Kyrill Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 1 minuut geleden zei La Pulga: Wel grappig dat onze Portugees in 25 minuutjes meer heeft laten zien dat Bergwijn de laatste 5 wedstrijden. Die komt gewoon niet vooruit lijkt wel. Hij liet idd veel zien wat een speler. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 3 minuten geleden zei La Pulga: Wel grappig dat onze Portugees in 25 minuutjes meer heeft laten zien dat Bergwijn de laatste 5 wedstrijden. Die komt gewoon niet vooruit lijkt wel. Vind ik niet grappig Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
cimbomcu Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Jahoor Schreuder, totaal geen zelfreflectie. Voetballend vond die het wel aardig Jammer dat de verslaggever daar ook niet over doorvraagt en alleen het verdedigen erbij haalt. Berghuis legt wel vinger op de zere plek Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 3 minuten geleden zei cimbomcu: Berghuis legt wel vinger op de zere plek Heeft 'ie Schreuder een nitwit genoemd? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 28 minuten geleden zei cimbomcu: Jahoor Schreuder, totaal geen zelfreflectie. Voetballend vond die het wel aardig Jammer dat de verslaggever daar ook niet over doorvraagt en alleen het verdedigen erbij haalt. Berghuis legt wel vinger op de zere plek Zit hij weer in het oog van een tegenstander? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Vond zijn reactie over de vorm van Timber vooral schokkend. Wéér vol in de verdediging en zijn gelijk proberen te halen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Zo slecht vond ik ajax nief. Zelfs bergwijn en Tadic speelde aardig. Gigantisch veel kansen gehad. Twee keer paal, twee keer lat. penalty moeten hebben? alleen de verdediging staat totaal niet goed. Elke aanval van de tegenstander is een kans. Je ziet de verdediging continu twijfelen. Door dekken of niet? Met man mee lopen of niet? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
timpy00 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Je kunt natuurlijk ook niet 424 spelen en dan een middenvelder naar de zijkanten laten spelen ook nog. Daardoor kon je gewoon sinds de gelijkmaker moeilijk aan voetballen toch want je mist daardoor opties. Snap echt niet dat die fout zovaak gemaakt wordt. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Werd trouwens Alvarez ook niet echt gemist vandaag? Vind het ook pijnlijk om te vragen/zeggen hoor Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
putdus Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Missxhien Alvarez maar eens cv zetten Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Socrates Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 13 minuten geleden zei La Pulga: Werd trouwens Alvarez ook niet echt gemist vandaag? Vind het ook pijnlijk om te vragen/zeggen hoor Basisregels aangaande restdefensie leken er al niet te zijn, dan maakt het niet zo uit wie waar staan. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 8 minuten geleden zei Socrates: Basisregels aangaande restdefensie leken er al niet te zijn, dan maakt het niet zo uit wie waar staan. Ja daarom juist, iemand die het een beetje compenseert voor als Timber naar voren rent. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
voetbalfan14 Geplaatst 9 november 2022 Share Geplaatst 9 november 2022 Stond vandaag niet iedereen buiten pasveer op 30 meter van het doel van vitesse te spelen. Ja en dan verspelen ze de bal en worden ze er allemaal uitgerend en houdt pasveer de bal ook niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Erwin. Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 7 uur geleden zei voetbalfan14: Stond vandaag niet iedereen buiten pasveer op 30 meter van het doel van vitesse te spelen. Ja en dan verspelen ze de bal en worden ze er allemaal uitgerend en houdt pasveer de bal ook niet tegen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Mansveld Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 10 uur geleden zei Chiemel: Nou: wie moet hem opvolgen? Kuyt is binnenkort beschikbaar Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
ElMarcos Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 4 duels gewonnen van de laatste 12. Meer hoeven we niet te zeggen toch? Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ja zoals hier eerder werd gezegd. Ajax stond op een gegeven moment met Bassey en Timber op 25 meter over de middenlijn te voetballen. Zou normaal geen probleem zijn als je die kansen dan maakt. Maar dan is het toch niet gek dat je een soort rugby tegenstander krijgt die gewoon na een fout van Ajax zo doorloopt richting andere kant van het veld zonder tegenstand. Die Duitse man naast Alfred, die op onze koning lijkt, wat doet die precies? Want als die data analyse doet of iets tactisch, dan mag die man al eerder vertrekken dan Alfred imo. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Dansmeister Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 21 minuten geleden zei Gert: Ja zoals hier eerder werd gezegd. Ajax stond op een gegeven moment met Bassey en Timber op 25 meter over de middenlijn te voetballen. Zou normaal geen probleem zijn als je die kansen dan maakt. Maar dan is het toch niet gek dat je een soort rugby tegenstander krijgt die gewoon na een fout van Ajax zo doorloopt richting andere kant van het veld zonder tegenstand. Die Duitse man naast Alfred, die op onze koning lijkt, wat doet die precies? Want als die data analyse doet of iets tactisch, dan mag die man al eerder vertrekken dan Alfred imo. Jawel. Het is altijd een probleem. Een resultaat maakt dan niet uit, want uiteindelijk zal je dit altijd afgestraft gaan worden. Is het niet Vitesse, is het straks wel Heerenveen. Ik heb gisteren echt met verbazing gekeken hoe slecht wij staan. Geen enkele ploeg in de wereld staat zo hoog op het voetbalveld en staat vooral stil. Wijndal en de ingevallen Sanchez hebben werkelijk geen idee wat zij aan het doen zijn. Het lijkt helemaal nergens op. Het is Schreuder binnen vier maand gelukt dat geen enkele speler binnen de selectie met enig zelfvertrouwen speelt. Alles loopt op glas en is breekbaar. Maar blijf vooral lekker wisselen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Thierryvane Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 41 minuten geleden zei Gert: Ja zoals hier eerder werd gezegd. Ajax stond op een gegeven moment met Bassey en Timber op 25 meter over de middenlijn te voetballen. Zou normaal geen probleem zijn als je die kansen dan maakt. Maar dan is het toch niet gek dat je een soort rugby tegenstander krijgt die gewoon na een fout van Ajax zo doorloopt richting andere kant van het veld zonder tegenstand. Die Duitse man naast Alfred, die op onze koning lijkt, wat doet die precies? Want als die data analyse doet of iets tactisch, dan mag die man al eerder vertrekken dan Alfred imo. Dit vroeg ik mij gister ook af. ‘Kaltenbach’. Of zoals Schreuder zei: “Hij is heel goed in het trainen van aanvallende principes en sjablonen die je wilt hebben op het veld.” Ik weet niet precies welke sjablonen hij bedoelt, maar ik zie maar een sjabloon en dat is dat we elke pot 9 counters om onze oren krijgen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Gert Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 31 minuten geleden zei Dansmeister: Jawel. Het is altijd een probleem. Een resultaat maakt dan niet uit, want uiteindelijk zal je dit altijd afgestraft gaan worden. Is het niet Vitesse, is het straks wel Heerenveen. Ik heb gisteren echt met verbazing gekeken hoe slecht wij staan. Geen enkele ploeg in de wereld staat zo hoog op het voetbalveld en staat vooral stil. Wijndal en de ingevallen Sanchez hebben werkelijk geen idee wat zij aan het doen zijn. Het lijkt helemaal nergens op. Het is Schreuder binnen vier maand gelukt dat geen enkele speler binnen de selectie met enig zelfvertrouwen speelt. Alles loopt op glas en is breekbaar. Maar blijf vooral lekker wisselen. Ja ik formuleerde het verkeerd. Het zou nooit zo moeten zijn idd. Maar als Ajax de kansen had gemaakt, dan was het niet zo opgevallen. Nu werd het pijnlijk duidelijk, dat het nergens op sloeg. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
La Pulga Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 2 uur geleden zei Dansmeister: Jawel. Het is altijd een probleem. Een resultaat maakt dan niet uit, want uiteindelijk zal je dit altijd afgestraft gaan worden. Is het niet Vitesse, is het straks wel Heerenveen. Ik heb gisteren echt met verbazing gekeken hoe slecht wij staan. Geen enkele ploeg in de wereld staat zo hoog op het voetbalveld en staat vooral stil. Wijndal en de ingevallen Sanchez hebben werkelijk geen idee wat zij aan het doen zijn. Het lijkt helemaal nergens op. Het is Schreuder binnen vier maand gelukt dat geen enkele speler binnen de selectie met enig zelfvertrouwen speelt. Alles loopt op glas en is breekbaar. Maar blijf vooral lekker wisselen. Ik heb dus serieus gedroomd dat ik een notificatie kreeg van Voetbalzone dat jij de nieuwe trainer zal gaan worden. Maakte het alleen niet zo realistisch dat ik er ook nog eens bij droomde dat ik het contract moest opstellen Hoezo zit die trainert er eigenlijk nog? Als je niet snel ingrijpt dan krijg je zondag ook nog problemen in Emmen... Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Wat is je alternatief voor de heeeeule korte termijn? John Heitinga? Slecht resultaat tegen Emmen is Schreuder out. PSV gaat ook nog wel shocken dit seizoen. Feyenoord wordt kampioen, maar 2e plek is gewoon nog realistisch voor Ajax hoor. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Chiemel Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 1 minuut geleden zei Arezo: Wat is je alternatief voor de heeeeule korte termijn? John Heitinga? Slecht resultaat tegen Emmen is Schreuder out. PSV gaat ook nog wel shocken dit seizoen. Feyenoord wordt kampioen, maar 2e plek is gewoon nog realistisch voor Ajax hoor. Na komend weekend is de volgende wedstrijd in januari. Dus nog tijd om over na te denken en trainers te peilen. Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Arezo Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Ja ik bedoel ook als je hem er vandaag of morgen uitknalt Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Kyrill Geplaatst 10 november 2022 Share Geplaatst 10 november 2022 Reiziger of Ooijer.... Je gaat echt niet voor Emmen uit nieuwe coach op tijd vinden Citeren Link naar opmerking Deel via andere websites More sharing options...
Aanbevolen berichten