minuten geleden zei Rogier.: Timber is vaak ook niet even doortastend meer Dat is ook precies het probleem bij Timber en waarom het dit seizoen veel te vaak fout gaat en diezelfde 'makkie an' mentaliteit heeft Rensch ook. Vorige jaren loste Martinez dat soort dingen vaak op, maar met Bassey - die redelijk wat oplost maar lang niet even steady is als Martinez - naast hem zie je de tekortkomingen van Timber echt naar voren komen. Bij Oranje op het WK ging het ook onwijs vaak mis bij Timber en moest Van Dijk ingrijpen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Rogier. Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 24 minuten geleden zei Lazy: Dat is ook precies het probleem bij Timber en waarom het dit seizoen veel te vaak fout gaat en diezelfde 'makkie an' mentaliteit heeft Rensch ook. Vorige jaren loste Martinez dat soort dingen vaak op, maar met Bassey - die redelijk wat oplost maar lang niet even steady is als Martinez - naast hem zie je de tekortkomingen van Timber echt naar voren komen. Bij Oranje op het WK ging het ook onwijs vaak mis bij Timber en moest Van Dijk ingrijpen. Ben het ook wel eens dat Rensch misschien niet voldoet, maar je moet wel oppassen dat je straks niet met teveel middelmaat komt te zitten. Gaat Rensch bijvoorbeeld verder groeien als back, of wil je hem juist richting de centrale posities laten bewegen? Lijkt me een vraag die je jezelf nú moet stellen. Kaplan is ook niet eeuwig geblesseerd (alhoewel..). Vraag me verder ook af wie er nu zou willen komen, je weet dat de kans groot is dat je moet banken met Bassey en Timber voor je. Tegelijkertijd is het overduidelijk dat er op rechtsback een gat is. Niet ideaal allemaal. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
rich ruzzian Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Je ziet vooral dat Timber nog helemaal niet klaar is om een leidende rol te pakken in de defensie. Is sinds de toch onzekere Bassey naast hem staat veel minder stabiel. Het was vooral zoals @Lazyook al beetje aangeeft Martinez die de defensie centraal leiding gaf afgelopen jaren. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Nationale feestdag! Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Lazy Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 3 uur geleden zei Rogier.: Ben het ook wel eens dat Rensch misschien niet voldoet, maar je moet wel oppassen dat je straks niet met teveel middelmaat komt te zitten. Gaat Rensch bijvoorbeeld verder groeien als back, of wil je hem juist richting de centrale posities laten bewegen? Lijkt me een vraag die je jezelf nú moet stellen. Kaplan is ook niet eeuwig geblesseerd (alhoewel..). Ben van mening dat Rensch helemaal niet goed genoeg is. Niet als back en ook niet als centrale. Die gaat dezelfde weg bewandelen als een Ricardo van Rhijn (waar overigens niets mis mee is, laat dat duidelijk zijn). En over Kaplan: Is die trouwens niet sowieso linksbenig en dus ook voor de concurrentie met Bassey? 3 uur geleden zei Rogier.: Vraag me verder ook af wie er nu zou willen komen, je weet dat de kans groot is dat je moet banken met Bassey en Timber voor je. Tegelijkertijd is het overduidelijk dat er op rechtsback een gat is. Niet ideaal allemaal. Dan zet je Timber als rechtsback neer, terwijl de 'nieuwe' CV kan fungeren als nieuwe leider en slot op de deur. Alleen geen idee wie dat zou kunnen zijn. Geruchtenmachine loopt ook nog niet echt voor die positie. Zelfde geldt voor de rechtsbuitenpositie. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Ik hoop dat er geen nieuwe rechtsbuiten komt. Zet lekker onze Portugees er neer en laat hem af wisselen met Kudus. Het liefst gewoon een goede rechtsachter en een goede centrale verdediger. Welke rechtsbuiten zou er ook moeten komen die er gelijk wel staat en niet eerst 3 jaar moet wennen aan het Ajax spel? Ziyech gaat echt niet meer komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
JanVertonghen Geplaatst 5 januari 2023 Share Geplaatst 5 januari 2023 Zou toch lachwekkend zijn als ze weer 20+ miljoen uitgeven voor een aanvaller omdat die incompetente lul de behanger het nu niet werkend krijgt Lekker signaal naar de jeugd ook weer. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 9 uur geleden zei La Pulga: Ik hoop dat er geen nieuwe rechtsbuiten komt. Zet lekker onze Portugees er neer en laat hem af wisselen met Kudus. Het liefst gewoon een goede rechtsachter en een goede centrale verdediger. Welke rechtsbuiten zou er ook moeten komen die er gelijk wel staat en niet eerst 3 jaar moet wennen aan het Ajax spel? Ziyech gaat echt niet meer komen. En gewoon een Rasmussen, Martha of Kjaer vast bij de selectie halen. Gewoon een kans geven die gasten. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 8 minuten geleden zei Becks: En gewoon een Rasmussen, Martha of Kjaer vast bij de selectie halen. Gewoon een kans geven die gasten. Ik neem aan dat je een grapje maakt, of niet? Martha is niveau Telstar, echt heel matig. Kjaer gaat het - denk ik - ook niet halen bij Ajax. Heeft daarnaast pas twee potjes meegedaan (lees: een invalbeurt van 1 minuut en van 3 minuten) in de KKD. Rasmussen lijkt me een prima spits voor middenmoot Eredivisie. Niet voor Ajax 1. In Jong moeten we het voorin hebben van Misehouy, Van Axel Dongen en eventueel Banel. Sontje Hansen gaat zijn contract niet verlengen dus die gaat na dit seizoen weg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Becks Geplaatst 6 januari 2023 Share Geplaatst 6 januari 2023 9 minuten geleden zei Thierryvane: Ik neem aan dat je een grapje maakt, of niet? Martha is niveau Telstar, echt heel matig. Kjaer gaat het - denk ik - ook niet halen bij Ajax. Heeft daarnaast pas twee potjes meegedaan (lees: een invalbeurt van 1 minuut en van 3 minuten) in de KKD. Rasmussen lijkt me een prima spits voor middenmoot Eredivisie. Niet voor Ajax 1. In Jong moeten we het voorin hebben van Misehouy, Van Axel Dongen en eventueel Banel. Sontje Hansen gaat zijn contract niet verlengen dus die gaat na dit seizoen weg. Dat weet ik wel, maar als je die gasten nooit een kans geeft weet je ook niet of ze het echt niet in hun hebben. Dat heb ik momenteel liever dan weer een aankoop of huur als Ocampos. Zo'n Rasmussen zie ik echt wel zitten om die eens vanaf rechts te zien met z'n linkerbeen. Als spits zal hij inderdaad tekort komen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten