Spring naar bijdragen
De FMusic 100 - stem op jouw favoriete liedjes allertijden. ×
FM - Christmas Challenges - Win een MU Sjaal of Beanie ×

AFC Ajax

Fabian.

Aanbevolen berichten

• Antwoorden 28,4k
  • Created
  • Laatste antwoord

Top Posters In This Topic

• Thierryvane

2360

• Chiemel

1894

• cimbomcu

1567

• Rogier.

1523

28 minuten geleden zei cimbomcu:

Jahoor Schreuder, totaal geen zelfreflectie. Voetballend vond die het wel aardig :-D  Jammer dat de verslaggever daar ook niet over doorvraagt en alleen het verdedigen erbij haalt.

Berghuis legt wel vinger op de zere plek

Zit hij weer in het oog van een tegenstander? 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Zo slecht vond ik ajax nief. Zelfs bergwijn en Tadic speelde aardig. Gigantisch veel kansen gehad. Twee keer paal, twee keer lat.

penalty moeten hebben?

alleen de verdediging staat totaal niet goed. Elke aanval van de tegenstander is een kans.

Je ziet de verdediging continu twijfelen. Door dekken of niet? Met man mee lopen of niet?

Link naar opmerking
Deel via andere websites

Ja zoals hier eerder werd gezegd. Ajax stond op een gegeven moment met Bassey en Timber op 25 meter over de middenlijn te voetballen. Zou normaal geen probleem zijn als je die kansen dan maakt. Maar dan is het toch niet gek dat je een soort rugby tegenstander krijgt die gewoon na een fout van Ajax zo doorloopt richting andere kant van het veld zonder tegenstand. Die Duitse man naast Alfred, die op onze koning lijkt, wat doet die precies? Want als die data analyse doet of iets tactisch, dan mag die man al eerder vertrekken dan Alfred imo.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

21 minuten geleden zei Gert:

Ja zoals hier eerder werd gezegd. Ajax stond op een gegeven moment met Bassey en Timber op 25 meter over de middenlijn te voetballen. Zou normaal geen probleem zijn als je die kansen dan maakt. Maar dan is het toch niet gek dat je een soort rugby tegenstander krijgt die gewoon na een fout van Ajax zo doorloopt richting andere kant van het veld zonder tegenstand. Die Duitse man naast Alfred, die op onze koning lijkt, wat doet die precies? Want als die data analyse doet of iets tactisch, dan mag die man al eerder vertrekken dan Alfred imo.

Jawel. Het is altijd een probleem. Een resultaat maakt dan niet uit, want uiteindelijk zal je dit altijd afgestraft gaan worden. Is het niet Vitesse, is het straks wel Heerenveen.

Ik heb gisteren echt met verbazing gekeken hoe slecht wij staan. Geen enkele ploeg in de wereld staat zo hoog op het voetbalveld en staat vooral stil. Wijndal en de ingevallen Sanchez hebben werkelijk geen idee wat zij aan het doen zijn. Het lijkt helemaal nergens op.

Het is Schreuder binnen vier maand gelukt dat geen enkele speler binnen de selectie met enig zelfvertrouwen speelt. Alles loopt op glas en is breekbaar. Maar blijf vooral lekker wisselen. 

Link naar opmerking
Deel via andere websites

41 minuten geleden zei Gert:

Dit vroeg ik mij gister ook af. ‘Kaltenbach’. Of zoals Schreuder zei: “Hij is heel goed in het trainen van aanvallende principes en sjablonen die je wilt hebben op het veld.” Ik weet niet precies welke sjablonen hij bedoelt, maar ik zie maar een sjabloon en dat is dat we elke pot 9 counters om onze oren krijgen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

31 minuten geleden zei Dansmeister:

Jawel. Het is altijd een probleem. Een resultaat maakt dan niet uit, want uiteindelijk zal je dit altijd afgestraft gaan worden. Is het niet Vitesse, is het straks wel Heerenveen.

Ik heb gisteren echt met verbazing gekeken hoe slecht wij staan. Geen enkele ploeg in de wereld staat zo hoog op het voetbalveld en staat vooral stil. Wijndal en de ingevallen Sanchez hebben werkelijk geen idee wat zij aan het doen zijn. Het lijkt helemaal nergens op.

Het is Schreuder binnen vier maand gelukt dat geen enkele speler binnen de selectie met enig zelfvertrouwen speelt. Alles loopt op glas en is breekbaar. Maar blijf vooral lekker wisselen. 

Ja ik formuleerde het verkeerd. Het zou nooit zo moeten zijn idd. Maar als Ajax de kansen had gemaakt, dan was het niet zo opgevallen. Nu werd het pijnlijk duidelijk, dat het nergens op sloeg.

Link naar opmerking
Deel via andere websites

2 uur geleden zei Dansmeister:

Ik heb dus serieus gedroomd dat ik een notificatie kreeg van Voetbalzone dat jij de nieuwe trainer zal gaan worden. Maakte het alleen niet zo realistisch dat ik er ook nog eens bij droomde dat ik het contract moest opstellen :D 

Hoezo zit die trainert er eigenlijk nog? Als je niet snel ingrijpt dan krijg je zondag ook nog problemen in Emmen...

Link naar opmerking
Deel via andere websites

1 minuut geleden zei Arezo:

Wat is je alternatief voor de heeeeule korte termijn? John Heitinga? :-D Slecht resultaat tegen Emmen is Schreuder out. PSV gaat ook nog wel shocken dit seizoen. Feyenoord wordt kampioen, maar 2e plek is gewoon nog realistisch voor Ajax hoor.

Na komend weekend is de volgende wedstrijd in januari. Dus nog tijd om over na te denken en trainers te peilen.

Link naar opmerking
Deel via andere websites